In leather.

Hej! ;) 
Ale dziś dużo słońca! ;) Niestety zajęcia miałam dziś długo, także jeszcze nie miałam zbyt dużej okazji, aby skorzystać z pogody... Poza siedzeniem na trawie na fartuchu zamiast koca i czytaniem notatek w czasie okienka :) i nawet czytanie notatek było przyjemne w takich okolicznościach. Potem miałam laborki z analizy, dość szybko na szczęście poszło, do przodu :) w drodze powrotnej stałam w lekkim korku, więc chyba to mnie tak wymęczyło. Czas teraz odpocząć. A po południu idę na spacer z Asią, bo jest tak ładnie, że aż grzech siedzieć w domu. 

Dzisiejszy zestaw jest trochę bardziej elegancki, niż zwykle zdarza mi się wychodzić. To zasługa spódniczki, która jest jedną z niewielu, które lubię nosić. Inaczej- nie do końca komfortowo się w nich czuję. Ale ta mnie uwiodła swoim kolorem, materiałem i... "strukturą". Już dawno! Do niej założyłam czarną skórzaną kurtkę z fantastycznymi "naramiennikami", które nieodmiennie kojarzą mi się z Królem Popu. Dlatego ją uwielbiam. Do tego koszula w gwiazdki- a także imienny naszyjnik i wysokie, czarne koturny. Jak Wam się podoba? :) 
kurtka- Madebylay
naszyjnik- Naszyjnikimię
buty- Shoesday
rajstopy- no name
spódniczka- Romwe
 koszula- Tideshe

Połowa tygodnia za nami- myślę, że zleci dość szybko do weekendu :) jutro wielkie grillowanie, wyczuwam fajną plenerową imprezę :) 

Buziaki,
Kats.
  

CONVERSATION

90 komentarze:

  1. No dziś dużo słońca, na szczęście! :)
    Super wyglądasz.
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. spódnica zajebista;) zapraszam do siebie jak znajdziesz chwilkę;)

    OdpowiedzUsuń
  3. super stylizacja :) wyglądasz bajkowo!

    OdpowiedzUsuń
  4. wow cudnie :) piękna spódniczka ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystko pięknie ładnie i ogólnie jestem na tak, ale rajtki zmieniłabym na zwykłe kryjące czarne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja dziś tylko angielski na szczęście.Fajny strój. Zapraszam na nowe wpisy. Powiedz jak ci się podoba ten pomysł: http://wpadajacewuchoani.blogspot.com/2013/04/nowe-cykle-na-blogu-prosba-do-was.html

    OdpowiedzUsuń
  7. buty są prześliczne :D

    OdpowiedzUsuń
  8. To są czarne koturny? xD Chyba raczej granatowe...

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna ramoneska i spódnica ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny, dziewczęcy look - strasznie mi się o zestawienie podoba. Buty... o takich właśnie marzę. Ale raczej wybrałabym czarne :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniale wyglądasz.... spódniczka i kurteczka świetne ...

    Ładny kolor butów....

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi sie podoba koszula, takie moje klimaty :P

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne zdjęcia, buty ;3
    kolorowe-ciuchy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale ładnie u Ciebie i jaka Ty jesteś ładna...:);)

    OdpowiedzUsuń
  15. spódniczka, bluzka, buty... wszystko mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. genialnie to wszystko połączyłaś!

    OdpowiedzUsuń
  17. kurtka, koszula, spódnicczka <3
    super outfit! ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kochaaannaaaa! Pięknie i kobieco!:))Masz bardzo ładne nóżki:)

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczne zdjęcia, ekstra buty! ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. ale fajny kolor tej spódniczki:) zazwyczaj jak widzę skórzane, to czarne lub brązowe

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo przyjemny outfit! :)
    Świetne zdjęcia!

    /p0li5h.blogspot.com
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  22. aaa zazdroszczę spódnicy! wyglądasz w niej świetnie :)
    ale kolor butów mi tu nie pasuje ;x

    + zapraszam na konkurs http://msmonella.blogspot.com/2013/05/firmoo-giveaway-konkurs-firmoo.html :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajny ten skórzany outfit. Najbardziej podobają mi się kolce z cekinami przy ramionach ramoneski!

    OdpowiedzUsuń
  24. U mnie też dziś ładnie z pogodą :) Ładnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  25. spódnica jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja bym zmieniła kolor rajstop, ale poza tym jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  27. świetną masz tę spódniczkę i kurtkę :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale ładny zestaw! :)
    A ty masz takie chudziutkie nogi :))

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Rewelacyjny zestaw!! Świetnie połączone kolory:) A spódnica idealnie do Ciebie pasuje:)
    Pozdrawiam, Madlen

    OdpowiedzUsuń
  30. super :) tak grzecznie i nie grzecznie jednocześnie :) zapraszam też do siebie u mnie ostatnio dużo nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  31. świetna stylizacja, bardzo mi się podobaja buty i kurtka!:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Dziękuje ;*
    jak tylko znajdę czas to na pewno wezmę udział w konkursie ;*
    buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  33. Ładna pogoda zawsze ma dobry wpływ na naukę albo skutkuje lenistwem i wszystko inne jest lepsze od nauki :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Jak zawsze fajnie wyglądasz;)

    OdpowiedzUsuń
  35. spódnica jest prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  36. SPÓDNICZKA <3

    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  37. ooo, ja własnie sobie sprawiłam taką skórzaną spódniczkę tyle, że czarną :) bardzo mi się podoba i jest uniwersalna - zimą do grubych rajstop i futrzanych kamizelek, a latem do zwiewnych mgiełek :D

    OdpowiedzUsuń
  38. fakt,że była boska pogoda, ja dziś z Ukochanym na spacer się wybrałam :)
    świetna spódnica i nawet fajnie wygladsz :)
    miałabym ogromną prosbę do Ciebie ( może no nie taką ogromną ,ale ważna dla mnie ) - jeśli pamietasz/znasz/wiesz jakie były progi punktowe na jakies kilka kierunków w Szczecinie to byś mogła mi napisać?

    OdpowiedzUsuń
  39. Super, extra spódniczka!

    monic-dzej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Cudna spódniczka, nietypowa i piekny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  41. Bluzeczka przesłodka. Spódnica też niczego sobie. Ale aż 5 odrębnych kolorów to dla mnie trochę za dużo. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  42. U mnie byś się w tym ugotowała;P szorty i top zalecane;P

    OdpowiedzUsuń
  43. trzecie zdjęcie od dołu-chyba chciałaś się za bardzo wyretuszować...

    OdpowiedzUsuń
  44. podoba mi się połączenie spódniczki i kurtki ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Fajny zestaw, ja natomiast zrezygnowałabym z tych rajstop, kolor mi tutaj nie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  46. awww, jest tak słonecznie, że aż się nie chce siedzieć na uczelni, prawda? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  47. Wyglądasz super xd

    Stylowo xd

    Obserwuję xd

    Pozdrowionka xd

    OdpowiedzUsuń
  48. Wooow! Extra wyglądasz! Powiedz mi, te koturny są wygodne? :))

    OdpowiedzUsuń
  49. jaka stylizacja mega<3 cudownie wygladasz
    piękny blog, starannie prowadzisz :)
    U mnie na blogu konkurs, może Ciebie zaciekawi. Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Jesteś taka drobniutka i słodziutka! Śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  51. Spódniczka świetna!:) Powinnaś częściej chodzić, bo jesteś strasznie zgrabna:)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  52. pięknie połączyłaś kolory!
    a spódniczki zazdroszcząc:) zamówiłam podobną choć nie taką ładną;p
    ściskam

    OdpowiedzUsuń
  53. świetny zestaw, pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  54. Jakaś TY słodka, jak mała dziewczynka w tym wyglądasz :)
    Świetna kurtka !

    OdpowiedzUsuń
  55. I love what you guys are up too. This sort of clever work and reporting!
    Keep up the very good works guys I've incorporated you guys to our blogroll.

    My blog post ... ท่องเที่ยวญี่ปุ่น

    OdpowiedzUsuń
  56. mega połączenie dwóch skór i kopytek, kolorki super się zgrywają :) i bluzka - rewelacja !

    OdpowiedzUsuń
  57. zestaw ładny, ale osobiście nie przepadam za skórzanymi spodenkami i spódniczkami :)

    ale kurtka, bluzka i koturny ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Takie buty to zawsze chciałabym mieć <333
    Ogółem, to zestaw ładny ^^
    Super naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  59. I like it♥

    Bardzo fajnie połączyłaś ze sobą każdy element stroju. ;*

    OdpowiedzUsuń
  60. pierwszy konkurs u mnie na blogu
    zachęcam do udziału
    http://exploremystoryx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Spódnica jest genialna. Miłego weekendu :))

    OdpowiedzUsuń
  62. pięknie wyglądasz ;) szary z bordo fajnie się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top