Prezenty cz. 2! ;)

Hej :) 
Ale wczoraj był fajny wieczór ;) co prawda na początku było kilka nerwowych momentów,  byłam bardzo zdenerwowana, ale najważniejsze, że okazało się, że nie było jednak powodów do zmartwień i z tego trzeba się cieszyć ;) spędziłyśmy z dziewczynami fajny wieczór przy drinkach, muzyce i tańcu- bardzo dobrze się bawiłam, spotkałam też sporo znajomych ;) no i obejrzałam mecz, który leciał tam na telewizorach, Milan- Barcelona. Jestem już przyzwyczajona, że te dwie drużyny mierzą się ze sobą w Lidze Mistrzów ZDECYDOWANIE za często... Moje ulubione drużyny. Ale sercem wybrałam Milan i cieszę się, że wygrali :)
I znowu ponarzekam na zimę, która znowu przyszła niespodziewanie i ZNOWU jest zimno. I śnieg. A przecież chcę wioooosnę! <3 Wy też? ;)

Dziś mam dla Was kolejną porcję prezentów ze spotkania bloggerek. 
Oprócz biżuterii i ubrań, otrzymałyśmy także sporo kosmetyków od drogerii i samodzielnych firm- żeli, kremów, nowości do paznokci, lakierów, a nawet ozdoby do pazurków, których nigdy nie używałam i będę miała niesamowitą frajdę, kiedy je wypróbuję ;)


Od początku :)
Barwa - mleczko do kąpieli oraz balsam do ciała o zapachu mleka z miodem  (mmm), a także krem do rąk z ekstraktem z wiśni. I do tego długopis, akurat na nowy semestr się przyda! ;) 

Apis - ujędrniający krem żurawinowy z olejkiem migdałowym z filtrem SPF 15 (żurawinka!)

 Biosilk  - odżywka regenerująca i szampon do wszystkich rodzajów włosów.

 Donegal  - lakiery do paznokci Shine, zmywacz do paznokci w żelu o zapach mango, a także fajne ozdoby do paznokci :) 

 Elfrodo - nie będę wszystkiego po kolei przedstawiać, ale jest tego sporo do testowania i już są w użyciu :D więc możecie się spodziewać szczegółowych recenzji :) 

 Everyday Minerals - próbki kosmetyków mineralnych. Jeszcze nie miałam okazji ich używać, więc tym chętniej zajmę się testowaniem! ;)

 Floslek  - mnóstwo dermokosmetyków Floslek, między innymi żel z aloesem, żel pod prysznic masło do ciała ;) 


 Madame Lambre  - mnóstwo próbek! Madame Lambre są nowością na polskim rynku, stworzone na bazie specjalnej, profesjonalnej receptury, kosmetyki dobrej jakości :) 

Neonail - przepięknie zapakowana paczuszka, śliczne kolory lakierów oraz mnóstwo ozdób :) 

 Paese  - z tej firmy przyszła do nas także sympatyczna pani, która opowiedziała nam nieco o firmie, a także podarowała katalogi oraz świetne kosmetyki, między innymi pudry i podkłady.


Pilomax - produkty Pilomax mam okazję już testować i mogę powiedzieć, że są naprawdę dobre. Z resztą to profesjonalna pielęgnacja włosów, także nie ma co się dziwić! ;) tym razem wzbogaciłam się także w coś dla mojej mamy i siostry, do włosów jasnych :)


Pollena - antybakteryjny, hipoalergiczny żel pod prysznic oraz próbki żeli do mycia twarzy :) 


Rimmel - Zupełna nowość na rynku, szminka w płynie z właściwościami błyszczyka i lakieru do ust! ;) brzmi ciekawie? Ja już mogę Wam powiedzieć, że używałam, recenzja w najbliższym czasie ;)


Thebodyshop - naturalne kosmetyki ;)


 Ziaja  - seria oliwkowa, uwielbiam tym bardziej, że znam tę firmę i używam wielu kosmetyków- mogę potwierdzić, że są dobrej jakości :) ale szamponu i maseczek do włosów jeszcze nie miałam :) 

Przetrwaliście? ;) 
To jeszcze kilka bonów na zakupy, hihi ;) 

 Styleup (już wykorzystany, także kod się już nie przyda :D) , Reserved i Sonho :)

Uuuuf i mnie to wrzucanie zdjęć trochę zmęczyło :) jak widzicie trochę tego jest i chociaż ogromnie się cieszę, że będę miała okazję to wszystko przetestować, to w pokoju miejsca jest baaardzo mało. Muszę trochę uporządkować :)

Także dziś zajmę się jakimiś porządkami w domu- jesteśmy same, także nikt nie bedzie mi w tym przeszkadzał (haha). Gdyby tylko chciało mi się za to zabrać... Na razie trzeba się polenić! 

Buziaki,
Kats.

CONVERSATION

69 komentarze:

  1. ale zostałaś rozpieszczona :D:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, na prawdę sporo tego jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję, w salonie OPI robią fantastyczne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeju no jakie swietne te rzeczy, nie moge ! :D
    Co do zimy rowniez mam jej dosc ! Chce wiosne, piekne sloneczko ahh <3
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Woooow :OO Ie rzeczy dostawałyście, tylko pozazdrościć!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. no no no ;) sporo tego wszystkiego. Jestem ciekawa tego żelu z aloesem i tego kremiku żurawinowego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O ja Cieeeeee ale kosmetyków <3 Zazdroszczę niesamowicie! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. jeju, ile prezencików! ciekawa jestem tego tuszu do rzęs z Rimmela. ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. No,no,no zazdroszczę ;)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. hihi jak to mydełko mi w pokoju pachnie :) nie mam serca go użyć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. o jaaa ile cudowności:) to mleczko miodowe to moje ulubione mleczko pod prysznic:)

    OdpowiedzUsuń
  12. sporo tego wszystkiego :) przyjemnego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  13. dużo tego ;D pozazdrościć ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Używam tego zmywacza do paznokci, strasznie jestem z niego zadowolona. ;)))

    OdpowiedzUsuń
  15. ale dużo tego ;o pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dużo tego ; oo Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. łaaaaał mnóstwo tego!!! a flos lek jak się postarał :D

    OdpowiedzUsuń
  18. matko bosko kochano ile tego jest!
    xD

    OdpowiedzUsuń
  19. łooo, ile ty tego masz!
    Nagłowek fajny !

    OdpowiedzUsuń
  20. Czekam na recenzję tej szminki w płynie Rimmela, bo bardzo jestem ciekawa jak się sprawdza na co dzień ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Czekam na recenzję tej szminki w płynie Rimmela, bo jestem bardzo ciekawa jak się sprawdza na co dzień ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie wydaje Ci się ;) eveline 8w1 to chyba najlepsza rzecz jaka mogła mi się przytrafić na drodze kosmetycznej ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Duuuuuuuzo tego :))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  24. ale świetne prezenty ;D masz zapasów a masz:D czekam na recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. a i świetny nowy nagłówek ;d

    OdpowiedzUsuń
  26. Ranyy... ale ty jesteś genialna, na voucherze jest podany kod -.- patrz dokładniej co dodajesz na bloga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Głupia nie jestem, kod już został wykorzystany ;p

      Usuń
  27. Nie mam pojęcia, kiedy my to wszystko przetestujemy... :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Same cuda tutaj widzę :d Najbardziej chyba zazdroszczę zniżek :)

    OdpowiedzUsuń
  29. sporo produktów, zazdroszczę ! Obserwuje.

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładne prezenty aż zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Paese niesamowicie zazdroszczę! Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. achhh zazdroszczę Wam tego spotkania :)
    krem z Ziaji z olejem arganowym (widzę próbkę) jest super! mialam ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ile cudowności! <3 ja też chce u siebie jakieś spotkanie blogerek! :(

    OdpowiedzUsuń
  34. SKAD SIE DOWIEDZIEC O TAKICH SPOTKANIACH? I TRZEBA SIE GDZIES ZAPISYWAC CZY WYSTARCZY PRZYJSC?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wystarczy przyjść, zwykle zgadujemy się na fb więc tam wszystko wychodzi. Ale takiego oficjalnego na razie nie planujemy :) oczywiście trzeba mieć już jakiś blogowy staż, bo gdyby każdy mógł ot tak przyjść mając np. 10 obserwatorów i notka raz na 3 miesiące to by ze 100 osób się zebrało- a na taka ilość nic się nie da zorganizować :< ;(

      Usuń
  35. Najlepsze kosmetyki świata,chociaż połowę kosmetyków jednak bym oddała :D
    Ale to są naprawdę genialne kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ile prezenciorów!:):) mnie się tam mecz nie podobał. był nudny, za mało akszyn było.

    OdpowiedzUsuń
  37. Ale Was rozpieszczają :) Fajne takie spotkanie, mam nadzieję, że kiedyś mi też uda się "wkręcić" na spotkanie blogerek ;) buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  38. ojoj ale tego dużo zazdroszczę!!!

    Serdecznie zapraszam i zachęcam do wzięcia udziału w rozdaniu na moim blogu! :) Do zgarnięcia kilka drobiazgów!
    http://arcaane.blogspot.com/2013/02/candy-2102-1003.html

    OdpowiedzUsuń
  39. no po prostu zazdroszczę :P szkoda, że mam tak daleko do Was :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Barca powinna wygrać! :c
    Zapraszam do obejrzenia nowego posta :DDD
    Pozdrawiam :DD

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja też czekam na wiosnę ! :)
    łał ale dużo tych "prezentów" - zazdroszczę i czekam na recenzje ♥

    OdpowiedzUsuń
  42. Aż mi się w głowie zakręciło od ilości :)

    OdpowiedzUsuń
  43. zazdroszczę biosilku :D

    OdpowiedzUsuń
  44. Ale duuuużo! Tylko pozazdrościć :D

    OdpowiedzUsuń
  45. ooo szok szok szok ile rzeczy! :D

    OdpowiedzUsuń
  46. Również chcę już wiosny :) nooo to masz teraz co testowac :) zapraszam na nową notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  47. postarali się na prawdę ! masa rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  48. o joj... ile tego jest ;) Tylko pozazdroscic! Najbardziej interesuja mnie kosmetyki everydayminerals, wiec bede czekala na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Sporo tego:) Miłego testowania życzę:P

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top