Chillout! :)

Hej :) 
No to można powiedzieć, że już dziś rozpoczyna się wielkie święto wszystkich szczecińskich studentów- Juwenalia ;) właściwie pierwsze imprezy miały miejsce już wczoraj, a koncerty zaczynają się dopiero jutro, a dziś najważniejszym punktem będzie bieg nocny spod rektoratu US do rektoratu ZUTu- biegać może specjalnie nie zamierzam, ale na pewno jakiś tam truchcik się trochę nawinie :D no, a po biegu wybieramy się na imprezę do klubu. Wyczuwam dobrą zabawę przez najbliższe kilka dni, jeśli będzie tak jak w zeszłym roku, to naprawdę pozytywnie się mogę nastawić :D w dobrym towarzystwie i przy dobrej muzie nie może być inaczej. Najbardziej nie mogę się doczekać jutrzejszego korowodu, a także czwartkowego koncertu reggae. Wystąpią Kamil Bednarek, Indios Bravos i Enej- czyli sami świetni wykonawcy, czuję że będzie genialnie :) 

Dziś pokażę Wam outfit, który jest nawet trochę w klimacie koncertu reggae, o którym pisałam :) tak mi się nasunęło skojarzenie, podczas przeglądania zdjęć. Kolory i wzory nastrajają pozytywnie, a najwięcej klimatu dodają chyba , barwne okulary, które z powodzeniem mogą służyć dobrze w warunkach niedoboru luster, a my będziemy miały silną potrzebę poprawienia makijażu :D 
Uwielbiam legginsy w pepitkę, noszę je teraz na okrągło. Swoje robią miętowe, wyraziste trampki, biała koszulka z kwiatowym napisem oraz dwukolorowa kurteczka wiosenna. Bo na (późną) wiosnę warto postawić na kolory!
Jak Wam się podoba? ;) 
kurtka- Goodlookin
bluzka- Blog Weroniki
buty- no name
okulary- ZeroUV
legginsy- Gofavor
pierścionek- Gofavor

Nie mogę doczekać się dzisiejszego wieeeeczoru! :) 
Buziaki,
Kats.

PS. Romwe znów rozpieszcza :) Tym razem wyprzedaż- do 80% na różne style, tylko przez 3 dni, limitowana wyprzedaż, zapraszam ;) 

21.05.13 - 23.05.13

CONVERSATION

75 komentarze:

  1. Kochanie wygladasz przeslicznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne te legginsy, super zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  3. tramposzki i koszulka- lubię to :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko mi sie megaaaa podoba :D U nas Enej gra 24go i tez wybieram sie n akoncert, chociaz nie wiem czy pogoda dopisze, bo ma byc fatalna :(

    OdpowiedzUsuń
  5. swietnie wygladasz, ale chuda jestes :O :D

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystko fajnie, tylko mi osobiście nie podoba się noszenie legginsów i krótkich bluzeczek- legginsy to nie spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajną masz koszulkę z nadrukiem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z racji tego, że mieszkam przy akademikach juwenalia cieszą mnie dużo mniej, i choć się jeszcze nie zaczęły, już nie mogę się doczekać, aż się skończą! ;]

    OdpowiedzUsuń
  9. genialne zdjęcia i stylizacja :D okulary najj!

    OdpowiedzUsuń
  10. Super, ja bym tylko legginsy wymieniła, no ale to już kwestia gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczne legginsy :) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. No to udanej zabawy :)
    Ślicznie wyglądasz, a kolor butów to aa! Po prostu zazzdroszczę,haha :D
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. o, sama zastanawiam się nad tymi legginsami ; ) ale chyba jednak wybiorę kratkę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Czekałam na stylizację z tą kurteczką :) bardzo fajnie to wszystko połączone, a legginsy też wymiatają!

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne legginsy i buty ;3
    +dzisiaj blokuję bloga dla osób niezaproszonych c;
    jeśli masz ochotę go czytać pod najnowszym postem wpisz swój email, tylko tak mogę cię zaprosić ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne kadry, a te okulary do Ciebie pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  17. koszulka koszulka koszuuuuuuuuuulka <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawie wyglądają te okulary ;D Miłej zabawy! Bednarek <3

    OdpowiedzUsuń
  19. świetna kurteczka a jaką cudną ma podszewkę, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  20. super, bardzo spójna propozycja;)

    OdpowiedzUsuń
  21. za dużo i na siłę:(

    OdpowiedzUsuń
  22. życzę udanej zabawy, fajny set ;-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super wyglądasz! Legginsy są wspaniałe *.*
    Hmmm... Juwenalia śląskie w Katowicach są dopiero w przyszłym tygodniu i wystąpią m.in. Enej i Coma i pomimo, że nie jestem studentką to prawdopodobnie się wybiorę z koleżankami >.<

    OdpowiedzUsuń
  24. Ślicznie wyglądasz, chudzinko! ; *

    OdpowiedzUsuń
  25. W moim mieście ostatnio odbywały się Juwenalia, w których uczestniczyłam :D Miło wspominam, a Tobie życzę dobrej zabawy. Outfit moim zdaniem idealnie skomponowany, no, może zrezygnowałabym z kurtki, bo za gorąco ; )

    OdpowiedzUsuń
  26. mam identyczny pierścionek od Fox City heh ;)
    stylizacja bardzo mi się podoba, głównie ze względu na leginsy.

    OdpowiedzUsuń
  27. Moje Juwenalia zaczynają się w czwartek, już się doczekać nie mogę! Udanej zabawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. ale fajnie wyglądasz :) dawno u Ciebie nie byłam, a tu miły zaskok :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Pepitka my Love ;D

    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  31. legginsy i trampki są świetne !
    Pozdrawiam ;)

    zainspirowanakasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudna stylówka :) Mega kolor trampek ;)

    _________

    www.malinowa188.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Wszsytko idealnie,okulary mnie normalne zahipnotyzowały :)
    Koszulka i kurteczka też niczego sobie ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. legginsy i krótka bluzka : ((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do jej figury pasuje wszystko! ; )
      http://inkaastyle.blogspot.com/

      Usuń
  35. No to życzę duuużo zabawy na juwenaliach:)
    Świetne legginsy, sama poluję na jakimś ciuchem w taki wzorek:)

    OdpowiedzUsuń
  36. świetna koszulka!

    OdpowiedzUsuń
  37. Dość odważnie, jeśli patrząc na spodnie, ale bardzo fajnie :) Szkoda, że jeszcze bucików nie masz pomarańczowych.

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetnie wyglądasz, podobają mi się okulary :D

    OdpowiedzUsuń
  39. hej, mój blog obecnie dostępny jest tylko dla osób zaproszonych c; żeby zaprosić kogokolwiek potrzebny mi jego e-mail. Więc jeśli nadal chcesz czytać mojego bloga napisz do mnie w treści wstawiając swój e-mail i prośbę ;D
    mój mail: bacha999@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. Jaka TY chuda jesteś. Świetny outfit. Zaobserwowałam i proszę o rewanż . mint-leopard.blogspot.com
    <3.

    OdpowiedzUsuń
  41. super wyglądasz:) jakie nuzie<3<3

    OdpowiedzUsuń
  42. oo u nas też się juwenalia zaczeły :D

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo fajny blog!
    Jeżeli lubisz oglądać zdjęcia zapraszam do mnie :)
    (za obserwacje się nie obrażę :D )

    http://photobyjoot.blogspot.com

    Pozdrawiam i do zobaczenia u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Miłej zabawy:) Przyznaję, że ładnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  45. a mi się udało zdobyć koszulkę US na Juwenalia! :D

    OdpowiedzUsuń
  46. cóż za niebanalny outfit, takich legginsów jeszcze nie widziałam:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Wyglądasz prześlicznie :) Fantastyczna stylizacja :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  48. bardzo pasują do Ciebie takie leginsy !! ;)

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top