Amerykańskie lata 80.

Hej! :) 
Sobota minęła mi zdeeecydowanie za szybko, chociaż  przyjemnie. Rano sobie odpoczęłam, a po południu spotkałam się z przyjaciółkami. Zrobiłyśmy sobie spacer, przeszłyśmy się po sklepach, a wieczór przesiedziałyśmy i przegadałyśmy u mnie i Asi :D nagrywanie filmików zawsze jest dobrą opcją, dużo śmiechu, przebieranek i pomysłów wtedy wychodzi ;) odkąd pamiętam lubiłyśmy kręcić różne głupoty, do których teraz chętnie wracam, pewnie kiedyś będę je pokazywać moim dzieciom... ;) 

Ostatnio stałam się wyznawczynią wszystkiego, co jeansowe. Przede wszystkim kurtek, kamizelek, katanek- na nogach nie są mi niezbędne, bo zdecydowanie wolę nosić legginsy. Dlatego nadrabiam górnymi częściami garderoby ;) obszerna kurteczka z kolcami na plecach, wytarta, z  podwiniętymi rękawami i dużymi kieszeniami kojarzy mi się z amerykańskimi filmami z lat 80. Ona właściwie "robi" całą stylizację. Dobrałam do niej t-shirt z krzyżem, proste, czarne legginsy oraz okulary i nieco ekscentryczne trampki na koturnie. 
t- shirt- Persunmall
legginsy- Tally Weijl
okulary- Okulary24
buty- Yeswalker
kurtka- VJ Style
bransoletki- PersunmallVJ Style

Jak Wam się podoba? To jeden z moich ulubionych ostatnio zestawów :) I poszalałyśmy z Asią z ilością zdjęć ;D 
Poza tym muszę Wam powiedzieć, że remonty łazienki totalnie ograniczają prawidłowe funkcjonowanie... Niedawno właśnie z nim ruszyliśmy. Nie można swobodnie się pokręcić, nieinwazyjnie, żeby nie przeszkadzać w robocie :< ale nie mogę doczekać się końcowego efektu :) warto się przemęczyć ;) 
___________________________________________________________

Przy okazji wspomnę tylko o promocji na akcesoria i biżuterię z Romwe- przez 48 godzin wszystkie dodatki z tego linka: TUTAJ kosztują tylko 4.99$- także wielkie obniżki ;) polecam przejrzeć :) 

Buziaki,
Kats.

PS. AAA wyniki konkursu są już na moim Fanpage, zapraszam do sprawdzania :) 
  

CONVERSATION

97 komentarze:

  1. Na taką kurtke poluje od dawna.

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny strój bo to mój styl ale pewnie buty zamieniłabym na glany albo trampki ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Nagrywanie filmów z przyjaciółkami to super sprawa,haha :D
    Ślicznie wyglądasz! :)
    Jeju jak Ci zazdroszczę tych chudych nóżek no *_*
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny look. Świetna kurtka :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Łooo, łooo, łooo! Ta kurtka jest super. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepięknie wyglądasz :)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. jeeeej, kocham tę kurtkę *.*
    już kiedy zobaczyłam w pulpicie nawigacyjnym miniaturkę pierwszego zdjęcia, skojarzyła mi się z latami 80. ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. interesujące zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Naprawdę świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  10. genialne połączenie, kurtka najbardziej mi się podoba:)

    Zapraszam na urodzinowe rozdanie u mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię szaleć z modą, ale tu ewidentnie buty nie pasują do stylizacji. Kats, jesteś młodą i piękną kobietką. Powinnaś więcej uwagi zwracać na styl ubierania. Wiem, że każdy ubiera się jak mu wygodnie, ale te buty sa po prostu okropne.
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurtka i buty cudowne są *.*
    Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. kurtka boska, cała stylizacja bardzo fajnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ta kurtka jest idealna! sama bym chciała taką mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Strasznie zazdroszczę ci kurteczki <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna bluzka <3 i kurtka !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna bluzka <3 i kurtka !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. sobota,zawsze mija nie wiadomo kiedy
    bardzo ładna ta kurtka <3

    OdpowiedzUsuń
  19. no muszę przyznac, ze kurtka przykuwa uwage :P

    OdpowiedzUsuń
  20. kurtka cudo :D a buty nie w moim stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam kurteczkę! Zakochałam się w niej!

    OdpowiedzUsuń
  22. chciałabym mieć tyle włosów co Ty :D i bardzo lubie ten styl

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale ale ale fajnie! <3 zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  24. T-shirt jest fantastyczny :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Wzystko ok, ale takich butów nie znoszę!

    OdpowiedzUsuń
  26. pasuje Ci ta kurteczka :) ja obecnie też cierpię na jeansomanię ^^

    p.s. proszę Cię o znalezienie jednej chwili i dołączenie się do naszej akcji. Zbieramy karmę, obroże, smycze i inne potrzebne rzeczy na pszczyńskie psiaki. Więcej na ten temat : http://animru.blogspot.com/2013/05/zbieramy-na-pszczyniaki-wielka-akcja.html . Każdy gest jest na miarę złota!

    OdpowiedzUsuń
  27. koszulka jest super :) czaje się na taką z krzyżem tylko że białą :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetnie wyglądasz ;)
    Fajna kurtka!

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. świetny zestaw, wyglądasz nieziemsko w tej kurteczce ;D
    Zapraszam do siebie również na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. też bardzo lubię jeans :) jest taki uniwersalny i klasyczny

    OdpowiedzUsuń
  31. mi też sobota szybko zleciała :/
    super zestaw :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Kręcenie głupich filmików zawsze na tak!
    super wyglądasz! Koszulka i katana cudowne *.*
    Miłego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
  33. ja też lubię wszystko co dzinsowe, buty są super :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudowna kurtka :)
    Zapraszam do mnie :)!

    OdpowiedzUsuń
  35. katana wygląda jak z taniego szmateksu albo pchliego targu i w dodatku działu męskiego:(

    OdpowiedzUsuń
  36. Chudzino Ty, wyglądasz świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetnie wyglądasz, faktycznie kurtka nadaje charakteru całości:)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  38. buty bym tylko zmieniła na zwykłe trampki :P ale tak to świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Katana boska. ; >
    Buty bardzo przyjemne. ; )

    OdpowiedzUsuń
  40. bardzo podobają mi się takie kurtki, ale niestety nie wyglądam w nich za ładnie, Ty za to prezentujesz się w niej pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Dziekuje:) fajne bransoletki
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. Boże Ty coś w ogóle jesz? Przytyj trochę! kobieta bez tyłka :/

    OdpowiedzUsuń
  43. Boska kurtka! To połączenie bardzo mi się podoba z tymi butami wygląda bardzo ciekawie :))

    OdpowiedzUsuń
  44. Bonjour! Awesome jean jacket! Your really good at taking pictures, you should model! I look forward to seeing more of your posts!

    P.s Now following! Hit me up on my photography page

    Facebook ~ https://www.facebook.com/PositiveSnaps
    Blog ~ http://positivesnaps.blogspot.ca

    Much appreciated

    Matthew Arruda Lima

    OdpowiedzUsuń
  45. okulary i złota bransoletka - super :)

    www.classicorcool.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Jeansowe rzeczy są bardzo fajne ;3
    aczkolwiek leginsy w sumie lepsze - tu się zgadzam ;pp
    Lubię czasem jeansy a rurki kolorowe uwielbiam ;33
    Zapraszam : www.everyday-smart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. rób jakieś ćwiczenia na pupę bo zniknie a szkoda

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetny zestaw, jak zwykle zresztą ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. rewelacyjna ta kurtka ; )
    u mnie weekend też leniwy, teraz trzeba będzie nadrabiać naukę w tygodniu..

    OdpowiedzUsuń
  50. Fajne połączenie :) Choć trampki na koturnie to całkowicie nie mój styl :P
    Ale tu pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  51. uwielbiam Twoja figure ;* i fajna bluzka!

    OdpowiedzUsuń
  52. Śliczna katanka! Twoja figura zawsze inspiruje mnie do ćwiczeń! Zazdroszczę - powtarzam chyba po raz tysięczny! :-)

    OdpowiedzUsuń
  53. Zazwyczaj jak jakaś kurteczka/katanka wygląda beznadziejnie podwijamy w niej rękawy , tutaj to nie pomogło, niestety...

    OdpowiedzUsuń
  54. Nice Post!!! I'm following;)
    Check out my:
    My Jewelry Shop
    My Blog
    xoxo
    Angel

    OdpowiedzUsuń
  55. straaaasznie podoba mi się taki styl! do twarzy Ci w tej kurtce i okularach :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Góra wygląda super! Za to ja zmieniłabym buty :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Trampki rzeczywiście ekscentryczne, ale w tej stylizacji są OK! ;)
    Podoba mi sie i też od razu skojarzyłam z amerykańskimi latami 80. ;P

    OdpowiedzUsuń
  58. Super zdjęcia i świetna stylizacja.Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  59. Genialna kurtka dżinsowa! <3

    OdpowiedzUsuń
  60. Styl zdecydowanie bardzo mi bliski :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Dlaczego mają zniknąć?! :o

    OdpowiedzUsuń
  62. ładnie :3

    Zmartwiłas mnie, jak to obserwatorzy mają zniknąć? O.o Czy mogę prosić o odpowiedź na moim blogu? ;)

    OdpowiedzUsuń
  63. Jeansowa kurteczka jest fenomenalna! <3 Wyglądasz bosko. :)

    OdpowiedzUsuń
  64. mi sie wszystko podoba, fajny klimat zdjęć:) tylko rzeczywiście zmieniłabym te buty na akiś zwykłe trampki...

    OdpowiedzUsuń
  65. ja również uwielbiam dżinsowe kurtki i bluzki z krzyżami!:) super:)

    obserwujemy?:)
    http://balaczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. świetnie wyglądasz!

    Zapraszam Cię na konkurs! Do wygrania okulary (oprawki + szkła korekcyjne/zerówki). Wystarczy wybrać model!

    OdpowiedzUsuń
  67. SUPER stylizacja !!!!

    http://fashionclub24.blogspot.de/


    OdpowiedzUsuń
  68. Świetna stylizacja, wielki plus za zestaw w którym pierwszy raz widzę, aby dobrze wyglądały trampki na koturnie!
    Sama się do dżinsowych kurtek przekonałam i wielbie swoją, z którą mam aktualnie stylizacje na blogu, więc zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Kurteczkę z miłą chęcią bym przygarnęła!

    OdpowiedzUsuń
  70. Jaka figura! ;O

    Obserwuję i zapraszam do mnie!
    Możesz wygrać koszulkę z własnym projektem! ;)

    magdalena-megi-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  71. super wyglądasz:) katana jest genialna;) podoba mi sie jej krój

    OdpowiedzUsuń
  72. ja mam takie kurtki !
    kocham lata 70 ;)

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top