Stars! :)

Hej! ;) 
Nie cierpię poniedziałków. Po pierwsze- oznacza początek tygodnia, czyli ciągłą naukę, wstawanie rano (chociaż z drugiej strony zawsze to coś innego, niż tylko przesiadywanie przed kompem i okazja aby się spotkać ze znajomymi ;)). Po drugie- poniedziałki wysysają ze mnie całą energię. Wczoraj robiłam niemalże wszystko w biegu, jedynie po angielskim była chwila przerwy na zjedzenie i powtórzenie paru rzeczy. Potem prawie wszystkie zajęcia pod rząd, babka przetrzymała nas na wykładzie dłużej, przez co spóźniliśmy się na mleko, wejściówka, robienie serów topionych w szaleńczym tempie, z małym oszustwem, ale serek i tak się udał (pyszny! ;D), biegiem po kawę, na wykład, zero skupienia i sił i wreszcie o 19:30 w domu. Wreeeszcie.

Dziś sporo luźniej, ale wejściówka z toksyn była. Udało mi się też "zlokalizować" faceta od automatu i wreszcie kupiłam moją ulubioną kawę, mokkę waniliową, hihi - od dziś mogę się nią delektować także w domu :D Niestety nie mam żadnych nowych zdjęć i outfitu dla Was- ale liczę, że może dziś znajdę trochę czasu ;) pogoda by na to wskazywała ;) 
A tutaj- koszula w gwiazdki oraz naszyjnik z butelką Jacka Daniels'a ;) jak Wam się podobają? Ja uwielbiam wzory, do gwiazdek przekonałam się dość niedawno, bo są specyficzne i bardzo wyraziste ;)

naszyjnik- Paula Biżuteria, bluzka- Tideshe

Podobają Wam się? 
Do końca tygodnia mam na uczelni urwanie głowy, także nie mogę obiecać, że notki będą pojawiać się często... Mam nadzieję, że zrozumiecie :) jednak cały czas możecie być na bieżąco na Facebooku: 



Przy okazji, sklep Romwe ma dla Was fajną promocję (już po raz któryś w niedalekim odstępie czasu ;)):

Buy one, get one 50% off!
Kup jedną parę, a drugą dostaniesz ze zniżką 50%. 
Promocja trwa tylko od 10 - 12 kwietnia.
Wystarczy, że w kasie użyjesz kodu: second50%
Buy one, get one 50% off!   Free shipping!
Only two leggings for every customer!
Only 72 hours, here we go! 10/04/13 - 12/04/13

http://www.romwe.com/BUY-ONE-GET-ONE-c-133.html

CONVERSATION

71 komentarze:

  1. piękna, już nie mogę się doczekać kiedy zrobisz z nią stylizację:)

    OdpowiedzUsuń
  2. pokazuj się w tej koszuli jak najszybciej ! :))

    oliwiowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka geniealna *-*
    + również nienaiwdzę poniedziałków !
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. lubie gwiazdki. Może nie w każdym wydaniu, ale na twoim ciuszku są świetne.!

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna koszula. ;)
    mokka waniliowa to też moja ulubiona. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Koszula jest boska , elegancja ,ale nie sztywniacka ...

    Pięknie:)

    Pozdrowienia i zapraszam na nowego posta :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Koszula wygląda całkiem ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja wolę siedzieć w domu niż do szkoły chodzić.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Koszula jest ciekawa, zawsze jakaś odmiana dla zwykłej klasycznej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nominuję Cię do Versatile Blogger Award
    Więcej info tu--> http://bluewave9895.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. bluzeczka genialna!") będziesz slicznie w niej wyglądac;))

    OdpowiedzUsuń
  12. jeju, cudna bluzka *.*

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczna ta koszula :) ostatnio polubiłam koszule :) chyba nikt nie cierpi poniedziałków :<

    + powróciłam do blogowania więc zachęcam do obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bożee *.* Zakochałam się w niej! ^^

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Super bluzka :) widziałam podobną w Mohito, tylko gwiazdki były większe troszkę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. bluzeczka boska, ma w sobie to coś :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetna jest! : )

    OdpowiedzUsuń
  18. http://fashionkarolina.blogspot.com/2013/04/wiosennie.html

    OdpowiedzUsuń
  19. świetnna jest ta koszula! ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. O świetna jest tak koszula, marzy mi się taka szczerze mówiąc ;)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  21. Lepsze wrażenie zrobiłaby na mnie ta koszula bez rękawów, zresztą po pierwszych zdjęć myślałam, że taka jest :P

    OdpowiedzUsuń
  22. O matko, cudowna ta bluzeczka!!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Podobają podobają, bluzeczka jest mega urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajna koszula ! :)
    ps. jak Ty to robisz, że masz tyle reklam na blogu ? :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Też nie lubię poniedziałków ;dd
    Podoba mi się ta koszula :3

    OdpowiedzUsuń
  26. ciekawe jak bluzka wyglada na czlowieku :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Super stylizacja a ty jesteś po prostu śliczna:)Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  28. ale masz super tą bluzkę ! :) czekam na stylizację!
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Hey there! I know this is somewhat off-topic but I had to ask.
    Does running a well-established website such as yours take a lot of work?
    I am completely new to running a blog but I do write in my journal every day.

    I'd like to start a blog so I will be able to share my experience and feelings online. Please let me know if you have any ideas or tips for new aspiring bloggers. Appreciate it!

    Also visit my web page: 2007 mazda cx-7

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękna koszula!
    A co do tenisa, to na żywo zdecydowanie lepiej! :D

    OdpowiedzUsuń
  31. www.jakub-urbanski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. koszula cudowna, sama taka chce;-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudowna koszula i naszyjnik! *.*

    OdpowiedzUsuń
  34. Poniedziałków chyba nikt nie lubi :)
    Koszula mega!

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top