Galaxy!

Hej :) 
Macie też tak, że nawet kiedy baaardzo chcecie, ktoś zawsze robi coś na przekór Tobie? Ja tak mam ostatnio. Jest ciężko, ale jakoś trzeba dać radę... Dzięki temu nie mogę skupić się na niczym, co odbija się negatywnie na mojej "wydajności pracy" i całym otoczeniu, chodzę podenerwowana... Nie teraz, nie przed sesją :<
Niedawno wróciłam, byłam w mieście i na poczcie :)
Ten outfit w zasadzie nie jest obecnie "na czasie", ponieważ jest zdeeecydowanie za ciepło na takiego rodzaju bluzy. Ale postanowiłam trochę "oszukać czas" (choć wcale nie tęsknię za pogodą na takie ubrania :D) i pokazać zestaw, który zrobiłam jakiś miesiąc czy dwa temu. Bo lubię te legginsy i tę bluzę, kiedy jest zimno, jest mi niezastąpiona (również pod wszelkiego rodzaju wypady pod namioty czy nocne eskapady :D). Do tego jedne z moich ulubionych butów, czerwone sneakersy. Jak Wam się podoba? ;) 
 legginsy- Romwe
bluzka- no name
buty- Avaro

Uwaaaaga nowy konkurs na moim Fanpage :) tym razem do wygrania dowolna para butów na Shoesinthecity:
SZCZEGÓŁY:
 TUTAJ

Buziaki,
Kats.

CONVERSATION

77 komentarze:

  1. Urocze! chciualam sobie takie kupic, ale mi nie pasuja/

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tam co się będzie aktualną porą roku przejmować :) Mi się najbardziej podobaja leginsy, są świetne ! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne!:)
    a na konkurs chyba się tym razem skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny zestaw :) pozdrawiam

    Follow?
    fashionlikealife.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  5. taka ciepła bluza zawsze się przydaję!!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. bluza i legginsy , najlepszy zestaw ever :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Spoko stajl aczkolwiek uważam, że buty nie pasują do całości tylko bym jakieś adiki do tego dał. Zapraszam do siebie!

    www.jakub-urbanski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. lubię takie zestawy na luzie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja:)Wzięłam udział w twoim konkursie:)Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. gorgeous i love it- looks fantastic.
    happy wednesday.
    lovely greets
    maren anita


    Giveaway Week on my blog:
    FASHION-MEETS-ART by Maren Anita

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie wyglądasz! :)
    Trzymaj się i dodaj optymizmu na przekór wszystkim :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Super te buty, zawsze mi się będą podobały ale nie kupie ich sobie bo za dużo osób je noosi :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Super legginsy- wyglądają jakby rzeczywiście błyszczały :). Bluza trochę nie w moim stylu na co dzień, ale na rower czy wypad na grilla super.

    Zapraszam na rozdanie u mnie!
    Pozdrawiam,
    Ewa
    www.la-garderobe.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej Aga ja już obserwuję i z chęcią będę tu zaglądać i zapraszam do mnie :)

    http://fashionclub24.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam bluzy w takim stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. O w tej bluzie to zupełnie nie jak Ty, ale ładnie :)
    Zazdroszczę nóg *-*
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. dziękuję za miły komentarz <3
    och, jestem fanką twojej figury *.* gdybym miała takie nogi, nosiłabym te leginssy 24h/dobę ;3

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne legginsy !!! Masz piękne włosy !

    OdpowiedzUsuń
  19. zestaw na wypad na grilla czy cokolwiek, gdzie zostajemy do wieczora jest mega! kolorowo, sportowo oraz w obowiązującym trendzie, mega !

    OdpowiedzUsuń
  20. lubię bluzy,ale ta jest taka hm... zwykła, oprócz takie wolałabym jakąś żywą. Ja np. najpierw kupiłam żywą,a dopiero będę się rozglądała za podobną do Twojej. Ja szalona co tam - żółtą bluzę kupiłam, a niech tam, rozświetlam świat jak wychodzę xD
    muszę przyznać,że kiedyś o wiele bardziej lubiłam Twoje outfity.
    na początku jak spojrzałam na zdjęcie myślałam,że ścięłaś włosy tak Ci się ułożyły :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Na letni wieczór idealny :D legginsy świetne:)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  22. zakochałam się w tych legginsach <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Bluza, bluza w moim stylu :) - ale masz śliczne nóżki i Twoje włoski są w lepszej kondycji widzę ... miłego dnia i zapraszam w wolnej chwili do siebie na nową notkę :) buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  24. zapraszam do mnie na konkurs desing blog!! :)
    sorry za spam !

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawie wyglądają te leginsy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Widzę swój styl na codzień w pochmurne deszczowe dni :)
    Fajnie to wszystko zestawiłaś :) Pozdrawiam, Buźka :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Bluza jest świetna :) leginsy zawsze chciałam takie mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  28. ladnie, mlodziezowo i na luzie, podoba mi sie :) sadzac po nicku- jestes fanka mangi?:)

    zapraszam do mnie, zostaw slad w postaci komentarza, dzieki czemu do Ciebie trafie i odwdziecze sie tym samym :

    www.ewadymek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Genialne są te legginsy :) Muszę takie sobie kupić :)


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  30. ale ja lubię duze bluzy :)

    OdpowiedzUsuń
  31. jeej masz świetny styl!
    obserwujemy? bo ja zdecydowanie ja tak :)
    www.events-model.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Pozdrawiamy koleżankę z naszego miasta :)
    świetne legginsy i mega ciekawe prowadzenie bloga!

    OdpowiedzUsuń
  33. Mam koleżankę, która też sobie takie kupiła, przez internet ale te twoje zdecydowanie lepiej wyglądają. Zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  34. To nie mój styl ubierania-jestem za stara :D ale buty zajebiaszcze!

    OdpowiedzUsuń
  35. Love your galaxy pants!!!!
    Beautiful blog, do you want to follow each other?
    Tell us honey

    OdpowiedzUsuń
  36. Dasz radę, wierzę w Ciebie :-)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. ja kocham tego rodzaju bluzy !:)

    OdpowiedzUsuń
  38. podoba mi się cały zestaw.. taki na luzie, a ja takie lubię:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  39. happy b-day Kats ;) wszystkiego dobrego kochana :* późno, bo znowu zagubiłam się w nadmiarze spraw do ogarnięcia :)) niedługo już lecę do Brazylii! <3 buziaki

    OdpowiedzUsuń
  40. Buty są boskie, a na konkurs już zaglądam.

    Pozdrawiam serdecznie,
    Sol/Monique

    PS. W wolnym czasie zapraszam do mnie na KONKURS! :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Rewelacyjnie wyglądasz:)

    Interesujący blog i oczywiście dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie :)

    http://daariaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Zawsze mi się podobały takie buty i spodnie.
    Ale bardziej spodnie. Wzór ten jest niesamowity - kosmiczny oczywiście :D. Super. Buty też nie są złe. Pasują do stylizacji.
    Ładny nagłówek.
    Zapraszam do siebie: juntos-somos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Fajnie połączyłaś te legginsy, mi bardzo podoba się bluza!!

    OdpowiedzUsuń
  44. Taka bluza zdecydowanie się przydaje :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Twoje leggingsy mają cudowny kolor <3 po prostu CUDO.
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Zakochałam się w trzecim zdjęciu *__________*

    OdpowiedzUsuń
  47. Super w takich ciuchach wyglądasz! ;)) Najlepsze te spodnie GALAXY !
    Podoba mi się też ta bluza... Jest świetna! :D :D

    OdpowiedzUsuń
  48. Nie przepadam za motywem galaxy. Ale buty są świetne!

    + zapraszam na mojego drugiego bloga, którego dopiero zaczęłam prowadzić!;)

    OdpowiedzUsuń
  49. buty nie pasują.
    A bluzka zdecydowanie lepsza byłaby biała.
    Ale mimo wszystko - ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Fajny zestaw na leniwy weekend ;)


    http://perfection-and-harmony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Według mnie motyw galaxy nie jest już modny i szał na ten print przemija.

    OdpowiedzUsuń
  52. bardzo podobaja mi sie te leginsy ale na mnie nie wygladalyby raczej dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  53. podoba mi się zestawienie legginsów i butów! ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. Super !
    Zapraszam do siebie : http://fashhiion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Super ! Bardzo mi się podobają te leginsy ;3

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top