Z egzaminu po egzaminach- outfit ;)

Hej ;) 
Aaa wreszcie skończyła się moja katorga (czyt. sesja). O ile oczywiście zaliczę dzisiejszy egzamin z mikrobiologii, ale poszedł całkiem dobrze, tak mi się wydaje- ale wolę się nie nastawiać. Wyniki niestety dopiero w przyszłym tygodniu... Wyników z wczorajszego bardzo się bałam, bo sporo rzeczy pokręciłam, na szczęście dostałam 3,5! :) Cieszę się jak dziecko. Wreszcie mogę odetchnąć i wrócić na bloga po kilkudniowej nieobecności (brakowało mi tego! :)).

Pokażę Wam dziś outfit z środowego egzaminu z toksykologii. Nie chciałam ubierać się w całkowicie tradycyjny, galowy strój, ponieważ uważam, że można wyglądać elegancko, ale w nieco mniej typowym, szkolnym stylu :) 
Ale kolory pozostawiłam takie same. Czarne, błyszczące legginsy, które teoretycznie nie nadają się do eleganckiego stroju połączyłam z czarnymi szpilkami i biało- czarną marynarką. Pod spód założyłam najzwyklejszą, czarną bluzeczkę, a całość urozmaiciłam złotym, geometrycznym naszyjnikiem. Podoba Wam się? ;)

 

legginsy- Oasap
buty- New Yorker
marynarka- Ahaishopping
bluzeczka- no name
naszyjnik- Ahaishopping

 Zdjęcia były robione po południu i w domu, dlatego jakość jest jaka jest :( pogoda w ogóle nie zachęcała do wyjścia z domu, a w pewnym momencie nastąpiło taaakie oberwanie chmury, że szok! Dziwne, jeszcze niedawno było po minus kilkanaście stopni, a wczoraj nagle dwanaście na plusie. U Was też? ;)

Jak dobrze pójdzie, będę mogła powiedzieć, że mam prawie miesiąc wolnego, juppppi! 

Buziaki,
Kats.

CONVERSATION

98 komentarze:

  1. bardzo mi się podoba!
    a u mnie też jest oberwanie chmury, wiatr, no i ta zmiana temperatury drastyczna... :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny naszyjnik! :) A co do egzaminów to na pewno zaliczyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A co studiujesz jeśli wolno zapytać? Że masz tam toksykologię? Brzmi interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Klasycznie i elegancko:P Marynarka bardzo praktyczna, myślę, że na każda porę roku:P super, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. zmiana pogody działa na moja głowe jak młot;/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny look :) marynarka wymiata <3

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajnie, chociaż ja nie jestem zwolenniczką leginsów, nie wygodnie w nich! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. interesujące zestawienie :) miłego wypoczynku po sesji życzymy :) zabieramy do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie interesuje mnie już Twoja nowa notka, bo skoro sama nie czytasz postów to nie mam zamiaru odwiedzać Twojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to, że nie odniosłam się do pytania o filmik ze Szwecji, a tylko do tego, co bardziej przykuło moją uwagę nie oznacza, że nie czytałam ;p

      Usuń
    2. No to spadaj, nikt za toba nie bedzie tesknil. Zauwazylam, ze nie nalezysz do zbyt sympatycznych osob. Widzialam twoje komentarze na kilku blogach i za kazdym razem byly z jakimis dziwnymi pretensjami.

      Usuń
    3. ahah Ania- to się uśmiałam :D

      Usuń
    4. A jednak tu wchodzisz?

      Usuń
  10. ty chudziuteńko kochana;)) bardzo ciekawie wszystko zestawiłaś;) nie przepadam za typowo "galowymi" strojami również ubieram się podobnie na egzaminy:)) jak to napisałaś " elegancko, ale w nieco mniej typowym, szkolnym stylu" :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super wyglądasz ,dobrze , że nie poszłaś na łatwiznę tylko urozmaiciłaś strój , oryginalność jest w cenie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. u fiu fiu fiu :) A panienka to gdzie się wybiera??? Na pewno na egzamin?:) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajny strój :)
    ładnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  14. Buty i marynarka rewelacyjne!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. raczej że ty w szpilkach to coś nowego jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. O no to gratuluję i oby wynik tego ostatniego był pozytywny ! :*
    Ślicznie,elegancko ^^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. cool outfit

    jessillesilv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. swietnie wygladasz a marynarka baaardzo mi sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uważam, że to najlepszy set jaki tutaj pokazałaś. Wszystko jest ładnie dopasowane, ale co najważniejsze.. takie wydanie jest idealne do Twojej figury. :) Noś się tak częściej.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. zakochałam się w tej marynarce! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. dzięki :) ale ładnie, elegancko <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję ja jutro będę się stresować na egzaminie.

    OdpowiedzUsuń
  23. szkoda że zdjęcia nie w plenerze, byłyby super

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja na szczescie nigdy nie mialam typowej sesji- w UK egzaminy wygladaja bardziej 'lajtowo'.

    Bardzo mi sie podobaja botki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ładnie wyglądasz,elegancko ! :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Marynarka i leggi są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  27. A jak Ci idą egzaminy? Przede mna jeszcze kilka:)

    OdpowiedzUsuń
  28. ale cudowna marynarka <3 super zestaw

    OdpowiedzUsuń
  29. ładnie :)
    u mnie też taka pogoda :) z tym że jest straszna wichura i dzisiaj w nocy była burza O_o

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratulacje zaliczeń.
    Świetny strój.
    U mnie także stopnie skoczyły w górę i stała się plucha ;D

    OdpowiedzUsuń
  31. Ta marynarka jest cudowna ♥

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetnie wyglądałaś .....

    Ten żakiecik ma świetny krój .... pięknie Ci w nim ...

    Pozdrowienia i zapraszam na NOWY POST..

    OdpowiedzUsuń
  33. ślicznie wyglądasz:)
    aloleek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. świetne połączenie, super marynarka :)

    OdpowiedzUsuń
  35. wyglądasz swietnie. ten zakiet idealnie nadawałby się do mojej sukienki na egzaminy ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Super świetnie wyglądasz, buciki szałowe.

    OdpowiedzUsuń
  37. Swietnie wygladalas.
    gratuluje.
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  38. Gratuluję!
    Ładny strój, jednak jedna rzecz mi tutaj nie pasuje. Makijaż i fryzura. Do takiego stroju upięte włosy, czy też delikatnie wygładzone wyglądałyby o niebo lepiej. Mały akcent w postaci czerwonej szminki, czy też podkreślonych kości policzkowych nadałby charakteru. Nie, nie jestem żadną tapeciarą - lubię gdy wszystko jest dopięte na ostatni guzik :)
    Buziaki
    H A L L O W K A A

    OdpowiedzUsuń
  39. Zakiet jest swietny zreszta tak jak naszyjnik:)
    http://solidaryexpensivee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Fajny outfit :D. No to fajnie, że już jesteś po wszystkim :) ŚWIETNY BLOG!Zapraszam do mnie: http://anotherverra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Coraz bardziej podobają mi się Twoje wpisy!
    a mogę się pochwalić, że dosyć często wpadam tutaj:P robie postępy :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Gratuluję :D
    Kurcze, musisz mieć takie ładne nogi? Przez Ciebie mam kompleksy ;c

    OdpowiedzUsuń
  43. Wyglądasz genialnie :D Marynarka jest boska, ale ja osobiscie nie przepadam za laginsami :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Gratulacje :)
    Marynarka jest cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Gratuluję!!!!
    Kochana jesteś śliczna i cudownie wyglądasz w tym żakieciku!

    OdpowiedzUsuń
  46. życzę dobrych wyników! :D
    ślicznie wyglądałaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  47. gratuluje ;d
    btw świetny outfit ;D

    OdpowiedzUsuń
  48. Podoba mi się marynarka :3
    Zapraszam na czwartkowego posta :))

    OdpowiedzUsuń
  49. ech te egzaminy... bardzo ładnie wyglądasz! a może chcesz kilka kg ode mnie?:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  50. bardzo fajna stylizacja, ale masz chude nóżki *-*

    obserwujemy ? co ty na to ?

    OdpowiedzUsuń
  51. pamiętam jak szkoła (rodzice również) uczyła że egzamin/matura/spotkanie z szefem wymaga od nas galowego stroju (biała koszula z kołnierzem + czarna, ewentualnie granatowa spódnica/spodnie) a nie eleganckiego czy nie daj Boże codziennego.
    Dziś gdy obserwuje moje pokolenie jest mi za niektóre osoby po prostu wstyd...
    Co do twojego ubioru, to szkoda że nie wybrałaś koszulowej bluzki, było by i galowo i elegancko, takie 2w1 :)

    OdpowiedzUsuń
  52. wyglądasz kapitalnie! i jaka figurka!

    OdpowiedzUsuń
  53. Znasz może tytuł filmu bo mnie to zaciekawiło xdd :D?

    OdpowiedzUsuń
  54. genialnie w tej marynarce wyglądasz! ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. ślicznie! bardzo fajna marynarka. ;D

    OdpowiedzUsuń
  56. kurczę, gdyby nie te legginsy - to byłby to outifit wg mnie idealny.
    ahh, buty świetne!

    OdpowiedzUsuń
  57. legginsy zastąpiłabym skórzanymi spodniami;D Ale bardzo dobrze wyglądasz;) marynarka piękna;)

    OdpowiedzUsuń
  58. piękny żakiet bez dwóch zdań!

    OdpowiedzUsuń
  59. Gratuluję, pięknie wyglądasz. Żakiecik genialny, będę częściej zaglądać.:-)

    OdpowiedzUsuń
  60. Aaaaaaa! Tee buuutyyyy! Boskie są!!!<3 <3

    OdpowiedzUsuń
  61. Marynarka wydaje się być za duża, albo to kwestia zdjeć. aczykolwiek gratuluję zdanej sesji, u mnie ona jeszcze trwa ;-)

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top