Szczecin United Fashion!

Hej Kochani :* 
Bardzo mało mnie tu ostatnio jest, za co bardzo bardzo bardzo gorąco Was przepraszam. Niestety, niemal każdą wolną chwilę spędzam nad notatkami, przy czym cały czas mam wrażenie, że nie wchodzi mi do głowy absolutnie nic i jestem z tego powodu przezła i rozchwiana emocjonalnie :p sesja jeszcze się nie zaczęła, a ja czuję, jakbym opadła ze wszystkich sił. Inne stresujące czynniki również przeszkadzają mi w koncentracji, wyżywam się na wszystkim (i na wszystkich :(), potwierdzi to chyba każdy, kto ze mną przebywa... Jak tylko skończy się sesja, to zakończę raz na zawsze nurtujące mnie sprawy, zmienię co chcę zmienić, zacznę żyć tak, jakbym chciała i oczywiście wrócę na Bloga, bo tutaj jest jedno z moich miejsc i powiem Wam, że strasznie dziwnie mi z tym, że przez kolejne 2 tygodnie mnie tu nie będzie. Ale obiecuję poprawę po tym czasie :*

Wczoraj, między domem, nauką i zarywaniem nocki znalazłam czas na to, aby wziąć udział w imprezie United Fashion Art, organizowaną w ramach festiwalu Szczecin United Art Festival. Byłam jedną z osób, które wzięły udział w pokazie mody. Ideą jego było pokazanie, że na ulicach Szczecina można znaleźć osoby, które mają swój styl i nie boją się go pokazywać. Poznałam sporo ciekawych indywidualności, a także spotkałam się z bloggerkami, które również brały w nim udział i które znałam już wcześniej- Asią i Anitą ;) szkoda, że pogoda nie dopisała, bo było wietrznie i (już wieczorem) zimno, również padało, także specjalnie dużo ludzi nie przyszło. Dziękuję tym, którzy jednak chcieli nas pooglądać :) 

A dziś, dla odmiany, przesiedzę cały dzień w piżamie, bo absolutnie nie chce mi się ogarniać, a prawda jest taka, że najbardziej komfortowo czuję się w takim właśnie wydaniu :D :D 
Kochani, dziękuję za wszystkie komentarze. Nie jestem obecnie w stanie na nie odpisać, ale będę na bieżąco z Waszymi postami jak tylko skończy się sesja... 

Buziaki,
Kats.

PS. Promocja w Romwe ;)
30% zniżki na sukienki :) 
 06/14/2013-06/16/2013

CONVERSATION

75 komentarze:

  1. w czapeczce to Ty? super stylówka :))
    i ja dzisiaj zamierzam spędzić dzień w łóżku, z książką, może filmem, z ciasteczkami i co tam, że piękna pogoda ;)

    pozdr. AL / Alice! wake up!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wyglądałaś, powodzenia w nauce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Grr współczuję Ci tej nauki! Ale dasz radę :*
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziś też latam jeszcze w piżamie. Zaraz jednak muszę się ogarnąć i skorzystać z pogody. ;) Miłej niedzieli. Super laski na zdjęciu. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia z sesją! Trzymam kciuki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. wiem co czujesz bo mam podobnie..
    trzymaj się ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia na egzaminach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję wzięcia Udzialu w imprezie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna sprawa taki festiwal:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. trzymam kciuki za Twoje egzaminy i będę z niecierpliwością czekać na nowe notki! ; )
    u mnie sesja w zasadzie dobiega końca.. mam jeszcze 2 egzaminy; jutro teoretyczny, w czwartek praktyczny.. i obiecałam sobie,że jak tylko zdam jutro to też zarwę kilka nocek by ładnie ogarnąć na ten praktyczny..

    OdpowiedzUsuń
  11. gratuluję i wszystko na pewnie będzie dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, świetnie wyglądasz, nie poznałam na początku:)
    Powodzenia w nauce i na egzaminach!

    OdpowiedzUsuń
  13. jak kolorowo :D
    również życzę powodzenia na egzaminach i owocnej nauki ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. gratuluje :) szkoda że tego nie widziałam :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję :)
    Zapraszam do siebie w wolnej chwili :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Ty jak zwykle wspaniale! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje. :*
    Trzymam kciuki za egzaminy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. powodzenia na wszystkich egzaminach :)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetnie wyglądałaś, super impreza jak widzę :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Takie imprezki są super ;) Super! Zapraszam na nową, weselną notkę ;* Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. jaka stylóweczka <3
    Powodzenia w sesji kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Powodzenia na egzaminach. ;*

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluje ^_^
    Zapraszam do odwiedzenia mnie. ;*

    OdpowiedzUsuń
  24. ooo, świetne stylizacje wszystkich a Ty wyglądasz obłędnie !:)

    OdpowiedzUsuń
  25. ach, mi na szczęście siedzenie nad notatkami już się kończy, ale trzymam kciuki za udaną sesję :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Wyróżniasz się z tłumu ;)
    Supeer !
    Powodzenia i czekam na twój come back :D

    OdpowiedzUsuń
  27. widzę, że świetnie się bawiłaś !:) wszyscy wyglądacie ekstra :)
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. świetnie wszyscy wyglądają!:) To musiało być fajne przeżycie!:))

    OdpowiedzUsuń
  29. Z chęcią wybrałabym się na taki pokaz :)

    OdpowiedzUsuń
  30. super!!!!
    ♥ ♥ ♥ ♥
    POZDRAWIAM,
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  31. Taki leniwy dzień każdemu się przyda;) Zazdroszczę;)

    OdpowiedzUsuń
  32. mam nadzieje,że nie urażę Cię,ale nic a nic nie podoba mi się jak wyglądasz.
    Powodzenia w nauce, mam nadzieje,że wszystko pójdzie po Twojej myśli i już będzie okej :)

    OdpowiedzUsuń
  33. ehh spóźniłam się na promocję :(

    OdpowiedzUsuń
  34. Wow jak mnie dawno u ciebie nie było :)
    Wyglądasz fantastycznie :) Muszę nadrobić zaleegłości blogowe u ciebie :)
    To jest mój nowy blog , stary usunęłam :)
    http://time-on-style-fashion-and-beauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Pretty! This was a really wonderful post. Thank you for providing this info.


    Stop by my web site - Premature Ejaculation Pills Walgreens

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczne zdjęcie ;)) Ja nigdy nie byłam w Szczecinie :D


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  37. wow super:D ale musze Ci powiedzieć ze wyrózniasz sie na tle tych ludzi!:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Why visitors still make use of to read news papers when in this
    technological globe the whole thing is presented on net?


    Review my web site: Weight Loss Tips Cinnamon (Http://Weightloss-And-Diet-Tips.Com/)

    OdpowiedzUsuń
  39. What you posted made a lot of sense. However, think about this,
    suppose you were to create a awesome post title?

    I am not saying your content isn't solid, however what if you added something to maybe grab people's attention?
    I mean "Szczecin United Fashion!" is kinda vanilla.
    You might look at Yahoo's front page and watch how they create news headlines to grab people to click. You might add a video or a pic or two to grab people excited about everything've got to say.
    In my opinion, it might make your posts a little bit more interesting.



    my web blog; bipolar depression symptoms test

    OdpowiedzUsuń
  40. a u mnie cały czas słońce po 30*C i się wytrzymać nie da ;d
    mogło by troche popadać ;d

    OdpowiedzUsuń
  41. też chciałam siedzieć w piżamie, ale muszę iść na miasto po mały wiatrak, bo nie wyrobię w tym cieple! :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Swietnie wyglądasz! No i czapka jest genialna!

    OdpowiedzUsuń
  43. Szkoda, że nie mieszkam w Szczecinie.
    Chętnie wzięłabym udział w tej imprezie :-)

    OdpowiedzUsuń
  44. I like this site very much, Its a really nice office to read and receive info.

    "Never complain and never explain." by Benjamin Disraeli.


    my web-site - agregator

    OdpowiedzUsuń
  45. Że u nas byl taki festiwal? heheh nawet nie wiedzialam
    ale to fakt, i nas pogoda jest raczej slaba dzisiaj tylko i wczoraj grzalo

    OdpowiedzUsuń
  46. I just like the valuable information you supply in your articles.
    I will bookmark your weblog and test once more here regularly.
    I am reasonably sure I'll be informed a lot of new stuff right right here! Good luck for the next!

    Also visit my web-site ... what causes snoring :: ::

    OdpowiedzUsuń
  47. niektórzy naprawdę świetnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  48. ciekawe doświadczenie wziąć udział w takim festiwalu.
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Doskonale Cię rozumiemy, że nie masz teraz czasu. Mocno trzymam kciuki, byś wszystkiego się szybko nauczyła i zdała!:*
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Wygladalas swietnie! Powodzenia w egzaminach
    Kisses
    Aga

    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  51. świetnie wyglądałaś jak zawsze ;D

    OdpowiedzUsuń
  52. świetnie wyglądaliście ;) pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili:

    http://outsidekatte.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Powodzenia na egzaminach ;)
    Ja już na szczęście mam wakacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. Powodzenia na egzaminach. Ale ślicznie wyglądałaś. Ciekawy ten festiwal ;D

    OdpowiedzUsuń
  55. Idealnie wyglądacie :)

    www.jakub-urbanski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top