Coś do pielęgnacji :)

Hej :) 
Dzisiejszy dzień na uczelni minął mi dość szybko, chociaż gdybym nie poszła na zajęcia do wcześniejszej grupy, to pewnie czekałabym teraz całe pół godziny (razem 3 godziny :p) na uczelni na swoją grupę- a tak to już jestem w domu ;) w najbliższym czasie czeka mnie sporo rzeczy, jednych mniej, innych bardziej pozytywnych. Planujemy wraz z bloggerkami z województwa ciekawą akcję, ale na razie nie chcę o niej wspominać- powiem tylko tyle, że to coś innego, niż zwykłe spotkanie, a może dać wiele radości z tego, że coś się zrobi dla innych. Ale ciiii, nic nie mówiłam jakby co ;) oprócz tego czeka mnie kilka wyzwań, blogowych i osobistych. Trzymajcie kciuki! 

Chcę Wam dziś pokazać moje nowości kosmetyczne, które otrzymałam ostatnio do testowania. Jeśli chodzi o Pilomax, to tę  maskę do włosów suchych i zniszczonych z henny i zielonej herbaty stosuję na bieżąco, cały czas, od dłuższego już czasu ;) natomiast nowością w mojej kolekcji jest regenerująca maska do włosów ciemnych i farbowanych. Co prawda nie farbuję, jednak mam ciemne, więc nie mam nic przeciwko temu, aby odżywił i odświeżył mi się kolor tak, jak w przypadku farbowanych- z tym, że mój naturalny :))) zobaczymy, co wyjdzie z takiego eksperymentu. Keratyna, kawa, skrzyp polny i henna są bardzo zachęcające, moje włosy wołają do nich "chooodźcie do mnie!" ;)  
Spodobał mi się też biały ręczniczek oraz grzebień do kompletu. Mega fajna sprawa, dotąd zawijałam włosy zwykłym ręcznikiem, ale... Jak szaleć to szaleć, zawsze fajniej używać całego zestawu ;)
Drugi zestaw kosmetyków pochodzi ze sklepu Wizaż24. Żel- peeling- serum o zapachu ogórka i limonki otworzyłam kilka dni temu i póki co jestem zachwycona, zobaczymy, jak będzie dalej ;) mam nadzieję, że moje włosy nie poczują przesytu masek (muszę uważać :D) ponieważ w moje łapy wpadła maska (otwarta już z resztą :D )Gliss Kur regenerująca. I L'oreal'owa szminka. Piękna. Niedługo recenzje :)
Muszę odpocząć, nawet nie wiecie, jak dobrze o tej godzinie być w domu, ze świadomością, że jutro wooolne! :D 
A co u Was? 
Buziaaaaki,
Kats.

PLUS: 

Romwe Leggings Flash Sale! $19.99 za każdą parę :) 


Założyłam konto na Bloglovin- bardzo proszę o dodanie mnie również tam i na Facebook'u:)
 Follow on Bloglovin
  

CONVERSATION

56 komentarze:

  1. te maski Gliss Kur są rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam tą maskę z pilomaxa hmm troszkę jej mało ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam kiedyś ten żel, całkiem fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten żel jest świetny :) Mialam kiedyś taką maskę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam te szminke w kolorze 03 lovely rose, jest fantastyczny! i odcien, i sama szminka tez.

    szukam dobrej maski, moje wlosy w tym momencie przezwyaja dramat, lamia sie, wypadaja i w ogole tragedia, wiec doraznie ratuje je zestawem regenerujacym szampon+odzywka rene furterer i od polowy dlugosci olejek jean-marc maniatis. plus skrzyp w tabletkach. no i jeszcze wlasnie dobra maska by sie przydala.

    pozdrawiam, zuza
    voir-avoir-savoir.tumblr.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten grzebien jest fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem strasznie ciekawa żelu z Bielendy :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. To z maskami do włosów też można przesadzić?
    Fajnego masz tego bloga muszę Ci powiedzieć :)
    Masz bardzo przyjemny styl pisania, miło się czyta.
    Ja swojego założyłam 2 dni temu i mogę tylko pomarzyć o takiej popularności :)
    Wpadłabyś? Było by mi bardzo miło :)
    http://socoolstorybro.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. mialam ten zel, swietny byl:)

    OdpowiedzUsuń
  10. szminka ma świetny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  11. musze poszukać tego żelu z Bielendy :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę koniecznie wypróbować peeling Ogórek & Limonka Bielendy ;) Na razie dokańczam swój peeling Joanny i BeBeauty :D


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  13. szczęściara ;) oby dłuuuugi weekend był pogodny ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ten żel myjący z Bielendy mnie zainteresował-super na upały by był,odświeżający :) i maska Gliss Kur też...lubię tę firmę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię te maski do włosów:)

    OdpowiedzUsuń
  16. moja koleżanka miała ten żel, bardzo dobrze się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nono jestem ciekawa co to za akcja :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. ja też nie dawno założyłam bloglovin i z chęcią cie dodam :D

    OdpowiedzUsuń
  19. używam tej maski, uwielbiam ją <3

    OdpowiedzUsuń
  20. żel z Bielendy wygląda całkiem przyzwoicie , jestem jego ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  21. też używam maski Wax i jesem z niej bardzo, ale to bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  22. haha co grupa zrobiła sobie wagary? :D

    ciekawe produkty :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Glisskur jest bezkonkurencyjny! :)
    powiedz koniecznie jak się sprawuje ta regenerująca maska! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Szampon z henną chętnie wypróbuję :))

    OdpowiedzUsuń
  25. Stosowałam ta maskę do włosów po radioterapii i sprawdziła się w 100% . Polecam!!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. PILOMWAX! Uwielbiam ich kosmetyki!

    OdpowiedzUsuń
  27. dostałam tą samą paczkę z Pilomaxa :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Chyba każdy lubi jak weekend zaczyna się w środę :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Hmmm jestem ciekawa jak na ustach prezentuje się kolor szminki ;)
    Ciepło pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajne paczuszki dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Daj potem znać jak się sprawdziła maska do włosów ciemnych bo też jestem ciekawa jak działa. ;>

    OdpowiedzUsuń
  32. Gliss kur świetne są!:D
    Trzymam kciuki za tą tajemniczą akcje z bloggerkami ;d

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Kocham maski i odżywki do włosów!

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam kosmetyki Pilomaxa ♥

    OdpowiedzUsuń
  35. Masz świetne spodnie na nagłówku!
    Obserwujemy na blogovinie?

    OdpowiedzUsuń
  36. pomadka wygląda interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
  37. bielenda mnie zaciekawila;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Muszę się rozejrzeć za tym żelem z Bieledy bo wiele dobrego słyszałam właśnie na temat tej serii ;-)

    OdpowiedzUsuń
  39. Miałam kilka produktów tej firmy, ale jakoś nie przepadam :)

    OdpowiedzUsuń
  40. pilomax <3 używam regularnie :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie wiedziała... bo po prostu on jest raczej taki czarny(blog-wygląd) i w inspiracjach są np. jakieś krzyże, czaszki itp. a ona tego nie toleruje.

    OdpowiedzUsuń
  42. Peeling z Bielendy niczym specjalnie się nie wyróżnia, ale jest tani i ładnie pachnie :))

    OdpowiedzUsuń
  43. Zazdroszczę Ci tych spotkań z blogerkami super sprawa ;) A i przeglądałam i wpadło mi parę ciekawych ciuszków w oko z Twoich stylizacji aaaa i zastanawiałam się czy Ty w ogóle coś jesz ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Jestem ciekawa tej akcji z blogerkami... ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. kuszą mnie te Twoje produkty do włosów, ale na razie mam dużo i nic nie zamierzam kupować ; ) uwielbiam pielęgnacje włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Muszę kupić tego pilomaxa ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Już się nie mogę doczekać co to za akcja :) Czekam na szczegóły, bo jestem ciekawy co tam zorganizowałyście :) Szkoda, że u mnie kadra blogerska nie jest tak zgrana, bo nawet nic nie słychać o jakiś spotkaniach blogerów itp. ;p Pozdrawiam i zapraszam do siebie na recenzję filmu "Drugie Oblicze" :)

    OdpowiedzUsuń
  48. ZA NIEDŁUGO BĘDĘ MIAŁA SZKOLENIE Z BIELENDY, TO BĘDĘ MIAŁA OKAZJĘ SAMA Z NICH SKORZYSTAĆ;)

    justynapolska.blogpsot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Peeling jest kuszący, wszystkie preparaty z ogórka mają cudny zapach!;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Eh ja ostatnio nie miałam czasu na pielęgnacje, więc trzeba się wziąść za siebie ;p

    OdpowiedzUsuń
  51. zapraszam do zabawy:
    http://anaa-anaa-86.blogspot.com/2013/05/tag-co-znajduje-sie-w-mojej-torebce.html

    OdpowiedzUsuń
  52. Wax używałam,rewelacja dla mnie,pomadki Loreal uwielbiam za kolorystykę i za nawilżanie.Jaki używasz kolor pomadki?
    pozdrawiam
    aga

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top