Weekendowe zdjęcia :)

Hej ;* 

No i poniedziałek, pewnie osoby które nie mają teraz ferii nie są zbyt zadowolone, znam to :D 
Mój rok ma dziś egzamin z biochemii, także będę trzymać kciuki i jednocześnie cieszyć się, że nie muszę tego pisać... :D Na dziś wielkich planów nie mam. Teraz piję cappuccino i oglądam DDTVN, ale chyba niedługo zaczyna się DB na AXN to sobie pooglądam :D Mam dla Was kilka zdjęć z paru ostatnich dni :)


Książkę z ostatniego zdjęcia pewnie większość z Was zna, albo przynajmniej słyszała o niej- czeka mnie ostatnie 100 stron, które pewnie dziś dokończę. Wczoraj wieczorem też trochę poczytałam przed snem. Była i świeżo mielona kawka, jabłecznik, kilka zdjęć z ostatnich imprez (plus jedno z mokrą łepetyną przed zaśnięciem :D) i mój psiak, który jest zawsze cudnym modelem :)

Buziaki, miłego poniedziałku!
Kats.

CONVERSATION

79 komentarze:

  1. szczerze nie słyszałam o tej książce... fajne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcia! :)

    mandyemilyrainbow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo przyjemne musiały być te ostatnie dni;) Wyglądasz na w pełni zrelaksowaną;D

    OdpowiedzUsuń
  4. uśmiechniij się trochę ;> Ja czytam już trzeci tom <3

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem ciekawa książki :) dużo osób ją zachwala!

    OdpowiedzUsuń
  6. moja mama przeczytała wszystkie tomy, i bardzoo poleca :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przeuroczy psiak :*
    Również dołączam się do życzenia powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne fotki.
    pozdrawiam u mnie nowa recenzja :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Do przeczytania Greya zabieram się od kilku miesięcy, chyba będzie trzeba w końcu wziąć się za tą książkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja właśnie jeszcze nie mam ferii dopiero od 11.02 ;c A co do książki ja o niej nie słyszałam ; o
    Fajne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmieniłam adres bloga i chciałabym żebyś o tym wiedziała :) http://magic-of-lovee.blogspot.com/

      Usuń
    2. dziękuję za informację :))

      Usuń
  11. Jesli chodzi o książkę to coś mi mówi ten tytuł, ale nie jestem pewna, czy o niej słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
  12. super zdjęcia!
    ja już czytam ostatnią część Greya :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo pozytywne zdjęcia ;d
    zapraszam do mnie Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  14. lubię takie zdjęcia; )

    OdpowiedzUsuń
  15. Słyszałam o tej książce, podobno ostra jest ;) i może przeczytam kiedyś (jak będę miała troche więcej czasu bo na razie z tym masakra) słodki piesio i jak sie patrzy haha xD

    OdpowiedzUsuń
  16. wyglądasz świetnie bez makijażu ! pod warunkiem, że nie masz makijażu, a tak wywnioskowałam z opisu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) tak, zdjęcie robione przed samym spaniem :D

      Usuń
  17. i jak się książka podoba?ja po 200 stronach przestałam czytać;) ale opinie słyszałam dobre
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. rzeczywiście twój pies jest świetnym modelem :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie czytałam. Śliczny piesek. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. słyszałam o niej nie raz, nawet siostra mi polecała ale jakoś nie mogę się wziąć za tą książkę :)
    fajne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. A dlaczego nie mussz zdawac egzaminu z biochemii?:) Ja tez sie ciesze ze dzisiaj wolne, piatek i weekend mialam szkole i egzaminy a teraz ufff odpoczynek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ponieważ miałam dobre wyniki z ćwiczeń i wyszło mi 4,5- więc mnie zwolniki z egzaminu (i parę innych osób) ;)

      Usuń
    2. To świetnie, gratuluję :)

      Usuń
  22. muszę w końcu przeczytać tę książkę. :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Czekam, aż napiszesz kilka słów o książce, bo ja słyszałam wiele opinii, które się wykluczały ;). Jabłecznika to bym zjadła :D
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy wpis oraz do nowej zakładki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie poleciły koleżanki z roku i naprawdę przypadła mi do gustu, co prawda jest mocna, więc dla wrażliwych na temat seksu nie będzie odpowiednia :)

      Usuń
  24. Jaki śliczny pieseczek <3
    Ps. Obserwuję :) Jeśli i mnie chcesz troszkę poobserwować, zapraszam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jaki śliczny pieseczek <3
    Ps. Obserwuję :) Jeśli i mnie chcesz troszkę poobserwować, zapraszam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jaki śliczny pieseczek <3
    Ps. Obserwuję :) Jeśli i mnie chcesz troszkę poobserwować, zapraszam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie masz już formspringa ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie zablokowałam dodawanie pytań :) mało się działo, odkąd wyłączyli możliwość zadawania anonimowych pytań :D

      Usuń
  28. Farciara,że nie musi pisać haha :D ^^
    'Dzieci zdolne mają wolne' haha :D
    Super zdjęcia.Słodkiego masz psiaka :3
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Ło jeju, oczy pieska mnie powaliły! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Mmm... szarlotka! bardzo fajnie zdjęcia, świetnie że masz takich przyjaciół. ;D

    OdpowiedzUsuń
  31. Napiłam bym się takiej świeżo mielonej kawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. ja jestem 5 w kolejce w bibliotece do Grey'a i chyba się nie doczekam...

    OdpowiedzUsuń
  33. Czaję się na tą książkę :DD

    OdpowiedzUsuń
  34. Widzę weekend udany :) A piesio to urodzony model :)

    OdpowiedzUsuń
  35. też czytam, ale nie mogę skończyć....
    znudziła mi się fabuła ech

    OdpowiedzUsuń
  36. Ale słodziutki piesio ;)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Na tych zdjęciach wyglądasz dużo dojrzalej niż na nagłówkowym ;)
    Wszędzie otacza mnie seria o Greyu a ja jeszcze nic z tego w ręku nie miałam :D

    OdpowiedzUsuń
  38. taaak ta książka wciąga i nie puszcza do ostatniej strony 3 tomu ;)
    Świetny sweter!

    OdpowiedzUsuń
  39. No tak, słynna książka :D
    DDTVN - uwielbiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  40. ślicznie Ci wyszły zdjęcia psiaka :) co do ksiąki.. druga częsć juz mnie zaczynała denerwować a trzeciej cześci większośc osób, które z chcęcia czytały I i II nie mogą zdzierżyć :P

    OdpowiedzUsuń
  41. ale kochany psiaakoo! Uwielbiam takie psie mordki :D

    OdpowiedzUsuń
  42. u mnie niebawem właśnie pojawi się notka na temat książek :)
    Świetne zdjęcia :) psiuniek słooooodki :)

    OdpowiedzUsuń
  43. mam zamiar przeczytać tą książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  44. wyglada na udany weekend!
    super
    buziaki E

    OdpowiedzUsuń
  45. mi na szczęście udało się zdać całą sesje w terminach zerowym więc mam aż 3 tygodnie wolnego :) powodzenia na egzaminach :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Takiego piesiuńcia to tylko w pyszczek ucałować ;D

    OdpowiedzUsuń
  47. bardzo fajne fotki :)
    i jaki śliczny piesek ♥

    OdpowiedzUsuń
  48. psiak uroczy :D bluzka z ćwiekami bardzo mi się podoba! :D

    OdpowiedzUsuń
  49. Pozytywne fotki, mnie nie ciągnie jakoś do tej serii książek :P

    OdpowiedzUsuń
  50. jaki zwierzak niesamowity :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Psiuniuś piękny:)I zazdroszcze ci tych imprez bo u Nas na wsi nic się nie dzieje :) Buuuu:(

    OdpowiedzUsuń
  52. Słodki piesek :3

    OdpowiedzUsuń
  53. Pies wymiata :D zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  54. Masz bardzo ładną cere ;) Ja już po egzaminach od dziś ferie;)

    OdpowiedzUsuń
  55. Ale masz piękne oczy i idealną cerę!


    www.confassion.pl - mój sklep internetowy z ubraniami dla blogerek i nie tylko :)

    OdpowiedzUsuń
  56. uuuooa młynek do kawy!!! coś co tygrysy lubią najbardziej :D

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top