Firmoo Free Glasses- czerwiec :)

Hej :) 
Drugi dzień moich wakacji i znowu niefajna pogoda... Dobrze, że chociaż nie pada i czasami wygląda słońce, ale i tak przeważają chmury :< ale wreszcie mam czas na słodkie lenistwo- ciekawi mnie jednak, ile czasu będę się z niego cieszyć :D pewnie niedługo stwierdzę, że doskwiera mi cholerna nuda... Może poszukam praktyk na uczelnię, albo jakiejś pracy, bo tak się nie da ;D no i na pewno znajdzie się miejsce na jakiś wyjazd ;) 
Cieszę się również, że wreszcie będę miała wystarczającą ilość czasu dla moich przyjaciół, sesja i tutaj ograniczała mnie niestety... Teraz będzie lepiej :)

Dziś chciałam Wam pokazać, co nowego w swojej letniej kolekcji ma sklep Firmoo
Nie muszę Wam go zapewne przedstawiać, ponieważ doskonale go znacie, niejedna z Was nosi dumnie ich okulary na nosie ;)
Na najpiękniejszą (przynajmniej dla mnie, jak i właścicieli sklepu- sądząc po tym, co przygotowali dla swoich klientów :)) porę roku- lato- Firmoo postarał się o naprawdę ciekawe fasony. A Wy już dziś możecie mieć je za darmo, ponieważ dla każdego nowego klienta przygotowali darmową parę okularów- bo jakie to by było bez nich lato? :) Więcej informacji tutaj, możecie dołączyć:
Firmoo Free Glasses

Jeśli chcesz się wyróżnić kolorem i charkterystycznym kształtem okularów, wybierz okulary w stylu retro. Zainteresowanie gwarantowane, a o to właśnie chodzi, prawda? ;) cienkie, prostokątne soczewki są wykonane z aluminium, a więc gwarantowana trwałość i komfort noszenia :) 
Jeśli wolisz okulary z grubszymi oprawkami, idealnie kształtujące buźkę i podkreślające DUUUUUŻE oczy, to na Firmoo takie również znajdziecie. One chyba nigdy nie wyjdą z mody, są cholernie popularne wśród wielu kobiet w każdym wieku (mężczyźni także nie pogardzą :)), a gwiazdy wręcz przyjaźnią się z nimi! 
Zwróćcie uwagę także na dwie ostatnie pary- ze świetnymi, przyciemnianymi oprawkami. Dla fanów lekiego "przymglenia" przed oczami, kiedy słońce za bardzo razi :)

Tutaj jeszcze inne nowości, bardziej tradycyjne, po kliknięciu bezpośrednie przekierowanie do produktów ;) mnie urzekły te ostatnie, są przewspaniałe! 


Tutaj możecie znaleźć wszystkie fasony, spośród których możecie wybierać- do wyboru, do koloru! ;)
KLIK
Oraz, jeśli macie ochotę, możecie dołączyć do Firmoo+, gdzie zbiera się grono wielbicielek tego sklepu, możecie dodawać tam posty, swoje zdjęcia, podlinkować je do swojego bloga i wymieniać się opiniami- same plusy! ;) 

Idę się położyć, bo coś mnie brzuch dziś od rana boli...
Buziaki,
Kats.

PS. Przedłużamy konkurs z butami!!! 
Informacje:
TUTAJ :)))


___________________________________

CONVERSATION

28 komentarze:

  1. Ja zawsze tak mam, że jak mam pełno zajęć to mam ochotę na wszystko inne, a jak już mogę to robić to mi się nie chce :D

    OdpowiedzUsuń
  2. okularki świetne , zapraszam nowa notka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne są te okulary z firmoo!:) Muszę sobie zamówić coś z nowości..:)

    OdpowiedzUsuń
  4. mi sie podobaja te w kolorowych oprawkach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na Facebooku mam opisane o co chodzi i tam prowadzę na bieżąco wszystko ale jak znajdę chwilę to mogę tutaj opisać o co dokładnie chodzi;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też mam już wakacje sesja zaliczona , ale długo nie da się siedzieć bezczynnie. Mam zamiar sporo czytać blogować itp a potem praktyki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Niektóre są naprawdę urocze....

    Ale mi nie pasują :)


    Pozdrowienia i zapraszam na nowy post .

    OdpowiedzUsuń
  8. super kształty okularów ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ładne okulary :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chouette lunettes
    Bonne journée
    De France

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak dla mnie okulary super ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Retro style i oversized frame najfajniejsze, ciekawe czy by mi takie pasowały :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Niektóre okulary wpadły mi w oko, a pogoda zostawia wiele do życzenia.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wlasnie. Dobrze, ze chociaz nie pada ^^
    Super okularki :)

    Cieplutkie pozdrowienia z Londynu :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Okulary to najlepszy dodatek na słoneczne dni! A te są fantastyczne

    OdpowiedzUsuń
  16. Niektóre okulary są na prawdę ładne

    OdpowiedzUsuń
  17. Okulary nie przypadły mi do gustu, jak dla mnie nieodpowiednie kształty ich;/ w wolnym czasie standardowo zapraszam do mnie!;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne okulary, mają swój styl, podobają mi się. I gratulacje zdanych egzaminów. Pozdrawiam i zapraszam do siebie na recenzję czarnej komedii "Turyści" :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zamówiłoby się, ale to nie na mój malutki móżdżek ;D Ja się nigdy nie mogę się połapać z zamówieniem, opłatą i kosztami wysyłki z zagranicznych portali ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. okulary sa swietne idealnie do mnie pasuja :))

    OdpowiedzUsuń
  21. ciesz sięz wolnego, gratuluję zdania sesji, miłego wolnego spędzania czasu, a jak się znudzi to powodzenia ze znalezieniem zajęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  22. fajne okulary mają :D

    http://venuuska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top