Po koncercie :)

Hej :) 
To chyba najważniejszy z Juwenaliowych dni już za mną, dziś odpoczywam- mam sporo zaliczeń w przyszłym tygodniu i powoli trzeba coś zacząć ogarniać... Zaraz zajmę się angielskim, a dla Was krótka relacja z wczorajszego koncertu Kamila Bednarka i Enej, na którym się bawiłyśmy ;) 
Ludzi była caaała chmara, zwłaszcza w 3 czy 4 rządku, do którego jakimś cudem udało mi się dostać. Większość stanowiły oczywiście dziewczyny, które ciągle krzyczały "Kamil, Kamil!" w nadziei, że zaśpiewa specjalnie dla nich piosenkę... :D Ja tam przyszłam przede wszystkim, żeby zobaczyć na żywo znane osoby i pobawić się przy muzyczce reggae, która ładuje mi baterie bardzo pozytywnie. Ledwo udało mi się wyciągnąć aparat, aby zrobić jakieś zdjęcia, większość jest niestety rozmazana :< baaardzo podobał mi się przekaz tych utworów i to, jak Kamil łapał kontakt z publicznością, zachowywał się naturalnie i widać, że ma pasję ;) wybawiłam się również przy Eneju, chociaż stałam już dużo dalej, ale skakało się, skakało i szalało :D 

 Dawno nie byłam na koncercie i jestem mega pozytywnie nastawiona :))) 
___________________________________________

A w Romwe kolejna fajna akcja- tym razem również osoby, które nie mają w swojej szafie legginsów Romwe, mogą je wybrać w Instagramowej akcji :)

1. Zrób zdjęcie w legginsach Romwe lub jeśli nie masz- ciekawy zrzut ekranu/kolaż etc. z nimi.
2. Na Instagram Romwe (@romwe) dodaj zdjęcie i wpisz:  #romwemay “I’m xxx(name), I’m in xxx(city), I wear Romwe leggings”  on Instagram)3. Oznacz lokalizację :)
4. Obserwuj Romwe na Instagramie
5. Czas do końca akcji: 06/09/2013
Więcej info: http://instagram.com/p/ZnB99AP1dH/
Kochani, wyłączam komentowanie tej notki, ponieważ dziś będę miała maleńko czasu na korzystanie z laptopa i odpisanie na komentarze...
Mam nadzieję, że to nie przeszkodzi Wam w czytaniu, hihih ;D 
Wracam juuutro :)
Buziaki,
Kats.

PS. I jutro ostatni dzień konkursu!!! Kto jeszcze nie wziął udziału- zapraszam! :D
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=465422560201329&set=a.234035240006730.55578.175839629159625&type=1&theater

CONVERSATION

Back
to top