Pierwszy wiosenny... ;)

Hej! ;) 
Co u Was? 
Ja sobie zrobiłam dziś wagary- cały czas jestem trochę chora, zaraz idę zrobić sobie pyszne, gorące mleko z miodem. Postanowiłam trochę się doleczyć, mam nadzieję, że skutek będzie dużo szybszy, niż zwykle to bywa... No i czeka mnie teraz kilka nerwowych dni (i tygodni) na uczelni, także wolałam znaleźć trochę wolnego czasu, żeby dziś się pouczyć. Święta zleciały za szybko i trzeba wracać do rzeczywistości :(

Outfit, który dziś pokażę, jest efektem mojego "miecia dość zimy". Zaczęłam więc bawić się w kombinowanie zestawów na wiosnę (a tym bardziej lato), które zapewne będą częstą opcją na cieplejsze, wiosenne dni ;) mam nadzieję, że dzięki temu zima ucieknie na dłuuugie miesiące i to JAK NAJSZYBCIEJ!
Założyłam jeansową koszulę, która jest moją z ostatnich nowości. Zdecydowanie lepiej wygląda, kiedy ma rękawki zaciągnięte w górę i podpięte guzikami. Jeśli chodzi o legginsy- tylko czekam, aż będę mogła je znów założyć, na całą zimę niestety miałam je schowane głęboko w szafie ze względu na szerokie wycięcia :) no i miętowe trampki, mój must have na wiosnę!
W tym zestawie ważną rolę grają też dodatki- postawiłam na kolce. Czapka z kolcami, naszyjnik z mini- kolcami i bransoletka z kolcami. Podoba Wam się? ;) 
 czapka- Romwe
bransoletka- Melodynelson
naszyjnik- Vezzi
koszula- Majo
buty- Shoesday
legginsy- Romwe

 Mam nadzieję, że zdjęcia w nieco bardziej wiosennym klimacie Wam się spodobają. Ja poczułam przypływ pozytywnej energii :) 

Buziaki,
Kats.

PS. Kochani, mam taki małycel na najbliższy czas ;) chciałabym "dobić" do tysiąca lajków na Facebook'u- także jeśli macie ochotę, byłabym wdzięczna za kliknięcie "lubię to!" poniżej. Na FB zawsze najnowsze aktualności ;)


 

CONVERSATION

102 komentarze:

  1. Bardzo pasuje do Ciebie taki outfit :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam mleko z miodem! Życzę szybkiego powrotu do zdrowia! :) Kurcze, ale by się chciało ubrać taki wiosenno-letni outfit. :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna koszula :)
    Pozdrawiam i dodaje !:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie! Najbardziej przypadła mi do gustu czapka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. do mleka z miodem polecam dodać czosnek...troszkę śmierdzi ale jak siedzsz w domciu to jakoś to zniesiesz...mnie taka mikstura zawsze stawia na nogi:)
    buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. swietny zestaw :D chudzinka z ciebie:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ech ja też jestem chora, ale do pracy iść trzeba :/
    Świetnie wyglądasz, całość dobrana idealnie! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna czapka *_*
    zapraszam serdecznie do mnie na rozdanie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super stylizacja i świetnie wyszłaś na zdjęciach tak jak zawsze:)pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne klimaty, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No no koszula super :D nie zimno Ci w kostki? xD Ja mam świra jak mi wychodzą i muszę mieć dłuższe legginsy :P

    OdpowiedzUsuń
  12. ja na szczęście mam 2 zajęcia w 2 dni czyli dziś jedno i jutro jedno ; ) na święta byłam chora, teraz troszkę jeszcze mnie katar męczy.
    też mam okropnie dość tej zimy!

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajnie, tak...blogersko :) najbardziej podobają mi się legginsy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. dziś też zrobiłam sobie wolne.
    fajny zestaw ;) cudna bransoletka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja całe święta przechorowałam :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak fajnie oglądać takie wiosenne stylizacje , od razu robi się cieplej , chociaż za oknem tego nie widać :)

    Stylizacja świetna , wszystko dopasowane i utrzymane w jednym klimacie.....Spodnie i full-cap , cudeńka ...


    Pozdrowienia i zapraszam na nowego posta :)

    OdpowiedzUsuń
  17. swietny styl :)

    OdpowiedzUsuń
  18. swietny styl :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne legginsy ^^

    OdpowiedzUsuń
  20. ekstra zestaw chociaż jak dla mnie bez czapki :) jest już i tak dużo ćwieków :) a np. kokardka mogłaby być przekorna do takiej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja niestety również przesiębiona.! A zestaw przynajmniej tymi kolorkami nawiązuje do wiosny która niestety u nas nie gości.;c

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo fajnie wyglądasz w takim zestawie :D
    mam podobne trampki, kocham miętowe tramposzki ^^

    życzę zdrowia i żeby te straszne dni nie były aż tak nerwowe :)
    zapraszam również do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Czapka i bransoletka są cudowne!
    Zapraszam do siebie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  24. od tych zdjęć bije wiosną.!! Cudownie. :))

    OdpowiedzUsuń
  25. legginsy są świtnie! fajnie całość wygląda <3

    OdpowiedzUsuń
  26. No to zdrowiej ! :*
    Śliczny strój, piękna Ty, ulubiony kolor butów *_*
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Mleko z miodem, mniam mniam :)

    Koszula boska!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. wszyscy mamy już dość zimy ;) pięknie wyglądasz ;d

    OdpowiedzUsuń
  29. Szkoda, że na możliwość takiego ubioru trzeba jeszcze poczekać :(

    OdpowiedzUsuń
  30. świetnie! tak wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. nie najlepsza stylizacja, bywały lepsze :(

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajna czapka i spodnie :) Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Super stylizacja, pasuje do Ciebie... ależ Ty jesteś chudziutka, dopiero na tych zdjęciach to zauważyłam ... trampeczki i spodnie podbiły moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  34. świetny zestaw! : D

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny outfit, taki wiosenny ! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. czapa *.*
    outfit idealny.
    zapraszam tez na bloga modowego : http://fashion-fashioon-bitch.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetny outfit , taki rockowy :D Spodnie i czapka są cudowne !

    OdpowiedzUsuń
  38. czapka jest powalająca ! *-*

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetna czapka.:D

    Zdrowiej.:D

    OdpowiedzUsuń
  40. na fb już dawno cie lubię wiec nie kliknę ;)

    zestaw bardzo fajny, a kolor butów cudny <3

    OdpowiedzUsuń
  41. Czapka i bransoletka są genialne! *.* zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  42. bardzo fajnie :)

    http://dziennikniezrozumianej.blogspot.com/ - zapraszam do obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Chyba wszystkie tak kombinujemy kurczę! Wiosenne zestawy powinny przegonić tą wstrętną zimę! Ślicznie wyglądasz. Czapka bardzo do Ciebie pasuje.
    Zdrówka życzę*

    OdpowiedzUsuń
  44. masz super sylwetkę, ale nie za bardzo umiesz ją podkreślić. Masz na sobie modne ciuchy i dodatki, ale wyglądasz jakbyś nałożyła na siebie wszystko to co jest teraz w trendach. Wyglądasz jakbys się przebrała, a nie ubrała.
    Potraktuj komentarz jako wskazówkę, bo czuję, że interesujesz się modą i możesz jeszcze dużo zrobić w tą stronę.

    Pozdrawiam, osobista stylistka Maja. :)

    OdpowiedzUsuń
  45. super! a wiosna nadal daleko :(
    na pomorzu na pewno ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. póki co wskakuj w kurtkę ;d!

    oliwiowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Śliczna czapka, uwielbiam ją ! ;) Kolor butów cudowny ;D

    OdpowiedzUsuń
  48. super foty!pozdr i zapraszam do obserwowania i do siebie www.swiat-karinki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. ale świetne legginsy, wow!
    oj, święta faktycznie zleciały baaaaardzo za szybko :( kuruj się ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. świetna stylizacja! trampki <3

    OdpowiedzUsuń
  51. świetny outfit ;)
    też ciężki czas przede mną teraz na uczelni ;D

    OdpowiedzUsuń
  52. aktualnie poluję na koszulę jeansową, fajna czapka! ; )

    OdpowiedzUsuń
  53. Podoba mi się koszula i czapa ;D

    OdpowiedzUsuń
  54. bardzo fajna:) przypadla mi do gustu czapka;)

    OdpowiedzUsuń
  55. Ta czaaapaa! Cudowna! :3 Zazdroszczę. Wpadnij do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  56. koszula jest po prostu cudowna!:)

    OdpowiedzUsuń
  57. Świetny zestaw, a jednak najbardziej podoba mi się czapka *.* Niby ćwieki już długo panują u szafiarek i mogłyby się znudzić, lecz u ciebie dopełniają całą kreację ^^

    Zapraszam również do siebie http://nightingalessfairytales.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. wyglądasz świetnie ! a czapka genialna , też taką chcę <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Trampki i koszula - śliczne i do tego w moich ukochanych kolorach! :D

    OdpowiedzUsuń
  60. Mega look ;)))

    Zapraszam do mnie i pozdrawiam :*


    E.

    OdpowiedzUsuń
  61. Swietnie 1 :) Koszula bardzo łądnie sie prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  62. Іt's a pity you don't have a donate button! Ӏ'd without a doubt donate to this brilliant blog! I suppose for now i'll settle
    for bookmarking аnd adԁing уour RSS feed to my Gοogle aсcount.
    I looκ fοrwагd to brand new updates and will talk about this site with my Facebooκ group.

    Chat soon!

    Looκ at my web-site privatewriters.com

    OdpowiedzUsuń
  63. I was wondering if you ever considered changing the layout of your blog?
    Its very well written; I love what youve got to say. But maybe you could a little more
    in the way of content so people could connect with it
    better. Youve got an awful lot of text for only having one or two pictures.
    Maybe you could space it out better?

    Feel free to surf to my web blog http://www.dakotawalleye.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Twoje outfity są zniewalające!:)) Znajdź chwilkę i zajrzyj na journalist-girl.blogspot.com :) znajdziesz tam posty początkującej dziennikarki, chętnie poznam Twoją opinię na temat postów, bloga, dowiem się o czym chciałyby czytać dziewczyny takie jak Ty! :) czekam! J-G. ;**

    OdpowiedzUsuń
  65. Thanks for your personal marvelous posting! I really enjoyed reading it, you
    will be a great author. I will make certain to bookmark your blog and may come back from now on.
    I want to encourage one to continue your great posts, have a
    nice afternoon!

    my webpage; www.szakibazis.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Fajnie wygladasz w tym zestawie :)

    OdpowiedzUsuń
  67. O, też muszę pomyśleć w najbliższym czasie o jakiś wagarach. Za czapkami w tym stylu raczej nie przepadam, ale bardzo podoba mi się twoja koszula, świetna jest ;))

    OdpowiedzUsuń
  68. zdrowia! :) śliczna stylizacja ;D

    OdpowiedzUsuń
  69. cudowny strój :d
    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  70. Ja zamiast miętowych tenisówek postawiłam na białe na podwójnej podeszwie i nie mogę się doczekać, aż je założe... Ale mam wrażenie, że poczekam do u***anej śmierci...
    Szybko wracaj do zdrowia, najlepiej wróć do zdrowia i przyprowadź ze sobą wiosnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  71. Świetny outfit :)
    Oddaj mi tę twoją czapę :D

    OdpowiedzUsuń
  72. genialna stylizacja bardzo mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  73. I blog often and I really appreciate your content. Your article has truly peaked my interest.
    I am going to book mark your website and keep checking for new details about once
    a week. I opted in for your RSS feed too.

    Look into my web blog adult baseball

    OdpowiedzUsuń
  74. Hi! I know this is kind of off topic but I was wondering which blog platform are you using for this site?
    I'm getting fed up of Wordpress because I've had problems with hackers and I'm looking at alternatives for another platform. I would be great if you could point me in the direction of a good platform.

    Also visit my homepage :: fotografia ślubna rzeszów

    OdpowiedzUsuń
  75. wygladasz swietnie:*

    OdpowiedzUsuń
  76. jesteś śliczna *o*

    OdpowiedzUsuń
  77. Bardzo podoba mi się czapa! :)

    OdpowiedzUsuń
  78. świetna czapka i bransoletka <3

    OdpowiedzUsuń
  79. świetny ;)
    czapka i spodnie genialnie do siebie pasują ;D

    OdpowiedzUsuń
  80. Super stylizacja ;)

    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  81. jak dla mnie za dużo ćwieków- czapka bransoletka.. :(
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top