Nowe, nowe stroje kąpielowe :)

Hej :)
Co u Was? 

U mnie słonecznie ;) 
Wczorajszy dzień był dość... dziwny, ciężko mi było się zebrać do kupy, to chyba z braku zajęć i słońca. Nie lubię tego. Dziś na szczęście będzie jakaś odmiana, bo przyjeżdża do nas rodzinka na kilka dni. Z resztą plany na ten tydzień są bardzo zróżnicowane, czuję, że nie będę się nudzić :) 

Jest lato i mój wyjazd do Chorwacji zbliża się wielkimi krokami! Nie mogę się już go doczekać, odliczam dni, będzie przegenialnie! Pomyślałam, że jeden strój kąpielowy to zdecydowanie za mało jak na taki wyjazd, bo przecież plażowanie będę tam uskuteczniać codziennie (i te drinki z palemką, mmm! :)). Wybrałam się więc 2 dni temu do CH Outlet w poszukiwaniu nowego, weszłam do Croppa (moja mama: "A co to jest ta KROPA?" :D) i dostrzegłam ogromne przeceny. Co prawda stroje były już poprzebierane, ale udało mi się dorwać dwie perełki. Planowo miał to być jeden strój, ale nie umiałam się zdecydować, więc wzięłam oba :) z resztą w takiej cenie aż grzech było nie wziąć- czerwony w kropki kosztował mnie 14,90 zł, a czarny, jednoczęściowy... całe 7,90 zł :) genialna sprawa ;) podobają Wam się? ;) 
Który bardziej przypadł Wam do gustu? ;)
Chciałabym również zaprosić Was do obejrzenia kilku stylizacji mojego autorstwa na portalu Kotek.pl, z którego właścicielami od dłuższego czasu mam bardzo dobre relacje ;) :) stworzyliśmy nowy cykl o modzie, w którym wczuwam się w rolę redaktorki. Zapraszam do przejrzenia pierwszego artykułu :)
MODOWY KĄCIK KOTKA

Buziaki,
Kats.

PS. W Romwe- nowa dostawa!
Część z nich również na przecenie- 16 - 20 lipca :) 

CONVERSATION

72 komentarze:

  1. O redaktorka. zazdroszczę nie wiedziałam , że to Ty piszesz . Gratulacje. No i udanego wyjazdu.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ladne te stroje, zwlaszcza czarny :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ten czerwony :))
    chorwacja, ale fajnie :))

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny jest ten jednoczęściowy ;) ja za 2 tygodnie jadę do Chorwacji na Brac ;) uwielbiam Chorwację, chociaż ich kuchni nie znoszę ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, meeega!!! no a ceny mnie powaliły na maxa!
    ten czarny jest genialny, chcę taki!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. super ten w kropki mam podobny do tego czarnego tez upolowany na niby promocji z 80 zł na 69 :) zazdroszcze takich swietnych łupów w tak niskiej cenie

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne są, baardzo w moim stylu :D

    http://venuuska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne! :D
    O taak, przeceny :D

    OdpowiedzUsuń
  9. czerwony w kropki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten w kropeczki świetny! I jeszcze za taką cenę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny tekst mamy XD ale u mnie w sumie nie lepiej też takimi rzeczami :P
    w kropki fajniutki,ale nie lubię strojów jednoczęściowych

    OdpowiedzUsuń
  12. czarny świetny ;D
    myślałam też nad zakupem jednoczęściowego stroju ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. te czerwony jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne stroje :) myślę, że miło w nich spędzisz czas w Chorwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  15. w kropki jest super :) byłam ostatnio w Croppie i nie było aż takich przecen a stroje takie sobie :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Czerwony jest taki słodziutki *.*

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. czarny genialny :)
    zapraszam http://aleksaa007.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. taki czarny sama chciałabym mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  19. fajne!!!
    ja szukam idealnego dla siebie 1-częściowego,z racji mojego biustu ciężko dobrać coś co go dobrze utrzyma :/

    OdpowiedzUsuń
  20. Oba są faje i też nie potrafiłabym się zdecydować ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. ten w gorchy jest genialny ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. oba stroje super, słodki i dziewczęcy jest ten czerwony z falbanka i kropeczkami :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne te kostiumy Kochana na pewno lato będzie udane,Obserwujemy i lubimy się na FB?
    Pozdrawiam Serdecznie:)
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. czerwony jest super omomomom *.*
    zapraszam Cię do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale cudowne te kostiumy> W kropeczkach się zakochałam:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajny blog : )i ciekawy post.
    Zapraszam :
    http://juliette-life-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. śliczne są ;)) też właśnie muszę kupić jakieś tylko nigdzie nie mogę znaleźć takich, które przypadłyby mi do gustu modowego, albo cenowego ;///


    http://nierealniie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo ladny ten w grochy :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Czerwony jest taki uroczy;)

    Jeśli lubisz kosmetyki to zapraszam na moje pierwsze rozdanie;)
    Dodaje do obserwowanych;)
    http://www.fashionsmachines.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Jakie śliczne stroje <3
    Zazdroszczę wakacji do Chorwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  31. bardzo ładne, mi bardziej spodobał się czerwony :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Stroje są świetne, zazdroszczę tych zbliżających się wakacji w Chorwacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ten czerwony w kropki jest przesłodki:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja wczoraj, jak i zresztą przez kilka poprzednich dni myślałam, że umrę z nudów, deszcz zdecydowanie nie jest dla mnie ;p Przez padanie staję się strasznie zdołowana. Ja już nie mogę doczekać się piątku, jak przyjedzie do mnie chłopak i dwójka przyjaciół, zabiorą mnie i w niedzielę Mielno wita :) A Chorwacji trochę zazdroszczę, bo pogodę będziesz mieć na pewno wspaniałą! :) Jenyyy kupiłaś te stroje za bezcen! Ja też chcę :D w groszki jest przesłodki :) A na Kotku już przeglądałam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. obydwa są fajne, jednak bardziej podoba mi się dwuczęściowy w kropki :)

    OdpowiedzUsuń
  36. ten czerwony uroczy :D ja właśnie wczoraj też kupiłam nowy kostium :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Czarny strój jest cudowny!!;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ekstra stroje, czerwony cudny! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. czy ten czarny nie jest przypadkiem z reserved a nie croppa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie to jest to, że kupiłam oba w Cropp'ie, a na jednym jest metka Hous a na drugim Reserved. Może właśnie od tego zależały ich ceny, musieli się pozamieniać :p

      Usuń
  40. Każdy jest uroczy na swój sposób, ale... czerwony w kropy :D chyba lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  41. kropeczki kropeczki kropeczki!!! gratuluję i zapraszam do mnie może zaobserwujesz jeśli Ci się spodoba http://memarieamar.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. OMG ja nie mam żadnego stroju ;o
    tak wg to stroje bardzo ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Oba fajne, łatwiej byłoby wybrać gdybyś się w nich zaprezentowała ;D
    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Czerwony nakrapiany strój jest fantastyczny :-)

    OdpowiedzUsuń
  45. Agula a mierzylas ten czarny? Wyglada na duzy i coś mi sie zdaje ze bedzie na Tobie wisiec...

    OdpowiedzUsuń
  46. obydwa ładne :)


    zapraszam do udziału w 6 konkursach u mnie :)))
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  47. Coo ty gadasz? Aż takie przeceny? :O Chyba muszę się wybrać ! :D

    OdpowiedzUsuń
  48. oba śliczne, ale pierwszy bardziej do mnie pasuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  49. Przeczytałam ceny i nie wierzyłam w to co przeczytałam i musiałam przeczytać poraz drugi i trzeci :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Very good ρost. I'm facing many of these issuеs as wеll..



    Fеel free tо suгf to my blоg - stroje kąpielowe

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top