Maxi dress :)

Hej! ;)
Dzisiejszy dzień leniwca uważam za rozpoczęty! Spędziłam świetne dwa dni w gronie świetnych ludzi, dzisiejszy poranek poświęcę na odpoczynek. Wczoraj byłam na urodzinach Oli, było naprawdę fajnie ;) przedtem obejrzałam kawałek meczu Polska- Bułgaria, który niestety przegraliśmy... Jak nie teraz, to za rok :) Dziś jest śliczna pogoda, ciepło, jakieś 21 stopni, bardzo przyjemnie. Na pewno całego dnia nie przesiedzę w domu :) 

I tak z innej beczki, jestem bardzo, bardzo zadowolona, że sejm utrzymał zakaz uboju rytualnego. Nie wyobrażam sobie tego, jak można by było zalegalizować zabijanie zwierząt bez ogłuszania, totalnie "na żywca". Coś strasznego. Niestety to się cały czas dzieje, Polacy są w czołówce jeśli chodzi o eksport mięsa do krajów muzułmańskich i te praktyki nie są im obce... Nie da się tego wyeliminować, ale można przecież próbować i zwracać uwagę, prawda? 

Wspominałam Wam ostatnio o tym, że niezmiernie cieszę się, że mogę wreszcie założyć maxi. Ostatnio była to koralowa spódnica (zestaw z nią możecie zobaczyć TUTAJ), a dziś- dla odmiany- sukienka w różnorodne wzory, którą wyciągnęłam z szafy już jakiś czas temu. Ma dwa lata, ale nie zakładałam jej zbyt często, bo nie było ku temu zbyt wielu okazji- polski klimat nawet latem czasami sprawia problemy. Chociaż z tą katanką nawet ciepłą wiosną można w niej wyjść :) do tego założyłam balerinki, różowe okulary oraz genialne kolczyki zaprojektowane i wykonane przez siostrzyczkę :) 
 sukienka- no name
balerinki- no name
katanka- Romwe
kolczyki- DIY Asi
okulary- Okulary24

Podoba Wam się? 
Opowiadajcie, co u Was :* 

Buziaki,
Kats.

PS. Lady Gaga wydaje nową płytę, już nie mogę się doczeeeeekać, po takiej przerwie! :) 

CONVERSATION

101 komentarze:

  1. Świetny strój! :)
    http://szyszkaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę pogody, u mnie leje :(

    OdpowiedzUsuń
  3. gorgeous look. you are so pretty.
    love the dress.
    kisses
    maren anita

    FASHION-MEETS-ART by Maren Anita

    OdpowiedzUsuń
  4. wow, świetna sukienka ;) ładnie to połączyłaś ;]]

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzień leniwca to idealne plany :) Nawet mi nie przypominaj o wczorajszym meczu, ciężko było na to patrzeć... A pogody zazdroszczę, u mnie słońce za chmurami i raczej chłodno & wietrzno.

    Do takich sukienek długo nie mogłam się przekonać, a teraz szukam jednej dla siebie ^^

    PS. Pod koniec pierwszego akapitu wkradł się mały błąd: importujemy towary do siebie, a eksportujemy gdzieś (np. do krajów muzułmańskich) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, dzięki za poprawkę :)) już zmieniam. Mam nadzieję, że pogoda jednak się polepszy ;)

      Usuń
  6. Piękna. Podobają mi się długie sukienki :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Przecudna sukienka, buty i kolczyki. :) Gratuluję Asi talentu. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacja jest świetna, taka świeża! :D Myślę, że nawet ja, pomimo mojej niezbyt wielkiej sympatii do Maxi, zdecydowałabym się tak ubrać :D

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna sukienkaaa !! ;d
    ojj tak odpoczynek-dobry początek weekendu ;*
    buźka ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. slicznie wygladasz! a sukienka piekna!

    OdpowiedzUsuń
  11. wygląda obłędnie! też muszę sobie w końcu sprawić jakąś maxi ;d

    OdpowiedzUsuń
  12. To straszne, jak niektórzy ludzie postępują ze zwierzętami. Sejm dobrze zrobił.
    Pięknie wyglądasz :*:*

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne połączenie ! :)

    http://venuuska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. pięknie wyglądasz, chociaż ja tam nie lubię długich kiecek *.*

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też się cieszę, że ten zakaz się utrzymuję!
    Cudnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. wyglądasz świetnie ;)
    Ja rozglądam się za maxi ale jakoś nie mogę znaleźć idealnej dla siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Sukienka bardzo fajna, lubię takie wzory. Choć wolałabym na nią narzucić kurtkę dżinsową niż koszulę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Maxi super, muszę wygrzebać z szafy swoja;p

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna jest ta sukienka. Bardzo mi sie podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. rewelacyjna sukienka! zarówno kolor, jak i fason maxi bardzo Ci pasują :)

    pozdr. AL

    OdpowiedzUsuń
  21. Zakochałam się w tej sukience! Awwww <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam maxi! A Twoja sukienka jest prześwietna, w dodatku w połączeniu z tą kurteczką prezentuje się rewelacyjnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Sukienka super, bardzo fajny wzorek. Sama zaopatrzyłam się w jedną maxi w tym roku, więc jestem na tak!

    OdpowiedzUsuń
  24. prześliczna sukienka. Do twarzy Ci w takich kolorach:)

    OdpowiedzUsuń
  25. kurteczka śliczna ;D

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna sukienka :) do katanki idealnie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja nie lubię maxi, ale ty wyglądasz w niej świetnie :)

    teenagers-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna sukienka i bardzo ładny kolor balerin:)

    OdpowiedzUsuń
  29. świetna ta sukienka.!
    i też czekam na płytke Gagi. :)
    ;p

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny blog *_* <3
    Zapraszam do mnie http://paulinkq-my-life.blogspot.com/
    Zaczynam dopiero ;) Obserwujemy ? ja już obserwuje ;) licze na rewanż <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Ahhh jak zwykle wspaniale, a ja zakochałam się w tej sukience <3

    OdpowiedzUsuń
  32. dawno żadne Twoje ubranie mi się tak nie podobało jak ta sukienka! ; )

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczna sukienka :D
    +Obserwujemy?
    Zapraszam na mojego bloga.Było by miło gdybyś zostawiła po sobie ślad w postaci komentarza :
    http://wana-wanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. bardzo ladna spodniczka obserwuje i zapraszam Cię na konkurs ;)
    zapraszam na konkurs http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/07/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  35. Fantastyczne zestawienie!
    A te kolorowe kolczyki mnie wprost urzekły!

    OdpowiedzUsuń
  36. wyglądasz przepięknie !! :)) Sliczna sukieneczka :)! ja też z niecierpliwością czekam na nową płytę Lady Gagi, aajajajjj :))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetne zdjęcia i stylizacja :) Zapraszam do mnie: http://anotherverra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Muszę przyznać, że sukienka jest świetna, a z kataną i chabrowymi balerinkami wygląda genialnie! Zazdroszczę ładnej pogody, u mnie niewiele ponad 10 i cały czas pada :( Z zakazu też jestem bardzo zadowolona, mały krok, ale to zawsze coś. A Lady Gaga? cóż na pewno szykuje coś zaskakującego ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. maxi są idealne na lato, ja też się z moją nie rozstaję :-)

    OdpowiedzUsuń
  40. pięknie Ci w sukienkach maxi:) do tego ten kolor jest stworzony dla Ciebie!:)

    OdpowiedzUsuń
  41. nie zakładaj takich !!! nie pasują do Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Super wzór <3
    http://tenebris-tene.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. uwielbiam długość maaaaxi:)
    sama ostatnio nabyłam sukienkę maxi:)
    pozdrawim i zapraszam cie do siebie na konkurs z moim sklepem:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Muszę sobie kupić podobną koszulę, a ta sukienka jest boska, kocham maxi ;D

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo ładna sukienka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Super wyglądasz ! :) Wszystko się ładnie prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  47. świetna stylizacja, sukienka jest meeeega! :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Przepięknie wyglądasz w tej sukience ;*

    OdpowiedzUsuń
  49. Spoko fotki :)

    www.jakub-urbanski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetny wzór sukienki :) A tobie naprawdę pasują długości maxi :)

    OdpowiedzUsuń
  51. w sukience się zakochałam!!:)

    OdpowiedzUsuń
  52. Ładnie ładnie ja jednak wolę krótsze ^^

    OdpowiedzUsuń
  53. Jakbym patrzyła w lustro, balerinki+maxi+katana :)

    visnafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. piękne ci w takich sukienkach :)

    OdpowiedzUsuń
  55. wow pięknie, częśćiej się tak ubieraj , slicznie:*

    OdpowiedzUsuń
  56. genialnie!

    http://fashion-by-vereeben.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Śliczna ta maxi dress, z takimi wzrokami, jakie uwielbiam :) Niestety to co sejm uchwalił, a to co się dzieje w rzeczywistości to dwie różne rzeczy... Zwłaszcza po tym co dzieje na polskim rynku masarskim...

    OdpowiedzUsuń
  58. bardzo fajna ta sukienka! ;D Sama chciałabym mieć taką MAXI sukienkę!
    ;D

    OdpowiedzUsuń
  59. ładny wiosenny zestaw, ślicznie mała!:)

    OdpowiedzUsuń
  60. Pięknie wyglądasz! Też mam taką 'hinduską' sukienkę :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Swietna sukienka! Zapraszam równiez do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  62. Ten sposób zabijania preferował mały procent ubojni, jak słuchałam wiadomości to przeliczyłam w pamięci że z nieco ponad 3%, no ale i taki mały procencik potrafił wyjść na ulice i zrobić zamęt, a z tego skorzystali celebryci i politycy, żeby pokazać jacy są fajni i żeby im poparcie wzrosło.

    Jak przeczytałam katanka, to najpierw pomyślałam o katanie w sensie mieczu xD

    OdpowiedzUsuń
  63. Śliczna maxi, bardzo korzystnie w niej wyglądasz :>

    OdpowiedzUsuń
  64. Jezeli chcesz troszke zarobic to polecam fajna stronke, placa nawet 200zl miesiecznie za klikanie reklam
    http://www.ermail.pl/link/aceNmYTm2mlaeYV2VXlV7XNNX7YYeJTX
    Pozdrawiam
    Aska

    OdpowiedzUsuń
  65. Super wyglądasz w tej sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Świetna sukienka ! Super wyglądasz :D

    OdpowiedzUsuń
  67. pięknie wyglądasz w tej stylizacji ;-)

    OdpowiedzUsuń
  68. Piękna maxi! Podoba mi się :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  69. Piękna maxi, cudowna kolorystyka! :-)

    OdpowiedzUsuń
  70. Bardzo ładna maxi :)
    Ja poluję od dłuższego czasu na spódnicę maxi :)

    OdpowiedzUsuń
  71. ale piękna sukienka :)

    http://sislovefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  72. Wyglądasz koszmarnie w maxi sukienkach i kieckach :D Sorry,ale tak w innych strojach to jest super ! :)
    Pozdrawiam,Wiki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  73. BOSKA SUKIENKA! <3 Jestem zachwycona :D

    OdpowiedzUsuń
  74. Świetna sukienka i ładne buty :))

    OdpowiedzUsuń
  75. Ale świetnie wyglądasz ! Jeden z lepszych Twoich stylizacji. ;))

    OdpowiedzUsuń
  76. Bardzo Ci ładnie w tej sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Cudownie wyglądasz w tej sukience ♥

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top