New glasses :)

Hej ;)
Jak mija dzień? 
Ja całkiem niedawno wróciłam z zajęć, zjadłam rybkę i piszę dla Was post. Mówią, że wtorek to najbardziej wydajny dzień po względem tego, że wiedza najszybciej wchodzi do głowy... Nie wiem jak u Was, ale u mnie w sumie się to sprawdza, bo siedząc na wykładzie z jednego przedmiotu koncentruję się na zupełnie innym i jakoś wchodzi mi to do głowy :D także w sporej części umiem już to, co na piątek, resztę dnia (chyba) będę mieć więc wolną ;) 
U Was też zapowiadają takie upały? Podobno w sobotę ma być 30 stopni, coś mi się wierzyć nie chce ;) ale zobaczymy, będę dobrej myśli :) 

Chcę Wam pokazać kilka par okularów, jakie ostatnio wpadły w moje ręce :) Jeśli czytacie uważnie moje posty, to wiecie, że jestem miłośniczką okularów przeciwsłonecznych, a najbardziej pilotek. I tak- już jakiś czas temu wpadły mi w oko te z lustrzanymi szkiełkami. Jedne w odcieniach fioletu, drugie "typowo" lustrzane, trzecie nieco mniej, a na deser- kujonki. Polubiłam je mimo, że jeszcze nie jestem przekonana do chodzenia w okularach "nieprzeciwsłonecznych" nie nosząc ich na co dzień- no i nie jestem na 100% pewna czy do końca mi pasują- chociaż według rodzinki jest OK (chyba, że mydlą oczy żeby nie było przykro haha :D). Które Wam najbardziej przypadły do gustu? ;) 
Wszystkie okulary- TUTAJ

Co myślicie o konkursie w najbliższym czasie? ;) 
Buziaki,
Kats.

PS. Lajkujcie, tutaj na bieżąco zdjęcia i bieżące informacje ;))) 
  

PS. Zapraszam: 

Romwe biggest leggings flash sale
Date: 05/15/2013-05/17/2013
Only 72 hours!  Go!


CONVERSATION

54 komentarze:

  1. Oby to się sprawdziło co do nauki we wtorki bo właśnie idę się uczyć do matury z biologii :D ładne okulary, najbardziej podobają mi się te ze złotymi oprawkami ;) byłam dzisiaj u optyka z nadzieją,że znajdę jakieś ładne pilotki, a wyszłam z muchami :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też w upały nie wierzę :P
    okularki fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie okularki masz świetne :)
    zapraszam do mnie na konkurs http://cukierkowamoda-blog.blogspot.com/2013/05/konkurs-oasap_14.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie okulary bardzo mi się podobają! ♥
    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili,
    Berries
    www.berries-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne okulary :) 3 i 4 moje faworyty

    OdpowiedzUsuń
  6. wlaśnie pokaż się w kujonkach :D

    OdpowiedzUsuń
  7. oj oby wtorek okazał się takim dniem, jak napisałas, bo właśnie dziś uczę się prezentacji maturalnej na jutro :D okularki fajne, mnie najbardziej intrygują drugie od końca, te jakby niebieski, jestem ciekawa, jak będą się prezentowac, ale to zobaczę pewnie na zdjęciach w następnych postach! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. okularki bardzo mi się podobają, jednak ja źle wyglądam w takich modelach...

    OdpowiedzUsuń
  9. cudne okularki!:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. No u mnie też mają od jutra być upały, ale nie wiadomo jak to będzie ;)
    Świetne są wszystkie! *__*

    Pozdrawiam, Izz :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne okulary :)
    mam jedne swoje ulubione przeciwsłoneczne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wow! niezła kolekcja! zerówki najlepsze! :*

    www.DziewczynawNerdach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Pilotki z brązowymi szkłami podobają mi się najbardziej :)
    Dziewczęce i lekkie....


    Pozdrowienia i zapraszam na nowy post. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne okularki! Na to lato też będę musiała się w jakieś nowości zaopatrzyć

    OdpowiedzUsuń
  15. Ile okularów :D Ja nie gustuję w takim kształcie, brzydko mi by było w nich ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. wszystkie :p ale niestety ja mam okulary na stałe wiec z innymi okularami mogę się pożegnać :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam lustrzanki ale głupia wrzuciłam je luzem do torebki i się porysowały :((

    OdpowiedzUsuń
  18. te z niebieskimi szybkami najlepsze :D

    OdpowiedzUsuń
  19. najlepsze te z niebieskimi szybkami :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam nadzieję, że naprawdę dobry dzień do nauki, bo muszę uczyć się na biologię :/
    fajne okularki !

    OdpowiedzUsuń
  21. oby te upały w końcu do mnie doszły :)
    te brązowe super :)

    OdpowiedzUsuń
  22. U mnie też ma być podobno w weekend po 30 stopni, no ale pożyjemy zobaczymy :D ^^

    OdpowiedzUsuń
  23. te z czarnymi oprawkami bardzo mi przypadły do gustu ;)

    + zapraszam na konkurs :)
    http://msmonella.blogspot.com/2013/05/firmoo-giveaway-konkurs-firmoo.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Czekam na ten upał z niecierpliwością chociaż mój organizm kiepsko go znosi ale mimo wszystko lubię. :)Podobają mi się czarne oprawki i te z brązowymi szkłami. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. najbardziej przypadły mi do gustu te ze złotymi oprawkami! :D mam nadzieje, że domyślisz się o które mi chodzi. :>


    PS. dodałam do obserwowanych. pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  26. świetne okulary ♥
    my mamy te lustrzane ;)
    pozdrawiamy i zapraszamy do nas ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. extra okulary, szczególnie lustrzane pilotki ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Lovely sunnies!!!!
    Would you like to follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja też chce takie okularki ... :P

    OdpowiedzUsuń
  30. sporawa ta kolekcja :) w tak słoneczne dni żaden dzień nie jest odpowiedni na naukę ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. nie przepadam za lustrzankami:
    u siebie bo coś jest w nich takiego agresywnego
    u innych bo nie lubię rozmawiać z osobą która ma je na nosie, skupiam się wtedy na odbiciu w lustrze a nie na rozmowie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajne okulary, chodź nie przepadam za takimi ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. też najbardziej lubię własnie takie okulary :) najlepsze są te z brązowymi szkiełkami :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Very nice post! <3

    New post on my blog:
    http://couturetrend.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  35. I pay a quick visit daily a few websites and sites to read articles or reviews,
    but this weblog offers quality based writing.


    my page - How to give the best blow jobs

    OdpowiedzUsuń
  36. It's really encouraging to hear stories about you.

    This is my own first time of briwsing yoour site and I know that it is
    ull of excellent achievements for thos really serious about this topic.
    As well as my full-time job being a dentist, I've been tinkering with how to gain
    expertise in other areas of life. I'm surprised I'm now
    making all-around 300 month through my work. I will check out your site tto check out what I
    can study from your experience. I've considered the idea of
    teaching my girlfriends on this topic yet coming here demonstrated I still have quikte some
    distance to go. You disclosed some secrets i always nver knew about.
    Thank you for your post!

    My webpage: stop ringing in ears

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top