Przed majówką! :)

Hej! :) 

Dziś mam wolne, co baaaardzo bardzo mi odpowiada :) 
Ostatnie kilka dni na uczelni upłynęło pod znakiem zaliczeń  kilku przedmiotów, z których laborki mi się już kończą, albo w ogóle kończy się przedmiot. Mogę powiedzieć, że wszystko w dobrym porządku, a nawet bardzo dobrym! Zaliczone na piąteczki :) 
We wtorek wybrałyśmy się z dziewczynami na imprezę, ale że trzeba było wstać na 8:00 na uczelnię, to nie byłyśmy zbyt długo. Ale i tak potańczyłyśmy, na dolnym parkiecie muzyka wyjątkowo mi się podobała i tańcząc czułam chyba każdy mięsień na nogach :D :D także to znak, że było dobrze :)

I muszę, po prostu muszę odnieść się do półfinałów Ligi Mistrzów! Pewnie część z Was też oglądała... Ja przyznam, że Barcelonę oglądałam tylko częściowo, bo szłam na imprezę, ale nie żałuję, bo wystarczyło mi to, co widziałam... Zdecydowanie dopadł ich kryzys, niestety Bayern zdominował cały mecz :< szkoda... A Borussia? Brak słów, Lewy dał popis, żeby 4 bramki wbić Realowi, to trzeba mieć talent :) gratuluję!


A tutaj zestaw kosmetyków, jakie ostatnio otrzymałam do testowania (bardzo dziękuję firmie Mariza za naprawdę ciekawe kosmetyki, zdążyłam zakochać się już w tuszu, a także pudrze transparentnym, ale o tym więcej, kiedy będę po kolei je recenzować :)).
W skład paczuszki wchodzą między innymi lakiery do paznokci, tusz, żel do twarzy, 2 bazy pod makijaż, a także pomadka ochronna o zapachu cappuccino, uwielbiam <3).


Dziś, o ile pogoda pozwoli, wybiorę się na ognisko ze znajomymi z uczelni, miałam już TAKĄ ochotę na kiełbę z grilla/ ogniska, że sobie nie wyobrażacie :D właściwie to majówkę czas zacząć! Szykuje się genialna, bo spotkam się z przyjaciółkami, których prawie rok nie widziałam :* 

Buziaki,
Kats.

CONVERSATION

54 komentarze:

  1. noto udanego ogniska :P
    świetna paczuszka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. meczu nie oglądałam, ale nie jaram sie Lewandowskim, dla mnie to trochę żałosne być total niewidocznym w meczach reprezentacji, a w zachodniej lidze dawać z siebie wszystko. no cóż, wszystko zalezy od motywacji z dużą liczbą zer na koncie, nieprawdaż? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega paczuszka! Udanego testowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na recenzje kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mogę się doczekać tych recenzji, bo lubię czytać o różnych kosmetykach ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lewandowski super się spisał, brawo :D Życzę miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety Barcelona bez dobrej formy Messiego nie istnieje :( to przykre ale prawdziwe

    Co do Realu to nie oglądałam ale cieszę się, że przegrali :) a podobno mają najlepszego bramkarza na świecie :P

    Świetne kosmetyki :) Czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. szkoda,że Lewandowski się tak u nas nie postarał :<

    OdpowiedzUsuń
  9. oj czekam na recenzję ;D szczególnie lakierów, bo sama chciałam zamówić :D

    i udanej majówki ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Meczu Realu nie oglądałam i również nie jaram się Lewandowskim ale nie miejmy do niego pretensji, że w reprezentacji nie strzela goli bo to nie jego wina, aby wypracować dobrą akcję to potrzebna jest drużyna a nie sam Lewandowski, Błaszczykowski czy Piszczek. Podczas meczu nie liczy się jeden zawodnik tylko cała drużyna i nie patrzmy na to wszystko tylko przez pryzmat kwoty jaka wpływa na konto zawodników!

    Jeśli chodzi o Barce to niestety bez dobrej formy Messiego drużyna nie istnieje a to jest bardzo smutne :( Trzymam za nich kciuki w meczu rewanżowym :)

    Wygląda na to, że finał będzie niemiecki :)

    Świetne kosmetyki i czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Udanej majówki ! :D Pomadka musi być boska *-*

    OdpowiedzUsuń
  12. ten pomarańczowy lakier wydaje się ciekawy :))
    buziaki :**

    oliwiowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. gratuluję ;) takie piąteczki z zaliczeń to nie byle co ;d zdolna jesteś
    czekam na recenzję kosmetyków ;) zapowiadają się ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też powolutku przygotowuje się do egzaminów, a później obrona. Koniecznie daj znać jak sprawdzają się kosmetyki z Marizy, puki co miałam do czynienia tylko z ich lakierami.

    OdpowiedzUsuń
  15. udanej majówki ;)
    czekam na recenzje ;3

    OdpowiedzUsuń
  16. meczu nie oglądałam, bo mnie nawet nie interesują takie rzeczy :p
    miłej majówki :))

    OdpowiedzUsuń
  17. miłej majówki kochana!!!
    ♡ ♡ ♡ ♡Z POZDROWIENIAMI:*
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  18. gratuluję ślicznych ocen kochana!!! '


    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Barcelony z Bayernem nie oglądałam, a Dortmund z Realem częściowo. Lewandowski dał naprawdę niezły popis, aż jestem dumna, że to Polak :D

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo jestem ciekawa recenzji kosmetykow mariza bo caly czas podchodze do nich jak do jeża ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. No to gratuluję tych piąteczek Ślicznotko :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne lakierki :) Miłego leniuchowania :P

    OdpowiedzUsuń
  23. świetna paczucha i udanej majówki ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Oj tak trzeba mieć talent 4-1 na prawdę Lewy dał popis <3
    Śliczne zdjęcia ;**
    Lakiery śliczne widzę :3
    Zapraszam ; www.everyday-smart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Czekam na recenzję lakierów ! :D
    Udanej majówki ;*

    http://www.myesscape.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. oooo <3 zazdroszczę ogniska i wspaniałych kosmetyków ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. miłej majówki również Ci życzę ;-)

    i pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  28. skoro tak zachęcasz, to chyba skuszę się na jakiś kosmetyk tej firmy, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. miłego testowania oraz majówki ;D

    OdpowiedzUsuń
  30. świetne kosmetyki, ten żółty (?) lakier wygląda na ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja bym chętnie przywłaszczyła lakiery! :D

    OdpowiedzUsuń

  32. pomadka cappuccino..? :)) interesujące

    OdpowiedzUsuń
  33. udanej majówki :)
    o mariza, świetna firma :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Mi się przykro zrobiło jak patrzyłam na grę Barcy;x w ogóle sobie nie radzili :/ A real-cóż... :D wiedziałam, że zbyt cudowni to oni nie są :D
    Gratuluję zaliczeń!:*

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  35. mam ten tusz ;) fajnie rozdziela ale szczoteczka jest bardzo ostra

    OdpowiedzUsuń
  36. Ale masz fajny makijaż :)
    Nie mogę się doczekać Twoich recenzji ;)

    Kochana,obserwuję Cię,byłoby mi miło,jeśli również będziesz mnie obserwować:)
    Może polubimy też swoje fanpage na facebooku?:)

    Pozdrawiam i zapraszam;

    imluckylady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Też wiele dobrego słyszałam o tej firmie, muszę w końcu wypróbować jakiś kosmetyk Marizy. :)
    Ognisko się udało?

    OdpowiedzUsuń
  38. Lewciu jest mistrzem. Długo będzie dla Reala pogromcą :) szkoda tylko, że nasi nie umieją zgrać się tak w reprezentacji Polski jak w poszczególnych klubach.

    ...też się nie umiem doczekać wiosennych ognisk:)

    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie http://rosseann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. o to czekam koniecznie na recenzje! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. super blog jak i kosmetyki:) nie słyszałam o tej firmie, ale może kiedyś usłyszę bo chyba jest sławna xD
    obserwuję i liczę na to samo: ang-angie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top