Majowy mix zdjęć :)

Hej! ;) 
I jak wrażenia po wczorajszym meczu? Ja jestem nieco zawiedziona, nie postawą zawodników Borussi, a samym wynikiem. Bo moim zdaniem drużyna Lewego, Piszczka i Błaszczykowskiego była dużo lepsza, więcej okazji, więcej emocji. Szkoda, że wynik tego nie odzwierciedlił. I trzeba przyznać- to był mecz bramkarzy, obaj bronili fenomenalnie siatki :)
Dziś Dzień Matki, wyjątkowy dzień, w którym Mamy powinny być najważniejszymi osobami bez względu na to, jak wyglądają relacje na co dzień... Teraz mamy okazję je polepszyć :) Ja mojej Mamie podarowałam symboliczne czekoladki, bo wychodzę z założenia, że przede wszystkim liczy się gest i miła atmosfera, a nie to, ile wydamy na podarunek. Mam rację? :)
Ja mam dla Was mały mix zdjęć z maja, a także końcówki kwietnia- większość pochodzi z telefonu, z czasów pięknej pogody, przez co mam nadzieję, że zaczaruję w jakiś sposób obecny stan pogody... Wtedy spędzałyśmy w parku wszystkie wolne okienka na zajęciach. Niech wreszcie przyjdzie słońce! :) 
Coś z grillowania, coś z Juwenaliów, z urodzin koleżanki, z parku, w którym spędzamy wolne chwile w czasie okienek, z Krasnegostawu, ciacha, piwko, ulubiona kawa, ulubiony sok, enjoy! :)
Dziś czeka mnie znowu sporo nauki na ten tydzień, ale nie chce mi się o tym pisać. Oby minęło jak najszybciej! Nie mogę się doczekać piątku, kiedy już będą wszystkie te zaliczenia za mną. Zaraz, zaraz... To już koniec maja, sesjo nie nadchodź :(  

Aaa, Kochani, konkurs z Goodlookin dobiegł końca, także spodziewajcie się wyników w tym tygodniu :)
Zapraszam Was do śledzenia Fanpage:
  

PeEs:
A w Romwe- kolejne promocje :)
 -20% na wybrane produkty
 05/25/201305/27/2013 
 Follow on Bloglovin

CONVERSATION

91 komentarze:

  1. Pozytywne zdjęcia! :)Lubię takie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. powodzenia w nauce! ;)
    ta opaska z balonów jest świetna;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja rozpaczam nad wynikiem:( ale fakt mecz był bramkarzy:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. widać, że miło spędziłaś czas :):)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajne zdjęcia!
    takie letnie!
    ciasteczka i piwko to co lubimy hehe :D
    sesja. powodzenia! mnie dzisiaj też czeka nauka niestety ;c

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię oglądać takie mixy z zdjęć ;). Niech moc będzie z Tobą przy nauce :D Mnie też to czeka niestety :/

    OdpowiedzUsuń
  7. na 7 zdj , masz zajebiste spodnie . ;)
    I masz strsznie chude nogi , zazdroszczę .

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo podobają mi się te biało czarne spodnie :)
    super zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  9. super mix, bardzo pozytywnie! :D
    powodzenia z nauką ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Również jestem trochę zawiedziona bo liczyłam, że Borussia wygra :(
    Śliczne zdjęcia! *-*
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. przyjemnie się ogląda te foty :)

    OdpowiedzUsuń
  12. lubie takie mixy :) widac, ze dobrze sie bawilas :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mega masz te porwane spodnie <3. Zapraszam. Nowy post z outfitem.
    mint-leopard.blogspot.com
    <3.

    OdpowiedzUsuń
  14. i masz racje! Bo co mamom tego, że wydamy majątek, jeśli na przykład podamy jedynie prezent i wyjdziemy z domu z ponurą miną? I czy bardziej nie cieszy, gdy prezent będzie drobny, ale do niej pasujący i jeśli uśmiechnie się szczerze i przytuli? :)

    Co do Redd'sa - próbowałaś grejpfrutowo-ananasowego? Strasznie słodki, ale całkiem niezły. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mecz był świetny, trzymał w napięciu do samego końca! Fajny mix zdjęć :) Powodzenia w nauce :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie na recenzję filmu "Wielki Gatsby" :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne zdjęcia :)
    Gdzie kupiłaś te trampki z 2 zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm powiem ci że to dawno było... ale jakoś przez Allegro, trampki New Age, jakoś tak ;)

      Usuń
  17. Ja swojej kupiłam bilety do kina;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne niebieskie trampki :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny mix ! like it ! ;D

    U mnie konkurs w który mozna wygrac hematytowe ,własnorecznie robione bransoletki !! Na prawdę warto !!POLECAM
    Jesli Ci się spoodobają udostępnij link do posta u sb ! im więcej chętnych tym wiecej rzeczy do wygrania !!

    OdpowiedzUsuń
  20. genialne zdjęcia <3
    i boskie okularki oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  21. a może masz ochotę wziąć udział.? :) zapraszam wszystkich !!

    OdpowiedzUsuń
  22. W dzień matki chodzi o pamięć o tym świecie a nie luksusowe prezenty, fajny mi, wogóle ciekawy blog; obserwuje go i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. pozytywne zdjęcia, świetna czapka !

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie oglądałam meczu, więc nie jestem w temacie :))
    Ładne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  25. Niebieskie trampeczki są najlepsze! :D

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo ładnie wyszłaś na trzecim zdjęciu ; )
    kawy z automatu- skąd ja to znam : D upodobałam sobie ten szpitalny, bo ostatnio tam spędzam trochę czasu.

    OdpowiedzUsuń
  27. też uważam, że liczy się gest, a nie nie wiadomo jak drogi prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  28. ja jestem na pierwszym roku i ogólnie na cały rok mamy 7 egzaminów. 2 w pierwszym semestrze (w tym 1 ustny) i 5 w drugim (dwa ustne) ; DD

    OdpowiedzUsuń
  29. lubie takie mixy ;) kochana u mnie nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. ie oglądałam meczu :0
    fajny mix zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo fajne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  32. Jak pięknie, wiosennie :) - uwielbiam takie słoneczne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  33. Szkoda chłopaków, ale taka już jest piłka :(

    Byle do wakacji! :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Wyglądasz rewelacyjnie.. <3
    A ja tymczasem zapraszam Cię serdecznie do wzięcia udziału w moim konkursie ♥ Do wygrania zwiewne,wiosenne i modne ubrania:) KLIK Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  35. lubie bardzo! pozytywne!
    ściskam

    OdpowiedzUsuń
  36. moje ulubione piwo którego mi tak brakuje;P

    OdpowiedzUsuń
  37. Szczęściara z tymi okienkami podczas zajęć ! ;) Mi strasznie przeleciały te ciepłe dni, a kiedy w końcu mam więcej luzu to mamy deszcz.. ;)

    Widzę, że Ty też mocno denerwowałaś się meczem i pewnie też wierzyłaś, że już, już i będzie dobrze.. No szkoda, ale na pewno dadzą radę kolejnym razem :) Porażkę zaliczamy tylko wtedy, kiedy się poddajemy, w każdym innym przypadku to jedna z kilku prób !

    A u mnie, czy na lotnisku naprawdę MYJĄ CI BUTY?!

    OdpowiedzUsuń
  38. Ciekawy posta!!!
    Pozdrawiam Serdecznie:)
    www.zocha-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. jejku, jejku, jakie pyszne ciasteczka, idę coś zjeść ; ))

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo fajne zdjęcia ;-) Na pierwszym wyglądasz jak królowa! :-)

    OdpowiedzUsuń
  41. Szkoda, że tak poszedł mecz, Ale nawet najlepsi czasem przegrywają

    fajne zdjęcia widzę, że miło spędziłaś czas

    OdpowiedzUsuń
  42. uwielbiam mixy zdjęć ,a Twój jest cudny:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Pewnie, że masz rację. To co najpiękniejsze jest niewidoczne dla oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetny mixik :) Czapka z cwiekami nieziemska ! Pozdrawiam x

    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. widać, ze była świetna zabawa:)

    OdpowiedzUsuń
  46. fajny pomysł na mix zdjęć :D

    OdpowiedzUsuń
  47. Niezły miks zdjęć ;> Powodzenia z uczeniem się!

    OdpowiedzUsuń
  48. Zdjęcia świetne, ale tak dokładniej przyjrzałam się niektórym i... kurcze fajne masz buciki:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Widzę znajome miejsca w Szczecinie :D
    Mniam, ciastka, świetne zdjecia!

    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  50. Kocham takie mixy zdjęć :D Jejku słoneczko i ciepełko... Patrze za okno a teraz mam szaro i buro :(

    OdpowiedzUsuń
  51. też żałuję przegranej borussi :(

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja podarowałam mamie paletę cieni i pędzel :) Też kupiłabym czekoladki, ale zauważyłam, że akurat tego potrzebuje więc zrobiłam jej niespodziankę :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Podpisuję się pod błaganiem. Sesja to zło :D

    OdpowiedzUsuń
  54. Bardzo gustowne to fioletowe nakrycie głowy ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  55. Co do meczu.. Trochę jestem zawiedzona wynikiem to fakt. Ale trudno.. Co było to będzie i tego nie zmienimy. Jak to mówią.. "Dumni po zwycięztwie, wierni po porażce" i pomimo tego, że jestem raczej fanką Realu to w tym meczu kibicowałam Borussi:)
    Jeśki chodzi o dzień mamy, to zrobiłam identycznie jak Ty. Po prostu kupiłam czekoladki i kartkę :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Aaaa, uwielbiaaam mixy zdjec!:) tak patrze na Twoje zdjecia i az ciezko mi uwierzyc, ze w Szczecinie byla taka ladna pogoda.. Bo dzis jest przeokropna. Ale za to Ty wygladasz pieknie!:)

    OdpowiedzUsuń
  57. Pięknie wyglądasz, fajne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  58. zapomniałam dodać, że fajny masz fartuszek :D

    OdpowiedzUsuń
  59. GREAT PHOTOS!!!!!
    Maybe we follow each other!?
    Let me know :)

    www.YulieKendra.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Amazing pics!!!
    Would you like to follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  61. Amazing pics!!!
    Would you like to follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  62. reds :D żurawina według mnie lepsza ;D

    OdpowiedzUsuń
  63. swietne zdjecia;D emanują dobrym humorem:)) jejć jakie Ty masz chude nogi oddaj mi je;PP
    :*

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top