Lato przyszło, przyszła i sesja ;(

Hej! ;) 
Wpadłam tylko na chwilkę, bo nie mogę nie dzielić się z Wami tym, co u mnie, przez tak długi czas :) dziś jest pierwszy dzień lata! A także, dziwnie się złożyło, sesji na mojej uczelni. Jak w ciągu tygodnia upchnąć 5 egzaminów i poprawy? Dla ZUT'u to nic trudnego :D na całe szczęście miałam w poniedziałek zerówkę, którą zdałam, także jeden egzamin do przodu, jestem również zwolniona z innego...  To już 2 :) Ale jutro czeka mnie (prawie) najgorszy, kupa zagadnień do nauki, potem jeszcze wtorek i środa. I musi być dobrze, nie ma opcji! A już po wszystkim zajmę się blogiem i tym, co chyba należy mi się po tym roku akademickim... Odpoczynkiem! Już się nie mogę doczekać wakacji i zazdroszczę tym, którzy już je mają. Aktualnie prowadzę życie: uczelnia, dom, czytelnia (gdzie najlepiej mi się uczy), ale kiedy tylko to się skończy, będę najszczęśliwszym człowiekiem na ziemi... ;) 
Buziaki,
Kats.

PS. U mnie na FB cały czas konkurs, zapraszam do wzięcia udziału, do wygrania buty, jakie tylko chcecie! :) 

CONVERSATION

Back
to top