Ombre and mint.

Hej ;) 

Wczorajszy, upalny dzień, mimo, że bez wcześniejszych planów, spędziłam dość aktywnie ;) o ile aktywnością można nazwać wyjście do banku załatwić parę spraw, a także popołudniowy spacer z koleżanką- ale zrobiłyśmy trochę kilometrów, więc można powiedzieć, że nie siedziałam z tyłkiem ;) zrobiłyśmy trochę zdjęć, później poszłyśmy do sklepu, a na koniec odwiedzić Asię w pracy. Przy okazji przeszłam się po centrum handlowym i wypatrzyłam kapelusz, który ochroni mnie na chorwackich plażach od wielkiej spalenizny na twarzy... Kiedy filtr zawiedzie- będzie ochrona ;) 
Wieczorem pyszna kawka na balkonie, koktajl z jagód, kolacja i 500 Największych Hitów w Open.fm- sama przyjemność!

A to efekt wczorajszego wypadu :) niestety światło w tunelach nie jest zbyt korzystne, jednak powinno być widać co nieco. Wygoda, zwłaszcza w takie dni, powinna być na pierwszym miejscu. I tak założyłam szorty , w których zakochałam się od pierwszego wejrzenia. Jestem jedyną osobą, która posiada ten egzemplarz, oczywiście więcej fantazyjnych fasonów zjadziecie w sklepie Mishka- mnie zauroczyło błekitno- białe ombre i motyw ptaków. Cudo! Dopasowałam miętowe tenisówki oraz koszulkę z numerem i bransoletkę- podoba Wam się taki prosty zestaw? :)

 t- shirt- Dresslink
trampki- Shoesday
szorty- Mishka
okulary- Vintageshop
torebka- Jollychic

Jakie macie plany na dziś? ;)
Buziaki,
Kats.

PS. Przypominam o konkuuursie!

I w Romwe: 
Najjjjróżniejsze legginsy z najróżniejszymi motywami- m. in. tygrysa, pasków itp- TUTAJ:
Romwe Leggings




Follow on Bloglovin
  

CONVERSATION

84 komentarze:

  1. Widzę , że miło spędzasz wakacyjny czas.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale pięknie wyglądasz ;-))

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super te shorty *__*
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialny strój, bardzo ładnie w nim wyglądasz. <3

    OdpowiedzUsuń
  5. super spodenki! świetne zdjecia i podsunełaś mi dobry pomysł na spędzenie czasu z koleżanką:-) spacer

    OdpowiedzUsuń
  6. wspaniałe szorty!!!☆ ☆ pozdrawiam ☆ ☆
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zestaw, t-shirt jest naprawdę świetny!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny zestaw na takie wypady :)
    Bardzo podoba mi się ta koszulka <3

    OdpowiedzUsuń
  9. ja również jestem zwolenniczką ombre w wielu możliwych kombinacjach - włosy, odzież, obuwie, itd ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oo taak spodenki są świetne, sama takie chciałabym mieć :) ślicznie wygladasz, moim zdaniem zdjęcia są fajne,chociaż też klimaty tuneli :)

    OdpowiedzUsuń
  11. mięta chyba nigdy nie przestanie mi się podobać...

    OdpowiedzUsuń
  12. lubię motyw ombre na szortach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. O jakie świetne spodenki ;D A buty mam bardzo podobne, tylko że z deichmanna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. spodenki świetne! :)

    http://venuuska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne spodenki, choć osobiście jeszcze bardziej podoba mi się koszulka:D

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna koszulka! no i twoje nogi *.* pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Hello there! This post couldn't be written any better! Looking through this article reminds me of my previous roommate! He always kept preaching about this. I am going to send this article to him. Fairly certain he'll have a good
    read. I appreciate you for sharing!

    my web page Foodrin

    OdpowiedzUsuń
  18. fajne szorty ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super zestaw, taki codzienny a uroczy zarazem. ;)
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  20. Koszulka jest świetna, super wyglądasz ;*

    OdpowiedzUsuń
  21. pięknie wygladasz :) Kocham Twoje Nogi <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Ooo taki zestaw jest idealny dla mnie. Ja również uwielbiam wygodę, więc połączenie takiej koszulki z tymi spodenkami bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajna ta koszulka, teraz pełno takich numerycznych, ale musze przyznać że ta mi na prawdę wpadła w oko

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna koszulka i spodenki :)
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Genialne szorty ;) Piękny kolor

    OdpowiedzUsuń
  26. No,no,no kochana rewelacyjny outfit :)
    Spodenki są rewelacyjne ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne spodenki ! są mega ! ;)
    obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Na tak wychudzonym ciele nic już nie prezentuje się dobrze. Przykro patrzeć jak ładna dziewczyna się tak wyniszcza.

    OdpowiedzUsuń
  29. śliczny strój i świetne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale ty masz dziewczyno urodę *_*
    Świetnie wyglądasz :))

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  31. ZZDjęcie przy torach jest świetne!
    Gdzie dokładnie będziesz w Chorwacji?

    OdpowiedzUsuń
  32. zakochałam się w tych spodenkach! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. spodenki fajne ;DD

    OdpowiedzUsuń
  34. takie spontaniczne wyjścia są najlepsze:)

    OdpowiedzUsuń
  35. rany, jaka Ty jesteś chudziutka ;o

    OdpowiedzUsuń
  36. Śiczne te spodenki, super wyglądają :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetny t-shirt. Uwielbiam te z liczbami.
    Zmieniłabym buty. Nie za bardzo pasują.
    Torebka jest piękna, jeśli możesz daj mi namiary gdzie kupiłaś.
    Zapraszam na nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Dziekuje i pozdrawiam:)
    Super bluzka!

    OdpowiedzUsuń
  39. ej, to Twój najlepszy zestaw! Lub jeden z najlepszych! Świetne połączenie szortów z bluzką ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. "Na tak wychudzonym ciele nic już nie prezentuje się dobrze. Przykro patrzeć jak ładna dziewczyna się tak wyniszcza."
    Niestety, ale podpisuje się pod tymi słowami... :(

    OdpowiedzUsuń
  41. Spodenki faktycznie szałowe! <3

    OdpowiedzUsuń
  42. kochana, coraz ciężej patrzy mi się na Twoje ciało ,zwłaszcza nóżki. Są takie chudziutkie!
    och, zazdroszczę Chorwacji, chętnie bym się wybrała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się... masz coraz to bardziej postzrałą twarz.... przytyj, bo znikniesz.:(

      Usuń
  43. Kochana! Przepięknie wyglądasz!:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Cudowne połączenie, sto procent luzu :) Mam słabość do t-shirtów z cyframi :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo fajne te szorty ;) Lubię sportowe zestawy :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Sportowo i stylowo :D
    Uwieeelbiam taki styl! :D
    Super wyglądasz!:)
    /Obserwuję ;*

    Zapraszam do mnie,nowa notka:
    imluckylady.blogspot.com
    Pozdrawiam! :**

    OdpowiedzUsuń
  47. Śliczne spodenki :3

    OdpowiedzUsuń
  48. Іts like you гead my mind! Үou appear to knοw so muсh apprоximаtеly this, like you wrote the
    guide in іt oг somеthing. ӏ bеlievе thаt yоu
    just can ԁο ωith some percent to force thе
    message house a littlе bit, but instead of that, this іѕ wοnderful blog.
    Аn excеllent reaԁ. I'll definitely be back.

    my webpage dobry router gsm

    OdpowiedzUsuń
  49. Pięknie .....


    Spodenki są prześliczne ... i ten kolorek

    Śliczna torba ...


    POZDROWIENIA

    TORI DIS <3

    OdpowiedzUsuń
  50. Bardzo fajne szorty, widać je z daleka :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Te ciuchy chyba kupiłaś w Smyku, bo jesteś tak chuda, że nosisz dziecięce ubrania, a to nie jest sexi!

    OdpowiedzUsuń
  52. świetne zdjecia, oby wiecej takich sesji w tym stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Bajeczna stylizacja.
    Wszystko idealnie ze sobą współgra❤
    Jak dla mnie wszystko dopięte na ostatni guzik :)
    Pozdrawiam Sylvia :*

    OdpowiedzUsuń
  54. Spodenki wyglądają bosko:) A nie na każdym tak dobrze leżą:)) Zapraszam na nowy wpis :3

    OdpowiedzUsuń
  55. bardzo mi się podoba i ta kolorystyka..wow:)

    OdpowiedzUsuń
  56. Fajne zdjęcia, a spodenki są super :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Lіnk exchange is nothing else but it is simρly placing the other person's weblog link on your page at suitable place and other person will also do same for you.

    My site dobry router gsm

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top