Firmoo- lipiec! :)

Hej :) 
Kolejny, słoneczny dzień ;) I chociaż mój nastrój jest ostatnio daleki od ideału, to staram się robić dobrą minę do niezbyt dobrej gry i chyba całkiem mi wychodzi ;) potrzebuję odmiany, bo codzienność zaczyna mnie przytłaczać!

Dziś bardziej informacyjna notka ;)
Sklep Firmoo na pewno doskonale znacie. Niejedna z Was posiada w swoich zasobach chociaż jedną parę- ja jeszcze nie mam, ale planuję to zmienić ;) 
W nowej, lipcowej kolekcji dominuje styl retro. Jest to dość odważny wybór, ponieważ to nietypowy model i nie każdemu pasuje... Z resztą jesteśmy przyzwyczajeni do okularów przeciwsłonecznych, a nie tych z jasnymi szkłami (oczywiście mówię o osobach bez wad wzroku). Jednak coraz więcej osób decyduje się na okulary "przezroczyste". Kształty są różne, więc myślę, że jakiś na pewno da się dopasować- a trzeba przyznać, że styl retro obecnie jest jednym z najchętniej wybieranych przez kobiety (i mężczyzn :)). Dobrać można sobie również ulubiony kolor ;) 
Ponadto, dla każdego nowego klienta pierwsza para okularów jest ZA DARMO!  Więcej produktów możecie znaleźć TUTAJ, zachęcam do przejrzenia ;) darmowa para okularów na lato? Czemu nie? ;)

A jeśli macie w swojej kolekcji okularki Firmoo, zapiszcie się w Firmoo+, gdzie spotkacie wiele ciekawych osób zafascynowanych modą (i Firmoo :)). Bloggerów zapraszam do programu partnerskiego 4Sponsor, w którym możecie zyskać sporo innych możliwości współpracy. Bezpieczna, prosta i efektywna platforma :) 

Ode mnie na dziś to tyle. Mam nadzieję, że za jakiś czas mój nastrój się poprawi, życzyłabym sobie tego bardzo, bardzo. 
Idę coś ogarnąć w domu :)

Buziaki,
Kats.

CONVERSATION

41 komentarze:

  1. Nie dla mnie te okulary.

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie!:)

    Zapraszam do mnie na rozdanie lakierów do paznokci! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 1 i 2 mi się podobają najbardziej ;>
    może się skuszę ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Proponuję jazdę rowerem, mnie bardzo odpręża ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam o tej stronie ale mnie zaciekawiłaś nią i do tego okulary za free :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój nastrój ostatnio również jest jakiś dziwny..Na szczęście pogoda ładna jak na razie ;)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja już mam swoje okulary ;) Co prawda nie z firmoo ale mam i to są chyba pierwsze moje okulary dostosowane do mojej wady, w których czuję się dobrze. Mam wrażenie, że w nich wyglądam dużo lepiej niż gdybym chodziła bez nich ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja właśnie dwa dni temu dostałam drugą parę okularów od nich :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja chyba jedna nie skorzystałam z ich propozycji i nie wiem dlaczego, teraz żałuję bo bym sobie zmieniła oprawki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. mi podobają sie okulary kujonki
    zapraszam do mnie
    http://msbibi5.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ekstra okulary, bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  12. chcę mieć te okularki... może się skusze ;)
    http://demordie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne, może się skuszę ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne mają okulary :) Ale ja także nie mam jeszcze od nich ani jednej pary ;d Pozdrawiam:***

    OdpowiedzUsuń
  15. Najładniejsze pierwsze i drugie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. ładne są :)

    OdpowiedzUsuń
  17. super :D może się skuszę na te w panterkę :D

    zapraszam do siebie ;3

    OdpowiedzUsuń
  18. wow, świetna kurtka :)


    www.ikaczmarczyk.blogspot.com S Y L L W S O N

    OdpowiedzUsuń
  19. ja mam oksy z firmoo i jestem mega zadowolona! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. maja tam bardzo fajne okulary, moja koleżanka ma jakieś właśnie z tej firmy, i mówi, że są genialne :)

    venuuska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Naprawdę świetne okulary! Muszę tam zajrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  22. okulary czasami, naprawdę potrafią dodać komuś uroku:) ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Hmm jak dla mnie okulary tej firmy wydają się być ok, jednak ja zmieniłam na soczewki i nie żałuję - pewniej się czuję c:
    Pozdrawiam, ciekawy blog, dodaję do obserwowanych +
    i zapraszam na swojego, którego dopiero zaczynam...

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo ciekawe te okulary, pozdrówki :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajne są :) Podobają mi się

    OdpowiedzUsuń
  26. Posiadam jedną parę okularów firmy Firmoo i jestem z nich bardzo zadowolona . Ja posiadam okulary korekcyjne ;)

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top