Moja wiosenna lista życzeń :)

Hej ;) 
Ale cudowny, słoneczny dzień! Mam swietny humor.
Jest gorąco, mega gorąco, ponad 22 stopnie ;) po porannym wykładzie wybrałam się z mamą na zakupy, niedawno weszłam do domu, usiadłam i piszę do Was ;)
Wiosna już chyba na dobre zagościła u nas. Przynajmniej słońce i temperatura by na to wskazywała- brakuje tylko zielonej trawy i liści na drzewach :) pomyślałam, że z tej okazji zrobię własną listę życzeń, którą w dużej części układałam sobie systematycznie w głowie już od dość dawna- pewnie nie tylko ja tak mam, że wraz z nadejściem wiosny mam ochotę wymienić (no, może bez przesady :D) caaałą szafę na coś lżejszego. Zapraszam do lektury! 

1. Sukienki- przyznam, że chociaż nie chodzę w nich na co dzień, to mam dni, kiedy najchętniej zakładałabym to, co najbardziej dziewczęce. Zwłaszcza wiosną i latem- w końcu słońce i ciepło zobowiązują- a nie ma nic lepszego, jak kojarzące się z wakacjami, lekkie, zwiewne sukienki.


2. Legginsy- tutaj chyba nie ma wątpliwości- najchętniej wykupiłabym wszystkie legginsy świata (a potem narzekała, że leżą w szafie... Chociaż nie, tak na pewno by nie było :)). W tym względzie jestem zwolenniczką różnorodności. Wszelkie wzory, geometryczne, kwiatowe, różne materiały obowiazkowe!



3. Marynarki- jeśli o nie chodzi, to mam w swojej kolekcji kilka kolorowych marynarek. Noszę je bardziej na imprezy, są zawsze fajnym dodatkiem, który urozmaica zwyczajne zestawy. Kiedy chcę wyglądać elegancko, zakładam marynarkę i czuję, że wcale nie mam obowiązku ubierania na egzamin nudnej, galowej kreacji. Marynarki- w różnych formach- także na co dzień ;) 


4. Buty- na lato preferuję najwygodniejsze- takie, w które wskoczę, kiedy będę miała chęć gdziekolwiek się przejść, na miasto, na spacer z psem, do kina z przyjaciółką. Ale jeśli mam wybierać "listę marzeń", to zaszaleję- bo każda kobieta kocha szpilki! ;) 


5. Koszulki- nie ma co komentować :) po prostu nie umiem wyobrazić sobie bez wygodnych koszulek biegania w prażącym słońcu ;) tym razem preferuję printy ;) 


 6. Spódniczki- na koniec kilka spódniczek. Mam do nich dość podobny stosunek, co do sukienek- ale lato rządzi się swoimi prawami. Zwłaszcza, jeśli coś ma tak ciekawy print, jak perełki, które  wybrałam:


Spodobało Wam się coś z powyższych rzeczy? Poczułyście bardziej lato? ;) 

Jeśli chodzi o dzisiejszy dzień- nie wyobrażam sobie nie wyjść gdzieś po południu- może jakiś plenerek? :) 

Buziaki,
Kats.

CONVERSATION

68 komentarze:

  1. wiele z tej listy również bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spódnica w romby mnie po prostu urzekła!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam kolokwium juuutro... ale chyba pojadę się pouczyć do parku :)
    Jedyne z czym się zgodzę to sukienki - w mojej szafie mieszka już 5, a mam ochotę na więcej :D uwielbiam chodzić w sukienkach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienki owszem lubię ale takie bardziej proste, leginsów nie znoszę, marynarki jak najbardziej, spódnice - o tak, koszulki rewelacja a szpilki boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham szpilki i luźne koszulki, bardzo lubię sukienki i spódnice, leginsów nie znoszę, marynarki uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bladozielona kiecka wyglada slicznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. kontrastowa marynarka i koszulki są śliczne!
    miłego wiosennego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  8. podobają mi się sukienki 2 i 3, legginsy nr 3, szpilki wszystkie cudne <3 , koszulki wszystkie :d i spódniczka nr 3 :D

    OdpowiedzUsuń
  9. super blog:)




    +zapraszam o mniee ;3

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne rzeczy, legginsy podbiły moje serce. :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja tez ostatnio zrobilam spore ciuchowe zakupy a i tak nadal potrzebuje kilku rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ta zielona sukienka mi się spodobała ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja również muszę zaopatrzyć się w spódniczki i sukienki! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. wszystko świetne ! *-*
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Najbardziej podobają mi się leginsy :) u mnie też już (nareszcie) wiosennie! :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. marynarki świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  17. zielona sukienkaaa♥
    obserwujemy? ^^

    OdpowiedzUsuń
  18. Zielona sukienki również wpadła mi w oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. ja muszę sobie kupić sukienkę, kurteczkę dżinsową, bluzkę i jakieś fajne butki ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. wiele z tej listy również bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  21. o mamo, ale ta modelka ma nogi *.*
    świetne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. koszulki i marynary najbardziej przypadły mi do gustu :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Oj też muszę stworzyć taką listę. Tylko obawiam się jej rozmiarów. Strasznie podobają mi się wzorzyste spódniczki!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kilka rzeczy chętnie bym przygarnęła ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. naturally like your web site but you need to take a look
    at the spelling on quite a few of your posts. Several of them
    are rife with spelling problems and I find it very bothersome to inform the reality then again I will definitely come again again.


    my web-site - kanapy z funkcją spania

    OdpowiedzUsuń
  26. u mnie też słońce ! ;)
    piękne ciuchy ! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. ja chcę jakiś żakiecik i krótkie spodenki :p

    http://fashion-by-vereeben.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. klika z Twej listy rzeczy i mi by się przydało

    OdpowiedzUsuń
  29. Hej, ja tylko na chwilkę wpadłam - widziałaś może film lub czytałaś książkę "Intruz"? jeśli nie do zapraszam do mnie na krótką recenzję, film jest bajeczny ;) ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. sukienki i bluzki są prześliczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ta pierwsza sukienka jest najładniejsza! :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Takie koszulki to i ja bym przygarnęła ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. duże masz potrzeby;p większość rzeczy i ja bym przygarnęła. szkoda tylko, że mając takie nogi jak ja nie mogę szaleć z legginsami:(

    OdpowiedzUsuń
  34. O matkoo *.* Lista życzeń podobna do mojej ;D

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne rzeczy ;)

    http://www.isabella-kuzmicka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Mi się strasznie podobaja te getry we wzroki, jednak mam za grube nogi i nie chce się kompromitować ubierając je ;)) Zapraszam na nowy post, z dużą ilością zdjęć ;-) Byłoby mi naprawdę bardzo miło <3 Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Dziś jest tak gorąco, że głowa mała... :<<
    Zapraszam na czwartkowy wpis :3

    OdpowiedzUsuń
  38. świetne te środkowe legginsy i zielona sukienka..:) mogłabym przygarnąć..:D

    OdpowiedzUsuń
  39. Heya i am for the primary time here. I found this board and I find
    It truly helpful & it helped me out much.

    I hope to offer one thing again and help others like you helped me.


    Feel free to surf to my weblog ... kanapy z funkcja spania

    OdpowiedzUsuń
  40. te bluzki <3

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  41. sukienki są ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  42. No tak szpilki górą, choć sama także wolę coś bardziej płaskiego ;) Przypomniałaś mi że koniecznie muszę zaopatrzyć się w jakąś marynarkę!
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  43. sukienki i koszulki mega :) no i szpilki :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Hey there! I know this is kinda off topic but I was wondering
    which blog platform are you using for this site? I'm getting tired of Wordpress because I've had problems
    with hackers and I'm looking at options for another platform. I would be awesome if you could point me in the direction of a good platform.

    My web page; kanapy z funkcją spania

    OdpowiedzUsuń
  45. wszystkie rzeczy są świetne! Ja jak na razie na wiosnę i lato kupiłam najwięcej sukienek;)

    OdpowiedzUsuń
  46. popieraqm listę :)
    pozdrawiam
    MademoisellePoisson

    OdpowiedzUsuń
  47. Sukienki i buciki to co kocham najbardziej :)Pogoda sprzyja spacerom ;) odpoczynku na świeżym powietrzu. Mnie dzisiaj niestety czekają porządki na tarasie :/ ehhh masakra, a jutro spotkanie blogerek ;) :D takze weekend zapowiada się ciekawie :) Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetna lista, chyba najlepsza jaką widziałam :).
    Obserwuję . Jeśli:d mój blog ci się spodoba także zaobserwuj :), będzie mi niezmiernie miło :).

    OdpowiedzUsuń
  49. Fajne sukienki, tylko ja bardzo bardzo żadko chodze w nich ;P
    Ale te marynarki to nosiłabym ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. sukienki i legginsy (oprócz tych pierwszych) :)

    OdpowiedzUsuń
  51. w tej zielonej bym Cie chciala zobaczyc

    OdpowiedzUsuń
  52. Bluzka z Merlin- rewelacja! Oby miał Ci kto spełnić całą listę życzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  53. ooo tak legginsy legginsy i jeszcze raz legginsy :DDD

    OdpowiedzUsuń
  54. Wszystko z wyżej wymienionych brałabym :D
    Pogoda jest faktycznie cudna ! U mnie dziś było 28 stopni :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Kilka fajnych ciuszków ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. w dzisiejszym upale już dawno czuję lato ;) wszystko mi się podoba ;d

    OdpowiedzUsuń
  57. legginsy są na plus ! każde jedne :D no i spódniczki, sukienki i szorty. to jest coś co kocham w lato :)
    http://ganjatrrip.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Sukienki i marynarki to moje typy :)

    OdpowiedzUsuń
  59. piękne sukienki,też je uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  60. Przydałoby się pare nowych sukienek mojej szafie ;)

    OdpowiedzUsuń
  61. Biało czarna spódniczka *.* i krój tej zielonej :) Super!:)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top