New in the closet! ;)

Hej :)
Weekend ma to do siebie, że mija tak szybko... Szkoda. No, ale cała niedziela przed nami, można zrobić tyle rzeczy! Wczoraj uznałam, że zdecydowanie czuję już wolne... I nie zrobiłam praktycznie nic na uczelnię, za to wieczorem wypiłyśmy sobie z siostrą słodkie piwko i wraz z rodzicami obejrzałyśmy  "X factor". I nie wiem jak Wam, ale mnie wydaje się, że w tej edycji nie ma kogoś, kto by specjalnie porywał. Jakoś tak brak mi indywidualności jakiejś... Śpiewają poprawnie, ale według mnie nikt nie wybija się spektakularnie osobowością, jak np. Gienek Loska w pierwszej edycji. Może już format sie wyczerpał? :(

Dziś mam dla Was kilka nowości z ostatnich dni. 
Przyszła wiosna, o której mówię z każdą nową notką- chociaż oczywiście mogłoby być nieco cieplej, nie obraziłabym się... Widziałam, że u Was cały czas powyżej 20 stopni, u mnie wczoraj było 12... Ale przynajmniej słonecznie :) temperatura nie przeszkadza mi jednak wskoczyć w wiosenne kurteczki- zimowe już chyba na pół roku wylądowały w szafie (o ile nic się nie zmieni... :)). Jedną z nich prezentuję tutaj- zakochałam się w jej kolorze i tych ćwiekach! Tym razem stwierdziłam, że nie będę trzymać się tylko "bezpiecznych" kolorów, mogę troszkę zaszaleć na wiosnę, kolory są wskazane!
Jeśli chodzi o bluzeczki- polowałam na koszulę w pionowe paski i wreszcie ją mam. A czarna z brylancikami to mój must have na imprezy, coś genialnego ;) 

 koszula, t- shirt- Sheinside, kurtka- Goodlookin

Co sądzicie o tych nowościach? Wpadło Wam coś w oko? ;)

Dziś muszę niestety się czegoś pouczyć... Wczoraj zrobiłam jakieś tam szczątkowe notatki, ale już dziś koniec obijania (taa...) ;) 

Buziaki,
Kats.

CONVERSATION

119 komentarze:

  1. Ta koszula w paski rewelacja, gdzie kupiłaś ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne ciuszki...Ja też muszę się wziąć za naukę dziś...a tak mi się nie chce... ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakochałam się w tych ciuszkach <3 A koszula to cudo! CUDO!!! *.*

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne rzeczy ;)
    kurtka świetna i tak jak piszesz trzeba zaszaleć z kolorami <33

    OdpowiedzUsuń
  5. kurtka jest boska :))

    http://fashion-by-vereeben.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne wszystkie rzeczy. :) Z początku nie przepadałam za ćwiekami, teraz coraz bardziej lubię, chyba dojrzewam do mody. ;)))

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny blog! Piękne ciuszki a zwłaszcza ta kurtka ^^
    Zapraszam do do zadawania pytań http://we-forever-young.blogspot.com/2013/04/pytaniaaa.html

    OdpowiedzUsuń
  8. No niestety szybko leci ;P fajne rzeczy jak zawsze :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. poluję na taką koszulę w paski :D
    zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna koszula :D
    a ja nie muszę się uczyć, bo dziś idę na wesele i do szkoły dopiero w piątek :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Koszulę chętnie bym ci ukradła ;))) Chociaż bluzeczka i kurtka też są jak najbardziej w moim stylu :))

    OdpowiedzUsuń
  12. koszula w paski i czerwona kurtka świetnie razem będzie wyglądać :D mam niebieską taka kurtkę tylko bez ćwieków, muszę koniecznie pomyśleć by co nieco do niej dodać :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Powiem Ci, że według mnie w tego typu programach zawsze najlepiej jest w 1 edycji :)
    Śliczne ciuszki *-*
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale koszula jest zarąbista, wskakuj w nią i rób zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mam podobną koszulę tylko, że ja swoją znalazłam w sh ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne blog
    +Zapraszam do siebie !:)

    OdpowiedzUsuń
  17. ale świetne ciuszki, już sobie wyobrażam Ciebie w nich! :>

    OdpowiedzUsuń
  18. pasiasta koszula - super! :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Koszula w paski mi sie najbardziej podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  20. kurtka i koszula świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. o jaaa, wszystkie w moim typie :)
    Ciekawe jak będa sie prezentować na Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczna kurtka! Zapraszam do mnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  23. Podoba mi się ta kurteczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Koszula jest piękna - ja w domu cały dzień. Smuta mam :) Ale lepiej na szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  25. super koszula! i kurtka tez piekna :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Omnomnom same cudeńka, chętnie zobaczyłabym Cię w tej koszuli :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne zdobycze, zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Hej hej świetne rzeczy zazdroszczę :* Prowadzisz bardzo fajnego bloga zapraszam Cie do siebie . Moze wzajemna obserwacja ?

    OdpowiedzUsuń
  29. X factor mnie w ogóle nudzi już powoli.. Koszula będzie fajnie wyglądać!

    OdpowiedzUsuń
  30. Koszula jest najpiękniejsza pod słońcem!

    OdpowiedzUsuń
  31. Też wczoraj oglądałam i też mam wrażenie że w tamtej edycji było o wiele więcej ciekawszych osób ;] ciuszki są przeboskie ! a ta kurteczka <3 super !

    OdpowiedzUsuń
  32. Zazdroszczę kurtki, aa <3

    Na drugim semestrze jest całkiem okey. Zostały mi ostatnie laborki z chemii i koło, uhz :c Miałam dopiero jedne laborki z fizyki i trudno mi określić, czy są spoko czy nie - trochę nudniejsze od tych chemicznych na pewno. Podoba się ogólna technologia żywności (nareszcie jakiś żywnościowy przedmiot!) - wykłady i laborki są bardzo ciekawe :D.

    OdpowiedzUsuń
  33. wow świetne rzeczy! :)obserwujemy? ja już :)

    OdpowiedzUsuń
  34. OOO!!!!koszula w paski śliczna ...czerwona ramoneska też piękna ...Są śliczne .....


    Pozdrowienia i zapraszam do siebie..

    OdpowiedzUsuń
  35. woooooooooooow chce je ! :D cudne :))

    OdpowiedzUsuń
  36. Koszula w paski i kurtka - CHCĘ!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. koszula jest świetna, szukam takiej tylko bez rękawów :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Dzięki bardzo - mam nadzieję że spędzisz czas pozytywnie w tą niedzielę. Chyba że się bd uczyć jak ja = to powodzenia w tygodniu!! ^.^

    OdpowiedzUsuń
  39. same swietne rzeczyu ! :)
    a deserek to jogurt mrożony :)))

    OdpowiedzUsuń
  40. bluzka w paski jest urocza;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Moją faworytką w X Factor jest Maja Hyży, po prostu ubóstwiam jej głos. Mimo wczorajszej 'porażki', że tak to określę, pozostaje jej wierny. Liczę w jej przypadku na finał! A no i Girls on Fire to mój drugi faworyt! Świetne zakupy imprezowe, kurteczka jest mega! A ta w paski to przypomina mi Maję z Castingów haha :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie na recenzję "Imagine", które mamy okazję oglądać w kinach! :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Czarna koszulka genialna!
    Ramoneska też super tylko kolor nie mój :D

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  43. aż można pozazdrościć tych darmówek ;d

    OdpowiedzUsuń
  44. średnią muszę mieć powyżej 4,8 :-)

    OdpowiedzUsuń
  45. Podobne koszule są w Cubusie :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetna koszula.! Zapraszam: http://malinkova.blogspot.com/ Obserwuję i liczę na to samo ^.^

    OdpowiedzUsuń
  47. Piękna ramoneska ;) kolor kolor kolor na ++ ;) Obserwuje i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Pasiasta koszula jest piękna! Ciekawa jestem jak taki krój będzie się prezentował na sylwetce...czekam na zestaw z nią!:)

    OdpowiedzUsuń
  49. świetne rzeczy :D tylko pozazdrościć zdobyczy ; D

    OdpowiedzUsuń
  50. No, no kurtka nie mój styl ale koszula w paski jest świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  51. co do kurtek trzymam się zawsze dwoch kolorów:czarny i beż bo są ponadczasowe;)
    Ale Twoje zakupy tez swietne;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Gdyby nie to, że z fizyki będę mieć jeszcze tylko dwa ćwiczenia, to z miłą chęcią, a tak wystarczy mi to, co sobie skseruję od kogoś :c Nazwisk Ci nie podam, bo za cholerę nie pamiętam: z ogólnej wykłady mam z tym fajnym, starszym gościem w okularach (gdy zasypiałam na zajęciach, powiedział, że mnie rozumie i pozwolił mi wyjść po kawę z automatu :o), a laborki z taką starszą, krótko ściętą blondyną - ona chyba nie wie za bardzo, od czego tam jest, bo siedzi i nic więcej nie robi xD Na wykładach aktualnie mamy białka, tłuszcze i węglowodany, a na laborkach chyba to, co wszyscy: 4 zadania: barwniki i konserwanty, opakowania plastikowe, metalowe itd. :P

    OdpowiedzUsuń
  53. Koszula nie w moim stylu, ale kurtka jest mega ! :)

    OdpowiedzUsuń
  54. świetne rzeczy, wszystkie 3 w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  55. jakie wspaniałe masz nowości ♡ jejku koszula bajeczna!!! już chce Cię w niej zobaczyć :****

    OdpowiedzUsuń
  56. wszystko świetne :) Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  57. kurtka mi się najbardzie podoba ;-)

    a co do x factor - też brakuje mi tych osobowiśći i tego klimatu z I edycji ;p

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  58. hihi, ja tam wgl nie oglądam " X factora " ani nic z tych rzeczy, znudziło mi się to! hehe ;) meega kurteczka ! ;3

    OdpowiedzUsuń
  59. Koszula w paski jest prześliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  60. świetne nowości, ekstra skórzana kurteczka. :)
    z tym X Factorem to rzeczywiście masz rację... ;<

    OdpowiedzUsuń
  61. Jakie piękne nowości!!! Dawka koloru na wiosnę jest jak najbardziej wskazana:)

    OdpowiedzUsuń
  62. Genialne są, zazdroszczę Ci! ;)

    OdpowiedzUsuń
  63. Świetna ta czarna bluzka! :) w końcu można i można taką założyć :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Na koszule z pionowe paski tez poluję ale jakoś nie mogę kupić i pewnie skończy się na tym, że jej mieć nie będę. Śliczne nowości :) Wpadnij do mnie kochana, na nowy post:)

    OdpowiedzUsuń
  65. Hi! Would you mind if I share your blog with my zynga group?
    There's a lot of people that I think would really enjoy your content. Please let me know. Thank you

    My web-site kanapy z funkcja spania

    OdpowiedzUsuń
  66. Koszula jest świetna ale i tak najbardziej podoba mi się kurtka. Cudowny czerwony kolor <3
    Powodzenia w nauce. Mnie też to niestety czeka :(

    OdpowiedzUsuń
  67. Have you ever thought about publishing an ebook or guest authoring on other sites?

    I have a blog based on the same information you
    discuss and would really like to have you share
    some stories/information. I know my audience would enjoy your work.
    If you're even remotely interested, feel free to send me an e-mail.

    Also visit my weblog baseball softball pitching machine

    OdpowiedzUsuń
  68. U Nas pogoda zachowuje sie dziwinie... No ale nie ma co narzekac:) lepsze to niz snieg:) pieeekna ta czerwona kurteczka!:)

    OdpowiedzUsuń
  69. Swietne zakupy, podoba mi sie wszystko:)

    OdpowiedzUsuń
  70. Podoba mi się koszula w paski! *.*
    Zapraszam do siebie ; 3

    OdpowiedzUsuń
  71. Genialne rzeczy!:)

    Zapraszam do mnie na konkurs:)

    OdpowiedzUsuń
  72. świetne nowości ;) kurteczka mi wpadła w oko ;d kocham czerwień

    OdpowiedzUsuń
  73. Koszula świetna, i kurtka ;DD <33
    Ja to nie wiem, nie oglądam x-factor'a :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Hi there everyone, it's my first visit at this website, and post is genuinely fruitful designed for me, keep up
    posting these articles or reviews.

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top