Dopas(k)owana :)

Hej! ;) 
Jeszcze tylko jutro i weekend! Na samą myśl na mojej twarzy pojawia się uśmiech. Jeszcze tylko zajęcia jutro i będzie z głowy na dwa dni :D plany już są, także jestem zadowolona- mam nadzieję, że wszystko wypali. Chociaż plany planami, ale spontaniczne wyjścia często dają jeszcze więcej radości- zwłaszcza z bliskimi, z którymi na co dzień nie przebywa się tak często, jak by się chciało, albo nawet spędzając czas, nie przykuwa do tego zbyt wielkiej uwagi. Także wczorajszy plenerowy wypad na piwo jak najbardziej udany- przy pięknej pogodzie i rozmowach :)
Dziś mam dla Was mój najnowszy zestaw. Paski  uwielbiam od dawna- często to podkreślam i często dodaję zestawy z tym deseniem. Można powiedzieć, że kolorystycznie outfit jest on podobny do poprzedniego. Zamieniłam bordową bluzkę na bordowe legginsy, a pasiaste legginsy na szeroką, pasiastą koszulę, którą zapięłam pod szyją. Zamiast bieli jest beż, to zasadnicza różnica. Całość podobna jest jedynie właśnie w kolorach- bo styl zupełnie inny, bardziej dziewczęcy. Wyjątek od tej "dziewczęcości" stanowi naszyjnik, ale ja lubię kombinować z dodatkami na różne sposoby. Jak Wam się wydaje, pasuje to do siebie? ;) 

 legginsy- Romwe
koszula- Sheinside
buty- no name
naszyjnik- Persunmall
kokardki- Coquet

Wczoraj wieczorem dotarła do mnie (przez Facebook'a, a jakże :D) informacja o tym, że na terenie mojej uczelni (wydział niedaleko mojego, uczy się tam moja przyjaciółka) wybuchł pożar- spaliły się budynki gospodarcze. Z tego co widziałam na filmikach, to mocno się jarało... Całe szczęście, że ewakuowano strusie, które tam hodują. I że padał ogromny grad, natura pomogła ugasić pożar. Ciekawe, jaka była przyczyna... Pomyśleć, że takie coś mogło spotkać np. mój wydział. Dziwnie mi z taką świadomością...

Buziaki,
Kats.

PS. Został ostatni dzień konkursu! Zapraszam serdecznie do udziału! :) 
Do wygrania śliczne naszyjniki. Naprawdę nie musicie wiele robić- wystarczy udostępnić TO zdjęcie oraz polubić Katsuumi na Facebooku :) 

________________________________________________________________

I mała akcja na Romwe- dla każdego, kto chciałby pokazać się innym w ulubionych legginach z Romwe, a także którym kojarzą się one z fajnychmi wydarzeniami w życiu, które chciałby uwiecznić :)
Wystarczy:

1. Zrobić zdjęcie w legginsach Romwe
2. Dodać na Instagram:  @romwe #romwemay “I’m xxx(name), I’m in xxx(city), I’m wearing Romwe leggings”3. Wstawić swoją lokalizację4. Follow Romwe na Instagramie :) 

 05/09/2013 to 06/09/2013

ROMWE na Instagram


1. Take a photo in Romwe leggings
2. Post with @romwe #romwemay “I’m xxx(name), I’m in xxx(city), I’m wearing Romwe leggings”  on Instagram
3. Locate your positions
4. Follow Romwe on Instagram

CONVERSATION

68 komentarze:

  1. korzystnie! jestem na tak! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna!!!
    Baletki masz przecudne**

    OdpowiedzUsuń
  3. ładna stylizacja! koszula super;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny zestaw i świetne balerinki

    OdpowiedzUsuń
  5. pasują do Ciebie paski, super :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobają mi się takie pasiaste koszule :D A naszyjnik jest fantastyczny :D

    OdpowiedzUsuń
  7. super wyglądasz, uwielbiam takie pasiaste koszule. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajna koszula, tez wpodobna zainwestowalam;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Koszula bombowa i świetnie w niej wyglądasz :D
    Weluru nie lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. według mnie bardzo ładny i pełen tajemniczości strój :0 oby tak dalej ;) pozdrawiam Ilona

    OdpowiedzUsuń
  11. ta koszula fajnie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyglądasz w tej koszuli. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. A mój dłuugi weekend niedługo się kończy bo zaczęłam go 1 maja, a w poniedziałek idę do szkoły. :) Bardzo podobają mi się te legginsy i tak samo koszula w paski :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bluzka i balerinki po prostu śliczne ;3

    OdpowiedzUsuń
  15. koszula fajnie, ale moim zdaniem lepiej by współgrała z legginsami zwykłymy bordowymi :)

    OdpowiedzUsuń
  16. no wszystko bosko :)
    a te balerinki są przecódne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. zupełnie to do mnie nie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo fajny zestaw, szczególnie koszula mi się spodobała ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Od dawna poluję na taką koszulę. Jest świetna! *.*
    Outfit genialny. Kocham spodnie <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny zestaw, legginsy mają świetny kolor :))

    OdpowiedzUsuń
  21. dzisiaj zamowilam podobna koszule :D teraz moda na te w paski :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczna koszula i balerinki. :) Zapraszam do rozdawajki u mnie. :)http://kolorowyswiatmarzen.blogspot.com/2013/05/zrobmy-sobie-prezent-czyli-rozdawajka-z.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Genialna koszula :)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna stylizacja :D
    jak każda z resztą.
    Twoje zestawy są proste, nieskomplikowane, ale zawsze naprawdę ładne :D

    OdpowiedzUsuń
  25. U mnie też pasiaki, ale troszkę w innej wersji. :)
    Dobrze, że strusią nic nie jest, lubię je oglądać na spacerze :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Ślicznie wyglądasz! :)
    No to oby Twoje wszystkie plany na weekend wypaliły :)
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Ślicznie wyglądasz, jak zawsze ;)
    leginsy są przecudowne!

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajne zestawienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. mnie by takie leginsy za bardzo obcisły i byłoby widać moje grube łydki, ale na Tobie to wszystko leży !!

    OdpowiedzUsuń
  30. Moją uwagę przykuły buty <3 Piękne :3

    http://dziennikniezrozumianej.blogspot.com/ - obserwujemy? :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Baletki świetne! *.*

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  32. paski jak widac sa teraz w modzie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Haha widzę, że uwielbiasz paski :D A buciki prze urocze!! <3

    OdpowiedzUsuń
  34. fajny zestaw ;) koszula świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Paseczki? świetna ta koszula..mi też podoba się ten trend :)

    OdpowiedzUsuń
  36. no paseczki !świetna ta koszula :) Też podoba mi się ten trend

    OdpowiedzUsuń
  37. fantastyczna koszula ! świetnie wyglądasz kochana

    OdpowiedzUsuń
  38. baski są genialne, widzłam je już u Angeliki :) ale na Tobie również rewelacyjnie wyglądają ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Jesteś już tak chuda że zaczyna to nieładnie wyglądać.. nawet takie obcisłe legginsy zdają się na Tobie wisieć..

    OdpowiedzUsuń
  40. Naprawdę świetnie dobrana stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  41. z chęcią ukradłabym Ci buty i uciekłabym na koniec świata żebyś mi ich nie odebrała.

    OdpowiedzUsuń
  42. u mnie dziś też o paskach :) ! wyglądasz super, ta koszula jest fantastyczna! :) a buty i leggingsy świetnie się razem komponują <3

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo mi się podoba zestaw. Najbardziej balerinki :D

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetna stylizacja i śliczne zdjęcia:)Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  45. bardzo fajnie, bluzka super jest

    OdpowiedzUsuń
  46. ładne te zdjęcia co dodałaś, prowadzisz na prawdę fajnego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. świetne legginsy, mam takie same tylko, że czarne :) niektórzy uważają, że są kiczowate ale według mnie są na prawdę super i inne od tych, które widuje się na codzień.
    dodaję do obserwowanych :*

    OdpowiedzUsuń
  48. miłego weekendu :), balerinki i koszula śliczna(chociaż nie razem według mnie ),ale te spodnie jak pidżama dla mnie,

    OdpowiedzUsuń
  49. Bluzeczka w paski po prostu skradła moje serce ♥ Poszczególne elementy zestawu tworzą całość i idealnie ze sobą współgrają , także jestem na TAK ! :*

    OdpowiedzUsuń
  50. Welurowe legginsy bardzo ładnie się na Tobie prezentują, teraz sama sie zastanawiam czy nie nabyć podobnych :>

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top