Red jacket :)

Hej! ;) 
Można powiedzieć, że już mam wolne na dobrych kilka dni! Jeszcze tylko jutro analiza, ale to już raczej umiem ;) Dzisiejsze kolokwium z toksyn na pewno do przodu, lajtowo można sobie było podpowiadać, a babeczka dopiero kiedy decydowałyśmy na koniec z dziewczynami "oddawać już czy nie? Gosia oddaj pierwsza, żeby nie było, że wszystkie razem" powiedziała: "proszę nie rozmawiać" :D w ogóle nie pilnowała :) wróciłam, zdjadłam pyyyszny szpinak z serem i piszę notkę. Dziś wybieram się z dziewczynami na imprezkę- mamy co świętować, bo najgorsze za nami :) 

Ostatnio pokazywałam Wam kilka nowości, jakie pojawiły się w mojej szafie. Dziś to właśnie dwie z nich grają pierwszoplanową rolę :) nie byłam pewna czy łączyć koszulkę z ozdobami z kurtką z ćwiekami- w jakiś sposób może się to ze sobą gryźć- ale według mnie do siebie pasuje. Do tego założyłam pasiaste legginsy, podoba mi się połączenie ich z bordową (czerwoną? :)) ramoneską. Założyłam też wyższe, szare trampki- dość długo czekałam, aby wyjąć je z szafy, w końcu mogę je nosić bez obaw, że zmarznę ;) 





legginsy- Sammydress
kurtka- Goodlookin
t- shirt- Sheinside
buty- no name

Jak Wam się podoba ten zestaw? ;) 
Ja idę wreszcieeee odpocząć! I przejrzeć, co u Was ;) 

Buziaki,
Kats.

PS. Mam dla Was fajną promocję w Romwe- z okazji Dnia Matki- i chociaż on dopiero za miesiąc, już teraz możecie kupić Mamie coś fajnego, dużo okazji! Obniżki nawet do 70% :)

Go there to find your family fitted clothing: http://www.romwe.com/
Up to 70% off and a mystery gift!
25/04/13 - 27/04/13


  

CONVERSATION

79 komentarze:

  1. Legginsy rewelacyjne ;) świetnie się komponują z Twoim strojem

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo podoba mi sie Twoja kurtka ;)
    + swietny zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz w tych legginsach! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. spodnie fajnie się komponują z bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. muszę się rozejrzeć za tymi spodniami;)
    Zapraszam na fanpage Ankowatej
    https://www.facebook.com/pages/Anek-beauty-handmade-make-up-nail-world/565125496839610?ref=hl
    Potrzebuję pełnej setki do rozpoczęcia konkursu;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się podoba to zestawianie. Boże jaka Ty chudzinka jesteś :* Uwielbiam ten print :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna kurtka i bardzo ładnie wygląda w parze z tymi legginsami :)!

    OdpowiedzUsuń
  8. Rany, jak porównać twój styl z genialną kolorowąduszą to nie ma porównania:(

    OdpowiedzUsuń
  9. Też mam kurtkę z tego samego sklepu! Co poradzić? Mają naprawdę fajne rzeczy :). U mnie niedługo też coś z tą wspomnianą kurtką się pojawi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jejku,jesteś taka chudziutka!
    lubię Twoje stylizację,dodaje do obserwowanych;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądasz! *-*
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. taką kurtkę bym chciała:) chociaż nie ukrywam, najlepiej byłoby jakby kurtki już nie byly potrzebne. więc wyższe temperatury proszę :P

    OdpowiedzUsuń
  13. boże, jesteś taka cudownie szczupła <3

    OdpowiedzUsuń
  14. I have read so many articles or reviews about the blogger lovers however this
    piece of writing is in fact a good paragraph, keep it up.


    Also visit my web site Beyond Raspberry Ketone Reviews

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny strój.<33
    http://w-pogonizamarzeniami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Nice Blog!!!!
    Would ytou like to follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie wyglądasz ;))

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. fajnie ;) nie wiem czy już to słyszałaś, ale naprawdę nie wyglądasz na swój wiek. ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. ojojj jaka Ty chudzina jesteś....

    OdpowiedzUsuń
  20. mojemu mężczyźnie podobają się takie spodnie :D mnie tak średnio

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak zwykle masz fajną stylówę ;)) Obserwuję!
    Kisses :*
    Aneta from
    www.whatsmylifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Troszkę nie przemyślane... Ale kurtka bardzo fajna :D
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  23. chudzielec !:)
    mons-monss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. fajna kurtka :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Długie nogi masz *.* Kurtke już chwaliłam, legi tez super! ;) Pozdrawiam i zapraszam ;) A.

    OdpowiedzUsuń
  26. fajne połączenie ;D

    i faktycznie chudzinka jesteś ;D

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo fajnie, ale ja do legginsów założyłabym dłuższą bluzkę lub tunikę :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale jesteś szczuplutka:)Super wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczna,i przepiękny zestaw ;*
    http://sandi-sandii.blogspot.com obserwujemy? (odpisz u mnie)

    OdpowiedzUsuń
  30. świetnie wyglądasz ! chciałam to samo napisać "chudzinka"!
    uwielbiam takie legginsy :))

    OdpowiedzUsuń
  31. ciekawa stylizacja, bardzo podobaja mi sie spodnie

    OdpowiedzUsuń
  32. połacznie jest boskie :) paski są na prawde in :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny outfit, wyglądasz niesamowicie ! :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie na nową recenzję głośnego filmu "Spring Breakers". http://filmowe-abecadlo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczna jest ta kurtka :)

    zapraszam też do mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetna stylizacja, ale chudzinka z Ciebie... ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Kurteczka i bluzeczka na duży plus, bardzo mi się podobają, legginsy, ładne ale mam już przesyt pasków ... :) wszędzie ich pełno

    OdpowiedzUsuń
  37. ale chudzinka z Ciebie. Kurteczka jest fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Super bluzka:)


    http://customlookink.blogspot.com/


    OdpowiedzUsuń
  39. bardzo fajny set;)


    pozdrawiam

    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. wydaje mi się, ze wkładasz na siebie pierwszą lepsza rzecz, która jest w tym momencie modna... nie masz własnego stylu.

    OdpowiedzUsuń
  41. ładnie wyglądasz ! :)

    OdpowiedzUsuń
  42. jeju jaka ty jesteś chudziutka..:) świetnie wyglądasz, fajne legginsy:)

    OdpowiedzUsuń
  43. ale ty masz świetne nogi *-*

    OdpowiedzUsuń
  44. śliczne legginsy i ramoneska<3

    OdpowiedzUsuń
  45. Absolutnie się nie gryzie, świetny efekt. Kolor ramoneski wprowadza odrobinę szaleństwa, jest super:)

    OdpowiedzUsuń
  46. amazing looks :)

    OdpowiedzUsuń
  47. oby tak dalej :)
    piękne legginsy

    OdpowiedzUsuń
  48. Beautiful look!!! nice blog!!! thank you so much for your comment!
    Would you like to follow each other?
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  49. I was pleasantly surprised. Great fit. Well-made. I must say it looks really good. I have received many compliments on this leather jacket, want to find more quality items on cmmalls.com.

    OdpowiedzUsuń
  50. Ładna kurtka oraz spodnie w sumie to podoba mi się wszystko..:)
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top