Poweekendowo! :)

Hej! ;) 

Uwielbiam takie ciepłe dni, jak wczorajszy! Oczywiście nie było zbyt przyjemnie siedzieć na wykładzie czy też na laborkach i wyglądać za okno, kiedy tam takie słońce i prawie 20 stopni, ale już siedzenie w czasie okienka bez żadnej kurtki wraz ze znajomymi i rozkoszowanie się pogodą- już tak :) jeśli chodzi o uczelnię, to wczorajszy dzień do przodu. Wejściówka na 4.5, ćwiczenie skończone szyyybciutko, potem pyszna kawa (mimo, że mam ją w domu, nie mogę się oprzeć i i tak ją piję na uczelni :D). Tylko ten wykład do samego wieczora, podczas którego uczyłam się na dziś.
Gdy wróciłam do domu, siadłam przed lapka i tak przesiedziałam do wieczora, przegadując czas z Asią. 
A dziś mała porcja zdjęć z soboty i niedzieli. W sobotę- imprezkowe, a niedzielne- takie "samojebkowe" z sioszczyczką. Enjoy! ;) 

 A to takie z dzisiejszych laborków, nasza analiza drożdżaków :D

 Btw, też tak macie z rodzeństwem, że wszystko wpada Wam do głowy w tym samym czasie, te same rzeczy na raz Wam się dzieją? My mamy tak, że zdarza nam się zupełnieniespodziewanie wypalić z czymś w niemal tym samym momencie lub powiedzieć, "Ty! Właśnie miałam to powiedzieć!". A ostatnio to nawet laptopy nam się zawiesiły w tym samym momencie (i odwiesiły również :D). Myślałam, że tylko między bliźniakami tak jest- a tu proszę :) 

____________________________________________________________
Aaa i wspomnę tylko o (nie)małej promocji w Romwe z okazji wiosennego sezonu- przygotowali baaardzo duże zniżki- do 70%!

Up to 70% off, starting at $9.99. Go there to find your new look: 
04/17/2013 – 04/19/2013


Buziaki,
Kats.

  

CONVERSATION

63 komentarze:

  1. Uwielbiam laboratoria! :) między mną a moimi siostrami jest chyba zbyt duża różnica wieku żebyśmy miały te same pomysły :) no i pogoda piękna, na Śląsku też słoneczko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobne jesteście. :) Moje siostry są dużo starsze ode mnie bo 8 i 10 lat ale łapiemy się że mamy podobne obawy, myśli. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam takie samo odczucie z mężem.. zdarza się tak dość często, że mówimy to samo w tym samym czasie... albo nucimy tą samą piosenkę :P
    A tak w ogóle to zarąbiaszcza czapka :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne,pozytywne fotki,buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne foteczki :)
    co do rodzeństwa, mam brata 2 lata młodszego i jakoś średnio się dogadywaliśmy :P za to teraz jakos idzie ku dobremu

    OdpowiedzUsuń
  6. No mi też zdarza się tak, że z siostrą pomyślimy o tym samym :D
    Fajne zdjęcia :) Podobne z siostrą jesteście :P

    OdpowiedzUsuń
  7. I pomyśleć, że w czerwcu jak przyjdzie sesja, to dopiero pogoda będzie piękna! :)
    Pozdrawiam.
    www.malgo-pisze.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  8. swietna czapka !!!!!!:))))))))

    OdpowiedzUsuń
  9. niepodobne jesteście ;)

    oliwiowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Analiza drożdżaków.... ciekawe... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo pozytywnie ! :D
    Zapraszam na wtorkowy post :3

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak kiedyś rano się obudzisz i nie zobaczysz swojej czapki, to wiedz, że ja ją mam :D
    Ahh.. to się nazywa siostrzany instynkt :D Wiem coś na ten temat ;)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. This is a topic that's close to my heart... Best wishes! Where are your contact details though?

    Here is my web site Heidelberg Kindergeburtstag

    OdpowiedzUsuń
  14. Ojj nawet nie zapisałam, postaram się zrobić w następnym wpisie. Obawiam się że przerośnie stan konta. ;))

    OdpowiedzUsuń
  15. Greetings from Florida! I'm bored to tears at work so I decided to browse your site on my iphone during lunch break. I really like the info you provide here and can't wait
    to take a look when I get home. I'm surprised at how fast your blog loaded on my cell phone .. I'm
    not even using WIFI, just 3G .. Anyways, amazing site!

    Review my web site; Vitiligo Treatment

    OdpowiedzUsuń
  16. też tak mam z kuzynką ;D albo mówimy to samo w tym samym momencie albo ja mówie to co ona chce powiedzieć lub ona mówi to co ja chciałam powiedzieć . ;d

    OdpowiedzUsuń
  17. Zbyszko! Chytra Kats ze Szczecina? :D

    OdpowiedzUsuń
  18. A ta znowu imprezowo :) Szalejesz :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam rodzeństwo, ale jakos nie mam tak,że mówimy coś w tym samym momencie.

    OdpowiedzUsuń
  20. ja z moją siostrą bardzo często jednocześnie (przy jakiś zdarzeniach, ciezko mi okreslić jakich) niespodziewanie kierujemy wzrok na siebie. Czasem dziwnie się z tym czuję :D I pewnie dziwnie czują się też ludzie, który biorą udział w tym zdarzeniu

    OdpowiedzUsuń
  21. Na trzecim zdjęciu wyglądacie identycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale świetne fotki ;)

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. siostra starsza czy młodsza? nie jesteście podobne na pierwszych zdjęciach, a na tych w okularach wyglądacie niemal identycznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starsza ;) a bo tylko na tym okularach to moja siostra ;)

      Usuń
    2. ha ha... a ja myślałam, że po prostu na różnych zdjęciach wygląda inaczej:)

      Usuń
  24. To prawda wszyscy czekali na takie słoneczko!

    http://tyijajestesmyhappy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. mmm tak to prawda pogoda robi swoje ;d na jakim kierunku studiujesz? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  26. masz rację, pogoda jest nieziemska :)

    OdpowiedzUsuń
  27. wszystkim się humory poprawiły przy tej pogodzie
    fotki takie pozytywne :)
    całuski

    OdpowiedzUsuń
  28. oj tak też mnie cieszy ta pogoda;) podziwiam Cię ja tak nie lubię chodzić na wykłady że są mi zawsze nie podrodze;D hehe za często je olewam:P
    świetne zdjęcia;))
    oj coś w tym jest, fajnie że jesteś tak blisko z siostrą:) ja z moją też tak blisko byłam teraz jak jesteśmy w dwóch różnych miastach to troszke sie oddaliłyśmy od siebie..

    OdpowiedzUsuń
  29. Też cieszy mnie ta przyjemna pogoda, a z siostrą wyglądacie niemal jak bliźniaczki :D

    OdpowiedzUsuń
  30. ja niestety nie mam rodzeństwa, ale plany są ^^. podobne jesteście :>

    OdpowiedzUsuń
  31. świetna czapka <33 Zajrzysz na naszego bloga? <3

    OdpowiedzUsuń
  32. pogoda piękna!:)
    ale wy jesteście do siebie podobne:d

    OdpowiedzUsuń
  33. swietna ta promocja, z siostrami nie wiem, bo mam dwojke za granica... zaobserwuje

    OdpowiedzUsuń
  34. ale Wy podobne :)
    u mnie łapiemy się na tym, że nagle zaczynamy to samo śpiewać :D

    OdpowiedzUsuń
  35. It's an remarkable paragraph designed for all the online viewers; they will take benefit from it I am sure.

    My homepage - todotailandiacomes

    OdpowiedzUsuń
  36. zazdroszczę Ci takiego dobrego kontaktu z siostrą :-)

    OdpowiedzUsuń
  37. pogoda piękna do dzisiaj :) mam nadzieję, że tak zostanie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Mam nadzieję, że ta piękna pogoda długo się utrzyma :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetnie wyglądasz kochana :)
    Zapraszam Cię do wzięcia udziału w rozdaniu u mnie na blogu w nowym poście ♥

    OdpowiedzUsuń
  40. Bądź częścią walki o lepszą mnie. Mnie niestety ta tematyka, którą prezentujesz na dzień dzisiejszy nie nastraja ale życzę powodzenia. Zapraszam do mnie --> www.kindofeveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Right away I am going to do my breakfast, later than having my breakfast coming yet again to
    read further news.

    OdpowiedzUsuń
  42. Everything is very open with a really clear explanation of the challenges.
    It was definitely informative. Your website is very helpful.
    Many thanks for sharing!

    OdpowiedzUsuń
  43. If some one desires to be updated with latest technologies after that he must be go to see this website and be up
    to date every day.

    OdpowiedzUsuń
  44. I read this paragraph fully about the comparison of most recent and previous technologies,
    it's awesome article.

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top