W szarości (outfit)

Hej! ;) 
Udało mi się wyspać, jup! Miałam wstać przed 9:00, żeby obejrzeć skoki w Harrachovie. Wczorajszy konkurs przenieśli na dziś ze względu na zbyt mocny wiatr. Niestety zaspałam o godzinę :D załapałam się na końcówkę 1. serii, ale równolegle piszę notkę ;)
Wczoraj spędziłam przyjemny wieczór, bardziej domowo niż 2 poprzednie, ale fajnie się czasami wylenić :D obejrzałam wybory Miss Polonia, a potem poczytałam trochę "50 twarzy Greya", wreszcie mogę to kontynuować, ponieważ przez sesję było ciężko z czasem wolnym. Lubię to :) 

Ostatnimi dniami mam chęć nosić to, co dla mnie najwygodniejsze- wystarczy mi elegancji przez tą sesję :) z domu wychodzę więc w wersji bardziej sportowej (pod warunkiem, że nie idę na imprezę, to inna sprawa :)), w wygodnych butach, bluzie i legginsach. Kurtka jest tak ciepła! :) uwielbiam jej skórzane, białe rękawy, długość i kolor. W połączeniu z welurowymi legginsami i czerwonymi koturnami w 100% wpisują się w mój gust :) 

legginsy- Romwe
bluza- Romwe
bluzka- Avaro
buty- Avaro
bransoletka- Allbizu
Mam nadzieję, że Wam się podoba :) 
Idę przejrzeć co i jak na Waszych blogach, a potem ciąg dalszy opierdzielania się haha :D 

Odświeżyłam również konto na Modnej Polce, zapraszam Was serdecznie (także na Lookbook'a)- jeśli macie je również, dodawajcie do ulubionych :)
MODNA POLKA
LOOKBOOK 

CONVERSATION

92 komentarze:

  1. Bluza jest cudna! :)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio odwiedziłam stronę Romwe,i kilka rzeczy przypadło mi do gustu.
    Twoja stylizacja jest bardzo ciekawa!
    Pozdrawiam, obserwujemy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Buty są genialne :)!. Polowałam na takie tamtej jesieni i obiecałam sobie, że na wiosnę na pewno pojawią się w mojej kolekcji :)!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super buciki ♥ zapraszamy do nas ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój tata właśnie ogląda te skoki ^^
    Śliczny outfit :D
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo podoba mi się ta bluza, może ten wzór na plecach nie przypadł mi do gustu ale ogólnie , super;)

    OdpowiedzUsuń
  7. fantastyczna bluza!
    zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. w szarym też Ci do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie przygarnęłabym taką bluzę.
    Na początku nie mogłam się przekonać do czerwonych butów, ale kolejne zdjęcia mnie przekonały :) Fajny zestaw :) najbardziej podoba mi się jednak bluza! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne butki ;)

    http://zatracona-w-swiecie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bluza i buty! Świetne połączenieni!

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzieki za odwiedzinki :) obserwujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi sie ta bluza.
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. podobają mi sie buty :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie wyglądasz! Pasuje Ci ten sweterek, bo nie widać tej Twojej szczupłości i wyglądasz z nim pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja niestety chociaż mam ferie, nie mam jak się wyspać przez "kochaną" rodzinkę :D Świetny kolor butów :p

    OdpowiedzUsuń
  17. bluza fantastyczna jest ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajna stylizacja,najbardziej podoba mi sie bluza :D

    Zapraszam
    http://antykompleks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. świetna stylizacja. Bluza jest boska

    OdpowiedzUsuń
  20. Miałam podobnie ze skokami. Niby wstałam na czas, ale przysypiałam w przerwach ;)
    Bluza fajna, tylko duża i Ty jeszcze mniejsza się w niej wydajesz :)

    OdpowiedzUsuń
  21. szkoda, że bluza nie jest krótsza, taka do bioder :)
    bransoletka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo mi się podobają buty :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Lubię Twoje outfity, właśnie takie na luzie ^^.
    świetna bluza, ale mi by było chyba za zimno w niej:d

    OdpowiedzUsuń
  24. Buty wszystko rozweselaja :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Podoba mi się, że tą szarość przełamują te czerwone buty. Jest świetnie! ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. jakaś smutna się wydajesz, usmiechnij się :)

    OdpowiedzUsuń
  27. ja mam tak, że im zimniej tym mniej mi się chce elegancji

    OdpowiedzUsuń
  28. boska bluza C:
    dzięki za komentarz ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. świetna bluza! bardzo mi się podoba. ;D

    OdpowiedzUsuń
  30. czerwone buty to świetne dopełnienie całej stylizacji :)

    http://dainnty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Ładnie wyglądasz :)
    My zwróciłyśmy uwagę na bransoletkę - jest świetna ;P

    OdpowiedzUsuń
  32. bardzo podoba mi się bluza! ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. bardzo Ci pasuje ta bluza! super:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo ładny outfit :) Ja również ostatnio stawiam głównie na wygodę, nie chce mi się nawet malować przez tą pogodę ;) Bluza świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo fajnie wyglądasz.:D

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo fajnie wyglądasz.:D

    OdpowiedzUsuń
  37. świetna stylizacja :)
    ja na szczęście nie zaspałam.. specjalnie wstałam bardzo rano, żeby obejrzeć..ale i tak wszystko się opóźniło przez te warunki..;p

    OdpowiedzUsuń
  38. bluza jest super! wygladasz swietnie!

    OdpowiedzUsuń
  39. ja tam nie oglądam skoków :P
    śliczna bluza, wcale nie wygląda na taką ciepłą :P

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetnie wyglądasz :)
    Ja ostatnio jestem wielką fanką bluz a twoja wygląda genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetne zdjęcia :) Super wyglądasz, bardzo fajna stylizacja :) A bluza genialna :) Buty też są świetne ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. ja też przegapiłam konkursy ;/ oglądałam tylko kawałkami. A miałam jechać do Harrachova bo mieszkam od niego tylko 60 km

    OdpowiedzUsuń
  43. Czy to jest ta bluza zaprojektowana przez Maffashion? Świetna stylizacja, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetny outfit !
    Bluza przecudna <33
    i buty *.*
    http://wekablogpf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo fajnie wyglądasz ;) Buty najlepsze!

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Buty sa swietnie i ozywaiaja szara stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
  47. Tym razem akurat nie w moim guście. ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. gdyby bluza byla krotsza bylaby fajniejsza ;D
    ale buty omomom < 3

    OdpowiedzUsuń
  49. Rewelacyjna jest ta bluza :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Dziękuję, Kochana! Też mam nadzieję, że w końcu dokonam właściwego wyboru! :) Mam też nadzieję, że sesja zaliczona na takich ocenach, na jakie liczyłaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  51. to ta bluza Maff? :P Mi się za bardzo nie podoba, za długa. :D

    OdpowiedzUsuń
  52. fajniutko wygladasz:)) Kochana moglabys mi napisac jak ustawić na blogu relkamy?:p Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wstawiasz kod html bannera sklepu, jaki od nich dostaniesz, albo zdjęcie i podlinkowujesz :) ale to wtedy tylko, kiedy współpracujesz z jakimś sklepem ;)

      Usuń
  53. Pasuje Ci ta stylizacja! :D

    OdpowiedzUsuń
  54. takiej bluzy u nikogo jeszcze nie widziałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. ja nie przepadam za skokami, ale pamiętam jak kiedyś zawsze czekało się aż będzie skakał Małysz! Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  56. świetnie wyglądasz! na luzie, prosto zawsze najwygodniej :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Ja akurat parówki lubię do dziś :D

    OdpowiedzUsuń
  58. Ładnie ♥.
    Fajny kolor butów.

    OdpowiedzUsuń
  59. Świetny look i świetny blog :) dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Ta bluza jest rewelacyjna! Też chcę <3

    www.confassion.pl - mój sklep internetowy z ubraniami dla blogerek i nie tylko :)

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top