Juwe Juwenalia & Martofchina :)

Hej ;) 
No to czas najwyższy na pierwsze juwenaliowe podsumowania. Wtorek, wtorek, gdzie ja wtedy nie byłam... Głównym celem oczywiście był bieg nocny, jednak już ok. 18:00 spotkałyśmy się z Gosią i Agą, u której posiedziałyśmy ponad godzinę, następnie udaliśmy się na koncert Jamala pod Akademią Morską, ale nie czułam klimatu- jakoś dziwnie mi się imprezuje z ludźmi z Morskiej, na której jest większość Agi znajomych :D potem pojechałyśmy do Pauliny, u której rokminiałyśmy stroje- nie planowałam przebierania się na bieg, jednak spontanicznie wzięłam czerwony fartuch Coca Coli i założyłam na siebie i tak jakiś tam strój wyszedł :D cieszę się, że jednak coś tam wykombinowałyśmy, bo tradycja to tradycja- przebieranie się na bieg nocny musi być! :D sporą część trasy raczej przeszłyśmy, niż przebiegłyśmy, udzieliłyśmy wywiadu dla jakiegoś radia, a na mecie, wraz z chyba kilkoma tysiącami studentów, oglądaliśmy jakieś pokazy ogni. Na koniec była impreza klubowa, spotkałam masę znajomych, ale jakoś mnie to nie dziwi :D

A wczoraj tylko poszłyśmy na korowód, bo wstałam o 12:00 po ledwie 4 godzinach snu i stwierdziłam, że muszę zregenerować siły na dzisiejszy koncert reggae :))) 
Ludzie mieli naprawdę ciekawe przebrania, ale w sumie pogoda sprawiła, że przyszło dużo, dużo mniej osób, niż rok temu ;( mimo to i tak było nieźle :) Trasa była odwrotna, bo zaczynała się w miejscu mety zeszłorocznej, a kończyła na jej starcie. A i tak miałam wrażenie, że szliśmy baaardzo krótko :D 

Kilka fotek, niestety mam ich malutko :( 
Jeśli chodzi jeszcze o przebrania ludzi, to niektórzy mieli naprawdę genialne pomysły- naprawdę podziwiam kreatywność takich osób, w przyszłym roku sama na pewno przygotuję się do tego wydarzenia duuużo wcześniej :) były M&Ms'y, gejsze, aniołki, diabełki, mumie, zombiaki, facet obudowany w butelki, z pokaźnym kapeluszem z puszek od piwa, a nawet... Buka! Wyglądała fenomenalnie, haha :D 
__________________________________________


Dziś chciałabym jeszcze napisać kilka słów o ciekawym sklepie internetowym. Dawno nie robiłam takiego przeglądu, a szkoda, bo na dobrą sprawę co i rusz pojawia się w sieci coś nowego, albo po prostu dość późno na nie trafiam :) na wzmiankę o Martofchina trafiłam na jednym z Waszych blogów, zauroczył mnie szeroki wybór obuwia- botek, płaskich, szpileczek, błyszczących, a także sportowych. Również bluzki i legginsy zwracają uwagę. Chyba na żadnej stronie nie widziałam tak dużej ilości różnorodnych wzorów legginsów ;) są i kolorowe i galaktyczne, czyli coś, co lubimy najbardziej :) 

Poza tym polecam przyjrzeć się pozostałym kategoriom. W sklepie można kupić nie tylko ubrania (męskie i damskie), ale również torebki, ozdoby, dekoracje, biżuterię, czapki, szaliki, apaszki, a nawet kostiumy na Halloween! ;) 



 Serdecznie polecam :)
http://www.martofchina.com/


Buziaki,
Kats.

PS. Do końca KONKURSU zostały już tylko 3 dni! Jeśli jeszcze nie wzięliście udziału, a chcielibyście wygrać wymarzony dres, zapraszam. Nie musicie robić dużo, a taka nagroda to fajna alternatywa na spędzenie czasu aktywnie ;)


CONVERSATION

52 komentarze:

  1. Juwenalia to świetna sprawa :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozwaliła mnie po prostu na łopatki na Buka :D :D :D . Bardzo mi się podoba ta biała sukienka w czarne wzory - w stylu Audrey Hepburn :).

    www.la-garderobe.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł z tymi przebraniami! Chcę takie coś w Warszawie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. te różowe szpilki z ćwiekami są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna czapka :D w sklepie mają serio świetne ubrania! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie macie zorganizowane juwenalia;D lubię jak na imprezy ludzie się przebierają;D
    o tez o tym sklepie nigdy nie słyszałam koniecznie muszę przejrzeć:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje juwenalia w tym tygodniu niestety średnio wypaliły, bo zalała nas taka burza, że wyglądaliśmy po chwili, jak po wyjściu z morza. Woda ulicami płynęła, wyrywało drzewa i nikogo chyba nie zdziwi, że koncerty przerwano.

    OdpowiedzUsuń
  8. Juwenalia to genialna impreza, u mnie były 2 tyg temu.Miałam wejściówki na wszystkie koncerty ale niestety dowiedziałam się o tym trochę późno i poszłam jedynie na Indios Bravos i Strachy na Lachy ale było zajebiście <3

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne rzeczy mają w tym sklepie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. haha, widzę że było pozytywnie, ten strój na końcu mega śmieszny ;D

    +mój blog obecnie dostępny jest tylko dla osób zaproszonych c; jeśli chcesz nadal go czytać napisz do mnie prośbę w treści wpisując swój email (tylko tak mogę cię zaprosić) ;D
    mój e-mail: bacha999@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny blog. Dziękuję za koment i zapraszam częściej do mnie mint-leopard.blogspot.com
    <3.

    OdpowiedzUsuń
  12. O Jamal, ale fajnie :D Był u mnie w mieście we wrześniu ^.^
    Kurde jakie świetne ciuszki, chciałabym *__*
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Juwenalia są świetną imprezą dla studentów!

    Dawna Justynaa (justyna-life.blogspot.com), teraz Shiny Lady (shinylady.blogspot.com), zapraszam już na nowy blog!

    OdpowiedzUsuń
  14. Niezłe ciuchy, a Juwenalia to świetna sprawa :))

    http://fashion-drift.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. super czapka!
    pozdrawiam
    MademoisellePoisson

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna czapka z ćwiekami ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie lubię ćwieków, ale czapka mi się podoba ^^

    OdpowiedzUsuń
  18. a mi się Jamal podobał, choć nie słucham tego typu muzyki ;-D

    OdpowiedzUsuń
  19. ahahaha, Buka mnie rozwaliła na łopatki! :D

    OdpowiedzUsuń
  20. juwenalia są super! :) a ty wyglądasz ekstra :)

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ta czapeczka z ćwiekami jest świetna!ostatnio coraz częściej widzę je na mieście :)

    OdpowiedzUsuń
  22. U mnie juwenalia zaczynają się dzisiaj wieczorem:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Genialna pierwsza sukienka i druga bluzka <3
    Aaaa ! :***

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam galaktyczne leginsy . ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Widzę , że sporo się działo

    OdpowiedzUsuń
  26. lubie spoko leginsy ! a co do konkursu to tuataj CIEKAWSZY https://www.facebook.com/halfcatstore/posts/574403882581331

    OdpowiedzUsuń
  27. Buka!!!!!!!!!! :D Te juwenalia to świetna zabawa, jeszcze parę lat i dołącze! Zapraszam na nowy post z wieloma zdjęciami nowego członka mojej rodziny! Będzie mi bardzo miło, pozdrawiam! ;***

    OdpowiedzUsuń
  28. Niesamowite zdjęcia! :) legginsy z motywem galaxy są poprostu przepiekne!
    zapraszam do mnie na konkurs : http://onceethought.blogspot.com/2013/05/konkurs.html można też dodawać do obserwowanych będzie mi ogromnie miło! :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Lubię ten sklep :)

    Zapraszam do mnie na Giveaway :)

    OdpowiedzUsuń
  30. te drugie szpileczki są śliczne;)

    OdpowiedzUsuń
  31. fajna impreza! Buka chyba najlepsza. ^^

    OdpowiedzUsuń
  32. Faktycznie fajne przebrania, chciałbym tam kiedyś się pojawić! :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie na recenzję filmu "Panaceum" :)

    OdpowiedzUsuń
  33. BUKA :D ale genialnie! ja jakoś przegapiłam juwenalia w tym roku

    OdpowiedzUsuń
  34. ale ci fajnie w tej czapeczce <3

    OdpowiedzUsuń
  35. uwielbiam urode chinek i japonek :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Udanej zabawy na koncercie reggae! :-)

    OdpowiedzUsuń
  37. o tak, przebranie jest świetne! ;d

    OdpowiedzUsuń
  38. BUKA <3
    u mnie wczoraj grał Lady Pank, Jamal był chyba z 4 lata temu ale szału nie zrobił :D za to Bednarka Ci zazdroszczę, byłam na jego koncercie 2 lata temu i ten potrafił rozkręcić imprezę :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Sam sex :D :D :D

    www.jakub-urbanski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Płacą wam za reklamę mart of china??Kolejny raz widzę na blogu jak ktoś poleca,Kupowałaś tam coś???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem jak innym, mnie nie płacą :) mam od nich parę rzeczy, które otrzymałam w ramach współpracy i jestem zadowolona z jakości.

      Usuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top