Green and black.

Hej! ;)
Ale mnie przywitało dziś piękne słońce! Dziś jest jeden z tych dni, podczas których uśmiech nie schodzi mi z twarzy. Jest pięknie. Wiosennie, słonecznie, błękitne niebo... Chyba więcej mi nie potrzeba :) im ładniej na dworze, tym mniej chęci do nauki, ale jakoś to przeżyję. 
Sobotni wieczór spędziłam z kumpelami. Najpierw byłyśmy u nich, wzniosłyśmy kilka toastów :D a potem pojechałyśmy do klubu, potańczyć i spotkać się ze znajomymi. Fajnie się tak oderwać! ;) spałam niewiele, ale niestety obowiązki wzywają... Tak czy siak wstałam z bardzo pozytywnym nastawieniem!

Jeśli chodzi o pogodę, to nawet nie wiecie, ile czasu wczoraj polowałam, aby móc wyjść, nie narażając się na deszcz... Tak zmiennej pogody dawno nie było. Rano słońce, potem deszcz, potem bez, potem znowu deszcz. Na szczęście dziś jest o wiele ładniej! ;) Udało nam się wreszcie wyjść pod wieczór, kiedy akurat szłyśmy do sklepu i zrobić kilka zdjęć :) 
Zestaw jest zdecydowanie jednym z moich ulubionych. Wiecie, że lubię rockowe, nieco ostrzejsze stylizacje- i wiecie, że lubię tę czapeczkę! Założyłam do niej czarną koszulkę z czaszką oraz legginsy z poprzecznymi przecięciami, takie poszarpane, uważam, dają świetne urozmaicenie ;) rockowy klimat potęgują skórzane rękawy marynarki. Jeśli chodzi o kolory, postawiłam na czerń i zieleń. Jestem ciekawa, jak Wam się podobają takie trampki na koturnie- wybrałam je w ramach mojego "eksperymentu", spodobały mi się od pierwszego wejrzenia, ale do końca nie wiedziałam, do czego będą mi pasowały najlepiej ;) 
Podoba Wam się? 

 buty- Yeswalker
kamizelka- Mosquito
legginsy- Chicnova
bluzka- Chicnova
czapka- Romwe

Ostatnio coś dziwnego dzieje się z moim aparatem i nie mam pojęcia, co... Zdjęcia wychodzą jakieś porozmazywane, a wczoraj dziwnie mi się zaciął. Mam nadzieję, że to tylko chwilowa "niedyspozycja" ;) 

Teraz uciekam się pouczyć, bo jutro mleko, a we wtorek toksyny. Oby do przodu! ;) 

Buziaki,
Kats.

  

Kochani, zapraszam Was serdecznie TUTAJ, to sklep internetowy o bardzo wysokiej jakości, ubrania mają jak dla mnie niepowtarzalne ;)  

CONVERSATION

113 komentarze:

  1. fajne legginsy, super sie komponują z resztą :))

    http://fashion-by-vereeben.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Odważny zestaw,ale pasuje do Ciebie:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. ta kurteczko-kamizelka jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię te legginsy ;3 ładnie wyglądasz. heh, dokładnie wczorajsza pogoda była strasznie zmienna! ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. T-shirt jest mega i chętnie widziałbym go w swojej kolekcji!, ale co do butów nie jestem przekonana... zwykłę trampki wydają się lepiej pasować albo proste szpilki czy bikery...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale ty szczuplutka jesteś! ;-))
    Świetny zestaw, ale jakoś te buty mi tutaj nie pasują.. ;]

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie te legginsy chyba są tylko dla odważnych osób , a w Twoim wydaniu prezentują się rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. legginsy są przecudne ;)
    Też chcę takie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie wczoraj ciepło, słonecznie, a dziś prawie 10 stopni, ale bez słoneczka :(
    Ślicznie wyglądasz ! ^^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystko super, tylko legginsy "nie moje", butki rewelacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. legginsy są swietne, sama chcę takie mieć ale najszybciej na moim zadupiu je dostanę jak sama sobie je potnę:)

    OdpowiedzUsuń
  12. ostra laska! :D
    ja własnie tez zbieram się do nauki ;/;/

    OdpowiedzUsuń
  13. super look! ekstra legginsy. :D

    OdpowiedzUsuń
  14. ale z Ciebie chudzinka! :) świetnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  15. te buty mi tutaj nie pasują :/

    OdpowiedzUsuń
  16. mam nadzieje że do matury nie wypadnie ;p

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo mi się podoba ;) Mogę wręcz napisać: lubię to :D

    OdpowiedzUsuń
  18. awww *.* jak ty ślicznie wyglądasz, te buty i czapka 8)

    OdpowiedzUsuń
  19. fajny zestaw ;) taki groźny ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. Swietna czapka i legginsy. :) Masz nieziemską figurę! *_*

    OdpowiedzUsuń
  21. Czapka..♥__♥ Zapraszam na konkurs :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Takie buty kompletnie do mnie nie przemawiają, kojarzą mi się z czymś tandetnym. W tym zestawie strasznie podoba mi się czapka i kurtka, super !
    Powodzenia na "mleku" ;p

    oliwiowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna czapka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie poznałam Cię! Super wyglądasz w takiej drapieżnej odsłonie! :) Buciki też do mnie nie przemawiają, ale reszta bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna stylizacja - legginsy cudne!

    OdpowiedzUsuń
  26. Dobra, przegięłaś. Jak zobaczyłam pierwsze foto to moja szczęka była na podłodze. Wyglądasz fantastycznie, aż miło patrzeć! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo odważna stylizacja:) mi troszkę przeszkadzają te buty :)

    OdpowiedzUsuń
  28. o ranyyyyyyyy, chyba najlepsza Twoja stylizacja! *.* zmieniłabym tylko buty na czarne, najlepiej trampki. ale poza tym genialnie, szczególnie podoba mi się ta kamizelka ;)
    u Ciebie padało, a u mnie wczoraj nawet burza była! :O

    OdpowiedzUsuń
  29. pasuje ten strój do Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. wszystko super, tylko założyłabym inne buty !
    zdecydowanie legginsy przykuły moją uwagę! są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  31. dalej jakoś mnie rażą takie legginsy i trampki/sneakersy czy inne "sportowe" buty :P tak już mam :P

    OdpowiedzUsuń
  32. Genialne buty! :D http://dziennikniezrozumianej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Right here is the right site for everyone
    who wants to find out about this topic. You know so much its almost hard to argue
    with you (not that I really will need to…HaHa).

    You definitely put a brand new spin on a subject which has
    been written about for years. Great stuff, just excellent!



    My weblog mlb 13 the show

    OdpowiedzUsuń
  34. Super strój, prócz tych butów. Nie mogę ich jakoś przetrawić :d

    OdpowiedzUsuń
  35. świetny ;D
    legginsy są genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Leginsy rewelacja! A figury zazdroszczę :) zgłoś się do top model he he :P

    OdpowiedzUsuń
  37. A to ciekawe ;) w moim przypadku zazwyczaj jest tak, że właśnie wraz z nastaniem wiosny przychodzi do mnie chęć na cokolwiek, w tym naukę i właśnie we wiosnę lepiej jest mi się uczyć niż zimą :D

    OdpowiedzUsuń
  38. czapka rozwala system, ale cała stylizacja też jest świetna :)
    pozdrawiaaam ;)
    http://ganjatrrip.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. No czape to masz świetna! :D
    Niestety butki mi się nie podobają :<

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  40. Najbardziej podoba mi się bluzka z czachą :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Fajnie ! - tylko te buty mi tu nie pasuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. w tych leginsach nie było Ci zimno? - takie "gołe" prześwity...

    OdpowiedzUsuń
  43. Podobają mi się leginsy, ale ta czapka jakaś taka...duża

    OdpowiedzUsuń
  44. buty mnie nie przekonują, tshirt boski! ; )

    OdpowiedzUsuń
  45. jak zwykle świetnie, chudzinko;D

    OdpowiedzUsuń
  46. Przepięknie wyglądasz w tej stylizacji :) Uwielbiam Cie w takich rockowych stylizacjach :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Odważna ale świetna stylizacja
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  48. Fajnie fajnie :) czapka dobra :)

    Buziaki,
    Aleks

    Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  49. całość bardzo ciekawa, tylko nie buty...

    OdpowiedzUsuń
  50. ale fajnie, tylko buty bym zmieniła :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Stosujesz jakieś diety, ćwiczysz?
    Czy z natury jesteś taka szczupła chudzinko?;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie stosuję specjalnych diet, jednak mam duże ograniczenie jeśli chodzi o bardzo tłuste, ciężkostrawne i niezdrowe potrawy, ponieważ miałam wycinany woreczek żółciowy- muszę tego pilnować... Sporo rzeczy nie mogę jeść. Zalecone mam jeść mniej a częściej i zdrowsze rzeczy i stosuję się do tego (chociaż słodycze uwielbiam szamać :)). Staram się też nie siedzieć specjalnie dużo w domu, lubię się ruszać :)

      Usuń
  52. o moja czapka! :D
    mam identyczną ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. ostro, niebanalnie i genialnie!
    ściskam ciepło:*

    OdpowiedzUsuń
  54. Świetna stylizacja. Genialna. Trampki♥

    OdpowiedzUsuń
  55. Kamizelka i leginsy super :))
    Jak najbardziej obserwuję !

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Outfit bardzo mi się podoba jak i pogoda za oknem ;))

    OdpowiedzUsuń
  57. aaaa! Śliczne leginsy ;D

    OdpowiedzUsuń
  58. niestety jestem na nie :( ale chciałam Was zaprosić na mojego bloga

    http://mamakochakosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Na ostro :) Ładnie Ci tak ;)

    OdpowiedzUsuń
  60. Buty według mnie nie pasują do całości. Gdyby były czarne byłoby spoko. Jednakże reszta stylizacji podoba mi się. Czapka oczywiście najlepsza :)

    www.jakub-urbanski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. ostro:) fajnie jeszcze takiej Cię nie widzidziałam

    OdpowiedzUsuń
  62. Kompletnie nie mój styl, ale fajnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  63. jak robisz ten przycisk lubie to pod postem odpisz jesli mozesz<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm trudno to napisać w kilku zdaniach, musisz znaleźć to dokładnie w internecie... Ja raz zrobiłam kod html i teraz go tylko wklejam do notek :)

      Usuń
  64. świetnie wyglądasz ;) ja mam nadzieję, że pogoda się nieco uspokoi i następny weekend będzie piękny i słoneczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  65. Fajna stylizacja, podobają mi się buty :)

    OdpowiedzUsuń
  66. wooow ciekawe połączenie - uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  67. Boska czapka :)

    OdpowiedzUsuń
  68. pieknie Ci z czerownymi ustami! maluj sie tak czesciej :DDD ale buty sa straszne ;D

    OdpowiedzUsuń
  69. te buty są dośc tandetne, jeszcze w zestawieniu z takimi ciuchami.. eh jestem na NIE

    OdpowiedzUsuń
  70. genialna stylówka! cudne leginsy :*

    OdpowiedzUsuń
  71. dziękuję za miły komentarz <3
    leginssy *.*
    kochamkochamkocham twoją figurę, jak ty to robisz? : o <3

    OdpowiedzUsuń
  72. wiesz co, to chyba dla mnie Twój najgorszy outfit.
    te buty makabra,a reszta totalnie nie mój styl.
    a z pozytywniejszych to - dobrze,że w końcu normalna pogoda i śmiesznie jest czytać "jutro mleko, a we wtorek toksyny" :P

    OdpowiedzUsuń
  73. fajna stylówka ! nie mogę się przekonać do tych leginsów , ale Ty świetnie je dobrałaś ;) podziwiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  74. nie może tlyko koneicznie ;D Wyglądasz obłednie ;D

    OdpowiedzUsuń
  75. Just deѕire to say уour article is as astounding.
    The clarіtу tо youг publish
    іs just cool аnd i can аssume
    you're knowledgeable on this subject. Fine along with your permission allow me to clutch your RSS feed to stay updated with impending post. Thank you one million and please keep up the gratifying work.

    Review my web site :: augenlasern

    OdpowiedzUsuń
  76. Fajne legginsy :) zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Jak jeszcze nie założyłam swojego bloga byłam stałym bywalcem, teraz mam nadzieję, że to się nie zmieni, bo dodaje do obserwowanych. Chyba nie masz nic przeciwko?:) Musze przyznać, że podobają mi się Twoje stylizacje:)

    OdpowiedzUsuń
  78. ojejku, nie znoszę tych butów :( przepraszam.
    cała reszta jest super! <3

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  79. W tym zestawie prezentujesz się wprost cudownie:)
    Bardzo mi sie podoba :)
    Pozdrawiam :)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  80. kamizelka jest po prostu boska, o!

    OdpowiedzUsuń
  81. Nie mogę się napatrzeć na te leginsy! Są przecudne! Chyba pozwolę sobie zainspirować się Twoim strojem i spróbuję zrobić podobne ;)

    OdpowiedzUsuń
  82. genialne legginsy, super ostra stylizacja, podoba mi się :) Zapraszam do siebie - obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top