Przedwiośnie (outfit :))

Hej :)

Uuuf w domku :) właściwie to zajęcia skończyłam dość wcześnie, bo o 11:30, ale poszłyśmy jeszcze z Gosią na spacer, a potem do Galaxy kupić parę rzeczy w Realu i popatrzeć, co ciekawego teraz jest w H&M- widziałam parę fajnych rzeczy, ale wielkiego szału nie było, a i tak nie miałam zbyt dużo pieniędzy (może i na szczęście? :)) więc nie skusiłam się na żaden zakup... Zdążyłam się też namarznąć na przystanku w oczekiwaniu na autobus, który nie raczył przyjechać, i tak stałam 20 minut na Placu Rodła. Niestety pogoda teraz nie jest taka, jaką mieliśmy przez kilka ostatnich dni i po ciepełku ani śladu :(
Popołudnie dziś mam wolne, ale i tak trzeba trochę poczytać na zajęcia, więc to "wolne" to tylko teoretycznie, przynajmniej kilka godzin "wytnę z życiorysu"... Ale na razie piszę dla Was notkę, ostatnio miałam tak mało czasu na bloga, niestety teraz taki okres czasu :<

Dziś pokażę Wam outfit sprzed jakichś dwóch tygodni, kiedy jeszcze leżało trochę śniegu, ale już zaczynało się to wiosenne oczekiwanie :) i już mogłam spokojnie zdjąć kurtkę do zdjęć, bez obaw, że totalnie mnie przewieje. Jeśli chodzi o outfit- założyłam fioletowe legginsy, zamszowe butki z ćwiekami, a także szarą bluzkę ze skórzanymi rękawami. Ostatnio jestem ich miłośniczką ;) Co do dodatków- postawiłam na podwójny pierścionek z wąsami oraz bransoletki sznurkowe.

buty- Styleup
legginsy- Sheinside
bluzka- Sammydress
bransoletki- E- clover, Bizuteria Mucha
pierścionek- Passionroom
 
Podoba Wam się? :) 
Ja się cieszę, bo powoli kończymy remont i kuchnia zaczyna wyglądać coraz fajniej- nie mogę doczekać się efektu końcowego :) 

Buziaki,
Kats.

CONVERSATION

86 komentarze:

  1. strasznie podoba mi się kolor spodni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wyglądasz !
    Mega ten pierścionek :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ładny set :>
    pierścionek świetny! *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta bluzka jest śliczna !

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny strój! A czy zdjęcia robisz na swoim osiedlu ? Bo Blok z tyłu piękny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, na swoim zwykle :) blok to swiezynka, niedawno takie wybudowali :)

      Usuń
  6. Bluzka jest świetna ! *-*

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak bardzo mi się podobają Buciki i Spodnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny jest ten sweterek ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. po prosty zakochana jestem w ubraniach, które łączą skórę z dowolnym materiałem!

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajna bluzeczka:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ta bluska jest genialna.;)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny niezobowiązujący strój :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej:) To prawda z tą pogodą. PRzez kilka dni było jak wiosną a dzisiaj się ochłodziło u mnie w Świnoujściu. A Ty chbya też mieszkasz w zachodnio pomorskim tak jak ja?:D Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Twój blog mnie zainteresował. Obserwuję, będę często zaglądać :)
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ładna bluza ;)

    www.karmellove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. fajny pierścionek i bluzka :))

    OdpowiedzUsuń
  17. ale ty zgrabna jesteś :)
    fajny outfit :) pierścionek <3

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny pierścionek *.*

    OdpowiedzUsuń
  19. no, nareszcie ktoś to dobrze nazwał - przedwiośnie, a nie wiosna, za co plus !
    buty wpadły mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetna bluzka, bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  21. rewelacja! bardzo mi się podoba :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. jak widzę ten pierścionek to mi się zawsze humor poprawia :)

    OdpowiedzUsuń
  23. aż mi sie zimno zrobiło ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo fajny zestaw:) spodnie i bluzka super!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. świetnie wyglądasz :)) chudzielcu!! :DD

    OdpowiedzUsuń
  26. widok sniegu mnie mrozi ale kozaczki są super:D

    OdpowiedzUsuń
  27. pięknie! śliczne kozaczki. :D

    OdpowiedzUsuń
  28. ładna ta bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  29. ja ostatnio nic ciekawego nie mogę znaleźć w tych sklepach.. byłam dwa razy w różnych centrach handlowych i nic! to do mnie niepodobne. Śliczną masz bluzkę :)

    OdpowiedzUsuń
  30. ;) świetnie wyglądasz i pozujesz :) zrób sobie profil na maxmodels i podziałaj w tej kwestii

    OdpowiedzUsuń
  31. Bluzka jest świetna ^^ ja właśnie ostatnio w sklepie ciąglę widzę podobne rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. fajniie:)

    http://www.melanzrzeczswieta.blogspot.com/ Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Mam ten sam pierścionek;)

    OdpowiedzUsuń
  34. bluzka super! ;) wszystko super razem wygląda. pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo fajny blog, ciekawie piszesz, spoko przesłanie. <3 Jestem na blogspocie nowa, całkowicie zielona w tym temacie, więc jeśli zechciałabyś mnie subskrybować, napisz u mnie w komentarzu,też oczywiście to odwzajemnię. Przepraszam naprawdę, ale głupio pisać dla siebie- liczę na wyrozumiałość <3

    OdpowiedzUsuń
  36. świetnie wyglądasz :)

    + Bardzo proszę o głosy. Wszystko o głosowaniu znajdziesz pod tym linkiem:
    http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/2013/03/help-me.html
    To bardzo ważne :)
    Z góry dziękuję :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. o wykorzystałaś już bon a ja cały czas się modle na tej stronce .. masakra totalna ..

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetna stylizacja :) Bluzka mi się mega podoba, spodnie z resztą też :D pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. Jaka piękna bluzka <3
    Ja bym tylko zmieniła buty... :)

    OdpowiedzUsuń
  40. aaaaaaaaaa uwielbiam fioletowy!! cudownie sie tu komponuje :))))

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetne buty i bluzka :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  42. super blog, bardzo przyjemnie się czyta, dodaję do obserwowanych i zapraszam serdecznie do siebie :*
    http://coffeina-nicole.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Widziałam gdzieś taki pierścionek :3
    Zapraszam na piątkowego posta :))

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo podobają mi się twoje spodnie i buty;)

    Wszystkiego najlepszego kochana z okazji naszego święta! :)

    OdpowiedzUsuń
  45. fajna bluzeczka :) życzę Ci szybkiego zakończenia remontu ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Prześwietny outfit :>
    Zapraszam do mnie:*

    OdpowiedzUsuń
  47. Twojego bloga śledzę już dość długo i muszę przyznać że to jeden z zestawów który podoba mi się najbardziej:)
    Nie jest przekombinowamy:) Zwykle, prosto i wygodnie;)
    Jestem zdecydowanie na tak:!)
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  48. bardzo fajnie wyglądasz:) świetna bluza:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Super wyglądasz! :) Podoba mi się kolorek spodni ^^

    OdpowiedzUsuń
  50. fenomenalna jest ta bluzka!
    ściskam cieplo:)

    OdpowiedzUsuń
  51. Wszystkiego najlepszego Kobietko!:*

    OdpowiedzUsuń
  52. Zestaw jak najbardziej w moim stylu :D zarówno bluzka jak i legginsy bardzo mi się podobają :) a słońce mogłoby już do nas wrócić! :D

    OdpowiedzUsuń
  53. świetna stylizacja, chyba jedna z moich ulubionych;-)

    OdpowiedzUsuń
  54. świetne leginsy uwielbiam takie mam juz trzy pary haha tylko inne kolory taką mam jazde na nie:D

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top