Lovelywholesale :)

Hej :) 
Wczorajsze wieczorne małe SPA dodało mi energii, to chyba był jeden z najprzyjemniejszych momentów tego dnia ;) znacie to? :) wstałam bardzo wypoczęta, możliwe, że to też za sprawą tego.
Dziś przygotowałam dla Was post o jednym z naprawdę interesujących moim zdaniem sklepów internetowych, Lovelywholesale. Jeśli cenicie sobie naprawdę tanie, ale ładne i różnorodne ciuchy, to jest on zdecydowanie dla Was. Oprócz ubrań codziennych- wygodnych bluz, sweterków, kardiganów i spodni- jest tam szeroki wybór marynarek, sukienek i spódniczek. Wszystko w bardzo różnych stylach ;) Mnie szczególnie spodobały się legginsy, których jestem fanką, a które w tym sklepie występują w wieeelu fasonach- przede wszystkim te galaktyczne mnie ujęły :) no i kurtki. Parki, skórzane kurtki, płaszczyki- to coś, co może Was zainteresować ;) 

Oprócz ubrań uwagę przykuć mogą buty, zwłaszcza piękne szpilki, na platformie, z ćwiekami, klasyczne czarne, ale i mniej standardowe. Ponadto teraz, w okresie walentynek, przygotowano specjalną kategorię z prezentami na tę okazję ;) 
Ja pokażę Wam jednak to, co mnie spodobało się najbardziej: 



Nie wiem jak Wy, ale ja jestem na TAK! To są rzeczy, które wyszukałam na pierwszych stronach, ale jestem pewna, że o wiele, wiele więcej wpadłoby mi w oko, gdybym przejrzała cały asortyment. Niestety... Potrzebowałabym na to cały dzień! ;) 

(Słuchajcie, nie ogarniam dlaczego teraz link nie działa... Kiedy dodawałam post rano, wszystko było ok. Może sklep zmienił serwer... Jak mi dadzą znać co i jak, to podam aktualny link. Nie wiem co się dzieje...)

 Buziaki!
Kats.

CONVERSATION

83 komentarze:

  1. No faktycznie mają bardzo barwne i ciekawe rzeczy :) Ale to takie dla dziarskich nastolatek :) Ja nie bardzo się widze w takich może ze względu na gabaryty:)Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. ciuchy wyglądają nawet ciekawie... i faktycznie są tanie, ale ciekawi mnie, jak z jakością... jak szwy, wykończenia, ściegi i co to za materiały... jednak to ma dla mnie dużo znaczenie... Daj znać, jak będziesz coś mieć z ich sklepu, chętnie skorzystam z Twoich rad!

    pozdr. AL / Giveaway na Alice! wake up!

    OdpowiedzUsuń
  3. Te pierwsze buty po prostu genialne;D

    OdpowiedzUsuń
  4. faktycznie,bardzo ciekawa oferta :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne inspiracje.
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. le scarpe prima foto sono strepitose !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. 4 zdjęcie od końca- ta sukienka jest boska! :D

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne rzeczy, i do tego niezbyt drogie :)
    dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne są te szpilki z ćwiekami <3

    OdpowiedzUsuń
  10. coś link u mnie nie działa... :( pierwsze buty są cuuuuuuuuudowne

    OdpowiedzUsuń
  11. tak zgadzam się asortyment powala ! naprawdę świetny sklep

    OdpowiedzUsuń
  12. mam od nich naszyjnik i kolczyki :) te z ostatniego postu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hejka dziękuję za odwiedziny :)

    Pozdrawiam i życzę Ci miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak dawno nie kupowałam sobie szpilek, że zdecydowanie muszę to nadrobić.

    OdpowiedzUsuń
  15. mam legginsy galaxy i są boskie <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ciekawa propozycja:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Serial The Walking Dead, dzięki, też ją lubię:)

    Fajne rzeczy! ^^
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. parka jest genialna ! chce taką ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. buty są fajne ale taaaakie wysokie;)

    OdpowiedzUsuń
  20. no faktycznie bardzo fajne mają rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
  21. legginsy z chmurami przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  22. Pierwsza para butow (amerykanskie) i trzecia para(z koronka? materialem)- cud, miod i orzeszki. Chetnie bym je przytulila :)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne rzeczy, a buty są genialne <3

    OdpowiedzUsuń
  24. 4 sukienka od dołu jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Na pewno przejrzę się bliżej rzeczom z tego sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie wiem czy odważyłabym się włożyć takie buty z flagą... Z resztą szpilki nie są wskazane dla mojego kręgosłupa, więc prawdopodobnie nie zdecydowałabym się na żadne z nich ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. faktycznie, niektóre z rzeczy są naprawdę świetne :33

    OdpowiedzUsuń
  28. szpilki wszystkie chętnie bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  29. wszystko jest super :)
    ale najlepsze sa 1 buty <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Leginsy !! <3 I te pierwsze buty ! KOCHAM

    OdpowiedzUsuń
  31. Kurczę, a tak chciałam zajrzeć. Mam nadzieję, że coś się wyjaśni :)

    OdpowiedzUsuń
  32. wszystkie buty chętnie przygarnę ;D

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne są,omg *_*
    Nie ma to jak domowe spa ;)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. niektóre rzeczy są bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  35. kochana, a jak wygladaja tam sprawy przesylki i jakosci produktow? :)
    bede bardzo wdzieczna za odp!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o przesyłkę, to niestety teraz nie mogę sprawdzić, bo teraz ta strona nie działa :< sama nie zamawiałam, ale bloggerki które znam sobie chwalą :))

      Usuń
    2. o, a mi stronka dziala :o
      a moglabys mi polecic kogos kto tam zamawial? :)

      Usuń
    3. Tak :) visnafashion.blogspot.com ma od nich biżuterię ;) podpytaj :)

      Usuń
  36. ciuszki mają świetne, niestety jak przeglądałam strona przestała działać :<

    OdpowiedzUsuń
  37. wszystko bym zabrała <3

    OdpowiedzUsuń
  38. Wszystko jest cudowne. *.*

    OdpowiedzUsuń
  39. aaaaaaa futerko jest MEGA !!!

    OdpowiedzUsuń
  40. Jeju śliczne szpilki i ta sukienka z panterką <33

    OdpowiedzUsuń
  41. pierwsze buty będą moje! :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Genialne inspiracje! Zapraszam na nowy post poświęcony pewnemu kontrowersyjnemu artyście :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  43. świetne te ciuszki. Legginsy z nadrukiem chmur mnie zauroczyły. Muszę takie mieć! :)

    OdpowiedzUsuń
  44. naprawdę genialne inspiracje i te leginsy o jacie super!

    OdpowiedzUsuń
  45. Jakie piękne ubrania i buty!! :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Leggisny galaxy i futerko wymiatają!

    www.confassion.pl - mój sklep internetowy z ubraniami dla blogerek i nie tylko :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Pierwsze buciki cudowne ! ♥ mogłabym mieć takie :D

    OdpowiedzUsuń
  48. Such an inspiring post!Happy Wednesday dear!
    Come back soon to visit me on Cosa Mi Metto???
    Win $80 gift card on Chicwish!!

    OdpowiedzUsuń
  49. Kochanie powiedz mi proszę czy dostałaś już coś z afw-store? Albo chociaż kwotę jaką możesz tam wykorzystac?

    OdpowiedzUsuń
  50. zakochałam się w tych legginsach

    OdpowiedzUsuń
  51. pierwsze buty podbily moje serce;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Buty to podstawa super stylizacji :) W wolnej chwili zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  53. Pierwsze szpilki genialne i te wszystkie legginsy również <3

    OdpowiedzUsuń
  54. świetny strój ! :) pozdrawiam i zapraszam do nas :*

    OdpowiedzUsuń
  55. Hi there everyone, it's my first pay a quick visit at this web page, and post is really fruitful in support of me, keep up posting such posts.



    My web-site - small machine shop

    OdpowiedzUsuń
  56. Nigdy nie zaglądałam na blogi modowe, na Twój trafiłam przypadkiem :)
    Miło tutaj będę zaglądać częściej :)

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top