Marilyn :)

Hej! ;) 
I wreszcie, wczoraj wieczorem wyszło słońce! Jest nadzieja na szybsze przyjście lata, które chociaż już mieliśmy (przez kilka dni), to nie mogłam z niego skorzystać, gdyż non stop się uczyłam. Chociaż pikniki w parku z zeszytem z mleczarstwa były całkiem przyjemne- i pozwoliły mi zaliczyć ten egzamin na... 4! Jestem cholernie zadowolona z siebie ;) 
W ogóle, wiecie jak to jest, kiedy musicie coś zrobić, a tu nagle stwierdzacie, że schodzi Wam skóra na ręce, nodze, plecach, ramionach i... zaczynacie ją obdzierać, patrzycie na zegarek, a tu pół godziny minęło? Ja tak "bezproduktywnie" często ostatnio spędzam czas, ale jest to mega wciągające, macie tak samo? Moje nogi i na udach i na łydkach wyglądają co najmniej zabawnie, macie jakiś sposób na to? :)

Wzorzyste legginsy- uwielbiam. Do tej pory chyba zdążyliście się o tym przekonać ;) co prawda jest lato, ale ostatnio nie jest tak cieplutko, jakbym chciała. Ubieranie na "mini- cebulkę", tzn. kurtka i cienka bluzka pod nią wychodzi na dobre w takie dni. Wczoraj z pomocą przyszła mi beżowo- niebieska kurtka, pikowana na przodzie. Jest fantastyczna, to już drugi taki fason w mojej szafie. Osobę na koszulce pewnie bardzo dobrze znacie- Marilyn jest wielką inspiracją dla kobiet na całym świecie, dla mnie również. Ikona kobiecości :) co do dołu- legginsy w "prawie- azteckie" wzory i beżowe sneakersy- najwygodniejsze z wygodnych :) na dodatek naszyjnik ;) 
 koszulka- Persunmall
kurtka- Goodlookin
legginsy- Sammydress
buty- Pantofelek24
naszyjnik- Vezzi
okulary- Zerouv

Podoba Wam się? ;) 

Dziś wieczorem na pewno gdzieś wyjdę, musimy parę spraw poświętować :)
Buziaki,
Kats.

PS. Przypominam o konkursie- przedłużony do 1 lipca!!! ; )
PO KLIKNIĘCIU W ZDJĘCIE zostaniecie przekierowani na stronę konkursu- nie musicie wiele robić ;) 
Serdecznie zapraszam! 

CONVERSATION

67 komentarze:

  1. Świetny outfit! :)
    Zapraszam :)
    ___________________
    antolka95.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. No to gratuluje tej 4 :)
    Slicznie wygladasz ^^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. super połączenie :D fajne legginsy!

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna ta kurteczka:) Twoje włosy super się układają!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna stylizacja, zjawiskowo wyglądasz!
    Też kocham wzorzyste legginsy :D.

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy mi się wydaje, czy schudłaś ostatnio?:(

    Pięknie wyglądasz, ale jedz więcej :P

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne :) bardzo podobają mi się tu Twoje włosy !

    OdpowiedzUsuń
  8. kurteczka i sneakersy cudowne! ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie wyglądasz! ta kurteczka jest bombowa! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. swietnie wygladasz;D

    Zapraszam do mnie ;))
    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. gratuluję czwórki i rozwalenia sesji :D u mnie też wszystko zdane, obędzie się bez kampanii wrześniowej ;) też idę dziś świętowac, jest co :D pozdrawiam serdecznie :D i jeszcze - pięknie wyglądasz :))

    OdpowiedzUsuń
  12. legginsy są rewelacyjne..
    taaak, czas ucieka przez palce, zagapisz się na chwile a tu minie pól godziny ; D często tak mam przy nauce ;)
    dobrze,że już masz wakacje! i gratuluję pięknie zdanego egzaminu! ; )

    OdpowiedzUsuń
  13. jakies fajowe wlosy masz :D
    dobre polaczenie, Twoje nogi wygladaja wspaniale w tych legach!
    a z tym zdzieraniem skory , to masz na mysli jak po opalaniu schodzi tak ?
    juz dawno nei bylam opalona bo w uk slonca jest malutko :( ale jak lece do polski na lato to tez tak mam i potem skubie :P
    buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Skorzystałam z zaproszenia i powiem ci , że świetne fotki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie tu. Zapraszam na mojego bloga poświęconego recenzjom kosmetyków :) http://in-outbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ładnie wyglądasz w takiej szmince :)
    buziaki :* :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo podobają mi się legginsy i butki. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Planuję zakup kurtki na goodlookin ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Blogerka modowa, która ciągle chodzi w leginsach? Wieje nudą, sorry.

    OdpowiedzUsuń
  20. Zapraszam do mnie! Na swoim blogu będę publikował swoje nagrania cover'ów!
    Obserwujemy?! Ja już!

    http://adrianfrydrych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Za to u mnie wracają upały :c
    Słońca życzę :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Kurteczkę masz mega ! ;)
    pozdrawiam serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny outfit! od niedawna chce sobie kupić snikersy, ale nie mogę nigdy znaleźć "tych jedynych" :**

    www.DziewczynawNerdach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Bluzka jest prześwietna;) a Ty jesteś zabójczo szczupła!! ;))
    Pozdrawiam i zapraszam;))

    OdpowiedzUsuń
  25. Zawsze mi się podobały takie okulary ;) świetnie wyglądają

    OdpowiedzUsuń
  26. Pięknie wyglądasz-pozdrawiam.Jola

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne legginsy :) Uwielbiam takie "wzorzaste" ciuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajna stylizacja, a koszulka genialna :))
    Gratuluję zdania egzaminu na 4 :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Naprawdę świetna jest ta kurtka !: )

    OdpowiedzUsuń
  30. uwielbiam mm :) fajna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  31. zakochałam się w tej kurtce <3 szczególnie w turkusowej wstawce <3 zapraszam do mnie w wolnej chwili i zachęcam do obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ładnie wyglądasz.. ;))

    Pozdrawiam, Angelika

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękna koszulka! I kurtka jest bardzo ciekawa :) Pozdrawiam Kats ;*

    OdpowiedzUsuń
  34. też obdzieram skórę ;d i się śmieją, że zrzucam skórę jak pająk :D
    ale wkurza mnie ona. smaruję balsamem , ale mało co pomaga

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne zdjęcia. :)

    Zapraszam na mojego nowego bloga, dopiero zaczynam.
    http://w-oceanie-marzen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Kocham Merlin :D.
    Ślicznie wyglądasz <3.

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczny outfit ;) Genialna jest ta twoja kurtka ;) Pięknie wyglądasz :)


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo fajne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ale śliczna jesteś!!!!!! i chuda <3333


    DEMORDIE.blogspot.com
    zapr. na KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  40. Wyglądasz świetnie, ale do tego wszystkich czytelników już dawno zdążyłaś przyzwyczaić :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie na recenzję filmu "Dziewczyna z szafy", www.filmowe-abecadlo.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Gratuluję dobrze zwanego egzaminu :) Ale jeśli mam być szczera to wyglądasz straaasznie chudo..6 i 10 zdjęcie mnie przeraża a legginsy chyba tylko to podkreślają. Za to ostatnio bardzo fajnie układają Ci się włoski :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Błagam przytuj lekko i będzie super :D :)

    www.jakub-urbanski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top