Coloful day :)

Hej ;) 
Wczorajszy dzień minął w sumie leniwie. Od kilku dni remontujemy łazienkę, co skutkuje tym, że jest w domu straszne nieogarnięcie. Wanna rozmontowana, mnóstwo kafelków, wiertarka w ruch, woda odłączona, wczoraj cały dzień jej nie mieliśmy , ale to wiadomo, żeby nie zalało mieszkania :D dlatego nabraliśmy wcześniej zapasu w wiaderka i daliśmy sobie radę, o. Byliśmy w Castoramie po wannę, zlew i inne różności niezbędne przy remoncie. Ale idzie do przodu :) 
Porobiłam też trochę z angielskiego, a dziś będę ogarniać ogólną technologię żywności. Moje Juwenalia mogę uznać za zakończone, nie lubię tego, bo to znak, że nadchodzi seeeesja... Brr. Nie chcę nawet o tym myśleć...

Dziś mam dla Was outfit. Wybrałam ubrania, w których czuję się bardzo swobodnie, zdjęcia pochodzą z jednego ze słonecznych spacerów (dziś niestety- szaro, buro i ponuro...) Lubię legginsy w paski, tym razem jednak odwróciłam kolory- więcej czarnego, mniej białego koloru. Czarna koszulka z kolorową czaszką jest akcentem, który miał za zadanie dorobić nieco właśnie słonecznego klimatu, podobnie jak okulary. Do nich dopasowałam torebkę oraz beżowe balerinki, a także jeansową kurtkę, która moim zdaniem dodaje każdej stylizacji odrobinę świeżości. 

 legginsy- Jollychic
torebka- Jollychic
koszulka- Gofavor
kurtka- New Look
bransoletka- Gofavor
buty- no name
okulary- ZeroUV

Jak Wam się podoba? :) 

Ja dziś się jaram finałem Ligi Mistrzów, to będzie coś! Także wieczór w 100% zaplanowany ;) 
Uciekam przejrzeć Wasze blogi, zapraszam Was również na mojego Facebook'a, gdzie zawsze dużo aktualności ;)
https://www.facebook.com/pages/Katsuumi/175839629159625?ref=hl
Buziaki,
Kats.

CONVERSATION

62 komentarze:

  1. Koszulka z motywem etno - genialna!

    A paski chętnie sama noszę ;)

    Ciepło pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie proste balerinki, sama mam takie niebieskie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hey there just wanted to give you a quick heads up.

    The words in your post seem to be running off the screen in Safari.

    I'm not sure if this is a formatting issue or something to do with web browser compatibility but I figured I'd post
    to let you know. The layout look great though!
    Hope you get the problem solved soon. Many thanks

    Visit my web page http://www.mastersdiving.org

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna torebka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna bluzka *o*
    Wyglądasz prześlicznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj współczuje z tym remontem..
    Jak zwykle świetnie wyglądasz! :)
    A co do poprzedniego postu to zazdroszczę koncertu Kamila i Eneja *-*
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sama bym jeszcze raz poszła na ten koncert! ;) Dziękuję za komplement ;)

      Usuń
  7. Lubię te Twoje posty z Outfitami. Zapraszam na nowy wpis.

    OdpowiedzUsuń
  8. jak zwykle śliczna stylizacja ;)
    uhh życzę "miłej" nauki do sesji ! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna bluzka. :) Remontów nie cierpię a mnie też czeka. :( Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bluzeczka fajna :)

    http://myy-liffe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam legginsy w paski, ale Twoje bardziej mi się podobają, bo są te paski cieńsze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Na prawdę współczuję co do remontu :)
    Świetny outfit! :)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie wyglądasz :)
    Współczuje z powodu remontu, ja ich nienawidzę :/

    OdpowiedzUsuń
  14. Czytam Twojego bloga i oglądam Twoje zestawy już od dość dawna, ale przyznam, że to chyba jeden z dwóch zestawów na tym blogu, który naprawdę mi się podoba.
    Całość wygąda dość ładnie, a myślałaś nad tym by zamienić tą bluzeczkę na tą białą z zestawu który pokazywałaś nam 21 maja :D
    Pokażesz nam się z taką maleńką zmianą? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) bardzo możliwe, że coś takiego wykombinuję ;)

      Usuń
  15. Też mak te legginsy. Może wspomnisz o moim blogu w jednym z postów. blogzakreconejnastolatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaka cudowna bluzka :D
    Widzę, że jest straszna moda na te spodnie. Niektórzy wyglądają w nich strasznie ale przyznam, że Ty wyglądasz ślicznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. super wyglądasz! uwielbiam koszulki w takim stylu *.*

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo podoba mi się ten zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  19. wszystko genialne oprócz torebki
    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  20. Rewelacyjna torba i okulary! <3 Tylko spodnie nie do końca mnie przekonują... Jakoś wszędzie się roi od tych pasków :-) Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  21. mnie też juwenalia przypominają o nadchodzącej sesji ;(
    bluzka jest świetna <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Leginsy wyglądają o wiele lepiej w takim zestawieniu, nie są tak bardzo "obozowe" jak te z większą ilością bieli. ;) A bluzkę masz cudną, bardzo mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. fajna torebka :)
    buziaki :* :)

    OdpowiedzUsuń
  24. EXTRA WYGLĄDASZ<3 ACH TE OKULARY!

    OdpowiedzUsuń
  25. sliczna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  26. takie remonty są najgorsze :<

    OdpowiedzUsuń
  27. Remont to jakaś tragedia ;D nie lubię ich straszliwie, więc współczuje:*
    Świetną masz torebkę:)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na mini rozdanie:)

    OdpowiedzUsuń
  28. swietne leggi i koszulka,fajnie wszystko połączone ! i jaka Ty jestes szczuplutka <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Ciekawa stylizacja :)

    p.s dziekuje za miłe słowa na temat torebki Muzetka na blogu http://xladymonroex.blogspot.com/

    Zapraszam na naszego bloga muzetka.blogspot.com i facebooka https://www.facebook.com/Muzetka :))

    OdpowiedzUsuń
  30. ah , ślicznie wyglądasz :) torebka i okulary świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  31. wyglądasz cudownie, a sesje na pewno świetnie ci pójdą :)

    OdpowiedzUsuń
  32. bluzka genialna, proste baleriny, mam identyczne, jest cudnie :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Koszulka z czachą jest fantastyczna ;) A mecz też oglądam, a właściwie mój luby, ja czasem zerknę tylko ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. ładnie wyglądasz :D fajna torebka xd

    OdpowiedzUsuń
  35. fajnu look! świetne leginsy! ;)

    pozdrawiam Violet

    OdpowiedzUsuń
  36. pozytywna stylizacja! dziś mierzyłam takie spodnie pasiaste ale ja wyglądam jak jakaś beka ;(

    OdpowiedzUsuń
  37. genialna bluzka ♥ paski, paski wszędzie ! ;o

    OdpowiedzUsuń
  38. nogi to Ty masz boskie, pozazdrościć !
    ciuchy dobrze dobrane, mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. świetna stylizacja! :) zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetnie dobrałaś resztę stroju do tych pasiastych leggów :)

    Pozdr,
    VinciaXS.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Czytam pierwszy wpis i już mam ochotę na kolejny :). Bardzo ciekawy blog! :)

    OdpowiedzUsuń
  42. I was extremely pleased to uncover this web site.
    I wanted to thank you for ones time for this fantastic read!!

    I definitely liked every bit of it and i also have you saved to
    fav to check out new things in your site.

    My homepage ... How to give the best blow jobs

    OdpowiedzUsuń
  43. To reach your goals in this issue you've written about, one need to really devote hard work into
    it. I made up mmy mind on doing a research about it in my spare time and you simply wouldn't
    belkeve inn the opportunities that opened up job wise.

    This iss a wonderful discipline and can bring about many exciting possibilities.
    Thanks foor sharing your thoughts.

    Review my weblog: high pitched ringing in one ear

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top