Wielkie grillowanie i... nowości :)

Hej :) 

Wczorajszy dzień należał do takich, jakie najbardziej lubię- było słonecznie, ciepło i dużo do roboty ;) po przyjeździe z uczelni miałam ledwie 1,5 godziny i znowu uderzałam na miasto- ale i w czasie zajęć było przyjemnie. Miałam 3 godziny wolnego, więc skoczyłam z dziewczynami do biblioteki, a potem do Kaskady- aaale naszyjniki widziałam w New Looku, musielibyście to zobaczyć :) następnie wybrałyśmy się na Jasne Błonia odpocząć, zjeść coś i naładować baterie- było tak ciepło, że nie dało się wytrzymać- mimo to uwielbiam taką pogodę! Od razu poprawia mi się humor, dostaję kopa na cały dzień. Widziałyśmy nawet faceta, który kąpał się w fontannie (z naszych obserwaji wynikało, że szukał pieniędzy wrzuconych do niej :D). No i pogoda idealna na grilla. Jak co roku na tydzień przed Juwenaliami na grzędach zbierają się studenci z całego miasta- dawno nie widziałam takiej liczby ludzi na raz :D spotkaliśmy mnóstwo znajomych, upiekliśmy kiełbaski- bo grill bez nich to przecież nie grill :) uwielbiam taki chillout, muzyka, słońce, fajni ludzie dookoła... Można też było potańczyć, dj dawał czadu z hitami lat 80 i 90 :) wróciłam jakoś o 1:00, a wstalam już o 6:30 na zajęcia... Dlatego też jestem mega niewyspana, a oczy same mi się zamykają. Na wykładzie z mleka myślałam, że wykituję. Pokażę Wam dziś ostatnie nowości :) 


 kurtka- TUTAJ | koszulka- Blog Weroniki
legginsy w pepitkę, czarna koszulka, bransoletka i pierścionek- TUTAJ
legginsy w paski, białe legginsy i torebka- TUTAJ


 Jakiś spacer by się przydał, mam ochotę położyć się na kocu na łące i po prostu się zdrzemnąć :D
Jakie Wy macie plany na popołudnie? ;)

Buziaki,
Kats.

PS. Pamiętacie o konkursie? ;) Więcej informacji tutaj: 

CONVERSATION

52 komentarze:

  1. Te leginsy w paski bardzso mi sie ostatnio podobają.

    OdpowiedzUsuń
  2. Torebka i leginsy w pepitkę mnie urzekły

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta biała koszulka jest mega! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. te pepitkowe spodnie- mistrzostwo ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kurtka i torba.Legginsy są przecudne,mam takie same w pasy tylko,że z innej marki ;)

    Wiktoria

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kurtka i torba.Legginsy są przecudne,mam takie same w pasy tylko,że z innej marki ;)

    Wiktoria

    OdpowiedzUsuń
  7. podoba mi się dosłownie wszystko!

    OdpowiedzUsuń
  8. pamiętam jak kiedyś poszłam na dyskotekę wróciłam dopiero o 7 do domu a na 10 miałam praktyki ;D była rzeźnia wtedy :)
    a nowości świetne :D torebka najbardziej mi się spodobała :>

    OdpowiedzUsuń
  9. Boskie nowości!
    Najbardziej podobają mi się te wszystkie legginsy
    W paski to w sumie nic oryginalnego ale fajne są.
    A te w pepitkę? zakochałam się!
    BUZIAKI ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. też bardzo lubię paski :) podoba mi się kurtka, nie mogę się doczekać aż pokażesz nam z czym ją zestawisz :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. No to rzeczywiście miałaś fajny dzień! :)
    Super rzeczy *__*
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. trochę mi brakuje tego studenckiego życia...:) a jeszcze we wrześniu po obronie cieszyłam się jak głupia :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Super czarny t-shirt! No i torebka - rewelacja :). Czekam na stylizację. Ja się niby dzisiaj wyspałam, ale jest tak duszno na dworze, że prawie śpię na siedząco...

    OdpowiedzUsuń
  14. ja też uwielbiam ciepło, dla mnie taka pogoda może być cały rok :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wszystko jest śliczne :) a szczególnie pierścionek na 2 palce :)

    OdpowiedzUsuń
  16. leginsy w paski <3

    OdpowiedzUsuń
  17. ten pierścionek przesłodki ! :))

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne rzeczy, rewelacyjna kurteczka. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam tą czachę z koszulki ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. Fabulous post! I love it:)

    Win a pair of sunglasses:
    http://theprintedsea.blogspot.de/2013/05/firmoo-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Naprawdę fajne nabytki ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. uh ja chce na jakiegoś grila :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Zakochałam się w kurtce <3

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. jedynie kurtka mi się nie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Amazing post! I love it:)

    Win a pair of sunglasses:
    http://theprintedsea.blogspot.de/2013/05/firmoo-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne nowości ;D
    Ja mam leginsy w paski <3
    Świetna bluzka ;**
    Zapraszam : www.everyday-smart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. torebka i koszulki są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Też lubię takie dni, od razu żyć się chce :)
    Piękne rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
  29. Ile nowości... :) ja jutro wybieram się do galerii bo ostatnio nic sobie nie kupiłam i czuję głód :P

    OdpowiedzUsuń
  30. Najbardziej podobają mi się legginsy :) pozdrawiam
    Fajne zakupy

    OdpowiedzUsuń
  31. fajne ciuszki :)
    na dzisiaj w planie grill wieczorkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Czekam na zestawy z tymi ciuchami. ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. A ja zachwyciłam się tymi koszulkami :D I z czachą i napisem <3

    OdpowiedzUsuń
  34. fajne nowości, czekam na stylizacje ;-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Białe legginsy i torba<3 czekam na stylizacje!:)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top