Pilomax Henna Wax . Maska- cud!

Hej! ;) 
Jak tam zaczęliście weekend? 
Ja trochę dałam się wkręcić temu, że w dwa dni człowiek może się wyleczyć- i znowu siedzę z zawalonym gardłem. Ale za to spędziłam fajny wieczór ze znajomymi w pubie, a potem na imprezie w klubie :) chociaż szybko zrobiły się ogromne tłumy, dlatego niestety nie potańczyłam zbyt wiele... Dziś mam sporo rzeczy do zrobienia, pouczyć się, posprzątać, chcę spotkać się z przyjaciółkami (a to akurat sama przyjemność!), a także odebrać stół, taboret i narożnik, który przywożą dziś ze sklepu, co wiąże się z milionem dokumentów :P wszęęędzie biurokracja, nawet w Agata Meble :D

Dziś będzie o masce, którą pokochałam od samego początku i po której widzę efekty, których bym się nie mogła spodziewać po większości kosmetyków, z jakimi przyszło mi mieć styczność. Zdanie chyba trochę zbyt złożone, ale dobra. Najważniejsze, że oddaje po jakiejś tam części moje zachwyty. 
Ale koniec ich, czas na konkrety :D 


PILOMAX Henna Wax Regenerująca maska do włosów:

OD PRODUCENTA:
Regenerująca maska do włosów zniszczonych (łamliwych, szorstkich, matowych) przeznaczona do pielęgnacji włosów i skóry głowy, zalecana przy wypadaniu włosów.

Ekstrakt z henny – działa antybakteryjnie, reguluje procesy wydzielania sebum oraz zapobiega utracie wody i regeneruje dzięki tworzeniu okluzji wokół włosa.
Po zabiegach maską włosy stają się lśniące, mocne i sprężyste. Wzmacnia włosy zapobiegając ich wypadaniu.

MOJA OPINIA:
Zacznę od opakowania, które nie wyróżnia się pozornie niczym spektakularnym. Zwykłe białe "wiaderko" z nadrukowaną marką, nazwą i danymi informacyjnymi. Dopiero w użyciu zauważamy, że "wciskowe" wieczko jest o wiele bardziej praktyczne, niż odkręcane, ponieważ wystarczy podważyć lekko mały "cypelek" i swobodnie odchodzi do góry. Natomiast produkt nie ma prawda się w takim wypadku wylać.
Barwa, zapach, konsystencja. Przyznam, że o wiele lepiej mi pisać o tych cechach w odniesieniu do maski, niż do serów topionych, o których to wadach naczytałam się już w ostatnim czasie za dużo :D (pozdrawiam moje prowadzące od zajęć z mleczarstwa :D). Konsystencja kremowa, dzięki czemu produkt nakłada się bardzo wygodnie. Kolor biały, może lekko beżowy- nic nadzwyczajnego. Podobnie zapach, typowo kosmetyczny. Chociaż, po dłuższym namyśle, kojarzy mi się z zapachem towarzyszącym specjalnym sklepom fryzjerskim ;)


A teraz wisienka na torcie, czyli... Działanie! Uwielbiam swoje włosy po Pilomaxie. Są miękkie w dotyku, nie czuję rozdwajających się końcówek (cud!). Podoba mi się również to, że nawet po suszeniu są gładkie i nie mam kompletnie uczucia przesuszenia czy "siana". Uwielbiam to. Nie plącze włosów, również je nabłyszcza.
Mój sposób stosowania? Nakładam je na 10- 15 minut, zajwijam w ręcznik, po tym czasie spłukuję letnią wodą. A żeby uzyskać jeszcze lepszy efekt, 2 razy w tygodniu robię kompres na godzinę ;)
Dodatkowym plusem jest to, że maska nie obciąża włosów, ani nie przetłuszcza.
I nawet nie wiecie, jak się cieszę, że mam jeszcze mały "zapas" w postaci mniejszej wersji, którą otrzymałam na spotkaniu bloggerek w lutym. A jeszcze bardziej cieszy mnie, że w obecnie używanej przeze mnie jest jeszcze ponad połowa maski, bo jest ona bardzo bardzo wydajna. Na włosy nakłada się ilość jak mniej więcej orzech włoski. Niedużo. A rozprowadza się super łatwo :)  
Maska nie posiada w składzie parabenów i silikonów- jest bezpieczna dla wrażliwej skóry głowy ;)

Serdecznie zapraszam do zapoznania się z ofertą firmy Pilomax. 
Jeśli jeszcze nie wypróbowałyście ich produktów, musicie to nadrobić! ;) 
Wersja z henną przeznaczona jest dla osób o ciemnych włosach. Jednak siostra i mama używają maski do jasnych- i również sobie chwalą ;) 

Buziaki, Kats. 

CONVERSATION

77 komentarze:

  1. Wydaje mi sie ze tu tez przekombinowali ze skladem i ze te odzywki produkowane pare lat temu byly lepsze

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam maskę WAX :) Na moje włosy działa bardzo fajnie. Jest to jedna z moich ulubionych masek, do których wracam co jakiś czas :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kusisz ! Jak spotkam to na pewno kupię, bo zaciekawiło mnie jej działanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Współczuję z tym gardłem, zdrowiej szybko ! :*
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie używałam, ale ostatnio muszę zaopatrzyć się w jakąś maseczkę do włosów, bo każdy włos jest wykręcony w inną stronę! :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. ja zaczęłam weekend od jedzenia ciasta, omomoomo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawy produkt, baaardzo by mi się przydał :))

    zapraszam do mnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawie to wygląda, przyznam szczerze, że nie miałam jeszcze możliwości używania kosmetyków tej firmy. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. szkoda, że nie można jej dostać w sklepach stacjonarnych..

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooooo jak na wypadanie włosów to coś dla mnie.. :/ ostatnio strasznie mi wypadają...

    OdpowiedzUsuń
  11. muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. az godzine? chyba bede musiala wyprobowac

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawa recenzja. Musze wypróbowac :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ale super ! :) to chyba coś dla mnie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. lubie ta maske ;) zdrowiej :* ja tez chora, w sumie to przeziebiona

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawe. Zawsze się zastanawiałam, czy jest lepsza od Biovaxu, którego używam. Muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Słyszałam o niej same dobre rzeczy. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. do moich włosów w takim razie powinna być idealna
    muszę się rozejrzeć i kupić

    OdpowiedzUsuń
  19. równiez uzywam juz od dłuzszego czasu tej maski i moge smiało ją pochwalic;)

    OdpowiedzUsuń
  20. zauważyłam ostatnio że na Twoim blogu jest coraz więcej reklam! jest ich mnóstwo.. nie uważasz że to lekka przesada? czeste recenzje to na plus, bo jest to bardzo pomocne dla czytelników, ale niezależnie czy to jest maska do włosow czy lakier do paznokci, dla Ciebie zawsze wszystko jest ok o.O. Nie przypominam sobie zebys powiedziała o czyms ze cos jest kiepskie.
    Rozumiem ze mogą polecieć hejty ze pisze anonim, ale przykro mi bardzo nie będę tracic czasu na zakładanie konta. To moja opinia, a od długiego czasu tu zaglą dam, i to ze jesteś taka 'nachalna' na reklamowanie rzeczy jest juz trochę irytujące.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm polecam czytać recenzje w całości- przekonasz się, że wcale nie piszę o danych produktach w samych superlatywach, bo nie o to chodzi. Tutaj- zgadzam się- nie ma ani słowa na minus, bo po prostu ta maska akurat nie ma minusów. Przynajmniej moim zdaniem, ja czegoś takiego nie zauważyłam. Musisz to przełknąć ;)
      Dlaczego hejty? Każdy ma prawo się przecież wypowiedzieć. Tu nie chodzi o "nachalne reklamowanie kosmetyków", recenzje na moim blogu nie zdarzają się z resztą zbyt często. Wiarygodność jest dla mnie istotna. Ale cieszy mnie, że czytasz moje recenzje, bo to o wiele więcej dla mnie znaczy, niż napisanie "fajna recenzja" bez czytania jej.

      Usuń
  21. oj tak ta maska czyni cuda:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękuję za komentarz, tak, dokładnie, milion wspomnień :)
    Ja z moimi włosami mam ogromny problem, bo nie dość, że wypadają i są zniszczone to jeszcze się szybko przetłuszczają, więc nie wiem czy ta maska nie sprawiłaby, że przetłuszczałyby się jeszcze szybciej ;(

    OdpowiedzUsuń
  23. mam maseczkę tej marki, czeka na swoją kolej, ale po tej recenzji mam ochotę już jej użyć;)

    OdpowiedzUsuń
  24. ja używam Biovax ; ) coś niesamowitego.. same plusy. trochę drogie jak dla mnie ale jest bardzo wydajny więc się tak tego nie odczuwa.. ;)

    powiem Ci,że widać iż WAX na Ciebie działa. Twoje włosy na zdjęciach wyglądaj zdecydowanie lepiej niż jakiś czas temu :))

    OdpowiedzUsuń
  25. Również lubię ich kosmetyki do włosów :)Tej maski jednak jeszcze nie miałam:)

    OdpowiedzUsuń
  26. niestety nie miałam okazji jej użyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. dla mnie początkowo była świetna, a potem zaczęła 'nic nie robić'. Nie wiem z jakiego powodu, czy się zepsuła po niecałych 2 miesiącach?

    OdpowiedzUsuń
  28. kiedyś chyba jej używałam :) o ile się nie mylę :)

    OdpowiedzUsuń
  29. nie mogę jej nigdzie stacjonarnie dostać ;/

    OdpowiedzUsuń
  30. wygrałam właśnie bona na zakupy w sklepie internetowym i znalazłam właśnie tą maskę,więc się skuszę i kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  31. o! trzeba będzie trzeba spróbować kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  32. chyba się skuszę, bo już od jakiegoś czasu szukam coś na moje włosy... :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Howdy! This post could not be written any better!
    Reading this post reminds me of my good old
    room mate! He always kept talking about this. I will forward this write-up
    to him. Pretty sure he will have a good read. Many thanks for sharing!


    my page - Instalator Poznan

    OdpowiedzUsuń
  34. Skład mnie jakoś skutecznie odstrasza, zdecydowanie wolę kupić maskę z lepszym składem. ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. też używam tej maski :)
    i bardzo ją lubię

    OdpowiedzUsuń
  36. Maska jest super,wraz z olejkiem rycynowym uratowała moje włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. ja uwielbiam WAX, jest boski!! zaje.biście regeneruje włosy no i przyspiesza porost na maksa :D boski:D

    OdpowiedzUsuń
  38. Też ją stosuję od dłuższego czasu i jestem baaaaardzo zadowolona. :)

    OdpowiedzUsuń
  39. brzmi rewelacyjnie., ostanio zakupiłam maske firmy Kallos i tez jestem zadowolona :-)

    OdpowiedzUsuń
  40. Moim włosom przydałaby się taka dawka dobroci ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Maska idealna dla moich włosów, muszę przetestować :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Pierwszy raz słyszę o tej masce :). Być może w przyszłości wypróbuję :)).

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  43. Słyszałam wiele dobrego o tej masce :)
    Pozdrawiam,
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  44. mam maskę henna treatment wax i bardzo ją lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. widzę, że wszyscy zaczęli tego używać ;D może i ja się skuszę ;d

    OdpowiedzUsuń
  46. opis bardzo zachęcający ale nie do końca jestem przekonana

    OdpowiedzUsuń
  47. Chyba dopiszę ją do listy kosmetyków, które trzeba wypróbować :) tym bardziej, że maski do włosów to u mnie podstawa:)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  48. u mnie niestety się nie sprawdziła, ta do jasnych włosów jakoś lepiej sobie u mnie radzi :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Rewelacyjna maska, rewelacyjne są tez inne ich produkty. Mam u siebie również zestaw do regeneracji włosów i "wakacyjny" spray na słońce. W planach jest tez zakup kosmetyków dla moich córek. Gorąco polecam

    OdpowiedzUsuń
  50. Naprawdę bardzo fajna maska. Polecam

    OdpowiedzUsuń
  51. Polecono mi Wax w aptece. Wypadały mi dość mocno włosy. Używam go już 2 miesiące i są efekty. Kondycja włosów jest znacznie lepsza i wypadnie się zmniejszyło. Polecam.

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja też uważam, że to świetna maska. Bardzo wypadały mi włosy, byłam osłabiona, i po niej naprawdę jest różnica. Wytrwałości tylko trzeba, bo po jednym użyciu to cudów nie będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Mam podobne odczucia, trzeba być wytrwałym. Ja jestem z niej bardzo zadowolona. Włosy są po niej miękkie i odżywione. Bardzo fajne. Trzeba jej regularnie używać.

    OdpowiedzUsuń
  54. Jestem ich wielką fanką, wciąż kupuję lub dostaję ich produkty. Ostatnio pokochałam odżywkę kolagenową. Oczywiście z maski nie rezygnując i używam jeszcze szamponu, oraz odżywki mgiełki :) Obstawiam się Waxami :) Mam zaufanie do marki, są bezpieczne, i mają fajny skład :) Judyta.

    OdpowiedzUsuń
  55. Producent obiecuje, a maska spełnia obietnice. Nie mam zastrzeżeń. Jest bardzo wydajna :) Zapach ma fajny, konsystencję również i niewątpliwie regeneruje włosy.

    OdpowiedzUsuń
  56. Wspaniała maska :) Bardzo przypadły mi do gusty kosmetyki tej Firmy.

    OdpowiedzUsuń
  57. Używam jej nieprzerwanie od kilku miesięcy i znacznie poprawiły się moje włosy. Wyglądają o niebo lepiej, wypadają bo muszą ale nie masowo tylko normalnie. Uwielbiam :) Martyna

    OdpowiedzUsuń
  58. Wspaniała firma i wspaniałe kosmetyki <3

    OdpowiedzUsuń
  59. Również polecam!

    OdpowiedzUsuń
  60. Teraz juz w nowym opakowaniu, ale nadal świetnie sprawdza sie na moich włosach. Jejku to juz kilka lat :) Uwielbiam tę maskę!

    OdpowiedzUsuń
  61. Bardzo odpowiada mi jej skład, wydajność, zapach i to w jaki sposób pielęgnują moje włosy.

    OdpowiedzUsuń
  62. Na te moje prostowane suszki to jest świetna.

    OdpowiedzUsuń
  63. Powiem krótko: nie sie co zastanawiać. Kosmetyk jest super, czas go wypróbować

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top