Stresujący tydzień!

Hej :)
Jest wtorek, 2 tydzień nowego semestru i zaczęły się już normalne zajęcia... A ja wysiadam już we wtorek- chociaż powiem Wam, że mogło być gorzej, bo staram się wysypiać, więc nabieram energii na cały dzień :) i tak na przykład wczoraj, od 8:00 do 19:00 poza domem i zmęczenie wzięło mnie dopiero, kiedy usiadłam spokojnie w domu. Obejrzałam kawałek "Avatara", potem poszłam spać. Na szczęście zajęcia  mleka mam zaliczone, kolejne dopiero w poniedziałek, było bardzo stresująco, ale tym bardziej jestem zadowolona, że zaliczyłam to na bardzo zadowalającym poziomie :) 

Dziś tak mało konkretnie, bo na nic nie mam siły... Następnej notki spodziewajcie się w czwartek lub piątek, bo jutro też mam full zajęć i nauki... Analiza jakości żywności już się do mnie uśmiecha :( 

Takie tam z rana, przed uczelnią :) dobrze, że miałam na późniejszą godzinę, to troszkę dłużej pospałam. Nastawienie ostatnio mam bardzo pozytywne, bo robię coś, co sprawia mi mnóstwo satysfakcji ;) 

A co u Was?
Buziaki,
Kats.

CONVERSATION

57 komentarze:

  1. to się trzymaj, mi na zmęczenie 'studyjne' bardzo pomógł magnez i piękna pogoda ostatnich dni;D

    OdpowiedzUsuń
  2. skoro ta analiza jakości żywności tak się do ciebie uśmiecha to też pokaż jej ząbki :DD

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi też się nie chce uczyć :p Łączmy się w bólu :)

    http://dziennikniezrozumianej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ja również mam napięty grafik, dużo nauki w szkole, dziś od 8 do 16 byłam w szkole :( ale daje rade, mam nadzieje, ze Ty też dasz! ;) powodzenia ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia :)
    ja mam trzy dni wolnego,więc odpoczywam od szkoły:D

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też wczoraj usiadłam przed telewizorem żeby zobaczyć kawałek Avatara, a zostałam do końca :D

    OdpowiedzUsuń
  7. INTERESUJĄCY BLOG !
    ZAPRASZAM RÓWNIEŻ DO SIEBIE.
    Pozdrawiam, Oliwia Mrozowicz.

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie też ten tydzień zapowiada się ciężko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wytrwałości życzę w tym wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  10. powodzenia i dużo energii na ten tydzień Ci życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dasz radę,powodzenia ! :*
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie całkiem dobrze, mam rekolekcje, więc luzik.
    http://supcarolyn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. życzymy powodzenia z nauką :)
    pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Twoje przedmioty mnie przerażają :D a myślałam że ni ma niczego gorszego od badan operacyjnych i finansów :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna chusta, całuski :)

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczna jesteś ;D super apaszka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ajś ta szkola hehe
    ładne zdjęcia ;*
    Buziaki:)))

    OdpowiedzUsuń
  18. hej, wpadnij na konkurs na moim blogu - do wygrania 30$ na zakupy w Chicnova :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja po feriach miałam masakrę ze wstawaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dasz radę, twarda z Ciebie sztuka :) powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  21. będzie dobrze ! dasz radę !:) powodzenia życzę !

    OdpowiedzUsuń
  22. Współczuję, ale dasz radę ! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Dzienne studia? Muszą być męczące... Moja siorka chodzi na zaoczną medycyne.. dopiero tam ma wycisk mimo studiów zaocznych :d Zapraszam na nowy post, pełen zdjęć wczesnej wiosny ;-) Będzie mi naprawdę bardzo miło, gdy zajrzysz <3 Pozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  24. Powodzenia, mam nadzieję, ze wszystko będzie po twojej myśli :)!

    Zapraszamy do nas, jeśli masz ochotę : thisismyrealstyle.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Szczerze, to nigdy nie widziałam Avatara ;p

    OdpowiedzUsuń
  26. Też mam ogólnie dosyć zapracowany tydzień... Avatara widziałam końcówkę, ale nie zaciekawił mnie :S

    OdpowiedzUsuń
  27. ja tez ogladałam kawałek Avatara, moze przez 15 minut i poszłam spać bo byłam tak styrana :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Sliczna fotka!Powodzenia
    Kisses
    Aga

    New posts
    Ethnic sweater trend!
    Studded shoes!
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  29. powodzenia :) ładne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  30. powodzenia kochana★ ☆ pozdrowienia ★ ☆ OLA

    OdpowiedzUsuń
  31. nie stresuj się tak. Trzymam za ciebie kciuki..:D

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja też już odczuwam zmęczenie uczelnią:(

    OdpowiedzUsuń
  33. świetny blog ;* obserwuję i liczę na to samo :) http://pozytywnie-nastawionaxoxo.blogspot.com/ zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  34. powodzenia na uczelni Ci zyczę:)

    OdpowiedzUsuń
  35. śliczne zdjęcia :*
    powodzenia życzę :)
    zapraszam do siebie.
    nowa notka!

    OdpowiedzUsuń
  36. :C nie cierpie stresujących dni x.x
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  37. Mi się pierwszego dnia semestru zaczęły normalne zajęcia;/ Zazdroszczę uczelni jeśli masz aż taki luz :(

    OdpowiedzUsuń
  38. ja też, lubię długo sobie pospać i często chodzę bardzo późno spać.

    OdpowiedzUsuń
  39. śliczne zdjęcia! powodzenia! :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Kochana masz przepiękne oczka! :*
    Ja studiuję zaocznie i nie mam podziału na dwa semestry, ale mimo wszystko mam okropnie dużo nauki :(

    OdpowiedzUsuń
  41. No więc życzę powodzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja wysiadam w poniedziałek, po 5 godzinach ekonometri...;x

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top