Elegancki :)

Hej ;) 
Dziś dość zabiegany dzień. Rano niemal nie spóźniłam się na zajęcia przez to, że stałam w lekkim korku jakieś 20 minut, ale na szczęście wyjechałam w miarę wcześnie, to zdążyłam na biotechnologię ;) później miałam koło z ogólnej, myślę, że poszło całkiem ok, następnie wykład, na którym uczyłam się na jutro na analizę i czytałam projekt, który muszę umieć na jutro... Potem jeszcze poleciałam do biblioteki po materiały, a potem do sklepu i w ekspresowym tempie wróciłam do domu :) rano było mega mega zimno, ale potem pogoda się zmieniła- właściwie zmienia cały czas- raz słońce a raz deszcz. Ale lepsze to, niż to co działo się w ciągu ostatnich dni ;)

Dziś mam dla Was kolejny zestaw. Tym razem jest on bardziej elegancki, wyjściowy- bo chociaż maj się kończy, komunie i bierzmowania także, to i tak wiosną (i latem) większość par planuje wesela (jedna ze znajomych mi bloggerek wychodzi za mąż akurat w moje urodziny, to taki jeden przykład ;)). I tak- strój akurat jak na takie wydarzenie. Dla gościa oczywiście, bo wiadomo, że panny młodej nie wolny przyćmić w jej wielki dzień :)
Moja propozycja na wyjście to białe, eleganckie spodnie, jasna marynarka i kontrastowo- czarna bluzeczka z baskinką. I obowiązkowo szpilki. Podoba Wam się? ;) mnie przeszkadza jedynie fakt, że spodnie marszczą się trochę w udach. Ale to taki materiał, niestety rządzi się swoimi prawami... ;< 


 spodnie- Jollychic
bluzka- Xmoda
marynarka- Romwe
bransoletka- Romwe
buty- Kari (Asiowe :))

Uciekam zjeść obiad, wreszcie młode ziemniaczki, tęskniłam za nimi hihi :) 
Buziaki,
Kats.

CONVERSATION

81 komentarze:

  1. Cóż na wesele to raczej bym się tak nie ubrała.. Bo to raczej mało wyjściowy strój.. Na sam ślub ok.. ;)
    Ale ogółem zestaw całkiem fajny..Szpilki podbiły moje serducho <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Spodnie fatalnie leżą! Reszta na tak ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. super wyglądasz! śliczna marynarka. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. na wesele to ja jestem jednak za sukienkami :) aczkolwiek zestaw bardzo ładny

    OdpowiedzUsuń
  5. spodnie wyglądają na za duże u góry...

    OdpowiedzUsuń
  6. elegancko! jestes moją inspiracją na ubiór na koniec roku szkolnego!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ty chudzinko ;D marynarkę to masz świetną ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj bardzo, ale to bardzo podoba mi sie ten zestaw :D

    OdpowiedzUsuń
  9. No to powodzenia w tym projekcie! ^^
    Super wyglądasz!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna ta marynarka. :D
    I jesteś taka szczupluutka *.*

    OdpowiedzUsuń
  11. Widze pare zmian ! Wyglądasz rewelacyjnie :)

    Zapraszam na nowe notki, wróciłam :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne bucki , elegancja

    OdpowiedzUsuń
  13. Masakra ja dzisiaj się też do szkoły spóźniam hahhah też stałam w korku z jakieś 10min ;D
    Śliczna <3
    Zapraszam, dzisiaj post dotyczący znęcania się nad zwierzętami ;c Zapraszam : http://everyday-smart.blogspot.com/2013/05/pies-najlepszym-przyjacielem-czowieka.html?m=0

    OdpowiedzUsuń
  14. Bluzka i marynarka są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana napisałaś, że planujesz na wakacjach odwiedzić Kraków. Jak takie będziesz mieć plany to daj znać podam ci cynk na tani nocleg w centrum Krakowa. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jejku jaka chudziutka jesteś;)
    ślicznie wyglądasz;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny strój, spodnie przypadły mi do gustu! Kochana idź do 4 edycji Top model! Bardzo się nadajesz!!! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. ładna marynarka :) strasznie mnie rażą marszczenia spodni ;p

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale masz szczupłe nogi :)

    OdpowiedzUsuń
  20. No Kochana ślicznie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. cudowne butki

    OdpowiedzUsuń
  22. b.ładnie! a szczególnie podoba mi się marynarka :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale ty masz nogi piękne w tych szpileczkach :)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. jaki piękny kobiecy zestaw ;) pasuje to do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. świetnie wyglądasz!!! ;) piękna marynarka ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. ślicznie wyglądasz, styl elegancki to jak najbardziej Twój styl! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. WOW! ♥ Świetnie wyglądasz i masz mega nogi! :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Ładny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ślicznie wyglądasz! Piękne spodnie :))
    http://fashionznaczymoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny outfit:)

    OdpowiedzUsuń
  31. piękny kolor żakietu ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Kochana napisałaś, że planujesz na wakacjach odwiedzić Kraków. Jak takie
    będziesz mieć plany to daj znać podam ci cynk na tani nocleg w centrum
    Krakowa. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  33. Ładnie wyglądasz ; * Bluzka jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  34. Look istny, marynarka bardzo mi się podoba pewnie ze względu na kolor...ja raczej jestem za sukienka na wesele, ale na bierzmowanie fajna sprawa

    OdpowiedzUsuń
  35. świetnie ci w takim wydaniu!

    OdpowiedzUsuń
  36. na pewno za mało weselny w sumie strój,ale na inne okazje genialny a i na zwykły dzień też dobry
    dobrze,żeś zdążyła na wykłady, powodzenia Ci teraz na studiach, byś tam wszystko pozaliczała i w ogóle Ci się ułożyło :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ślicznee zdjęciaa <33 zapraszam do mmnie

    OdpowiedzUsuń
  38. Ładnie się to wszystko komponuje :) i masz mega nogi :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Marynarka fantastyczna i ma śliczny kolor :D

    OdpowiedzUsuń
  40. jaka Ty chudziutka jesteś!
    masz śliczną marynarkę :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetna stylizacja. Zakochałam się w marynarce, ma bardzo ładny kolor, sama muszę sobie kiedyś kupić podobną! :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Wg mnie lepiej by było z dłuższą bluzka - te marszczenia nie wyglądają za dobrze.
    Dla mnie na wesele to jakaś fajna sukienka/spódniczka, a taki zestaw na Komunie czemu nie. Mstynsrka jest świetna. :)

    OdpowiedzUsuń
  43. marynarka jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Jesteś taka chuda, że mi aż smutno! :D

    A strój ciekawy, chociaż ja na wesela wybieram zawsze sukienki. Dobrze mi się w nich baluje!

    OdpowiedzUsuń
  45. nie nie... spodnie za bardzo uwydatniają to, że masz chudziutkie nóżki... nie łądnie to wygląd :(

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja osobiście nie ubrałabym się tak na wesele, jak już to uważam że bardziej pasuje na poprawiny ( chociaż nie jestem zwolenniczką spodni na tego typu imprezach . )

    OdpowiedzUsuń
  47. świetne spodnie Chudzinko ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Spodnie mi się nie pdoobają, ale cała reszta bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  49. No to widzę, że zalatana jesteś na uczelni- ale potem będzie spokój

    Świetny zestaw choć ja na ślub wolałbym jednak sukienkę.

    OdpowiedzUsuń
  50. marynarka ma swietny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  51. te spodnie nie za bardzo mi się podobają :( takie zmarszczenia są mało estetyczne...

    OdpowiedzUsuń
  52. Świetnie wyglądasz, ale zestaw zdecydowanie bardziej na sam ślub niż wesele :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Ładnie wygladasz :) świetna marynarka :)

    OdpowiedzUsuń
  54. bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  55. moja figura nie pozwala mi na zakładanie białych spodni, ale ty w nich wyglądasz świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  56. Ładnie, ale jesteś za chuda na te spodnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Świetne masz nogi ,fajne legginsy ..Zapraszam mint-leopard.blogspot.com
    <3.

    OdpowiedzUsuń
  58. Nogi masz jak patyczki :D

    www.jakub-urbanski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. będę wpadać, masz bardzo fajny blog, zapraszam na nowy post i do obserwowania :)

    rudomii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top