Wielka Sobota! ;)

Hej ;) 

Wczoraj śnieg padał i padał i padał i padał... I nie chciał przestać. Ale nie narzekajmy tylko cieszmy się dzisiejszym dniem- bez patrzenia za okno możemy wyobrazić sobie śliczną, wiosenną pogodę ;) ja od zawsze uwielbiałam Wielką Sobotę, to obok Wielkanocnego śniadania najważniejszy element Wielkiego Tygodnia. Wspólne przygotowywanie potraw, tu głównie pieczenie ciast i robienie sałatek (tradycyjna sałatka ziemniaczano- warzywna taty... to po prostu tradycja :)) malowanie pisanek, no- w naszym przypadku zwykle było to wydrapywanie- a w zeszłym roku postanowiłam wymalować im zabawne buźki. No i tradycyjne święcenie koszyczka- zawsze ustrajamy go bukszpanem, aby kojarzył się z wiosną (której w tym roku nie ma :(). 

Wielkanoc jest dla mnie bardzo ważnym Świętem. Traktuję ją chyba bardziej sentymentalnie, niż Boże Narodzenie, bo w moim odczuciu nie są tak przereklamowane. Zawsze przeżywamy je wspólnie, rodzinnie, nigdy nie kojarzyły mi się z wielkimi prezentami, a raczej z symbolicznymi drobiazgami od Zajączka i wielką bitwą na wodę w poniedziałek :D no i Wielkanoc kojarzy mi się z Wiosną, wszystko budzi się do życia... Niech i tym razem tak będzie! :)) 


A Wy jakie robicie pisanki? ;)  
 Niedługo idę do kościoła, czas się zmierzyć z leżącym śniegiem- a potem robić sałatkę i ciasto.

A Wam, Kochani, życzę już dziś dużo, dużo ciepła, miłości, zdrowia i rodzinnej atmosfery w te Święta. 
I mnóstwo zabawy w Dyngusa- niech za dużo śnieżek w Was nie trafi, hehe ;)) 

Wesooołych Świąt!
Kats.

CONVERSATION

86 komentarze:

  1. śliczne te jajka! udanych świąt :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja bym chciała by ten śnieg stopniał. Tym czasem on tylko prószy dalej...
    Niestety w tym roku nie będzie nam dane mieć zielonej Wielkiejnocy ;((
    Zapraszam na sobotni wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. oo...widzę, że tworzysz ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne jajka :P
    nawzajem !

    OdpowiedzUsuń
  5. http://laylahhugz.blogspot.com/

    Ja na razie nie zrobiłam :(

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie slodkie jaja ! :D Wesolych Swiat!

    OdpowiedzUsuń
  7. U nie w domu też zawsze jest tradycja takiego wykonywania pisanek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne pisanki :3 ja chyba zaraz pójdę jakieś robić :D

    OdpowiedzUsuń
  10. My też w tym roku robiliśmy pisanki. Świetny post, masz rację Święta Wielkanocne są mniej przereklamowane ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę, że u Ciebie świątecznie :)
    Wesołych świąt :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja tam patrząc za okno nawet wyobrazić sobie wiosny nie mogę :(
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. rzeczywiście to święto jest lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. też o wiele bardziej lubię Wielkanoc :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ładne pisani :)) Wesołych Świąt!

    zapraszam do obserwowania : http://l0ve-black.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne pisanki :) Ja w tym roku z braku czasu poszłam na łatwiznę i kupiłam naklejki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ładne pisanki, ja nie lubię malować jajek..:)

    Wesołych świąt!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny pomysł z tym wyskrobywaniem jajek ; ))

    oliwiowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. jakie ładne pisanki robicie! ;)
    Wesołych! ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. u mnie już na szczęście nie pada śnieg, a to, co leży nawet trochę się skurczyło (odpukać w niemalowane) :)

    Wesołych i pogodnych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  21. O jak świątecznie :) super pisanki i pokarmy z święconki :))
    pozdrawiam i wesołych^ :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wesołych Świąt:)
    U mnie też skrobanie cebulowych jajeczek:)

    OdpowiedzUsuń
  23. jajka świetne ;D

    i wzajemnie, Wesołych ;D

    OdpowiedzUsuń
  24. pisanki z wąsami mistrze hehe

    OdpowiedzUsuń
  25. oo jak świątecznie :)
    wesołego Allleuja :)

    OdpowiedzUsuń
  26. śliczne jajeczka ;)
    wesołych świat :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piekne pisaneczki ;) Wesołych i smacznych świąt :))

    OdpowiedzUsuń
  28. Kochana i Tobie życze wszystkiego najlepszego :)
    U mnie w domku już czyściutko, sałatki porobione także jest ok :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wesołych Świąt ;)
    ja już nie robię pisanek.. ale pamiętam jak z Babcią zawsze robiłyśmy jak byłam mała, Babcia miała do tego wielki talent ;) teraz jak już wnuki powyrastały to Babcia też przestała robić ; D

    OdpowiedzUsuń
  30. dla mnie Wielkanoc to również najwspanialsze święto w roku, wszystko jest taaakie... optymistyczne, mimo tej pogody:D
    WESOŁYCH ŚWIĄT:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja też zdecydowanie wolę Wielkanoc. Te święta wydają mi się bardziej rodzinne i reklamy nie atakują zewsząd, choinki nie straszą miesiąc przed...
    no i do tego ładna pogoda. Choć nie w tym roku.
    Kochana cieplutkich i mimo wszystko wiosennych Swiąt**

    OdpowiedzUsuń
  32. śliczne zdjęcia!
    Wesołych Świtą!

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja zazwyczaj pisanki kolorowałam kredkami ale dobrego efektu to ne dawało. w tym roku pomalowałam je lakierami do paznokci. zapach był nie za ładny ale pisanki wyszły ciekawie.
    Pozdrawiam serdecznie
    art-fun-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczne pisanki <3
    Wesołych Świąt! :))

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. przez jakiś czas przyklejałam do pisanek ryż, malowałam go, później przyklejałam naklejki, a obecnie w ogole ich nie dekoruje ;p

    OdpowiedzUsuń
  36. ja w tym roku nie farbowalam niczym, uzylam naklejek (cos typu tatuazu), pisaka i foli ;)
    pozdrawiam i rowniez zycze wesolych swiat! ;)
    http://ambitniestukniete.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Wesołych, radosnych i spokojnych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  38. jejku,ale fajne jajeczka :)) pozdrawiam,wesołych życzę:D

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja niestety nie mam cierpliwości do ozdabiania jajek, dlatego zazwyczaj są one jednokolorowe :)
    Wesołych Świat :*

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja równieżkiedyś właśnie w taki sposób ozdabiałam jajka, była to świetna zabawa z moimi starszymi siostrami. Teraz każda z nas ma swoje rodziny i nie mamy czasu aby razem dekorować pisanki :(

    Wesołych Świąt Wielkanocnych spędzonych w gronie rodzinnym :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ale masz piękne długie paznokcie *-*

    OdpowiedzUsuń
  42. Śliczne Ci wyszło. :)
    Wesołych ^^

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetne pisanki , ja niestety w tym roku nie miałam czasu by jakoś ambitnie je przyozdobić :c

    OdpowiedzUsuń
  44. Rodzinnej i ciepłej atmosfery :)

    OdpowiedzUsuń
  45. ciekawe pisanki ;) wesołych świąt :*

    OdpowiedzUsuń
  46. ja tylko okryłam je folią ozdobną :) wesołych również ;) Ps . przy okazji zapraszam na konkurs do wygrania wybrane przez Ciebie buty. ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. ciekawe pomysły :)
    fajny blog! :)
    dodaje się do obserwatorów i zapraszam do siebie! :)
    http://trolowygofel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. jakie świetne jajka! :) ja niestety nie mam tyle cierpliwości do ozdabiania

    OdpowiedzUsuń
  49. Jejeje..;D Ale słodkie pisanki *,*
    maxwell nigdy nie próbowałam ;d Ale może czas najwyższy ;d

    OdpowiedzUsuń
  50. Ładna jesteś!
    Fajne te pisanki xD

    OdpowiedzUsuń
  51. ładne ;)

    Wesołych Świąt ! ;)
    Pozdrawiam, Aieaa. ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. aj, no wczoraj to była niezła zawierucha...ja szczerze mówiąc nie lubię Wielkanocy, bo...uwaga, tu będę pewnie dziwna...nienawidzę Lanego Poniedziałku, serio nienawidzę xD urocze pisanki :) nawzajem!

    OdpowiedzUsuń
  53. ja idę na łatwiznę i daje naklejki:P

    OdpowiedzUsuń
  54. eh, śnieg to chyba do maja bedzie! ;) btw. Kats, pięknie moim zdaniem wyglądasz z czerwonymi ustami (kilka postów wstecz) :)))

    OdpowiedzUsuń
  55. Dokładnie :3
    Wielkanoc kojarzy ze sobą Wiosnę <3
    A ja uwielbiam taki czas, gdy wszystko budzi się do życia :
    Ale Boże Narodzenie spędzamy z rodziną <3
    Jest tak "cieplej" miła atmosfera :D
    Też bardzo lubię <3
    Zapraszam ; www.everyday-smart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Wszystkiego dobrego!! :)
    http://www.sensationinwardrobe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Dzisiaj Święta,
    Więc świątecznie
    Ciebie słodko pozdrawiamy
    I życzonka Ci składamy.
    Rozpisywać się nie chcemy,
    Już to zrobiliśmy w blogu,
    Ale mocno Cię tulimy,
    Najlepszego Ci życzymy! :)
    Słodkich Świąt!
    Życzą
    Włóczykije – Monika i Rafał

    OdpowiedzUsuń
  58. Ładne pisanki ci wyszły :)
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  59. teraz będziesz miała bitwe, ale na śnieżki!!:D jest taka śnieżyca że z okna nie widzę centrum :P

    OdpowiedzUsuń
  60. awww, a ja poszłam na łatwiznę i wykorzystałam folie do ozdobienia jajek :-)

    OdpowiedzUsuń
  61. Ślicznie wyglądaja te jajeczka ! :D

    Pozdrawiam i życzę wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  62. Hej!
    Zrobiłam na swoim blogu odpowiedź na tag, wytypowałam też ciebie do odpowiedzi więc mam nadzieje, że w wolnym czasie także odpowiesz i razem przywrócimy wiosnę! ;)
    http://natalax33.blogspot.com/2013/03/kocham-wiosne.html

    OdpowiedzUsuń
  63. Zdrowych Wesołych Świąt Wielkanocnych.

    OdpowiedzUsuń
  64. Wielkanoc jest zdecydowanie mniej sztuczna niż Boże Narodzenie. No i powinna być wiosenna, powinna ;)
    Szczęśliwej Wielkanocy! :)

    OdpowiedzUsuń
  65. O jaa hahaha :) Fajnie ozdobiłaś jajka, świetny pomysł :)
    Pozdrawiam i życzę Wesołych i Pogodnych Świąt! :)
    Zapraszam do mnie w wolnym czasie :*

    OdpowiedzUsuń
  66. Niezłe pisanki! :) Ja też lubię Wielkanoc, nie ma tego calego szumu w okol rzeczy materialnych jakos ... No i wiosna ;)

    OdpowiedzUsuń
  67. wooooow ja w tym roku zadnych pisanek :(

    OdpowiedzUsuń
  68. o wow, iglą? mi igla nie wychodzi, wole nozem

    OdpowiedzUsuń
  69. ja mam prawdziwy talent. otóż robiąc pisanki przebiłam skorupkę w trzech jajkach (z pięciu). no cóż.. :D

    Wesołcyh Świąt, kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Stylowy ten Twój koszyczek. Podoba mi się! Osobiście nie czułem tych świąt niestety.

    www.jakub-urbanski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top