Coral maxi skirt.

Hej! ;) 
Wczoraj naprawdę można było poczuć u mnie lato. Co prawda 25 stopni to nie temperatura na kąpiele w morzu, ale chyba w normalny dzień, kiedy nie mam ochoty na plażowanie, wolę to, niż 35- stopniowe upały, jakie ostatnio są w Polsce ;) tak było idealnie :) właściwie nie robiłam nic konkretnego, a jednak dzień minął w bardzo przyjemnej atmosferze i nie było nudy- tu spacer z psem, tu zakupy, tam spacer z przyjaciółką i odwiedzenie siostry w pracy :) a wieczór leniwy, ostatnio chyba wolę takie, niż wielkie, huczne imprezy klubowe, chyba się starzeję... No chyba, że mówimy o domówce z gronem dobrych znajomych ;D 

Ktoś mi ostatnio powiedział, że ciągle tylko noszę legginsy i legginsy... I wydaje mi się, że jest w tym trochę racji. Bo chociaż je uwielbiam, to każda szafa potrzebuje różnorodności. W krótkich sukienkach (czy spódniczkach) czuję się nie do końca "swojo", jednak uwielbiam długość maxi- w obecnym sezonie to mój niekwestionowany must have!). Pogoda ostatnio dopisuje, także mogłam ją wreszcie ubrać ;) ta jest w kolorze koralowym, założyłam do niej żółtą, wyrazistą koszulę związaną w pasie, a także czarne sandałki na koturnie. Podoba mi się łączenie kolorów, na lato to idealna sprawa :) 

buty- Avaro
spódnica- Metka
koszula- Romwe
bransoletka- no name
torba- Jollychic

Podoba Wam się? ;)
Buziaki,
Kats.


CONVERSATION

109 komentarze:

  1. Mi też się bardzo podobają spódnice maxi :) I cudne buty masz;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie się podoba BARDZO!

    pozdr. Al

    OdpowiedzUsuń
  3. ostatnio widziałam dwie prześliczne maxi w kolorze miętowym i morelowym :D chyba będę musiała sobie zakupić takie, chociaż nie jestem przekonana do końca do nich ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super spódnica :) No i outfit w letnich kolorach również cieszy oko. Bo kiedy nie cieszyć się kolorami, jak teraz !? :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się! jak najbardziej czuć lato, lato, lato!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana dla mnie bomba! Bosko wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejj sliczne zdjęcia *__* !
    caramel-lo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. 25-28 stopni i slonce to dobra pgooda..Fakt lepsze to niz mroz czy 35 stopni przy ktorych czlowiek sie roztapia :D
    Slicznie wygladasz, ladne kolorki ;)
    Pozdrawiam ;)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie spódnice :D

    OdpowiedzUsuń
  10. jak kolorowo <3 ślicznie ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie wyglądasz w tym zestawie! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przecudnie wyglądasz ;-))

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. wyglądasz na prawdę przepięknie ! ;d u mnie nowy

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia :)
    Pozdrawiam
    dadiprezentuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. spódnica i buty <3

    Też jestem zdania, że 25 stopni to mało. U mnie ciepło zaczyna się przy mniej więcej 26, gorąco to jakieś 30 stopni, a upał ponad 35 :D

    a polskie morze wymaga odwagi by do niego wejść:D

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczne kolory, idealna stylizacja:)
    Jak zobaczyłam to zdjęcia, na którym siedzisz na murku i w tle "odzież używana" to pomyślałam, ze to byłoby dobre zdjęcie reklamujące Twoje aukcje (oczywiście nie chcę Ci obrażać, mam nadzieję, ze nie zrozumiałaś źle:)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe nie nie, nie zrozumiałam źle :) faktycznie dopiero teraz zobaczyłam że w tle akurat sklep z odzieżą używaną ;) ale chyba nic z tym złego na szafiarskim blogu :D ;)

      Usuń
  17. Prześliczna maxi i cudowne kolory!! Wyglądasz jak brzoskwiniowo cytrynowy sorbet;) Mega wakacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna stylizacja ! *.*

    OdpowiedzUsuń
  19. Podoba mi się połączenie kolorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładnie wygląda to połączenie kolorów ;) Osobiście jednak nie mogę się przekonać do spódnic maxi, za to w twoim wydanie - jak najbardziej na tak ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. cudowne połączenie kolorów!

    OdpowiedzUsuń
  22. piękny, kolorowy zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo ładnie wygladasz w maxi :D super połaczenie :)

    http://venuuska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. świetny strój, bardzo przypadł mi do gustu, bo kolory są soczyste i takie letnie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo ładnie nasycona stylizacja;)

    OdpowiedzUsuń
  26. super wyglądasz w tej maxi :)

    http://fashion-by-vereeben.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. ojej jakie śliczne kolorki! ;)
    prześlicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczny outfit ;) Bardzo ładnie pod wzlędem kolorystyki ;) Podoba mi się strasznie ten długi shirt <3

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękna dziewczyna w fantastycznej letniej spódnicy,Pozdrawiam a w wolnej chwili zapraszam do Dobrych Czasów.Jola

    OdpowiedzUsuń
  31. O jaka piękna letnia stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  32. swietny zestaw bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetna stylizacja, ciekawa kolorystyka! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękny kolor tej spódnicy - typowo letni! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczna spódniczka, całość bardzo ładna :)
    Pozdrawiam, DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  36. ciekawe połacenie :) podoba mi sie :*

    OdpowiedzUsuń
  37. Cuuuudne kolorki <3 Ja nie mam w szafie żadnej spódniczki ani spódnicy :P A ostatnio szalenie podobają mi się takie długie spódnice ;P Muszę kiedyś w sklepie przymierzyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. U mnie niestety dzień w dzień upały :(
    Ale zestaw przepiękny, ładna spódnica i idealne połączenie kolorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Dobrze Cię widzieć w troszkę innym wydaniu :D częściej noś takie zestawy, bo świetnie wyglądasz :)

    domówka ze znajomymi - uwielbiam <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  40. świetny look!! ta spódnica ożywia na życia ;) ten kolor,cudnie..pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  41. kocham takie spódnice i żywe kolory!
    obserwuję oczywiście i również zapraszam do siebie na nowego posta :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Nie jestem przekonana do długich spódnic, ale Ty wyglądasz naprawdę ślicznie. :D

    OdpowiedzUsuń
  43. Fantastyczne, letnie kolory <3

    OdpowiedzUsuń
  44. Perfektná sukňa a aj farba :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja jestem dopiero leginsowiec :P
    Ale spódnice też czasami witają na mnie :P
    Świetna koszula i torebka :)
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  46. Wyglądasz przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetny strój :)
    zapraszam do siebie:

    http://timeforstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetne połączenie kolorów! :-)

    OdpowiedzUsuń
  49. Zestaw całkiem spoko :) Podobają mi się te okulary! :D

    OdpowiedzUsuń
  50. cudnie wyglądasz kochana! ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. wow ! świetny look i cudowne buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Co prawa nie jestem zwolenniczką długich spódnic, ale bluzka bardzo mi się podoba ;-)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Bardzo fajne zestawienie kolorów. Doskonałe na lato :)
    Właśnie poszukuję podobnej spódnicy. Maxi, tylko w (prawdziwym) czerwonym kolorze i ciut węższą.

    OdpowiedzUsuń
  54. bardzo ci w niej ładnie!:)
    też wole 25 stopni niż takie upały jak dzis u mnie..

    OdpowiedzUsuń
  55. spódnica to faktycznie miła odmiana - jaka ty się nagle zrobiłaś wysoka!!! O.O

    OdpowiedzUsuń
  56. bardzo kolorowo, czyli tajk jak w lecie powinno byc :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Bardzo podobają mi się takie długi spódnice, a zwłaszcza,że na Tobie leży idealnie!:) Pozdrawiam i zapraszam do Nas ;)

    OdpowiedzUsuń
  58. Pięknie, pasują Ci takie spódniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  59. ślicznie ci w takich kolorach :))

    OdpowiedzUsuń
  60. A ja tam wole upały :-) ładnie wyglądasz! Bardzo podobają mi się te buty :)

    OdpowiedzUsuń
  61. ja również uwielbiam łączyć kolory latem! ;) ta maxi strasznie mi się podoba, ja również uwielbiam taki krój - szykuję się na zakup błękitnej. ;)
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie, ponieważ na moim blogu jest rabat -5% do wykorzystania w sklepie Preska na hasło "whynot-now", polecam gorąco! ;)

    OdpowiedzUsuń
  62. bardzo ładnie :)ślicznie wyglądasz:)
    zapraszam w wolnej chwili na myloovelyfun.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. super połączenie kolorystyczne! uwielbiam takie żywe zestawy:))
    P.S. w wolnej chwili zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  64. bardzo podobają mi się maxi spódnice, jednak jestem do nich za niska i źle w nich wyglądam :(

    OdpowiedzUsuń
  65. A cóż to za rajski ptak ?
    Wyglądasz rewelacyjnie !
    Nie da się Ciebie niezauważyć :)
    Bomba ! :))

    OdpowiedzUsuń
  66. Spodnica swietna, pieknie wygladasz chudzinko:)

    OdpowiedzUsuń
  67. ciekawy blog, będę wpadać częściej :))
    +obserwuje; *

    maymiodek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. też nie lubię aż takich ostrych upałów :)
    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  69. Bluzka i spódnica są w fantastycznych , letnich kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Swietnie! Bluzka bardzo ładnie wygląda na Tobie;)
    Torebka swietna, ale moglaby być troszke wieeksza')

    OdpowiedzUsuń
  71. Bardzo fajny zestaw :) pozdrawiam

    Follow?
    fashionlikealife.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Maxi ostatnio króluje na ulicach :) Ślicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  73. Zestaw zdecydowanie na plus! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  74. Wow!
    Wyglądasz przepięknie!
    Bardzo mi się podoba taka 'stylóweczka'
    Chętnie będę obserwować.
    Zapraszam do mnie:
    http://meanss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  75. Jaka Ty tutaj jesteś podobna do mojej koleżanki ze studiów Natalii:)

    OdpowiedzUsuń
  76. Bardzo fajne połączenie kolorów. No i buty! <3

    OdpowiedzUsuń
  77. Znakomity look :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  78. Wyglądasz świetnie w tej spódnicy! ;D ;D

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top