Pomieszanie z poplątaniem :)

Hej Kochani! ;) 

Ostatnio zmieniłam swój tryb życia na dużo, dużo zdrowszy. To chyba wiosna temu sprzyja. Przede wszystkim spędzam na powietrzu jak najwięcej czasu, upajam się zapachem i widokiem natury, słońcem, dużo spaceruję, żyję chwilą i właśnie- czuję, że żyję! No, tylko ten żurawinowy Red's który lubi uprzyjemniać wypady, skutecznie orzeźwiając, zaprzecza temu zdrowemu trybowi :D ale co to jest Red's :D 
Spacery z siostrą zawsze wyzwalają w nas same pozytywne emocje, bo gadamy o wszystkim, o czym często nie mamy okazji pogadać, bo albo ktoś podsłucha, albo jesteśmy zajęte każda swoją robotą, albo rodzice do ściany ucho przykładają haha :D uwielbiam chwile spędzone wspólnie z nią, ładują mi akumulatory.

Koniec prywaty, przejdę do outfitu ;) postanowiłam trochę pokombinować z materiałami i wzorami. Jest to dość niekonwencjonalne połączenie- bo skórzane rękawy, jeansowa koszula i legginsy z "ciapajkami" teoretycznie nie pasują do siebie. Tu nic nie trzyma się kupy. A jednak czuję się w takich zestawie komfortowo. Nieco wymyślany, a także z małą nutką "kujonkowatości" (koszula i okulary). Wspominałam ostatnio o okularach- jak sądzicie, pasują mi kujonki? ;) no i tenisówki z Reala, 15 zł, a ile radości :)

legginsy- Choies
tenisówki- no name
kamizelka- Mosquito
koszula- Majo
okulary- ZeroUV

Plany na dziś- trochę są, a trochę ich nie ma. Wieczorem pewnie gdzieś wyjdę, jednak przede wszystkim zależy mi na fajnym spędzeniu dnia, mam parę rzeczy do zrobienia :) niestety pogoda jest trochę gorsza, niż wczoraj, ale przyda się dzień odpoczynku ;)
Przy okazji zapraszam Was na konkurs do Pauliny (tutaj):
CUKIERKOWA MODA

A także do mnie na FB, gdzie trwa cały czas konkurs z Goodlookin- do wygrania wybrany dresik, w sam raz na wiosenne dni, jako dodatkowa motywacja do aktywności fizycznej, o! :) Więcej info po kliknięciu w GRAFIKĘ:

CONVERSATION

63 komentarze:

  1. u mnie też kupe radochy sprawiły tenisówki w kwiatuszki z Biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie wyglądasz, a okulary dodają ci urody :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz :)
    Bardzo podoba mi się twoja kurtka :))

    OdpowiedzUsuń
  4. To tak jak i moje spotkania z kuzynką :) też zawsze ładują akumulatory :D Świetne zdjęcia i piękna sesja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny zestaw!
    Trochę pomieszanie z poplątaniem,masz rację.
    Ale w sumie to wszystko nie wygląda tak źle.
    Lepiej wyglądasz bez kujonek, ale ładnemu we wszystkim ładnie :)
    zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo dobrze kochana , że tak spędzasz czas i korzystasz z życia, oby tak dalej , buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna jest ta marynareczka! Bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  8. hmm ładnie Ci w okularach, ale jakoś nie pasują mi tutaj one :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ładnie Ci w okularach! I masz świetną koszulę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Odwazny outfit, jednak tym razem nie w moim stylu, jednak Tobie pasuje wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie , pięknie , pięknie :)

    Legginsy są prześliczne .... kurteczka też wpsaniała ...

    Do twarzy Ci w tych okularkach ...

    Pozdrowienia i zapraszam na nowego posta :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cool, great pants!!

    Would be lovely if you visit me too!
    xx

    OdpowiedzUsuń
  13. marynarka jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Również teraz spędzam coraz więcej czasu na powietrzu! :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo podoba mi się ta marynarka/ kurtka jednak chyba bym jej nie połączyła z takimi spodniami... :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam takie same tenisówki (tesco :P). Lubię je, są bardzo praktyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczne legginsy ;3 ja też spędzam dużo czasu na świeżym powietrzu, nawet ostatnio również byłam na spacerku z siostrą ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. mysle ze ladniej ci bez okularow, wszystkie rzeczy ślizne ale ja do legginsow ubralabym cos dlugiego:)

    OdpowiedzUsuń
  19. przygarnęłabym koszulę i trampki:)

    OdpowiedzUsuń
  20. podobają mi się Twoje kurtki :) ta w tym zestawie jest bardzo fajna, ale jeansowa kilka postów wcześniej jest świetna! :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Super zestaw, bardzo mi sie podoba!!!

    monic-dzej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. świetnie Ci w okularach;)

    OdpowiedzUsuń
  23. uwielbiam takie mixy, także jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  24. do twarzy ci w okularach :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale jesteś szczuplutka ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo fajnie wyglądasz w tych okularach ;-)

    OdpowiedzUsuń
  27. świetna kamizelka ;) pooozdrawiam! =)

    OdpowiedzUsuń
  28. Podoba mi się takie połączenie (: a okularki bardzo Ci pasują!

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne zdjęcia *,*
    Zapraszam do siebie www.klaudiachwedyna.blogspot.com każdy kto wejdzie zgarnia niespodziankę..! ;D

    Także zapraszam.!

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetna ta kurtka ze skórzanymi rękawami!!!;) Ekstra set;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam tą kurteczkę :)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Kurtka *.* http://dziennikniezrozumianej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudowna ta kurtka ze skórzanymi rękawami !

    OdpowiedzUsuń
  34. e tam, red's to soczek ;p korzystaj z czasu spędzonego z siostrą, za parę lat nie wiadomo gdzie was poniesie, ja z moją widuję się raz do roku, nad czym bardzo ubolewam. a co do zdjęc - świetnie wyglądasz:))

    OdpowiedzUsuń
  35. świetna kurteczka!:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Lepiej by ci było bez okularków, ale też fajnie wyglądasz :))

    OdpowiedzUsuń
  37. O jeju dawno mnie tu nie było ;o
    Ślicznie wyglądasz w tych okularach. Ja ostatnio też otworzyłam sezon na piwczing. Smakowe to takie soczki na ugaszenie pragnienie ;D

    OdpowiedzUsuń
  38. Te skórzane rękawy wyglądają genialnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Genialny outfit ;) Do twarzy Ci w tych okularach :)



    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  40. mój tryb też jest zdrowszy - jeżdżę do szkoły na rowerze :)
    świetne leginsy <3

    OdpowiedzUsuń
  41. Pięknie wyglądasz, wiosna najwyraźniej Ci służy ... świetny look...

    OdpowiedzUsuń
  42. Każdy element przykuwa uwagę a po za tym idealnie się uzupełniają tworząc oryginalna całość :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Niby bez ładu i składu, ale jakoś wszystko się fajnie komponuje :D
    Okulary by Ci pasowały, ale chyba trochę mniejsze;>

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Uwielbiam żurawinowego reddsa:)
    Swietna kurteczka!

    OdpowiedzUsuń
  45. aaa! legginsy <3

    Zapraszam do mnie:
    www.madamepoupee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Podoba mi się ten styl. Wyglądasz super! :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Sczerze? Nie poznałam Cię na tych zdjęciach! :O Wszystko mi się podoba - dosłownie wszystko! ♥

    OdpowiedzUsuń
  48. Fajnie. Tylko nie słuchaj głupot jak ci mówią że jesteś za chuda i nie powiększaj piersi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj bylam i zdawalam sobie z tego sprawe. Obecnie wyglądam zupełnie inaczej;)

      Usuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top