Kosmetyki kolorowe Mariza (recenzja).

Hej ;) 
Za nami sobota, przyznam, że mnie minęła dość pracowicie- ale zrobiłam wszystko, co sobie zaplanowałam i czuję się z tym bardzo dobrze. Świadomość tego, że dzięki temu mam mniej na dzisiejszy dzień, poprawia mi nastrój. Tym  dłużej mogę nie wychodzić z łóżka, bo totalne mi się nie chce :D
Sobotni wieczór spędziłam na urodzinach koleżanki. Nie widziałyśmy się sto lat, więc bardzo się cieszyłam, że mogłam wpaść ;) na początku byliśmy w nowym klubie Szczecinianka, gdzie nawet dj składał Adze życzenia i puścił "Agnieszkę" w głośnikach (gdyby wiedział, że Agnieszek w sumie było nas 4 :D haha), a potem przenieśliśmy się w inne miejsce, gdzie można było się porządnie wytańczyć ;) 
Po powrocie do domu naszła mnie i Asię ochota na posłuchanie reggae, aby nastroić się na czwartkowy, Juwenaliowy koncert. Zrobiłyśmy tosty i  ściagnęłyśmy więc sobie na dysk kilka piosenek Bednarka, kilka Indiosów i tak czujemy, że będzie to doooobre wydarzenie. :) "Cisza" Kamila jest fenomenalna, słucham na okrągło, a z słuchawkami w uszach obudziłam się i dziś rano... :D 

Dziś chcę Wam pokazać kosmetyki, które otrzymałam w ramach współpracy z firmą Mariza. Na pierwszy ogień pójdą lakiery do paznokci :)
Jeśli chodzi o kolory, wybierałam je razem z Asią i powiem szczerze, że jestem zadowolona, chociaż np. ten z prawej wyobrażałam sobie nieco inaczej, jako bardziej kryjący :) ale w tej wersji również mi się podoba. Najpierw rzut oka na to, jak wyglądają na paznokciach: 
z lewej- nr 61
w środku- nr 62
z prawej- nr 31

Lakiery mają naprawdę fajny, wygodny pędzelek. Nakłada się je łatwo, chociaż momentami zostawiają smugi, które potem są widoczne, dlatego trzeba dużo precyzji, żeby efekt końcowy był idealny. Najmniej "smugowych" przypadków było w błękicie i chyba ten lakier najbardziej przypadł mi do gustu :) Konsystencja nie jest ani za gęsta ani za rzadka, w sam raz bym powiedziała. Co do trwałości- w każdym mniej więcej podobna, ok 3 dni przy dość intensywnej "eksploatacji" :D myślę, że to całkiem dobry wynik. No i kwestia krycia- jestem pozytywnie zaskoczona. Bo o ile w numerku 31 nie jest ona istotna (poza delikatnym nabłyszczeniem jest on bezbarwny), to w 61 i 62 już tak. Przy jednej warstwie w jasnych lakierach jest ciężko coś zdziałać, przy dwóch zwykle też- a tutaj już ładnie kryją :) 
Cena: 6,50 zł/ 5 ml

Następna w kolejności jest odżywka do paznokci słabych i rozdwajających się. 
Użyłam jej na razie kilka razy, bo na co dzień wolę sprawdzoną Eveline 8w1. Jednak Mariza może być dla niej całkiem dobrym konkurentem, jeśli chodzi o wzmacnianie. Naprawdę fajnie je utwardza, zwłaszcza kiedy położymy ją już na inny, konkretny lakier. Zapobiega odpryskiwaniu koloru i przedłuża jego trwałość. Nie zauważyłam efektu szybkiego wzrostu, jednak powierzchnia płytki jest wygładzona i utwardzona, co zauważyłam już po 2 użyciach ;) bardzo polecam! 
Cena: 8,20 zł/ 10 ml

na 1 zdjęciu z lakierem, którego nie ma na poprzednim zdjęciu :) 

Ostatnim produktem jest pomadka ochronna z filtrem UV. 
Pierwsze, na co zwracam uwagę w ich wyborze, jest... zapach oczywiście :) gdy zobaczyłam, że w katalogu dostępna jest pomadka o zapachu cappuccino, nie mogłam jej przeoczyć. Rzeczywiście pachnie bardzo ładnie. Delikatnie, kremowo, ale nutkę cappuccino można wyczuć. Niezbyt intensywnie, ale to zaleta, ponieważ czasami zbyt mocny zapach sprawia, że kosmetyk wydaje się bardzo sztuczny. Tutaj tego nie ma. 
Pomadka ma formę sztyftu, wykręcaną u dołu- jak większość pomadek. Jest bezbarwna i nadaje ustom ładny, perłowy połysk. Utrzymuje się na nich całkiem długo. Pomadka zawiera filtry UV, także chroni delikatną skórę ust przed różnymi czynnikami środowiska. I nadaje się na każdą porę roku :) 
Cena: 4,70 zł/ 4,6 g


Dla zainteresowanych załączam katalog online :)
http://www.mariza.com.pl/files/katalog-03-2013.pdf

Idę dalej się leeeeeeeniwcować. 
Na dziś chyba innych planów nie mam :D myślałam, aby odwiedzić Cekinadę, jednak zwleczenie się z łóżka będzie dość sporym wyzwaniem :D 

Buziaki,
Kats

______________________________________________

PS. Pamięcicie o konkursie? ;) (KLIK W LINK) :)

CONVERSATION

67 komentarze:

  1. bardzo ladne kolorki lakierów ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. o pomadka o zapachu cappuccino ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nigdy nie miałam kosmetyków z tej firmy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. 61 jest świetnym kolorkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. lakiery bardzo ładnie sie prezentują ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam jeden taki mały lakier z Marizy i jestem zadowolona;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale świetne lakiery *__*
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja żałuję, że kiedykolwiek w ogóle użyłam 8w1;/
    Tej z marizy jeszcze nie miałam.
    A kolory lakierów piękne, w szczególności ten niebieski :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nr 61 najładniejszy <3

    OdpowiedzUsuń
  10. waham się nad filologią angielską a ekonomią

    OdpowiedzUsuń
  11. niebieski lakier piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. niebieski jest śliczny :) będę musiała zamówić sobie :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolorki piękne :)

    Zawsze zastanawiałam się czy te odżywki do paznokci naprawdę pomagają :)


    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cisza mnie urzekła na maksa! <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Z lakierów jestem bardzo zadowolona, ale miałam również pomadkę też z tej serii ale o zapachu pomarańczy i miała strasznie sztuczny zapach :/

    OdpowiedzUsuń
  16. ładne kolory lakierów oraz pomadka również przypadła mi do gustu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Też mam lakier z tej firmy i jestem zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Lakier błękitny mi się podoba :)i kredka cappuccino musi być boska :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie przepadam za niebieskimi lakierami, ale ten wygląda zniewalająco!

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczne lakiery!

    OdpowiedzUsuń
  21. Pomadka kawowa *.*
    Ten brzoskwiniowy lakier śliczny :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Niebieski lakier najładniejszy :D

    OdpowiedzUsuń
  23. super kolorki tych lakierów. :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Niebieski lakier jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ten niebieski lakier najładniejszy! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. pomarańczowy jest śliczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Błękit prezentuje się cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Propozycja smakowej pomadki wygląda zachęcająco ;) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Widzę, że Twoje pazurki przeszły metamorfozę ... pięknie wyglądają...

    OdpowiedzUsuń
  30. Taka odżywka bardzo by mi się przydała :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ten niebieski wygląda bardzo fajnie:)

    Pozdrawiam i mam nadzieję, że Ty też zechcesz mnie odwiedzić, na www.pyzoletka.blogspot.com
    Pyzoletka :)

    OdpowiedzUsuń
  32. bardzo ładne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Kolory lakierów są super :)

    klaudynabiel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. prezentują się fajnie;)

    OdpowiedzUsuń
  35. ja tylko we wakacje xd tak to mi się nie chce haha ;p

    OdpowiedzUsuń
  36. zapach pomadki kusi, a wiadomo, że pomadek nigdy za wiele :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Masz śliczny kształt paznokci :D Niebieski lakier idealny na lato ^^
    Pozdrawiam i zapraszam jeśli masz chwilkę. :D

    OdpowiedzUsuń
  38. I couldn't resist commenting. Very well written!

    Also visit my webpage: tnt tracking

    OdpowiedzUsuń
  39. I am curious to find out what blog system you're working with? I'm experiencing some small security problems with
    my latest site and I would like to find something more secure.
    Do you have any suggestions?

    Here is my page - persol sunglasses designer

    OdpowiedzUsuń
  40. I really love your blog.. Pleasant colors & theme.

    Did you make this web site yourself? Please reply back as I'm looking to create my own personal website and would like to find out where you got this from or just what the theme is called. Thank you!

    Feel free to surf to my website ... ebay uae shipping

    OdpowiedzUsuń
  41. Widzę, że u Ciebie jak zwykle dużo się dzieje ;) A pazurki rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Kolory lakierów są b. ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Śliczne lakiery :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  44. piękne kolory lakierów! :)

    OdpowiedzUsuń
  45. super lakiery !:)

    kises from http://whatsmylifestyle.blogspot.com/
    Zapraszam do obserwowania , pczytaniu i pokomentowania !:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Masz śliczne paznokietki :))))

    OdpowiedzUsuń
  47. Miałam tą odżywkę i mogę polecić śmiało, mi pomogła :)

    OdpowiedzUsuń
  48. podoba mi sie ten blekit, ciezko o dobry

    OdpowiedzUsuń
  49. Lakiery z Marizy są genialne! Sama ich uzywam i przyznam szczerze to mój numer 1 ;) Z tej firmy polecam też cienie do powiek;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  50. First of all I want to say awesome blog! I had a quick question that I'd like to ask if you
    don't mind. I was curious to know how you center yourself and clear your head before writing.
    I've had a tough time clearing my thoughts in getting my ideas out there.
    I do enjoy writing but it just seems like the first 10 to 15 minutes are usually wasted just
    trying to figure out how to begin. Any recommendations or tips?
    Kudos!

    OdpowiedzUsuń
  51. Unquestionably believe that that you stated. Your favourite justification seemed
    to be at the web the easiest thing to take note of.
    I say to you, I definitely get irked even as other
    people think about issues that they plainly don't understand about.
    You controlled to hit the nail upon the highest and defined out the entire thing with no need
    side-effects , other people could take a signal.
    Will probably be back to get more. Thanks

    OdpowiedzUsuń
  52. I am really inspired along with your writing skills as neatly as with the format in your weblog.

    Is that this a paid topic or did you customize it yourself?
    Anyway stay up the nice high quality writing, it's rare to peer
    a nice blog like this one nowadays..

    OdpowiedzUsuń
  53. An intriguing discussion is definitely worth comment.

    I do think that you need to write more on this topic, it might not be a taboo matter but typically folks don't speak about such topics.
    To the next! Best wishes!!

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top