Koszula w... gwiazdy :)

Hejjj :)

Żyjecie? Wreszcie mamy weekend, a z każdym kolejnym dniem zbliża się majówka- chyba tylko to mnie teraz trzyma "przy humorze" :) chociaż nie, nie mogę narzekać, bo ci co narzekają doceniają najmniej rzeczy w życiu. Nie potrafią się nim cieszyć :) mnie ostatnio cieszy np. ładna pogoda, osobiste sukcesy moje i bliskich, skończony remont, krem truskawkowo- "białoczekoladowy", spotkania ze znajomymi z którymi mogę pogadać, robienie majonezu o zapachu octu na zajęciach i różne takie ;) a najbardziej powroty do domu! Ostatnio rozpoczęłam również plenerowy sezon, pierwsze piwko w plenerze zaliczone, o! Najwyższy czas ;)

Dzisiejszy outfit to bardziej elegancka propozycja- na egzamin, oficjalne spotkanie czy inną okazję. Przede wszystkim koszula nadaje tego charakteru- czarne gwiazdki na mnie zauroczyły :) do niej założyłam czarne welurowe legginsy, które w mojej szafie grają jedną z głównych ról, a także szare botki na szpilce. Nie chciałam kombinować z większą ilością dodatków, ponieważ wzór na koszuli sam w sobie jest ozdobą- a nie od dziś wiemy, że co za dużo, to niezdrowo :) 

buty- Avaro.pl
koszula- Tideshe
legginsy- Rowme
bransoletka- Romwe

Zdjęcia tym razem zrobiłyśmy w domu- dlatego jakość nie zachwyca. Robiłam je pod wieczór, więc już było dość ciemno, poza tym aparat ciężko ostatnio ze mną współpracuje :<
Ja zabieram się za jakąś robotę, czeka mnie trochę nauki... Cieszę się, że prznajmniej mogłam się wyspać! Wieczorne małe spa też mi dodało energii ;) to może pójdzie trochę łatwiej. Wczoraj jak wracałam to w autobusie mnie zmulało, haha... Potrzebowałam odpoczynku :) 

Buziaki,
Kats.

CONVERSATION

78 komentarze:

  1. mnie majówka wcale nie cieszy- matura :)

    OdpowiedzUsuń
  2. chudzinka z ciebie, ile ty ważysz?:*:*
    ale ładniutka jesteś! zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna koszula!
    piwko w plenerze zawsze na wielki plus, a przy takiej pogodzie, aż grzechem nie iść na to piwko hah :))
    buzia :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja poszukuję w takim kolorze welurowej spódnicy :) buty są genialne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj tak, majówka już blisko! *-*
    Ślicznie wyglądasz :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna koszula :)
    Zapraszam do mnie na zobaczenie nowego wyglądu bloga i ewentualną krytyke.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna koszula :) .
    Śliczna jesteś :) .

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczna ta koszula :D
    Cała stylizacja jest świetna :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne botki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz uroczo, a bluzka jest przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  11. Każdy potrzebuje odpoczynku ;) Bardzo podoba mi się koszula, fajna taka i niespotykana ;P Właśnie teraz będę chodziła za jakąś elegancką koszulą na egzaminy..

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna ta koszula, świetny zestaw! :)
    PS. odkąd wiosna się zaczęła, mnie też cieszą małe rzeczy :D
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale fajny fason koszuli, taki "lejący się" :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne fotki, ekstra ta koszula. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. koszula świetne się łączy ze spodniami i butami, mm :) super wyglądasz!

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Czekałam na zdjęcia tej koszuli na Tobie, bo zdjęcia jej samej były już wcześniej, no i rzeczywiście zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
  18. koszula i buty genialne : d

    OdpowiedzUsuń
  19. Jest wręcz prześwietna! zazdroszczę♥
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  20. Slicznie ;)
    arica-sb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Koszula w połączeniu z tymi legginsami wygląda wręcz cudnie *.*
    Szczerze mówiąc nie przepadam za welurowymi częściami garderoby, jednak muszę przyznać, że ta stylizacja trochę odmieniła moje zdanie na ten temat :)
    No i te botki! Ah, boskie są <3

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne legginsy..:) fajny look:D

    OdpowiedzUsuń
  23. świetnie się prezentuję :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Też uwielbiam swoje welurowe legginsy, przede wszystkim mega wygodne! <3

    OdpowiedzUsuń
  25. U mnie ostatnio pogoda się zmaściła ... coraz zimniej :c jeśli mogę spytać, ile masz wzrostu? :) chciłabym być taka chudziutka jak Ty <3 Zapraszam na nowy post, byłoby mi naprawdę bardzo miło gdybyś zajrzała <3 ;* Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. w końcu doczekałam się koszuli :) pięknie wygląda na Tobie! Figura jak u modelki, nie mogę się nadziwić!!

    OdpowiedzUsuń
  27. No no kochana buty to ty masz boskie!

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczna koszula (: zazdroszczę spa !

    OdpowiedzUsuń
  29. Oj chudzinko cudna koszula i buty <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Zakochałam się w koszuli <3.

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. koszula jest świetna! Idealnie Ci pasuje !:) <3

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetna ściana :P
    ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Koszula wymiata.
    A legginsy to mi się kojarzą z nakryciem na kanapę xD

    OdpowiedzUsuń
  34. podobają mi się legginsy ! :D
    w weekend majowy odpoczniemy, albo poniesie nas grill :D
    pozdrawiam :)
    http://ganjatrrip.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. śliczna koszula :)
    i ładnie ci w niej :D

    OdpowiedzUsuń
  36. mysle, ze jakby gwiazdki były wieksze to by jeszcze lepiej wyglądało

    OdpowiedzUsuń
  37. świetna koszula! pięknie wyglądasz :) bardzo w moim stylu:)

    OdpowiedzUsuń
  38. pogoda to chyba ważny element dobrego humoru:)
    piękne buty

    OdpowiedzUsuń
  39. Chudzinko świetnie wyglądasz:)
    Majonez o zapachu octu oO wolę sobie tego nawet nie wyobrażać :D

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja niestety swój weekend majowy spędzę w szkole :/

    OdpowiedzUsuń
  41. Do welurowych legginsów coś nie mogę się przekonać ale koszulę masz cudną!:)) ślicznie na Tobie lezy:))

    OdpowiedzUsuń
  42. masz figure modelki:) pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  43. Koszula piękna. :) Co do skóry, łatwo nie jest ale metodą prób i błędów daję radę. ;) Dziękuję za odwiedziny. :)

    OdpowiedzUsuń
  44. świetna stylizacja, bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  45. No, no ładnie i elegancko. Nie wpadłambym na pomysł, że koszula w gwiazdki może być elegancka ;)
    A co do pierwszej części Twojej notki, to zgadzam się w 100% z Tobą ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. dawno tu nie zaglądałam, zapomnialam już jaka z ciebie chudzina! <3 wyglądasz świetnie w tych legginsach.

    OdpowiedzUsuń
  47. You can also get on the horn to the car-rental companies have rising percentages of" risk" cars,
    thus guaranteeing the lowest rate possible. Talk about
    unprofessional we couldn't believe it when we say" continuously," we decided to see our Droid 2's data indicator flip-flop from EV-DO to 1xRTT and
    then disappear entirely was really alarming.

    Feel free to surf to my web site :: Http://Www.Iviaggidelgoloso.Net/

    OdpowiedzUsuń
  48. Yоu actually maκе it ѕeеm so easу wіth уour preѕеntation but I find this tοpic to bе геally something whiсh Ӏ think I would nevеr undеrѕtand.
    Ӏt ѕeеms too сomplicаtеd and verу broad for mе.
    Ӏ am lookіng forwагd fοг
    youг next pοst, I will try to gеt thе hang of it!



    Μy page; http://Wolfemoving.com/wp-content/plugins/contact-form-7/includes/js/scripts.js?ver=3.3.2

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top