Mix zdjęć z ostatnich dni :)

Hej! ;) 
Wczorajszy dzień był bardzo, bardzo sympatyczny i obfitował w sporo fajnych wydarzeń. Po pierwsze- to, na co chyba wszyscy czekali- można było poczuć wiosnę! Słońce świeciło u mnie cały dzień, było 7 stopni i już tylko resztki śniegu... Mam nadzieję, że będzie tak już cały czas (tylko cieplej :)). Nie miałam chęci się uczyć, wolałam wyjść z psiakiem na fajny spacer złapać trochę słonka. Oprócz tego przyszły do nas nowe meble- stół, krzesła, narożnik i taboret do kuchni. Renowacja mieszkania trwa ;) 
Wieczór spędziłam w towarzystwie przyjaciółek, nie było końca śmiechom i wygłupom ;) postanowiłyśmy nagrać własny harlem shake- poprzebierałyśmy się w różne śmieszne łaszki (outfity godne prawdziwych szafiarek :D) i tylko teraz trzeba zmontować całość, haha :D brakowało mi tego :D była kawka, dużo czekolady i disco polo z lat 90, fun :D 

Dodaję kilka zdjęć z ostatnich dni, a także z wczoraj ;)
 Mam nadzieję, że moje dziewczyny nie wkurzą się za te fotki :D 
Btw, widzicie, jak fajnie wyglądają moje włosy po Pilomaxie? Są błyszczące i wyglądają jak... peruka. Dziwne. Prawda? ;) 

Dobra, dziś to naprawdę się pouczę... Trochę mi w tym pomógł administrator UPC, który wyłączył nam dziś sieć na kilka godzin i byłam do tej nauki zmuszona (chcąc nie chcąc :p).

Buziaki,
Kats.

CONVERSATION

71 komentarze:

  1. też miałam wczoraj fajny dzień, fajnie zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a u nas padał deszcz wczoraj, ponuro jeszcze jest u nas.
    jednak czuć, że coś dobrego i ciepłego się zbliża.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnie zdjęcie jest po prostu BOSKIE:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne zdjęcia ; ) Pozdrawiam ; )
    Obserwuję i liczę na rewanż ; )

    http://vizualny-swiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. hah, fajowy mix :p

    u mnie też nareszcie słonko, choć czasami można spotkać leżący śnieg, ale mam nadzieję, że to już ostatni :))

    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zdjęcia bardzo pozytywne. :))
    nie lubię piwa

    OdpowiedzUsuń
  7. O tak, nareszcie czuć wiosnę. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie też już ciepło - mam nadzieję, że zima nie wróci, bo niedługo dostałabym depresji!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie masz rację, ale z moim wzrostem (1,55m) i sylwetką (kościotrup ze mnie) - to niewiele mogę zdziałać :c

      Usuń
  9. dobre piwo nie jest złe ;D

    oliwiowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne zdjęcia,a twoje włosy po Pilomaxie wygladaja super!! U mnie dzisiaj świeci słonko i oby tak juz zostało :) Miłej niedzieli i zapraszam do mnie na candy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia :) I masz genialny kolor oczu! Tutaj mocno to widać.

    No i teraz zapraszam do siebie na świeżutkie, wiosenne zestawy pełne pasteli, neonów i złotej biżuterii :)
    Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz też coś po sobie!
    Fashion with Passion

    OdpowiedzUsuń
  12. zima podobno tak latwo nie ma odpuscic ;/ fajne zdjecia;) w wolnej chwili zapraszamy do nas ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. musi być wesoło przynajmniej raz na jakiś czas ;d

    OdpowiedzUsuń
  14. hah, no to fajnie czas spędziłaś. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. u mnie niestety śnieg się cały czas utrzymuje ;(

    OdpowiedzUsuń
  16. hehehehe baw sie baw sie bedzie ci lepiej i humor bedzie lepszy :D:D:D kotzystaj ze słonka!!:D

    OdpowiedzUsuń
  17. O tak, dzisiaj na dworze jest o wiele przyjemniej, niż w poprzednich dniach, więc czekamy na piękną słoneczną pogodę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. już po zdjęciach widać, że dzień udany :D u mnie też świeci dzisiaj cały dzień słońce - czyżby to była w końcu wiosna? :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Pokaż swojego Harlem Shaka! :D
    U mnie też dziś cieplutko, nareszcie wisona <3
    Fajne fotki, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Chciałabym zobaczyć ten harlem shake :DD
    Zapraszam na niedzielnego posta :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne fotki, widać, że się dobrze bawiłaś. A to ostatnie wymiata - haha :D
    U mnie pogoda ładna, ale wszędzie jeszcze pełno roztapiającego się śniegu i ciągle mam przemoknięte buty :(
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. faktycznie wyglądają jak peruka ;d

    OdpowiedzUsuń
  23. lubię takie posty ! :) śliczne jesteście :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Impreska...i te szklane naczynia kuszą...

    OdpowiedzUsuń
  25. u mnie też świeciło słońce ^^

    OdpowiedzUsuń
  26. Hahaha, dalej nie jestem pewna która to Ty na ostatnim zdjęciu :D

    OdpowiedzUsuń
  27. widzę, że świetnie się bawiłaś : )

    OdpowiedzUsuń
  28. ale bym sie wzieła za twoje brwi :P nie myślałaś aby połozyc henne lub je przyciemniać malując ?

    OdpowiedzUsuń
  29. 1 zdjęcie ekstra! ♥ ja również poczułam wiosnę ; )

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny mix!:) Pięknie wyglądasz Kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Musiała być dobra zabawa. Jednak mój faworyt to zdjęcie z książkami w tle, nie przysnęłaś jak koleżanka obok;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Faktycznie bardzo się błyszczą ;)
    śnieg topnieje, będzie coraz cieplej.. w końcu :)

    OdpowiedzUsuń
  33. fajne zdjęcia, jest imprezka jest piwko :D hihih

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam czytać i oglądać Twojego bloga , ponieważ zawsze naładuje się pozytywnymi emocjami ♥

    Zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  35. I used to be able to find good information from your blog
    posts.

    Also visit my web-site; kids nursery furniture

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetne fotki :D A włosy faktycznie lśnią jak szalone :D

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  37. wlosyyyy faktycznie jak peruka, piekne!

    OdpowiedzUsuń
  38. fajne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Wow, spojrzałam na zdjęcie i pomyślałam o peruce, a potem przeczytałam, że to efekt maski! Super się błyszczą :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Jestem ciekawa tego filmiku:))

    OdpowiedzUsuń
  41. Fajny mix! :) U nas również dużo zdjęć, zapraszamy i pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  42. lubie ogladac zdjęcia ;) fajnie ze tyle ich dodałaś ;) ee tak bym się piwka napiła, a nie mogę bo jestem na silnych tabletkach ;/

    OdpowiedzUsuń
  43. pozytywne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Takie mixy to chyba moje ulubione posty :)

    OdpowiedzUsuń
  45. no to fajny miałaś dzień:)
    piękna pogoda to się uczyć nie chce

    OdpowiedzUsuń
  46. o widzę nieźle imprezujesz : )

    OdpowiedzUsuń
  47. Uwielbiam takie miksy zdjęć :))
    Świetny blog :)
    Obserwuję :)

    Zapraszam do mnie na bloga i do polubienie mnie na facebook'u :) Dopiero zaczynam :) http://maylen15.blogspot.com/

    MAYLEN

    OdpowiedzUsuń
  48. ahahah piwo mnie prześladuje :D

    OdpowiedzUsuń
  49. HAHAH SUPER ZABAWA
    ♥ całusy,
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  50. hahahahahhah ostatnie zdjęcie jest THE BEST! :D

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top