Sznurkowe bransoletki Bi- Artist :)

Hej :)
No to 2 dni świętowania sesji za mną, sobotę przeznaczam na odpoczynek :D wczoraj wyskoczyliśmy do pubu, a potem potańczyć trochę... Barman wyglądający jak Robert Pattinson wygrał zawody hahaha :D Szkoda, że całą noc padało i bez parasola przemokłam do suchej nitki, wracając... Ale było spoko :) 

Chciałabym dziś przybliżyć Wam trochę jeden sklep z biżuterią, który być może już znacie. Kilka razy pokazywałam zdjęcia z ich bransoletkami, sporo osób było nimi zainteresowanych, stąd między innymi chęć napisania tego posta :)
Sklep Bi- Artist prowadzi sprzedaż artystycznej biżuterii damskiej. Tutaj wszystkie produkty są robione ręcznie, z pasją i zaangażowaniem. To biżuteria artystyczna, w której każdy szczegół jest dopracowany i dopieszczony w najmniejszym calu :) w sklepie możecie znaleźć szeroką gamę bransoletek, kolczyków, broszek, pierścionków- wszystko w różnych stylach i kolorach. Uważam, że każda z Was znalazłaby tam coś dla siebie, a przynajmniej przeglądając stronę nie mogła się oderwać przez przynajmniej godzinę hihi :)

Ja ostatnio zauroczona jestem bransoletkami z rzemienia, sznurków, z ciekawie połączonymi kolorami jednym słowem- najważniejsze, by dużo się działo :) plecione i "warkoczykowe" też w dużej mierze skradły moje serce. W sklepie Bi- Artist jest ich sporo. Moim zdaniem idealnie nadają się do ożywienia zbyt minimalistycznej stylizacji- bo chociaż nie znoszę "przewieszenia", to w drugą stronę w niektórych przypadkach też nie można przeginać, zwłaszcza, gdy mało się dzieje w ubraniach :) są eleganckie, nadają się zarówno na wyjścia, jak i na co dzień. Równowaga jest w cenie, a ja uważam, że nie ma nic lepszego, co może dać fajny efekt, od nietuzinkowego dodatku, jakim z pewnością są bransoletki Bi- Artist :) dostępnych jest na chwilę obecną aż 90 modeli, więc jest w czym wybierać:)

To oczywiście tylko przykłady, wchodząc na stronę znajdziecie o wiele wiele więcej! :) 

Warto wspomnieć, że poza sklepem internetowym (KLIK) właściciele prowadzą także aukcje na Allegro, na których można kupić te same produkty lub wybrać kilka, które gratisowo zostaną złączone w jedną bransoletkę. Tutaj znajduje się link:
Tak więc można wybrać bardziej dogodną formę zakupu, jeśli posiadacie konto na Allegro i robicie przez nie zakupy najczęściej. Plusem dla osób, które kupią towar w sklepie, a nie na Allegro jest fakt, że otrzymują dodatkowy rabat 20% na hasło "katsuumi" :) 

Zamieszczam zdjęcia bransoletki, którą otrzymałam kilka dni temu :)

A tu pojedyncze, które również możecie wybrać i stworzyć z nich coś według własnego uznania ;) 

Skusicie się? ;) 
Zapraszam także na Facebook'a Bi- Artist:
Bi- Artist PL
Buziaki,
Kats.

PS. Wczoraj, jeszcze przed dotarciem do pubu, spotkała mnie naprawdę niecodzienna sytuacja. Parę kroków za mną szedł mężczyzna, który nagle zaczął zwijać się z bólu, uklęknął, przewrócił się na bok i łapał się za serce... Chwila zawahania, pomyślałam, że może jest pijany, ale nic z tych rzeczy. Nigdy nie można w takich sytuacjach się tym sugerować. Nie chciał żebym wzywała karetkę, powiedziałam mu, aby usiadł i oparł się o ścianę w pozycji półleżącej- na PO miałam w liceum kurs pierwszej pomocy, jednak coś pamiętam :) poczekałam z nim, aż trochę się unormowało, popytałam czy miał wcześniej problemy z sercem. Przechodziło niedaleko dwóch policjantów, co chyba też trochę postawiło tego pana na nogi :) podziękował mi, mieszkał blisko, więc chwilę później wszedł do klatki. Pierwszy raz w życiu byłam tak naprawdę w sytuacji, kiedy musiałam udzielić komuś sama pierwszej pomocy. I powiem Wam, że jestem dumna z tego, że nie zostawiłam tego mężczyzny samemu sobie, bo zawsze obawiałam się, że mogę się nie podjąć pomocy ze strachu... Często się słyszy o takich przypadkach.

CONVERSATION

67 komentarze:

  1. uwielbiam takie bransoletki
    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niebieskie najlepsze.

    OdpowiedzUsuń
  3. ejj genialne takie bransoletki, ostatnio coraz cześciej sięgam po bransolety :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie to wygląda, taki jeden pęk bransoletek i nie trzeba już nic innego zakładać :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne są :D
    Możliwe ,że się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne bransoletki !
    + biorę udział w konkursie na fb, może mi pomożesz?
    Tutaj jest link:
    http://www.facebook.com/photo.php?fbid=531217923566564&set=a.528304217191268.114502.145996255422068&type=3&theater

    Jeśli klikniesz like będzie mi bardzo miło, w zamian mogę zaobserwować Twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polubione ;) spoko, nie musisz w zamian obserwować, ale jeśli blog ci się podoba to zapraszam ;)

      Usuń
  7. śliczne te bransoletki, zdziwiła mnie ich cena, myślałam, że będą dużo droższe, chyba czeka mnie małe zamówienie...

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię takie bransoletki, są bardzo ładne :)
    Haha barman jak RObert Pattinson ?:D
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. balowało się... przy kawie i ciastkach hehehe <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Całkiem fajne:) Ale ja jakoś rzadko noszę bransoletki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawie to wygląda.
    wybrałabym prosty model, żeby coś pokombinować samemu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem, wiem. kiedyś znalazłam, ale były tak mega niesymetryczne, że odechciało mi szukać po SH spodni. ;p

      Usuń
  12. Bardzo ładne te bransoletki:)
    ja też boję się że jeśli przyszłoby mi komuś pomóc to bym spanikowała..

    OdpowiedzUsuń
  13. hah :) bransoletki akie podobają mi sie u kogoś do mnie by nie pasowały :P

    OdpowiedzUsuń
  14. lubię takie bransoletki :)
    też się zawsze bałam takich sytuacji, nie wiedziałam jak bym mogła zareagować. No i ze 3 lata temu w drodze do szkoły znalazłam z koleżanką nieprzytomną dziewczynkę, leżała na schodach. Zachowywałam się tak, jak nas uczyli na PO i BHP więc coś z tego zostaje w głowie. Zadzwoniłam od razu po pogotowie, dziewczynka nie odzyskała przytomności, na szczęście oddychała. Nie wiem co się z nią później stało.

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj urosły, ale za parę dni wizyta u fryzjera :D
    Bransoletki bardzo fajnie :)
    Przerażająca sytuacja z tym mężczyzną, bałabym się że udaje tylko i chce ukraść mi coś albo zrobić coś dużo gorszego, nie wiem co bym zrobiła gdybym sama była...

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne są :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię takie bransoletki:)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo fajne, super dobrane kolory więc każdy może znaleźć coś dla siebie, mnie taka biżuteria kojarzy się z wakacjami i pewnie w takim okresie bym ją nosiła :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Rozejrze sie za takimi.
    pozdrawiam i zapraszam do ocenienianowego wygladu mojeg bloga :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne bransoletki widziałam już gdzies podobne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. branzoletki są świetne, bardzo mi sie podobają ; ) pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo lubię bransoletki, więc te też mi się podobają :) Bardzo dobrze, że pomogłaś temu człowiekowi, czasem w stresie ludzie zapominają co mają robić w takiej sytuacji i dochodzi do wielu nieszczęśliwych wypadków. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja bym pewnie spanikowała w takiej sytuacji.
    Co do bransoletek to są prześliczne *_*

    OdpowiedzUsuń
  24. noooo! lubię jak jest tak dużo tych rzemyków. i gratuluję zachowania zimnej krwi w takiej sytuacji! :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. uwielbiam takie bransoletki :) buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Ładne są ;)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Też bardzo lubię takie bransoletki :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Podobaja mi sie te laczone- jest ich wiecej, wiecej sie dzieje- te pojedyncze juz mniej.

    Gratuluje odwagi- ja zawsze pytam jak widze, co sie dzieje. Ale musisz uwazac- nie wiem czy kojarzysz seryjnego morderce Ted'a Bundy'iego- bral kobiety na litosc a potem mordowal- tak mowie, zebys jednak uwazala ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kocham takie bransoletki *.*

    OdpowiedzUsuń
  30. Miałam taką sytuację dwa razy. za każdym razem mężczyzna leżał nieprzytomny raz na przystanku a innym razem działo się to na dworcu. Wszyscy komentowali "pijak" lub mijali obojętnie w obu przypadkach interweniowałam, pomagała mi osoba która mi towarzyszyła.Podbiegł jeden chłopak i pani z kasy dzwoniła na prośbę po karetkę. Za tym drugim razem jak przyjechała karetka to musieli faceta już na miejscu reanimować. masaż serca i tak dalej. Przeraża mnie ogrom znieczulicy w Polsce.
    Co do bransoletek są fajne i niedrogie można by się skusić:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajne bransoletki :) Dobrze że pomogłaś temu człowiekowi.

    OdpowiedzUsuń
  32. nikt nie czyta twoich postow. ubierasz sie tragicznie... kazdy tu wchodzi bo komentujesz innym, w ogole nie masz gustu dziewczyno!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzisz, a jednak weszłaś/wszedłeś nie dlatego, że ci skomentowałam :D
      Komentuję blogi, które mi się podobają, podobnie robi większość bloggerów lub osób, które czytają blogi- poza takimi wyjątkami jak Ty, dlatego jeśli Ci się nie podoba, to nikt Cię tu nie trzyma ;)

      Usuń
  33. Granatowa najładniejsza! Fajna sprawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczne są !

    PS Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie gdzie możesz wygrać nową parę butów !
    Buziaki
    A.

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne są !!
    Chciałabym taką ;*
    http://wekablogpf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. jakie śliczne bransoletki! ;D

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudowne! Ja na szczęście sesje mam za sb i wszystkie egzaminy zdane :D


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news ;*

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo podobają mi się te bransoletki. Co do tego zdarzenia, naprawdę wielkie gratulacje za odwagę, bo nie każdy by tak postąpił. Pozdrawiam i zapraszam do siebie na recenzję filmu, uznanego przez krytyków za jeden z najlepszych w ubiegłym roku - "Mistrz"! ;D

    OdpowiedzUsuń
  39. śliczne są te bransoletki

    OdpowiedzUsuń
  40. Swietne bransoletki, no i ciesze sie, ze pomoglas :)

    OdpowiedzUsuń
  41. prześliczne rzeczy,jakbym mogła kupić takie na miejscu an ie zamawiać to już bym takie nosiła :P
    cieszę się,że nie zostawiłaśtego mężczyzny samego, chociaż musial się bardoz dziwnie i nietypowo zachowywać. Tym bardziej podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  42. AAAA suuuuper ! Ja jestem w ogóle fanką wszelkiej biżuterii a te bransoletki są po prostu prześliczne ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  43. bardzo dobrze ,że pomogłaś obcemu;) Nie każdy by tak postąpił. ;)
    Bransoletki nie w moim stylu;)

    OdpowiedzUsuń
  44. bransoletki bardzo fajne!:) co do tego mężczyzny, z jednej strony jest to dla mnie oczywiste, że w takich sytuacjach trzeba pomagać, ale z drugiej nie mam pojęcia jak ja bym się zachowała, prawdopodobnie bym się przestraszyła i uciekła, więc naprawdę Cię podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Znakomicie wyglądają :)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  46. Bransoletki fajne ;) Gratuluję odwagi, bo ja szczerze mówiąc nie wiem co zrobiłabym w takiej sytuacji :(

    OdpowiedzUsuń
  47. piękne! ♥
    Zapraszam kochana na konkurs na moim blogu:
    http://berries-fashion.blogspot.com/2013/01/valentine-competition.html

    OdpowiedzUsuń
  48. bransoletki śliczne są, a ja gratuluje odwagi;-)

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top