Where is spring?! ;)

Hej! ;) 
Święta part 2, jak spędziliście pierwszy dzień? 
U nas bardzo świątecznie- czyli leniwie przed telewizorem, przy najróżniejszych programach, Familiadzie, ale także wspólnej grze w karty i Eurobusiness (moja Hiszpanii wymiotła system :D)- i oczywiście pysznych smakołykach. Rano, po uroczystym śniadaniu, poszliśmy do  kościoła, a potem leeeenistwo :) W wąskim gronie domowników, bo tym razem nie planowaliśmy odwiedzin u dalszej rodziny. Dziś Lany Poniedziałek-pooblewaliśmy się symbolicznie wodą, ja jestem trochę przeziębiona, więc tym razem bez szaleństw :D ehh pamiętam beztroskie czasy, kiedy biegało się całe pzedpołudnie po dworze z butelkami i wiaderkami, fajnie było być dzieckiem ;) teraz tego się nie obserwuje- zwłaszcza w taaaką pogodę.

Dziś pokażę Wam outfit, niestety cały czas pogoda nieświąteczna, leży śnieg, aczkolwiek i tak jest go mniej, niż przedwczoraj, kiedy robiłam te zdjęcia ;) właściwie to mój bardzo codzienny zestaw, bo welurowe legginsy i sweterek uwielbiam, podobnie lity. W takich ubraniach czuję się bardzo pewnie. I nawet nie wiecie, jak bardzo chciałabym zdjąć tę kurtkę- mam tyle wiosennych ubrań, a nie mam kiedy ich nosić :< póki co futerko przy kapturze jest najpraktyczniejszym rozwiązaniem ;)
Podoba Wam się? ;) 

 legginsy- Romwe
sweterek- Romwe
kurtka- Goodlookin
komin- no name

Przy okazji- zapraszam na fajną promocję w Romwe:

Romwe 2013 Spring/Summer Leggings Flash Sale.
You can buy legging $17.99 instead of $29.99!
Date: 4/3/2013-4/5/2013
Only 72 hours! GO!


  http://www.romwe.com/manage_activity/legging_flash_sale/

Jak Wy spędziliście pierwszy dzień Wielkanocy? 
Patrząc teraz w telewizor otwieram szeroko oczy i widzę, jaka pogoda, jakie śnieżyce na południu kraju- i stwierdzam, że nie mam na co narzekać... Bo u mnie chociaż nie pada. To chyba primaaprilisowy żart... Podobnie jak Kevin wczoraj :D miłego Lanego!

Buziaki,
Kats.

CONVERSATION

71 komentarze:

  1. jak wstałam i spojrzałam przez okno to odechciało mi się zyć haha :)
    ile można tego śniegu

    OdpowiedzUsuń
  2. również bardzo leniwie spędziłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ładnie wyglądasz! Spędziłam dzień wczorajszy z rodziną, dziś pewnie też tak będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownie wyglądasz ;)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie sniegu po kolana bo ja wlasnie z poludnia ;/ Koszmar ;(((

    OdpowiedzUsuń
  6. wiem, że się powtarzam i jestem nudna, ale jak zwykle- buty <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Super buty!
    U mnie tyle śniegu.. ;<

    www.pajpeczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziś mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne buty :)
    http://myownfashionobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialne buty! :) A u mnie tyle śniegu, takie zaspy.. :o

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj tak..Fajnie było być dzieckiem ;)
    Ślicznie wyglądasz ^^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. u mnie od wczoraj pada śnieg i jest go niestety coraz więcej :<

    stylizacja bardzo mi się podoba, buty wymiatają!

    pozdrawiam i zapraszam do mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wyglądasz! ;-))

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny outfit a butów zazdroszczę :*!

    OdpowiedzUsuń
  15. piękny outfit, typowo wielkanocny widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bycie dzieckiem było super. Ale dorosły też może się czasem pobawić jak dziecko. :) U mnie święta z najbliższą rodziną, leniwie i kameralnie.
    Wczoraj napadało śniegu niesamowicie. Patrzę za okno i mam widoczek jak z bożonarodzeniowej pocztówki. Nawet ktoś w nocy bałwana ulepił. :)
    Bardzo podobają mi się Twoje buty.

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie wyglądasz :) W tym stroju przypominasz mi trochę moja koleżankę ;P

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznie wyglądasz, cudowna kurtka

    OdpowiedzUsuń
  19. nie pamiętam jeszcze takiej zimy w sumie to już w kwietniu :D
    świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  20. fajna kurtka i boskie buty <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Mniej? U mnie napadało mnóóóóstwo! xD Śliczne buty. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Oj, u mnie zdecydowanie więcej śniegu. Świetnie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Święta, święta jem i tyje haha :D
    A i te buty są takie świetne ! :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Masz cudowne lity. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. to co się dzieję za oknem to naprawdę jakieś żarty...

    OdpowiedzUsuń
  26. u mnie też było leniuchowanie, ale później trzeba było iść odśnieżać :( cudowne buty ♥

    OdpowiedzUsuń
  27. Buciki na prawdę fajne ;) Ahh kiedy ta wiosna?! Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. ojejku, masz yellow brick road? :D mozesz nia dojsc do krainy Oz

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja spędzam całe Święta w domu, w gronie rodziny :)
    obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  30. cały dzień leniuchuję :)
    świetna kurtka i buty ♥

    OdpowiedzUsuń
  31. Totalna porażka z tą pogodą... :(
    Świetnie wyglądasz ;D

    OdpowiedzUsuń
  32. a ja swoją kurtkę zimową schowałam, aż zazdrość mnie zżera gdy patrzę za okno i na Twoją ;p

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  34. ja byłam u babci wczoraj i spędziliśmy święta z rodziną. ledwo moja ciocia do pokoju weszła i spytała gdzie jest choinka haha.
    niech ta wiosna już nadejdzie.. też mam dość zimy! ; (

    OdpowiedzUsuń
  35. chcę mieć taką figurę jak Ty!:)

    świetnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ej Ej Ej ;)) cos Twoje wlosy wygladaja inaczej niz zwykle ;D ladnie podobaja mi sie ;DDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś tak mi się ułożyły; )nic specjalnego nie robilam :)

      Usuń
  37. buty świetne :))

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja dzisiaj rozrzucałam snieżki na prawo i lewo ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. cudną masz to kurtecze a śniegu masz mniej niż u mnie u mnie śniegu po kolana

    OdpowiedzUsuń
  40. swietna kurtka ^^
    ps. ja umarlabym gdyby u mnie nadal byla taka pogoda -.- coz za piekna zima tej wiosny w Polsce brrrrr

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja wczoraj zrobiłam sobie z mamą seans filmowy, dzisiaj z rana wybraliśmy się na brodzenie w śniegu po łydki, a potem głównie spałam i czytałam książkę :) Takie proste zestawy według mnie są najlepsze na taką pogodę :)

    OdpowiedzUsuń
  42. bardzo ładna stylizacja :0 podoba mi się :0 prosta ale wygodna ! :) ja drugi dzień świąt spedziłam rodzinnie :)
    zapraszam do mnie :) NOWY POST ♥

    OdpowiedzUsuń
  43. Kurteczka bardzo ładna :D Na szczęście śnieżyce ominęły Szczecin :D

    OdpowiedzUsuń
  44. Dziewczyno! Zrób coś blagam z włosami, bo one aż proszą o to, by je chociaż podciąć. Gdybyś je związała w kucyk idealnie nadawałyby się na miotłe. Moda, to nie tylko ubrania, ale całokształt wizerunku...

    OdpowiedzUsuń
  45. U mnie 30 cm świeżego śnieżku od wczoraj... Super :(
    Ja się lenię całe święta, a w środę już potwór... tfuuu powrót ;) do szkoły ;(

    OdpowiedzUsuń
  46. dziękuję za miły komentarz <3
    piękne buty! *.*

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja święta spędziłam w gronie rodzinnym ;3 Te najgorsze śnieżyce już przeszły..^^
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Buty! Jestem w nich totalnie zakochana od bardzo dawna!

    OdpowiedzUsuń
  49. genialna ta kurtka! do twarzy Ci w niej :)
    ja spędziłam caaaałe święta leniwie :P u mnie padało wczoraj cały dzień. czuję się, jakby był styczeń, a nie kwiecień ;<

    OdpowiedzUsuń
  50. u mnie to tyle śniegu że omg! *.* lubię legginsy hihi . ;d ja to byłam na osiedlu ze znajomymi XD

    OdpowiedzUsuń
  51. Tak, przyznam Południe polski zasypane z 1,5m śniegu napadało ; oo
    Jedyny plus z pogody to taki ,że zamiast bałwana ,na placu powstają króliczki ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  52. świetne buty. marzą mi się takie, ale boję się, że w nich bym się wyrżnęła ;x

    OdpowiedzUsuń
  53. Jeśli 0 mnie chodzi to raczej święta wyjazdowo ze znajomymi spędziłem. Wyglądasz jak zawsze super :) ogółem to kiedyś wciąż grałem w Eurobiznes :D

    www.jakub-urbanski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. WOW !! Ale z Ciebie zgrabniara ! *.* zazdroszcze figury !! :))

    OdpowiedzUsuń
  55. Świetnie wyglądasz:)
    Ja świętowałam z rodziną :) też powstał śnieżny zając :D

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  56. such a nice and cosy outfit! love the jacket and boots! <3
    would you like to follow each other on bloglovin'?
    A xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. wyglądasz rewelacyjnie!

    i mam nadzieję, że kiedyś będę miała zaszczyt robić tobie zdjęcia ;)
    świetny blog, będę obserwować ;)

    zapraszam do mnie, jestem nowa i miło by było gdyby ktoś skomentował ;)
    http://emilytankian.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. w Szczecinie jeszcze i tak nie jest tak źle, na południu i wschodzie to dopiero ich zasypuje... :-)

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top