Black and blue.

Hej! ;) 

Jest tak ciepło, że aż szkoda siedzieć w domu! Wczorajszy wieczór spędziłam z Asią i Moniką na łące, kocu i z malinowym piwkiem w ręku (chociaż jednak nie ma to jak zwykłe z syropem malinowym )) na pogaduchach, a dziś już zdążyłam skoczyć na zakupy i odwieźć wujka i ciocię na pociąg. Kilka dni ich pobytu minęło szybko, spotkania rodzinne naprawdę lubię i dodatkowo okazało się, że dzięki nim można zauważyć sporo rzeczy, zrozumieć co nieco i również ciekawie spędzić czas :) 
Jutro prawdopodobnie jedziemy nad morze pod namiot, także nie ma mowy o nudzie! :)

Kombinezon. Przyznam, że mam w swojej szafie tylko dwa- jasny i krótki i właśnie ten, czarny, z długim dołem. Nigdy nie byłam do nich przekonana, bo wydawały mi się niepraktyczne, ale okazało się, że nie taki diabeł straszny :) szerokie nogawki są w tym sezonie bardzo na czasie, a na moje chude nogi jak znalazł, aby nieco je zatuszować. Aby nie było zbyt czarno i poważnie, ubrałam jasnoniebieskie sandałki na obcasie, któe wbrew pozorom są dużo wygodniejsze, niż niejedne szpileczki :) pokombinowałam też z dodatkami- a właściwie przede wszystkim jednym- okularami. Kocham lustrzanki. A że byłam ciekawa, jak wyglądam w lennonkach, postanowiłam zaopatrzyć się także w nie :) i tak powstało połączenie "lustrzane lennonki". Jak Wam się podoba? :) 
naszyjnik- ringsandtings.com
pierścionek- Dresslink 
kombinezon- Chicnova
okulary- Chicnova
buty- Avaro
bransoletka- Romwe

Udanego dnia Kochani!
Buziaki,
Kats.


Follow on Bloglovin
  

CONVERSATION

78 komentarze:

  1. Podoba mi się :)
    butki najlepsze. <33

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne wyglądasz! :) super buty ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba! Kombinezon jest fenomenalny. Ja sama uwielbiam kombinezony, bo według mnie są bardzo praktyczne np. nie trzeba kombinować jaką spódnicę dobrać do jakiej bluzki itp. :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaram się kolorem szkieł Twoich okularów, jest taki... ciekawy. :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja ! Bardzo mi się podoba !

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześlicznie! :)

    PILNIE POSZUKUJĘ DOMU DLA CZTERECH CZWORONOGÓW! Wejdź na: http://ratowanieswiata.blogspot.com/2013/07/o637-4dogs-podaruj-psu-usmiech-pilnie.html i sprawdź! Jeżeli możesz zaadoptować – wejdź. Jeżeli możesz dać psu tylko dom tymczasowy – wejdź. Jeżeli nie możesz zaadoptować – też wejdź! Ponieważ i tak musisz pomóc! BARDZO PILNA SPRAWA, POMOCY!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeeej... wyglądasz cudnie! :) Zakochałam się w butach i kombinezonie! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. genialne buty *.* w ogóle świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja sama przed chwilą wróciłam do domu z podwórka. Słoneczko jest to trzeba korzystać. Tobie również udanego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny outfit ! <3

    joyofthefashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Buty mają cudowny kolor :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyglądasz w kombinezonie :)
    buty są genialne *-*

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardoz fajnie wygląda, chociaż prawda że kombinezony nie są zbyt praktyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo interesujący blog :)) na pewno będziemy tu częśćiej bywać,ale zaprszamy do siebie ..

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładnie wyglądasz ;)
    Super buty!

    OdpowiedzUsuń
  16. muszę przyznać,że wszystko osobno mi się podoba,ale razem słabo.
    no masz strasznie chude nogi i dobrze,że wiesz o tym i starasz się czasem tuszować.
    Życzę Ci miłej zabawy pod namiotami! :))
    och i teraz mam ochotę na malinowe piwko :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Buciki pięknie ożywiają całość :)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. wygladasz fantastycznie w tym kombinezonie ;) powaznie ;D sama nie jestem do nich rpzekonana ale patrzac na te zdjecia moglabym az kupic jakis ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. przypomniało mi się XD
    naklikalam Ci w banerki reklamowe. Nei wiem czy potrzebujesz tego teraz czy nie,ale naklikalam XD

    OdpowiedzUsuń
  20. fajnie to wygląda z tymi butami :)

    OdpowiedzUsuń
  21. piękna stylizacja


    zapraszam nowy post
    http://rozaliafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Dopóki jest pogoda korzystaj w pełni! Szkoda wakacji na siedzenie w domu :) Dodatki wybrałaś niebanalna i bardzo dobrze, bo znacznie ożywiają czerń kombinezonu. Całość super :) też mam lenonki, ale nie aż tak lustrzane :)

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo fajne buty! ja takich szukam własnie, ale beżowych ;))

    OdpowiedzUsuń
  24. oo mamciu Kats!! to jest boskie!! wyglądasz na prawdę fantastycznie, ja marzę o takim kombinezonie, ale zastanawiam się, czy nie jestem za niska i za pulchna na niego :P

    OdpowiedzUsuń
  25. Jestem fanką kombinezonów!!! Super!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Fakt, szerokie nogawki poszerzają Ci nogi, obcas dodaje wzrostu i wygląda to bardzo dobrze. Podoba mi się :)
    Ja choruję na okulary z niebieskimi/turkusowami szkłami i wydaje mi się, że takei tu też by Ci pasowały :)

    OdpowiedzUsuń
  27. całość bardzo fajnie wygląda. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Genialny zestaw :) Zauważyłam właśnie, że Ty nigdy się nie nudzisz :P

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo ładna stylizacja:)
    buty są genialne !

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale pięknie!! Uwielbiam kombinezony i lustrzane okulary i muszę przyznać że Twój zestaw jest po prostu idealny!! Ido tego te śliczne sandałki! Super:)
    Życzę udanego wyjazdu**

    OdpowiedzUsuń
  31. przesliczna stylizacja! mega sexy kombinezon a butyy to bym ci ukrdlaaaa :*

    OdpowiedzUsuń
  32. wyglądasz bardzo oryginalnie:) kolor butów rewelacja:D
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na nowy post:)
    www.patryca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. so cute:)

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  35. pięknie Ci w tym kombinezonie:*

    OdpowiedzUsuń
  36. świetnie wyglądasz! ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Buciki mają fantastyczny kolor ♥

    OdpowiedzUsuń
  38. genialnie wygladasz w tych okularach! :) baardzo mi się podoba ta stylizacja :)

    http://venuuska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Wow ! Jestem za !! A buty-kolor cudny !! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. buty świetne ;D piękny kolor :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Fantastyczny kombinezon :) Piękny look :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ale modelka :)
    Świetny kombinezon.
    No i zazdroszczę wyjazdu nad morze. Udanego wypadu! :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Podoba mi się ten look! <3
    Zapraszam na nowego posta :-)

    OdpowiedzUsuń
  44. Rewelacyjny blog! Masz świetny styl:)


    dodaje do obserwowanych zapraszam do siebie na rewanż:)

    Pozdrawiam www.flashingdiamonds.pl

    OdpowiedzUsuń
  45. Całość wygląda świetnie :)

    http://teenagers-troubles.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. uwielbiam kombinezony! Piękny jest ♥

    OdpowiedzUsuń
  47. I adore your unique look! You have such a beautiful face and your heels are awesome, I love the color! What a wonderful blog you have, feel free to check out mine ;) xoxo
    http://www.hollylovespaul.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Ty chudzinko kochana!:)) Piękna stylizacja;**

    OdpowiedzUsuń
  49. Wpadaj kochana na konkursik:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetna stylizacja! Zwracająca na siebie uwagę a jednocześnie nie przesadzona :))

    OdpowiedzUsuń
  51. Swietny masz ten kombinezon!!! No i te buty...super look!!!

    OdpowiedzUsuń
  52. Twoje stylizacje coraz bardziej mi się podobają :)
    Buty są nieziemskie ♥

    OdpowiedzUsuń
  53. jacie! te ubrania leżą na tobie świetnie! ;D

    OdpowiedzUsuń
  54. Wyglądasz fantastycznie w takim wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  55. ślicznie :D

    http://verybeautylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top