Kosmetyczne recenzje :)

Hej! :) 
Uwielbiam tak fajnie rozpoczęte weekendy, jak ten. Dziś obudziłam się z bardzo pozytywnym nastawieniem, wyjrzałam za okno i rzeczywiście- mimo ciągle zapowiadanego deszczu (chociaż wczoraj faktycznie padało), do mieszkania zagląda mi słońce :) wczoraj, po długim dniu na uczelni, wybrałam się na imprezę z Asią, Gosią i Agą- brakowało mi tego :) nasz babski wieczór był superpozytywny, dawno się tak nie uśmiałam, grałyśmy w Tabu online- genialna gra, nie myślałam że i wersja online istnieje ;) później poszłyśmy potańczyć :) 
Ostatnio mam tyle optymizmu w sobie- wiosna robi swoje. Energetycznego kopa dają mi też ćwiczenia, od jakichś dwóch tygodni codziennie się ruszam i czuję się o niebo lepiej. Polecam, to dobry zastrzyk endorfin. 

Dziś chciałabym Wam przedstawić 2 recenzje kosmetyków. Pierwszym jest odzywka przyspieszająca wzrost rzęs Revitalash Advanced, którą miałam okazję testować przez ostatnie kilka miesięcy. Producentem jest amerykańska firma Athena Cosmetics, a jej kosmetyki znaleźć można w wielu profesjonalnych gabinetach spa i salonach kosmetycznych. Czy naprawdę są takie dobre, jak mówi się o nich "w środowisku"? ;) 


Rzeczywiście, w całym internecie znalazłam mnóstwo pozytywnych opinii i sama nie mogłam się doczekać efektów. Powiem Wam, że odżywka spełniła swoje zadanie bardzo dobrze. Najbardziej zauważalne było dla mnie to, że mimo dość częstego używania zalotki (o zgrozo, często na pomalowane rzęsy... ;<) nie wypadały one! Stały się naprawdę dużo mocniejsze- kiedyś nie mogłam pozwolić sobie na częstsze stosowanie zalotki, gdyż rzęsy czasami wypadały kępkami.
Natomiast spektakularnego wzrostu (chodzi mi o wydłużenie), chociaż lekki progres był. Także powodów do narzekania nie mam, bo rzęsy są w zdecydowanie lepszej kondycji, chociaż miałam nadzieję na super wzrost- ale nie można mieć wszystkiego, nie ma produktów idealnych ;) 


Producent pisze, że nie wywołuje alergii. Nie wiem, jak to wygląda u innych osób, ale ja mogę podpisać się pod tym rękami i nogami :) nie zauważyłam podrażnień dookoła oczu, ani tym bardziej spojówek. Nie ma przeciwwskazań do używania jej przez osoby noszące soczewki kontaktowe. 
Na plus zaliczam również aplikację- wygodna, cienka szczoteczka bez problemów rozprowadza produkt na powiece (i pod nią). Nie sprawia żadnych problemów, konsystencja nie jest zbyt rzadka, także nie ma szans, aby przy odpowiednim stosowaniu dostała się do oka :) oto mój efekt:


Podsumowując, odżywka jest godna uwagi, spełnia swoje zadanie, chociaż ja spodziewałam się większego wzrostu rzęs. Chociaż może zbyt dużo wymagam... ;) Chociaż nie. Biorąc pod uwagę cenę- 2 ml/ 2 miesiące kuracji za 250 zł- mam prawo wymagać więcej :D 
Tutaj możecie przeczytać o niej więcej, a także przeczytać dużo bardziej szczegółowy opis stosowania, składu itp :)
Revitalash


Kolejnym produktem, jaki otrzymałam do recenzji jest peeling o zapachu melona i arbuza firmy Farmona. Wielokrotnie miałam okazje używać ich kosmetyków- nie tylko peelingów, ale i maseł do ciała, żeli pod prysznic. I za każdym razem będę podkreślać: to najpiękniej pachnące kosmetyki jakie miałam :) pachnie naturalnie, owocowo i orzeźwiająco. Ale oprócz zapachu zwróciłam uwagę na świetne działanie. Po meczącym dniu nie ma nic przyjemniejszego jak wieczorne spa. Peeling naprawdę dobrze oczyszcza skórę, nie powodując uczucia nadmiernego ściągnięcia. Jest optymalnie- skóra jest czysta i odswieżona. Ma dość drobne granulki, więc rozprowadza się łatwo i szybko. 



Peeling jest wydajny, a jeśli wziąć pod uwagę cenę, to naprawdę bardzo opłaca się w niego zainwestować- tym bardziej, że nie jest ona wygórowana. Ją kosmetykami Farmony jestem zachwycona od dawna. Ten produkt mnie nie zawiódł :) jest naturalny, nie zawiera więc sztucznych, niepożądanych substancji, które niekorzystnie wpływają na nasz organizm. Ani parabenów, ani silikonów :) Przekonałam Was? ;)
Dostałam go do recenzji od Agencji Werner.
Dostępny tutaj:
Farmona

Buziaki,
Kats.

CONVERSATION

60 komentarze:

  1. peeling mnie kusi i jak go gdzieś znajdę to nie ma szans żebym go nie kupiła :P

    OdpowiedzUsuń
  2. z chęcią kupię sobie ten peeling, lubię ładnie pachnące kosmetyki :3
    a odżywka... chętnie bym z niej skorzystała, ale ta cena.. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. odżywka mnie bardzo ciekawi, chociaż przy tej cenie raczej nie zaryzykuję próby ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam babskie wieczory a mam ich tu tak mało. Widać wyraźną poprawę Twoich rzęs, kusi mnie Revitalash ale cena mniej choć warto na pewno. Peeling jak naturalny to z pewnością się skuszę choć jestem alergiczką. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę Ci pogody! U mnie od nocy pada -.-
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. W taki peeling muszę zainwestować;)

    OdpowiedzUsuń
  7. odżywka do rzęs super! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale musi ładnie pachnieć ..melon!

    OdpowiedzUsuń
  9. Tego peelingu jeszcze nie widziałam w sklepie, ale zachęciła mnie recenzja i na pewno wypróbuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. wow efekt rzęs po jest rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  11. zdecydowanie jest różnica. Rzęsy są jakby dłuższe i grubsze:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam peeling i chwalę go sobie :)
    Buziaki
    A.

    OdpowiedzUsuń
  13. odżywka do rzęs wydaje się być bardzo dobra :) świetny efekt w dwa miesiące

    OdpowiedzUsuń
  14. kurde ta odżywka bardzo mnie interesuje ale trochę jednak kosztuje. Chciałam zakupić stacjonarnie bo mam możliwość u swojej kosmetyczki ale chyba poczekam..

    OdpowiedzUsuń
  15. moim zdaniem bardzo ci rzęsy urosły , no ale jednak cena jest dość wysoka ;/

    OdpowiedzUsuń
  16. No nie , kolejna dobra opinia o odżywce, jednak się nie skuszę - głownie przez cenę. W sumie szkoda mi kasy :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Odżywka wydaje się być naprawdę dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ta odżywka rzeczywiście mega dobra ;) u mnie niestety słoneczka nie ma, ale i tak jest o wiele lepiej niż wczoraj ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. mam olejek z tej 2 firmy - też ma cudowny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale Ty masz piekny kolor oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. u mnie odżywka nie zrobiła nic

    OdpowiedzUsuń
  22. Widzę, że ta odżywka jest świetna! Może sama się na nią skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. ojej jaki efekt po revitalashu :D

    OdpowiedzUsuń
  24. oo peelingi uwielbiam :DD odżywka dobra ale cena też niezła xd

    OdpowiedzUsuń
  25. odżywka rzeczywiście dobra, widać efekty! :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Odżywka mnie już od dawna kusi, co czytam i patrzę na efekty to bardziej...ale cena niestety skutecznie hamuje moje zapędy ;x

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  27. swietna ta odzywka, muszę ją kupić

    OdpowiedzUsuń
  28. musi ładnie pachnieć ♥

    OdpowiedzUsuń
  29. Ciekawie ten peeling wyglada :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajny efekt, jak się przesuwa rolkę i patrzy na tą matkę - ceratkę na której leży odżywka do rzęs :)
    Zużyłaś całe opakowanie w te dwa miesiące? Nie opłaca się, jeśli tak się stało. Rzęsy żyją maksymalnie 6 miesięcy... jest duża szansa, że większość kosmetyku pójdzie na 4 miesięczne, umierające już rzęsy. Jeśli odżywki masz jeszcze sporo to sama rozważę zakup :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam próbkę 1 ml- zużyłam w te 2 miesiące, chociaż czasami zapomniało mi się użyć, więc tak do końca regularna nie byłam :) w regularnej sprzedaży są po 2 i 3,5 ml ;)

      Usuń
  31. Wzrost widać i to całkiem spory. Tylko ta cena straszy :/

    OdpowiedzUsuń
  32. ojacie, fajna ta odżywka :)

    OdpowiedzUsuń
  33. chyba poważnie się zastanowię na zakupem tej odżywki! - kiedyś miałam odżywkę L'biotica: przez jakiś czas było ok i efekty super ale potem podrażniła mi oko;( heh, dawno nie stosowałam żadnego peelingu poza moim ulubionym kawowym, więc ten na pewno 'niuchnę' go w sklepie;)

    OdpowiedzUsuń
  34. peeling musi fantastycznie pachnieć ! : ))

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam twoje kosmetyczne recenzje ;) Peeling z Farmony jest dobry, ale ja i tak wolę malutkie peelingi Joanna :) Revitalash daje niesamowite efekty :)



    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  36. od jakiegoś czasu szukam peelingu joanny :-)

    OdpowiedzUsuń
  37. świetna odżywka, ale za droga :C

    OdpowiedzUsuń
  38. U mnie tak samo mimo zapowiadanej burzy cały czas świeci słońce ♥ ( z czego się bardzo cieszę )
    Co do peelingu to chętnie bym go wypróbowała , ponieważ zapach wydaje się być genialny :D

    OdpowiedzUsuń
  39. oooo nigdy nie wierzyłam w te magiczne rzeczy do rzęs :D zawsze wydawało mi się ,że to jakaś lipa jest ,a tu proszę jednak działa :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Fajna ta odżywka z tego, co widzę. :):)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja używam innej odżywki, która od razu wydłuża rzęsy :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Peeling pewnie sprawdzę :))

    OdpowiedzUsuń
  43. Szkoda że revitalash jest taki drogi, bo i ja chętnie bym go przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  44. farmona mnie zachęca,ale odżywka taka droga :((

    OdpowiedzUsuń
  45. teraz pragne tego peelingu, arbuz i melon, jeeju

    OdpowiedzUsuń
  46. chyba się skuszę na tą odżywkę ;P

    OdpowiedzUsuń
  47. ja nie wierzę w jakieś cudne odżywki:D chociaż i tak różnicę masz widoczna:) są mocniejsze:)) ale żaden produkt nie wydłuży nam jakoś znacznie rzęs:) Produkt widzę że godny uwagi szkoda tylko, że taki drogi:)

    OdpowiedzUsuń
  48. też używam tej odżywki:)

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top