Nowości! ;)

Hej hej! :) 

Święta, święta i po świętach- brzuszki pełne? Ja już nie mogę patrzeć na mazurka i babkę, w rywalizacji ciast zdecydowanie wygrały dla mnie w tym roku z sernikiem i orzechowcem (jednak nie ma to jak orzechowiec mamy :)). Ale kto by się tam przejmował, są jeszcze inne słodycze haha :D 
Wiecie co? Niby jest ten śnieg, niby klimat niewielkanocny, niby Kevin leciał w niedzielę na TV4, ale to, co czyni ten czas wiosennym jest to, że wczoraj o 19:00 było jeszcze jaśniutko ;) uroki wiosny, chociaż niech to nam o niej przypomina ;) niestety podobno cały kwiecień ma być zimny... Mam nadzieję, że to tylko straszenie i że te prognozy się nie sprawdzą.
Ale fakt faktem, sparaliżowana jest cała Europa Środkowa... Chyba nigdy nie spotkałam się z czymś takim o tej porze roku.
Ja cały czas niestety zmagam się z przeziębieniem, a umówiłam się dziś z dziewczynami na poświąteczną imprezkę- dlatego też leczę się wszystkim co wpadnie mi w rękę, jak na razie z marnym skutkiem... Jakby do wieczora przeszło! to byłby cud, ale póki co ciężko idzie... ;) 
Pokażę Wam moje dwa najnowsze nabytki, dżinsową koszulę oraz świetny naszyjnik- od dłuższego czasu jestem w takich zakochana ;) 


I tylko czekać, żebym mogła założyć tę koszulę bez żadne wierzchniej odzieży ;)
Macie jeszcze wolne czy już chodzicie do szkoły? Ja na szczęście mam jeszcze jeden dzień wolnego. Ale już jutro na zajęcią :< 
Buziaki,
Kats.
  

CONVERSATION

109 komentarze:

  1. Ja też jutro już wracam do szkoły :/ zdrówka dużo, koszula jest piękna :*

    OdpowiedzUsuń
  2. mam wrażenie ze w tym roku maturzyści pójdą w śniegu na matury -_-
    dajcie mi słonce!

    OdpowiedzUsuń
  3. Koszula wydaje się być fajna , musisz ją nam zaprezentować w całej okazałości :) Ja również czekam , aż będzie można w końcu nosić rzeczy bez grubych kurtek na sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Koszula zapowiada się super:)
    I zdrowia życzę:)

    caths-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Koszula jest świetna :D A na naszyjnik bym się nie odważyła, jest dla mnie za ciężki, ale mimo to podoba mi się ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nawet mi nie mów nic o jedzeniu, mam dość ! haha !
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. koszula jeansowa zawsze w modzie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialny naszyjnik! :)
    Zdrowiej! ;))

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Naszyjnik extra! Ja mam dziś wolne :-) A jutro śmigam na uczelnie ;-/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny naszyjnik i koszula ;)
    Też już nie mogę patrzeć na ciasta...

    OdpowiedzUsuń
  11. Właśnie, ja też zwróciłam wczoraj uwagę na to, że o 19 było jasno :) I to jest dla mnie pierwszy znak wiosny w tym roku :)

    Koszula jest cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam dzinsowe koszule <3

    OdpowiedzUsuń
  13. super koszula :)
    zdrowiej szybko, no i udanej imprezki :*

    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam dzisiaj ostatni dzień wolnego :)

    OdpowiedzUsuń
  15. zdrówka Ci życzę,byś dałą radę do wieczora :)
    i czekam na stylizacje z nowościami, bo na razie tak nie wyglądają ciekawie, zobaczymy jak będzie na Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja pamiętam jak w 2011r w maju spadł śnieg, także może wcale nie jest tak źle :D Chociaż rok temu było już pięknie!
    Koszula świetna - wpadła mi w oko :D Też bym już chciała wyjść z domu bez płaszczu itp
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Koszulka jest ok :), co do pogody jaka teraz panuje nie skomentuje ;/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja jutro już idę do szkoły . Naszyjnik i koszula są świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  19. jutro idę do szkoły :/
    koszula wydaje się być ciekawa :P

    OdpowiedzUsuń
  20. fajneee *.*
    zapraszam na bloga modowego : http://fashion-fashioon-bitch.blogspot.com/
    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  21. koszula jest super <3 <3 <3

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. ja już mam dosyć tej zimy. Lżejsze bluzeczki się do mnie uśmiechaja już od dwóch tygodni, a ja dalej paraduję w swetrach . Masakra jakaś ;(

    OdpowiedzUsuń
  23. jutro wracam do szkoły, i to 'jutro' mogłoby nie nadejść nigdy :))
    naszyjnik mnie zainteresował, sama nie mam żadnego tego typu i może właśnie pora to zmienić..
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  24. tym kevinem to przesadzili:D

    OdpowiedzUsuń
  25. akurat mam dziś wolne ;-))) już sie pragnie ciepła a nie zimy ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Oj tak ja tez z utesknieniem czekam na wiosne, by moc te wszystkie kurtki pochowac juz na dobre :) swietne nowosci, zapraszam w wolnej chwili

    OdpowiedzUsuń
  27. my też niestety już jutr do szkoły :(
    Świetna koszula, pozdrawiamy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. ładny ten naszyjnik. Zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  29. świetna koszula, szkoda że ja nie jestem przekonana do takich ciuchów:(

    OdpowiedzUsuń
  30. ja też jeszcze dziś wolne ,ale jtr już szkoła ;-(

    OdpowiedzUsuń
  31. Hi, i think that i saw you visited my web site thus i came
    to “return the favor”.I'm attempting to find things to enhance my site!I suppose its ok to use some of your ideas!!

    My web page; zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  32. Te świeta minęły w zawrotnym tempie, sama nie wiem kiedy... Mój brzuszek wcale nie taki pełny, dawkowałam sobie te wszystkie wielkanocne pyszności...
    Też dopadło mnie przeziębienie, miło by było gdybym do jutra wyzdrowiała ... ale widzę, ze to mało realne :/ Ciekawa koszula ... stylizacje z nią chcemy :)

    OdpowiedzUsuń
  33. ja już niestety jutro do szkoły :( świetna koszula, czekam aż jąpokażesz na sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. boska koszula :)
    dziś wolne, a już jutro do szkoły..;(

    OdpowiedzUsuń
  35. no jutro nie ide do szkoly, biore sobie urlop :) chce sie widziec z moim mezczyzna

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajny naszyjnik, już od długiego czasu odwiedzam Twojego bloga, a na założenie swojego zdecydowałam się właśnie dzisiaj :)

    OdpowiedzUsuń
  37. fajny nabytek

    No ja tez chorowałam 2 tygodnie już jestem zdrowa. Tylko co z tego, jak mamy taką pogodę. Słyszałam, że od 11 kwietnia ma się już zacząć ocieplanie i prawdziwa wiosna.

    OdpowiedzUsuń
  38. Remarkable issues here. I am very glad to look your post.
    Thanks a lot and I am taking a look forward
    to touch you. Will you kindly drop me a mail?

    Also visit my web blog - omron hr-100c heart rate monitor

    OdpowiedzUsuń
  39. tak, ja też w dżinsowej popylam jak mogę <3 uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  40. dokładnie, ja już mam dość tych wszystkich ciast ^^
    ładna koszula ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Koszula bardziej zwróciła moją uwagę - całkiem mój styl :) Jejj popieram - śniegor pódź ty precz proszęę!

    OdpowiedzUsuń
  42. też kocham takie naszyjniki, zawsze poluje na nie w trakcie wyprzedaży :)
    na szczęście jeszcze mam wolne, w czwartek jadę na zajęcia i niestety cały weekend spędzę w szkole, eh ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja też idę jutro do szkoły:(Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Brzuszek wcale nie przejedzony :D Ale również mam już dosyć tej zimy i nawet jasność o 19 mnie nie pociesza:(
    Koszula super:)
    Zdrówka życzę!

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  45. jejkuuu uwielbiam takie koszule <3
    też już się nie mogę doczekać, żeby ubrać poniektóre ubrania.. :) jeszcze musimy uzbroić się w cierpliwość :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Naszyjnik śliczny :0) do dżinsowych koszul jeszcze się nie przekonałam.U mnie w te święta wygrał sernik z brzoskwiniami pychota i 0,5 kg przybyło.:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetna Koszula ! *.* Podoba mi się niezmiernie ! < 3
    Naszyjnik też jest fajny ! Ogólnie fajny Blog ! < 3
    Obserwujemy ?? Czekam na odpowiedź ! : )
    Pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  48. Hello there, I discovered your blog by way of Google even as searching for a similar matter, your site got here up,
    it appears good. I have bookmarked it in my google bookmarks.

    Hi there, just became alert to your weblog via Google, and
    located that it is truly informative. I'm gonna be careful for brussels. I will be grateful should you proceed this in future. Lots of other people shall be benefited from your writing. Cheers!

    my site; fred starring in marvin marvin

    OdpowiedzUsuń
  49. p.s. tym bardziej fajny nabytek, bo koszule takie są modne :D

    OdpowiedzUsuń
  50. Hi there! This is kind of off topic but I need some help from an established
    blog. Is it hard to set up your own blog? I'm not very techincal but I can figure things out pretty fast. I'm thinking about creating my own
    but I'm not sure where to begin. Do you have any tips or suggestions? Appreciate it

    Feel free to surf to my weblog; core exercises

    OdpowiedzUsuń
  51. Super nowości ;D Czekam na stylizacje z nimi <3
    Ja dziś dorwałam jeansową kurteczkę w sh za całe 5,50 ;D i kilka innych fajnych rzeczy :))

    OdpowiedzUsuń
  52. świetna koszula..:) noo.. niech już w końcu przyjdzie ta wiosna...:D
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na nowy post:)

    OdpowiedzUsuń
  53. Wszyscy czekamy na prawdziwą wiosnę. Bardzo fajna koszula.

    OdpowiedzUsuń
  54. boska koszula. uwielbiam kratę w tych barwach!
    śliczny naszyjnik :))

    OdpowiedzUsuń
  55. A ja mogę patrzeć na babkę i zaraz sobie ukroję kawałek :)
    Ładny naszyjnik btw.

    OdpowiedzUsuń
  56. No niestety też już jutro do szkoły. Chyba nikt się nie spodziewał że dalej będzie padał śnieg ..

    OdpowiedzUsuń
  57. Koszula jeansowa <3 to coś co mam w najbliższych planach zakupowo-wiosennych :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Dziś miałam ostatni dzien wolnego. :) Oj chyba prędko się nie doczekamy,żeby założyć takie koszulki bez kurtek. ;))

    OdpowiedzUsuń
  59. lubię takie naszyjniki! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  60. koszula świetna ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  61. magnificent points altogether, you just received a emblem new reader.
    What would you suggest in regards to your publish that you made some days ago?
    Any certain?

    Here is my web page - anvil pruners

    OdpowiedzUsuń
  62. Życzę zdrówka :) A koszula jest świetna :) Poluję na coś podobnego :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Śliczne a naszyjnik naprawdę ciękawy :)

    OdpowiedzUsuń
  64. ile ja juz poluje na taka koszule :) na wiosne bedzie jak znalazl :)

    OdpowiedzUsuń
  65. ciekawa kolia ;) Serdecznie zapraszamy do siebie http://cranberrynights.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. Zapraszam na mojego nowego bloga ! Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  67. niestety już po wolnym, ale ja już czekam na majowe bo mam nadzieje, że będzie cieplutko <3
    świetna koszula ;)

    OdpowiedzUsuń
  68. Somebody essentially assist to make seriously posts I would state.

    That is the first time I frequented your website page and to
    this point? I surprised with the research you made
    to make this actual post extraordinary. Wonderful process!


    Here is my site Jeremy

    OdpowiedzUsuń
  69. Gorgeous necklace! Would you like to check out my blog too maybe we can follow each other? xoxo

    www.roxysun.com

    OdpowiedzUsuń
  70. Swietna koszula! Połączenie jeansu i kratki super wygląda!:)

    OdpowiedzUsuń
  71. Greаt агtіcle, totally ωhаt I needed.



    Alsο vіsit my web ѕitе;
    Chemietoilette

    OdpowiedzUsuń
  72. Excellent article. I absolutely love this site. Stick with
    it!

    Also visit my homepage; gadgets

    OdpowiedzUsuń
  73. Style, Tech and Internet post really intriguing therefore I’ve included our track-back for it on my own
    webpage, continue the excellent job:)
    Great post, you might have pointed out some great details
    , I too conceive this s a really wonderful site.

    Would love to perpetually get updated excellent weblog
    ! .
    I like this post, enjoyed this one thanks for
    posting .
    I went more than this web site and I feel you've got a great deal of excellent data, saved to fav (:.
    As soon as I found this web internet site I went on reddit to share some of the really like with them.
    Regards for this terrific post, I am glad I discovered this web site on yahoo.
    Woh I enjoy your posts , bookmarked ! My wife and i take concern along with your last point.
    What is great respecting is dealing with rather of depending on.
    I’m not that considerably of a internet reader to be honest but your sites actually nice, maintain it up! I’ll go ahead and bookmark your website to come back later. All the finest
    A properly written write-up, I just passed this onto a workfellow who was doing somewhat analysis on this. And he indeed purchased me dinner because I discovered it for him…. .. therefore let me reword that: Thnkx for the treat even so yeah Thnkx for spending the time to speak about this, I feel strongly concerning it and adore reading much more on this subject. If doable, as you gain expertise, would you mind updating your blog with more details? it's
    extraordinarily helpful on behalf of me. massive thumb up for this blog
    An attention-grabbing dialogue is value comment.

    I’m sure that its greater to write on this subject, towards the often be a taboo topic but typically persons
    are not sufficient to speak on such topics.
    To one more location. Cheers
    Thanks a good deal for being our mentor on this niche.

    I enjoyed your current article quite much
    and most of all cherished how you genuinely handled the aspect I considered to
    be controversial. You're always quite kind to readers significantly like me and let me in my everyday living. Thank you.
    Remarkably! It's as if you read my mind!
    A person appear to know therefore considerably relating to this, just like you authored the book inside it or something.
    I feel that you can do with some images to drive the content residence
    a bit, on top of that, this really is great weblog. The outstanding study.
    I will definitely review once more.
    Wow! This could be 1 particular of the most helpful blogs We’ve ever arrive across on
    this subject. In fact Wonderful. I’m also an expert
    in this topic therefore I can recognize your hard
    work.
    There is noticeably a good deal to know about this.

    I believe you created some nice points in capabilities also.


    Greetings! Quick question that’s completely off topic. Do
    you know how to make your web site mobile friendly?

    My weblog looks weird when viewing from my iphone. I’m trying to uncover a template or plugin that might be able to fix this problem.
    In case you have any recommendations, please share.
    Appreciate it!
    As a Newbie, I am always exploring online for articles that can be of assistance to me.
    Thank you
    I should test with you here. Which is not 1 thing I normally do!
    I enjoy studying a submit that will make individuals think.

    Also, thanks for permitting me to comment!
    Howdy! Do you know if they make any plugins to safeguard
    against hackers? I’m kinda paranoid about losing everything I’ve worked hard on.

    Any suggestions?
    Hi! I am reading your internet site Luix Totally free Premium WordPress Theme Download

    my web site; krazymind.com

    OdpowiedzUsuń
  74. Truly when someone doesn't understand then its up to other people that they will help, so here it occurs.

    Also visit my website :: weź chwilkę przerwy i poczytaj - kosmetyki dla ciebie

    OdpowiedzUsuń
  75. Hey there would you mind stating which blog platform you're working with? I'm looking to start my own blog soon
    but I'm having a difficult time deciding between BlogEngine/Wordpress/B2evolution and Drupal. The reason I ask is because your layout seems different then most blogs and I'm
    looking for something unique. P.S Apologies for being off-topic but I had to ask!


    Here is my web page ... http://www.clickn.com.br/wiki/index.php?title=Usuário:DevinRoun

    OdpowiedzUsuń
  76. Shе obtained the thought from сoοking ρіoneer
    Barbara Keгr. You may possibly bе equіppеd to attaіn desігable reѕpect and name with guidе of
    yοur toughness аnԁ courage. The wall panels can be brought in hаllwaуs, ԁοorwаys, anԁ shining straight as
    a dаncе floor.

    Αlѕo viѕit my web page :: old stone oven baking stone instructions

    OdpowiedzUsuń
  77. Święta, Święta i po świętach, brzuszki pełne, kila kilogramów więcej i niedojedzone ciasto i sałatki-tyle pozostało:))
    Piękna jest ta koszula!:) Szaleję za jeansowymi koszulami:) :*

    OdpowiedzUsuń
  78. Yes! Finally something about plenty of fish dating site.

    OdpowiedzUsuń
  79. always i used to read smaller content which also clear their motive,
    and that is also happening with this paragraph which I
    am reading at this place.

    OdpowiedzUsuń
  80. Excellent write-up. I absolutely love this website.
    Thanks!

    OdpowiedzUsuń
  81. I am really impressed with your writing skills as well as with the layout
    on your weblog. Is this a paid theme or did
    you modify it yourself? Anyway keep up the nice quality writing, it's rare to see a great blog like this one these days.

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top