Novoxidyl- na wypadanie włosów :)

Hej :) 
Uwielbiam dni, kiedy mogę z czystym sumieniem usiąść rano przed telewizorem i oglądać go z rodzicami (zwykle są to jakieś Animale- Nieanimale, bo tata jest miłośnikiem programów przyrodniczych :D) bez uczucia, że coś mnie goni i ogranicza. Czyli taka typowa laaaba :) mam tak od wczoraj. Prawdopodobnie mam już ferie, także mogę się leeenić :) wczoraj oglądałam sobie moje ulubione anime, Dragon Ball Z KAI na AXN Spin, wyczaiłam dopiero parę dni temu, że leci :D wiecie, jak się ucieczyłam? ;) uwielbiam tak wracać w przeszłość, zawsze sprawia mi to radość tak, jak wtedy. Wieczorem wybrałam się z koleżankami na piwko i potańczyć, trzeba było trochę poświętować! :D No, a niedawno skończyłam oglądać program o tym, jak to w Japonii tworzone są roboty, które nie raz ciężko odróżnić od ludzi- ich producent ma np. swojego klona, którego wysyła w delegacje, kiedy on nie ma czasu. Co o tym sądzicie? Ja nie wiem, ale mnie taka technologia nie przekonuje. Owszem, fajnie, że idzie do przodu, ale ja nie potrafiłabym sobie wyobrazić, aby mnie po śmierci zastąpił robot- a takie między innymi możliwości były w tym programie rozpatrywane... "Koniec ery wiecznych pożegnań?" jak to określili.

Mniejsza o roboty, zajmijmy się bliższym nam tematem :) Chciałam Wam przedstawić recenzję dwóch produktów, które przyszły do mnie z początkiem listopada ubiegłego roku i których nie mogłam się doczekać od momentu, w którym zaproponowano mi współpracę :) chodzi o tonik oraz szampon z firmy Novoxidyl, który do testów udostępniła mi agencja Lorenz. Czy mój entuzjazm zgasł po dwóch miesiącach testowania? Zaraz się dowiecie :)
SZAMPON NOVOXIDYL (od producenta):

 - zawiera triaminodil, opatentowną i przebadaną klinicznie substancję o właściwościach silnie normalizujących funkcje cebulki włosowej,
- ogranicza nadmierne wydzielanie łoju, dzięki czemu przyczynia się do zmniejszenia procesu wypadania włosów, a także stymuluje ich wzrost,
- posiada działanie dwufunkcyjne: zastosowany w szamponie pirytionian cynku posiada wysoką skuteczność przeciwłupieżową, co dodatkowo wzmacnia pozytywne działanie substancji aktywnej Triaminodil, przeciwdziałając wypadaniu włosów.

Szampon ten posiada wyjątkowo kremową konsystencję oraz pH neutralne dla skóry (pH 5,5). Łączy w sobie doskonałe właściwości myjące i kosmetyczne również o działaniu kondycjonującym, co pozwala na częste stosowanie. Czyni włosy podatnymi na układanie, przez co nie są narażone na stres mechaniczny. Po umyciu włosy stają się miękkie, błyszczące i nie elektryzują się.

Naczytałam się naprawdę dużo pozytywnych opinii i łatwo było o rozczarowanie. Podeszłam do tego sceptycznie, jednak nie zawiodłam się. 
Na początku konsystencja. Jest kremowa, dość gęsta, przez co łatwo się rozprowadza, pieni się całkiem dobrze, przez co jest wydajny. Myłam nim 2 razy w tygodniu- nie częściej, ponieważ "zbiór" substancji aktywnych mógłby wywoływać działanie wysuszające, a tego byśmy przecież nie chcieli, prawda? ;) poza tym taka częstotliwość mnie w zupełności wystarczyła i zauważyłam efekty.  Problemów z łupieżem nigdy nie miałam, za to włosy lubiły mi wypadać, ale podczas używania szamponu Novoxidyl zostało to zdecydowanie ograniczone. Poza tym zauważyłam, że włosy  bardziej błyszczą i wyglądają na zdrowsze- nie ma też efektu przesuszenia :)
Pozytywnym aspektem szamponu jest zapach, bardzo świeży- przez co mycie włosów ze zwykłego, codziennego "obowiązku" stało się przyjemnością :)


TONIK NOVOXIDYL (od producenta):

jest produktem zalecanym do stosowania w stanach nadmiernego wypadania włosów i w celu rewitalizacji cebulki włosowej.
- zawiera TRIAMINODIL®, opatentowaną i przebadaną klinicznie substancję o właściwościach silnie normalizujących funkcje cebulki włosowej. Ogranicza nadmierne wypadanie spowodowane różnymi przyczynami, przedłużając cykl życia włosów i wspomaga ich wzrost. 
- dodatkowo skuteczność toniku zwiększają pozostałe składniki:
Aminodermin™CLR – kompleks bogatych w siarkę aminokwasów, niezbędnych do prawidłowej budowy i wzrostu włosów. Działa zarówno bezpośrednio na włosy, poprawiając ich strukturę, jak i na skórę głowy, wywierając pozytywny wpływ na pracę gruczołów łojowych.
Esculina - substancja pochodzenia roślinnego, korzystnie wpływająca na stan skóry i włosów, przyczyniając się do lepszego odżywiania cebulek włosowych.
Kwas laurynowy - zmniejsza produkcję łoju w mieszkach włosowych.

 
Producent ładnie wytłumaczył, co powoduje dana substancja zawarta w jego składzie- duży plus :)
Ma wodnistą konsystencję, dlatego trzeba uważać przy nakładaniu na skórę głowy, aby nie rozlał się. Ale nie przeszkadza mi to w użytkowaniu (mam jeszcze resztkę, na szczęście! :)). Pachnie całkiem przyjemnie, wyczuwam lekką kwiatową nutę, niestety także lekki zapach alkoholu. Niekiedy zapominałam o regularnym stosowaniu, ponieważ powinno się 2 razy dziennie, mnie zdarzało się nałożyć go raz albo nawet wcale- ale efekty i tak widziałam. Wraz  użyciem szamponu zapewne się kumulowały :) główny cel- ograniczenie wypadania- spełnione, pozostaje kwestia przyrostu, który również zauważyłam.
Z czystym sumieniem mogę polecić oba produkty- jeśli macie problem z wypadaniem, naprawdę polecam! 
Buziaki,
Kats.



CONVERSATION

54 komentarze:

  1. jakoś mnie nie kuszą, ale fajnie, że miałaś możliwośc przetestowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No to miłego lenienia się i w ogóle ferii :*
    Co do tego produktu. To chyba by mi się przydał, bo mimo że mam włosy długie i grube jak nie wiem to straaasznie wypadają,szczególnie kiedy je myje i dzień po -.-
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś miałam problem z wypadaniem włosów , teraz już mniej , ale jak powróci wypadanie włosów garściami to bardzo możliwe , że zastosuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oooo produkt godny uwagi

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę chyba polecić mojej mamie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. mi na szczęcie już włosy nie wypadują mimo ciągłego farbowania:p

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeze
    I polecasx to chetnie wyprobuje
    Pozdrawiam :-) :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. a mi się niestety ferie już skończyły ;<

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne produkty :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. miałam te produkty mi nic nie pomogły

    OdpowiedzUsuń
  11. Hejka :) Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Musimy mówić głośno o tym co szkodzi. Palenie śmieci w piecach jest po prostu złe i nie ma żadnego usprawiedliwienia. Nikt nie ma moralnego przyzwolenia na szkodzenie innym, a osoba paląca śmieci bardzo szkodzi nie tylko sobie ale też wszystkim dookoła.

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie leniwe dni, zdecydowanie. Czyli leżenie przed TV ! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. też mam już ferie od poniedziałku ;)
    Uczucie, że nic nas nie goni i nic nie trzeba robić bezcenne ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. chętnie wypróbowałabym, bo mam często problemy w wypadaniem.. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. to chyba produkt dla mnie w takim razie ;p

    OdpowiedzUsuń
  16. Na swoje wypadające włosy na razie stosuję kozieradkę ale będę miała te produkty na uwadze ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie słyszałam o tym kosmetyku ; )

    OdpowiedzUsuń
  18. Próbowałam już wiele produktów, mam włosy po pas, był taki moment że załamałam ręce, tak zaczęły mi wypadać. Przy każdym przejechaniu ręką po włosach wyciągałam ich garść. Pomogły mi tabletki ducray anacaps tri activ. Nie należą do tanich, miesięczna kuracja 50zł. Do tego brała skrzyp i cynk w tabletkach i wspomagałam to jeszcze szamponem seboradin. Po 2 miesiącach widziałam tylko delikatną poprawę. Wszędzie pisze zawsze ze kuracja musi trwać min 3 miesiące, nie poddawałam się. Brałam tabletki regularnie codziennie przy śniadaniu. Wystarczyły 3 miesiące. Kiedy na szczotce zawsze miałam pełną garść włosów, teraz jest ich kilka, bo wiadomo przy takiej długości, to podczas czesania je wyrywam. Na obecną chwilę biorę tylko bellise i to nie codziennie oraz dalej stosuje ten sam szampon. A więc dziewczyny regularność to podstawa i nie poddawajcie się po miesiącu bo efektów nie zobaczycie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, nie ma się co załamywać nieudaną kuracją, najważniejsze to dobrać dobrze dla siebie i swoich włosów : ) ; )

      Usuń
  19. uwielbiałam Dragon Ball :D
    nie mam problemów więc nie przydałyby mi się te produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Też chciałam oglądać DB, ale nie mam AXN, a w internecie jakoś mi się nie chce :/

    OdpowiedzUsuń
  21. słyszałam już o nim wiele dobrego :P

    OdpowiedzUsuń
  22. no ja na szczęście nie mam problemów z wypadaniem włosów, ale jak tylko coś będzie się dziać - na pewno wypróbuję! :))

    OdpowiedzUsuń
  23. nigdy nie próbowałam <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie używałam nigdy tego produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  25. nie próbowałam ale to sie zmieni;p
    pozdrawiam kochana:*
    ♥♥♥♥♥♥♥♥
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie spotkałam się nigdy z tym produktem. Ja ostatnio zauważyłam, że strasznie mi wypadają/łamią się włosy ;(

    OdpowiedzUsuń
  27. nie używałam, ale przydałoby mi się...

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie jest to produkt, ktory zwrocilby moja wuage, nie mam problemu z typowym wypadaniem wlosow. jesli mam to oznacza, ze znowu wchodze na grunt anemii :]

    OdpowiedzUsuń
  29. ciekawe...ja tez szukam czegos na wzocnienie włosów i paznokci, ale to chyba bardziej od sroidka;-)
    Buziaki Ewa

    OdpowiedzUsuń
  30. na szczęście nie mam problemów z wypadaniem włosów :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Ty to masz cudne wloski i bez szamponu i kuracji ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Mi wypadają włosy ,choć i tak ich stan już troszkę się polepszył;) Kosmetyki akurat dla Mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Oby taka laba długo trwała :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Moja koleżanka również boryka się z wypadaniem włosów i zawsze biadoli, że jej nic nie pomaga. Powinna tego spróbować :)
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  35. oo, przydałoby mi się takie coś :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ciekawa jestem,czy na prawdę działaja...:)

    OdpowiedzUsuń
  37. zazdroszczę ferii:)
    odpoczywaj i wypoczywaj:*

    OdpowiedzUsuń
  38. och, ja też mam labę od kilku dni, wspaniałe uczucie :-)

    OdpowiedzUsuń
  39. Te roboty mnie przerażają, przypomina mi się Battlestar Galactica.

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo mi się podoba ten blog ;* Chyba zakupie ten produkt.
    Zapraszam do mnie.
    obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  41. Chciałabym mieć taki szampon :) Udanych ferii :)
    Zapraszam do siebie na nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Chyba będę musiała zakupić to cudo :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  43. o nieee DB :D cala gimbaze to ogladalam, wspomnien czar

    OdpowiedzUsuń
  44. Zaintrygowałas mnie tymi produktami - chyba sprawdzę jeszcze inne opinie na forach i zastanaowię się poważnie nad zakupem :)


    www.confassion.pl - mój sklep internetowy z ubraniami dla blogerek i nie tylko :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Super blog, beaucoup d'information utile. Merci

    My homepage ... Emilie

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top