Inspirations.

Hej ;) 
Spędziłam (i spędzam nadal) świetny weekend. Piątkowa impreza u kolegi była bardzo udana, był grill, sałatki, ciasto, tortille, same smakołyki- Marcin się naprawdę postarał :D nawet w nogę trochę pokopałam, dawno tego nie robiłam, więc podwójna radocha. I stwierdzam, że chciałabym mieć własny ogródek, z mnóstwem miejsca, hamakiem, grillem- spędzanie czasu w taki sposób z fajnymi ludźmi to genialna sprawa. 
A wczoraj spotkałam się z przyjaciółkami, zrobiłyśmy spacer po osiedlu, odwiedziłyśmy Asię w pracy, a potem robiłyśmy mały seans DB :D 

Dziś wrzucam trochę inspiracji, w końcu muszą co jakiś czas pojawić się na blogu :) wiemy, że w tym sezonie warte uwagi są wszelkiego rodzaju printy, wzory, motywy, cyfry, sportowe, niesportowe, militarne, azteckie- pełna dowolność stylów, a także pełna dowolność łączenia ich. Niekonwencjonalność jest w cenie. Im bardziej pokombinujemy z połączeniem kolorów, motywów czy materiałów, tym większa szansa, że ludzie nie przejdą koło nas obojętnie :D uważam, że warto przełamywać nudę w kwestii ubioru, to pokazuje naszą kreatywność :) Enjoy!
Za udostępnienie zdjęć dziękuję Romwe :) to sklep, w którym naprawdę można się zakochać- ubrania są nietuzinkowe :) 

Dziś planujemy z Asią wyskoczyć sobie nad jezioro, poopalać się, popołudniowy chillout jak się patrzy :) a jakie macie plany na niedzielę? ;)

Buziaki,
Kats.

CONVERSATION

62 komentarze:

  1. to ostatnie zdjecie najbardziej mi sie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakbym miała taką figurę to mogłabym nosić takie cudowne ubrania...

    OdpowiedzUsuń
  3. "I stwierdzam, że chciałabym mieć własny ogródek, z mnóstwem miejsca, hamakiem, grillem- spędzanie czasu w taki sposób z fajnymi ludźmi to genialna sprawa. " potwierdzam Twoje słowa ; )
    a planów jakoś dzisiaj nie mam żadnych, jutro i ja nad jezioro wyskoczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. dużo rzeczy mi się spodobało :)

    OdpowiedzUsuń
  5. o jaaaaaacie! <3
    same cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne inspiracje :D

    http://venuuska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne :)

    Też chcę nad jezioro... ;(((

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialne inspiracje. Również uważam, że posiadanie własnego ogródka, miejsca w którytm można się wyciszyć to genialna rzecz ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zakochałam się w tych miętowych plecakach i przedostatnim T-shircie <3

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajne inspiracje! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne rzeczy <3 czy w tym sklepie można tylko płacic za pomocą paypal?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie tylko, to jeden ze sposobów :) tutaj masz to opisane:
      http://www.romwe.com/Payment-ezp-19.html

      Wrzuć w Google Translator w razie czego : )

      Usuń
  12. łał,jakie piękne stylizacje!

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne inspiracje :)

    no to widzę, że sezon grillowania już otwarłaś, ze znajomymi:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Swietne inspiracje !:) uwielbiam ROMWE, ale nadal boję się od nich zamawiać :< Moze kiedys się przełamię :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo podobają mi się te wszystkie rzeczy ! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Najbardziej podoba mi się to pierwsze zestawienie i to z różową spódniczką :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne inspiracje, aż trudno zdecydować, co najlepsze;)
    pozdrawiam
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  18. fajne inspiracje!
    mi podoba się pierwszy kolaż oraz ta farbowana koszulka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajnie że impreza udana :D
    Świetne inspiracje i ta koszula moro *_*

    OdpowiedzUsuń
  20. fajne inspiracje :)

    joyofthefashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajne inspiracje:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne inspiracje :) ostatnie zdjęcie jest mega

    OdpowiedzUsuń
  23. Wybrałaś bardzo inspirujące zdjęcia !:)

    OdpowiedzUsuń
  24. świetne są te inspiracje !! ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Dostałam również maila od tej strony z tymi zdjęciami. Nie do końca go zrozumiałam :)
    Co masz w zamian za ten post? Odpisz u mnie ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam nic ;) napisali, że jeśli chcę, mogę udostępnić, bo to pomoże im w promocji :) a zdjęcia same w sobie mi się podobają i są zgodne z tym, co uważam (kwintesencja tego sklepu jak dla mnie! :D) także nic złego nie widzę :D ;)

      Usuń
  26. Miętowy plecaczek jest przeboski :)

    OdpowiedzUsuń
  27. czarno biała sportowa sukienka mnie oczarowała!
    i miętowo-turkusowe inspiracje też świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Lovely inspiration! Would you like follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  29. I'm following you on bloglovin and GFC!

    OdpowiedzUsuń
  30. Ciekawe inspiracje ;)
    Pozdrawiam
    dadiprezentuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo proste, a zarazem intrygujące połączenia, które świetnie obrazują, jak z pozornie "niczego" można stworzyć nowy, wysublimowany look :D
    Pzdr!

    OdpowiedzUsuń
  32. Od zawsze mieszkam w domu z ogrodem i nie wyobrażam sobie życia w bloku, bez możliwości wyjścia na dwór, odetchnięcia świeżym powietrzem na tarasie, poganianiem się z psem na trawie ;) A z inspiracji najbardziej przemawia do mnie miętowy zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. kocham te inspiracje ! uwielbiam styl, który w nich dominuje. duże, jeansowe kurtki w amerykańskim stylu, ćwieki, czapki i sportowe motywy są teraz u mnie numerem 1 ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  34. Super inspiracje ;)
    Uwielbiam miętowy kolor <3
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. kocham takie zdjęcia z inspiracjami itp, ale wtedy ubolewam czemu nie mogę tak wyglądać i tak się ubierać :P

    OdpowiedzUsuń
  36. super inspiracje chce taki plecaczek mietowy !

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo fajne inspiracje :)
    moro ♥

    Obserwuję miło będzie jeśli się odwdzięczysz :D

    OdpowiedzUsuń
  38. uwielbiam takie inspiracje^^

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetne inspiracje! Uwielbiam Twój blog! :)

    Może obserwujemy? :)
    Wpadaj dyverst.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Matko ostatnia inspiracja - zabiłabym za tą bluzko-sukienke :D no dobra może nie aż tak ale muszę ją mieć:D

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo fajne te inspiracje, szczególnie ta ostatnia sukienka :-)

    OdpowiedzUsuń
  42. cudowne rzeczy! chce je w swojej szafie:D

    OdpowiedzUsuń
  43. Ciekawe inspiracje. Tradycyjnie mnie podoba się wszystko co aztec :) Czyli tu kurtka ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Te wszystkie kolory są świetne a szczególnie ta mięta na początku! ;D
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top